Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergeven resultaten 101 tot 132 van 132

Onderwerp: Wie heeft er ervaring met propecia / finasteride

Dickiedick
    Guest

Standaard

Originally posted by Guest@12-07-2003, 18:47:23
    hoi dickie dick

ik vond het verhaal van walter echt top ik herken er alles in met name die schaamte bij mij begon het op 18 al en dan zitten al je vrienden nog lekker in hun haar

maar ik leesde dat walter bezich was met transplant haarlem lazer ik ben al 3keer behandeld laatste 3week geleden in duitsland via lazer haarlem edwin kettman als tussenpersoon walter zal dat wel wat zeggen maar ik denk dat als je kaalheid groot is dat het je niet gaat helpen

ik ging er naar toe omdat je overal aan vast klamt omdat je het probleem wilt verhelpen

ik heb inmiddels weer een beetje haar terug transplantaaten zijn bijna allemaal van voor gezet maar achter zit nog steeds niks dat na 3keer dus walter denkt dat ie het gevonden heeft maar met een flinke kaalheid is het moeilijk ben nu zo een 36 000gulden verder

maar nu kom ik op jou verhaal wat jij zij over gewoon naar de kapper gaan en blij zijn met wat je hebt dat is denk ik de beste metode maar is en blijft het een ramp ben nu 40 en nog zit ik met dat probleem

ik zie overal mannen lopen met kaal geknipte koppen dat is voor mijn ook niet weggelegt omdat je vanachter een flink litteken heb waar de transplantaaten zijn weggehaalt

dat is ook iets om bij stil te staan maar ik slik vanalles nu ook duta maar ik ga steeds meer twijfelen met waar ik mee bezich ben

moet ik niet gewoon stoppen met dit gevecht zonder eind en gewoon doorgaan met live is toch al zo kort ik merk dat de laatste jaren steeds meer ga denken aan waar ben ik mee bezich kost hoop geld en is niet op te lossen

die middelen zijn er wel maar na 8maand fina en saw en nu ook duta denk ik er gebeurt niks denk dat het wel kan werken als je begind kaal te worden maar als je al kaal bent dan geloof ik er niet meer in soms lijkt het wat te doen maar dan is dat toch nie zo

en toch blijf je proberen omdat je het niet kan en wil opgeven

mensen hebben commentaar als je kaal bent kale enzv als je je laat transplantere dan verklaare ze je voor gek dus wat dat betreft kan je het nooit goed doen en je word vaak beoordeelt op je uitelijk maar ze vergeten haar hebben is gewoon erfelijk gegeven of niet daar kan je niks aan doen

ik denk dat gewoon los laten het beste is en ik denk dat je ophet moment dat je dat kan dan ben je er los van

mensen voelen aan waneer je niet lekker in je vel zit en proberen je onderuit te halen als je het met jezelf tevreden bent dan raken die opmerkingen niet meer ik hoop dat ik er uitkankomen na 22jaar

groet leen
    Dag beste Leen,

Dank voor je reactie!
    Ook jouw verhaal is een voorbeeld van hoe ongelofelijk de impact is als mannen hun haar verliezen!! Als je in de 20 of zoals jij nog jonger bent dan komt dat helemaal erg hard aan.
    Het klopt wat je schrijft Leen, mensen hebben het zeer goed in de gaten als je niet lekker in je vel zit en reageren daar sterk op - het niet eens uit slechte intentie - vaak is het een reactie ( lees Projectie) van eigen problemen en minderwaardigheidsgevoelens etc. etc.Dat neemt echter niet weg dat het vreselijk veel PIJN doet!!
    Zoals geschreven Leen heb ik de keuze gemaakt om het los te laten want het ston bij mij erg in de weg en ik voelde me niet VRIJ,ik bewoog niet VRIJ en voelde me erg onzeker. Nu zoals geschreven zorg ik gfoed voor mijzelf en maak er het beste van en ik mag gezien worden is wat ik vaak hoor..dus ook met minder haar... ik wil graag mijn haar terug en wat ik heb graag behouden maar niet meer tegen elke prijs.
    Leen ik heb erg veelrespect voor jouw beslissingen,Haartransplantatie etc.want ik snap als geen ander wat je ervaart. Toch wil ik je een hart onder de riem steken door vanuit mijn ervaring te melden dat het een heerlijk gevoel is als je het probeert wat meer los te laten.. mensen hebben toch altijd wel iets op je aan te merken ook als je een volle bos haar hebt, ook als je er prima uitziet dan is er altijd wel wat. Het leven is echt te kort om je druk te maken over niet realistiche beeldvoorming over hoe mensen er uit moeten zien,of jong, strak en gezond en ook nog intelligent..vreselijk toch?
    Leen man, ik wens je veel goeds toe en hoop van harte dat mijn bericht je een heel kelin beetje steun geeft in het loslaten!!!!

Groet,
    Dickiedick

sander
    Guest

Standaard

Ik heb 1,5 jaar geleden in haarlem een transplantatie laten doen, echt omdat ik ten einde raad was. Ik moet zeggen. Was best tevreden op t begin, maar t process ging verder. Ik zit nu 1 maand aan de finasteride. Ben by the way nog lang niet kaal. Maar ook ik had er al last van op me 18 ofzo, ben nu 24. En inderdaad, je raakt echt in een sociaal isolement als je dr niet goed mee omgaat, ook ik had daar last van. Maar ik probeer me er nu overheen te zetten, en ben blij dat propecia er nu is, en stel dat het niet helpt!? nou dan heb je evengoed je best gedaan om het proberen te stoppen. Ik wil ook nog 1 transplantatie doen, Ze hebben met beloofd dat ze er dan 2000 impulsen bij kunnen doen. (totaal dan 3350), en dat ik dan een volledige haardekking heb over me hele schedel. (wat ik nu overigens ook nog heb, maar achterop is t wat dunner) .
    Dan het probleem met dat lidteken. Dat is inderdaad vervelend, je kan je haar niet te kort doen, want dan valt het op. IK heb ook wel eens een opmerking gehad toen het te kort was geknikpt zo van "wat heb jij nou voor streep op je achterhoofd" haha nou ik wist niet waar ik kijken moest toen, ik zei maar, weet niet waar je t over hebt. Maar als de kapper ze werk goed doet, hoeft het niet op te vallen. Dus daarom heb ik ook altijd dezelfde kapper.

Guest
    Guest

Standaard

Originally posted by Dickiedick+12-07-2003, 23:32:54--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Dickiedick @ 12-07-2003, 23:32:54)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin--Guest@12-07-2003, 18:47:23
    hoi dickie dick

ik vond het verhaal van walter echt top ik herken er alles in met name die schaamte bij mij begon het op 18 al en dan zitten al je vrienden nog lekker in hun haar

maar ik leesde dat walter bezich was met transplant haarlem lazer ik ben al 3keer behandeld laatste 3week geleden in duitsland via lazer haarlem edwin kettman als tussenpersoon walter zal dat wel wat zeggen maar ik denk dat als je kaalheid groot is dat het je niet gaat helpen

ik ging er naar toe omdat je overal aan vast klamt omdat je het probleem wilt verhelpen

ik heb inmiddels weer een beetje haar terug transplantaaten zijn bijna allemaal van voor gezet maar achter zit nog steeds niks dat na 3keer dus walter denkt dat ie het gevonden heeft maar met een flinke kaalheid is het moeilijk ben nu zo een 36 000gulden verder

maar nu kom ik op jou verhaal wat jij zij over gewoon naar de kapper gaan en blij zijn met wat je hebt dat is denk ik de beste metode maar is en blijft het een ramp ben nu 40 en nog zit ik met dat probleem

ik zie overal mannen lopen met kaal geknipte koppen dat is voor mijn ook niet weggelegt omdat je vanachter een flink litteken heb waar de transplantaaten zijn weggehaalt

dat is ook iets om bij stil te staan maar ik slik vanalles nu ook duta maar ik ga steeds meer twijfelen met waar ik mee bezich ben

moet ik niet gewoon stoppen met dit gevecht zonder eind en gewoon doorgaan met live is toch al zo kort ik merk dat de laatste jaren steeds meer ga denken aan waar ben ik mee bezich kost hoop geld en is niet op te lossen

die middelen zijn er wel maar na 8maand fina en saw en nu ook duta denk ik er gebeurt niks denk dat het wel kan werken als je begind kaal te worden maar als je al kaal bent dan geloof ik er niet meer in soms lijkt het wat te doen maar dan is dat toch nie zo

en toch blijf je proberen omdat je het niet kan en wil opgeven

mensen hebben commentaar als je kaal bent kale enzv als je je laat transplantere dan verklaare ze je voor gek dus wat dat betreft kan je het nooit goed doen en je word vaak beoordeelt op je uitelijk maar ze vergeten haar hebben is gewoon erfelijk gegeven of niet daar kan je niks aan doen

ik denk dat gewoon los laten het beste is en ik denk dat je ophet moment dat je dat kan dan ben je er los van

mensen voelen aan waneer je niet lekker in je vel zit en proberen je onderuit te halen als je het met jezelf tevreden bent dan raken die opmerkingen niet meer ik hoop dat ik er uitkankomen na 22jaar

groet leen
    Dag beste Leen,

Dank voor je reactie&#33;
    Ook jouw verhaal is een voorbeeld van hoe ongelofelijk de impact is als mannen hun haar verliezen&#33;&#33; Als je in de 20 of zoals jij nog jonger bent dan komt dat helemaal erg hard aan.
    Het klopt wat je schrijft Leen, mensen hebben het zeer goed in de gaten als je niet lekker in je vel zit en reageren daar sterk op - het niet eens uit slechte intentie - vaak is het een reactie ( lees Projectie) van eigen problemen en minderwaardigheidsgevoelens etc. etc.Dat neemt echter niet weg dat het vreselijk veel PIJN doet&#33;&#33;
    Zoals geschreven Leen heb ik de keuze gemaakt om het los te laten want het ston bij mij erg in de weg en ik voelde me niet VRIJ,ik bewoog niet VRIJ en voelde me erg onzeker. Nu zoals geschreven zorg ik gfoed voor mijzelf en maak er het beste van en ik mag gezien worden is wat ik vaak hoor..dus ook met minder haar... ik wil graag mijn haar terug en wat ik heb graag behouden maar niet meer tegen elke prijs.
    Leen ik heb erg veelrespect voor jouw beslissingen,Haartransplantatie etc.want ik snap als geen ander wat je ervaart. Toch wil ik je een hart onder de riem steken door vanuit mijn ervaring te melden dat het een heerlijk gevoel is als je het probeert wat meer los te laten.. mensen hebben toch altijd wel iets op je aan te merken ook als je een volle bos haar hebt, ook als je er prima uitziet dan is er altijd wel wat. Het leven is echt te kort om je druk te maken over niet realistiche beeldvoorming over hoe mensen er uit moeten zien,of jong, strak en gezond en ook nog intelligent..vreselijk toch?
    Leen man, ik wens je veel goeds toe en hoop van harte dat mijn bericht je een heel kelin beetje steun geeft in het loslaten&#33;&#33;&#33;&#33;

Groet,
    Dickiedick [/b][/quote]

hoi dickie dick

leuk dat je effe de moeite nam om te reageeren je had het over dat je hoopte dat ik aan jou bericht wat zou hebben

natuurlijk heb ik daar veel aan omdat ook jou ervaringen niet ver van mijn ervaringen af liggen en dat gevoel erbij die schaamte vroeger en jij bent daar denk ik sterker in geweest omdat jij het sneller los gelaten hebt

maar als ik jou bericht lees dan ben ik het daar 100 procent mee eens en dat je eige niet vrij voelen herken ik ook en dat moet stoppen je leven laten bepaalen door de buiten wereld ik denk dat het me gaat lukken en mensen vinden altijd wel wat van je

dus daar hoef je het niet voor te doen maar ik denk dat ik vroeger ook veel onzekerder was van mn eige zij nooit veel als ze een opmerking plaatste over mn haar zij ik niks

ben toen gaan traine bodybuilding en ik merkte dat ze niks meer zijden over mn haar omdat mn borstkas en armen wel groeide integensteling tot mn haar

en dat ben ik blijven doen tot op de dag van vandaag maar ken je nagaan je moet eerst een lichaam hebben om niet meer gepest te worden nu laaten ze het wel uit hun hoofd omdat ik er wel eens een paar een paar flinke optaaters heb gegeven

dus blijft er maar een ding over ik moet jou gedachte gang krijgen om het los te laten dat pesten dat was vroeger nu is het om vrede met mn eigen te krijgen

en het is inderdaat vreselijk dat je aan een beeld moet voldoen om in deze maatschapij te kunnen voldoen maar ik heb wel gemerkt dat je met een paar flinke gespierde armen een stuk minder problemen met mensenen hebt maar dan komen we weer bij het verhaal mensen zien dat je niet goed in je vel zit maar als dat vel er voor hun gevaarlijk uyit ziet dan is pesten minder leuk omdat het dan gevolgen heeft voor hun heeft

ik moet het doen gewoon omdat live te kort is gvoor een paar sprieten op je kop en aan jou verhaal heb ik veel gehad echt

dat maakt mn beslissing makelijker omdat ik weet dat ik niet de enigste bent die door die fase heen moest

tanks dickie dick

Dickiedick
    Guest

Standaard

Originally posted by Guest+16-07-2003, 11:49:16--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Guest @ 16-07-2003, 11:49:16)</td></tr><tr><td id='QUOTE'>
    Originally posted by [email protected], 23:32:54
    <!--QuoteBegin--Guest
    @12-07-2003, 18:47:23
    hoi dickie dick

maar nu kom ik op jou verhaal wat jij zij over gewoon naar de kapper gaan en blij zijn met wat je hebt dat is denk ik de beste metode maar* is en* * * blijft het een ramp ben nu 40 en nog zit ik met dat probleem

en toch blijf je proberen omdat je het niet kan en wil opgeven*

mensen hebben commentaar als je kaal bent kale enzv als je je laat transplantere dan verklaare ze je voor gek* dus wat dat betreft kan je het nooit goed doen* * * en je word vaak beoordeelt op je uitelijk maar ze vergeten haar hebben is gewoon erfelijk gegeven of niet daar kan je niks aan doen*

mensen voelen aan waneer je niet lekker in je vel zit en proberen je onderuit te halen als je het met jezelf tevreden bent dan raken die opmerkingen niet meer* ik hoop dat ik er uitkankomen na 22jaar*

* * * * * * * * * * * * * * * groet leen

Dag beste Leen,

Dank voor je reactie&#33;
    Ook jouw verhaal is een voorbeeld van hoe ongelofelijk de impact is als mannen hun haar verliezen&#33;&#33; Als je in de 20 of zoals jij nog jonger bent dan komt dat helemaal erg hard aan.
    Het klopt wat je schrijft Leen, mensen hebben het zeer goed in de gaten als je niet lekker in je vel zit en reageren daar sterk op - het niet eens uit slechte intentie - vaak is het een reactie ( lees Projectie) van eigen problemen en minderwaardigheidsgevoelens etc. etc.Dat neemt echter niet weg dat het vreselijk veel PIJN doet&#33;&#33;
    Leen man, ik wens je veel goeds toe en hoop van harte dat mijn bericht je een heel kelin beetje steun geeft in het loslaten&#33;&#33;&#33;&#33;

Groet,
    Dickiedick
    hoi dickie dick

leuk dat je effe de moeite nam om te reageeren je had het over dat je hoopte dat ik aan jou bericht wat zou hebben

natuurlijk heb ik daar veel aan omdat ook jou ervaringen niet ver van mijn ervaringen af liggen en dat gevoel erbij die schaamte vroeger en jij bent daar denk ik sterker in geweest omdat jij het sneller los gelaten hebt

maar als ik jou bericht lees dan ben ik het daar 100 procent mee eens en dat je eige niet vrij voelen herken ik ook en dat moet stoppen je leven laten bepaalen door de buiten wereld ik denk dat het me gaat lukken en mensen vinden altijd wel wat van je

dus daar hoef je het niet voor te doen maar ik denk dat ik vroeger ook veel onzekerder was van mn eige zij nooit veel als ze een opmerking plaatste over mn haar zij ik niks

ben toen gaan traine bodybuilding en ik merkte dat ze niks meer zijden over mn haar omdat mn borstkas en armen wel groeide integensteling tot mn haar

en dat ben ik blijven doen tot op de dag van vandaag maar ken je nagaan je moet eerst een lichaam hebben om niet meer gepest te worden nu laaten ze het wel uit hun hoofd omdat ik er wel eens een paar een paar flinke optaaters heb gegeven

dus blijft er maar een ding over ik moet jou gedachte gang krijgen om het los te laten dat pesten dat was vroeger nu is het om vrede met mn eigen te krijgen

en het is inderdaat vreselijk dat je aan een beeld moet voldoen om in deze maatschapij te kunnen voldoen maar ik heb wel gemerkt dat je met een paar flinke gespierde armen een stuk minder problemen met mensenen hebt maar dan komen we weer bij het verhaal mensen zien dat je niet goed in je vel zit maar als dat vel er voor hun gevaarlijk uyit ziet dan is pesten minder leuk omdat het dan gevolgen heeft voor hun heeft

ik moet het doen gewoon omdat live te kort is gvoor een paar sprieten op je kop en aan jou verhaal heb ik veel gehad echt

dat maakt mn beslissing makelijker omdat ik weet dat ik niet de enigste bent die door die fase heen moest

tanks dickie dick [/b][/quote]
    Graag gedaan Leen&#33;

Groet,
    Dickiedick

sander
    Guest

Standaard

ik gebruik propecia nu 1 maand en 1 week, en ik denk verschil te gaan merken in me haar, t lijkt iets stugger en dikker te worden, we wachten af, ik hou jullie op de hoogte

Guest
    Guest

Standaard

Originally posted by Rob 2@18-07-2003, 04:15:37
    Lees dat veel mensen hebben gekozen voor een laserbehandeling bij l.a. Zelf slik ik nu ook al een maand of 2 propecia, maar als ik na een jaar nog niet voldoende haar terug heb wil ik misschien ook wel een transplantatie.
    Toch twijfel ik als het gaat om haarverdichting, dus tussen bestaande haren in, gebruik te maken van de gecombineerde techniek van transhair www.transhair.nl
    Daar waar tussen bestaande haren in te transplanteren, kiezen zij voor de priktechniek en op kale vlaktes de lasertechniek.
    Heeft iemand ervaring met dit bedrijf? Ik hoor namelijk alleen over l.a.
    hallo rob
    ik ben daar 3keer behandeld via lazer a in haarlem via edwin kettman ik ben niet behandelt in nl maar in belgie en 2keer duitsland dusseldorf via lazer a haarlem

dat kwam toen het beste uit buiteland alleen mijn ervaring met belgie waren k.u,t slechte service vond ik ben toen met lazer behandeld viel tegen sloeg niet aan van de 2200 transplantaate gingen er 700 groeien

lazer kan je beter niet doen in turkij doen ze het alleen maar met de priktechniek dat is niet voor niks in turkij staat die peperdure lazer onder zijl dus laat je niks wijsmaken niet doen

toen kreeg ik van hun een nwe behandeling omdat er zo weinig waren gaan groeien ze geven een shriftelijke garansie dus toen in duitsland dusseldorf

met de priktechniek 1300transplantaate gezet gingen bijna gelijk groeien perfeckte service daar eten verzorging fijne mensen top

nu 3en halfe week geleden ben ik voor de derde keer geweest dus dat is nu bezich op te komen duurt maand of 5 a6 en de voledige groei 14maand maar na een maand of 5a6 zie jehet al aardig opkomen somige al na paar maand had dit keer 1100 transplantaate maar ik ben nu 36000 verder en nog steeds niet genoeg

zou nog 2keer terug moeten dus bezind eer je begind kost een hoop en als je nog aan het kale bent dan zetten ze er haren tussen maar die niet getransplanteerde haren vallen ook weer uit dus zal je moeten blijven transplantere en je wwet nooit of het haar wat over blijft genoeg blijft om te kunnen blijven transplanteren ik was uitgekaalt bij mij is die kaalhied al een jaar of 12 hetzelfde dus gaat het niet verder maar als je jong bent en je begind er aan weet je dat nooit en geld kost het een hele hoop

hoop dat je wat aan mijn verhaal had als je nog vragen hebt hoor ik dat wel sterkte met je keuze rob

groetjes leen

Jordy
    Guest

Standaard

Hey..

ik heb verschillende keren nu gereageerd op dit forum, maar ik ben een discussie- punt vergeten aan te snijden.. nl.
    dat ik nu al gedurende één jaar periodes heb dat mijn hoodhuid verschrikkelijk jeukt en steekt. Vanzelfsprekend weet ik dat ik er niet aan mag komen of gaan kratsen, want daar maak je het alleen maar erger mee&#33;&#33; Ik gebruik nu pas 2mnd. Finasteride dus daar kan het niet aan liggen.

Graag zou ik een willen weten wat jullie ervaringen mee zijn?? hebben jullie er ook last van??

groetjes,

Jordy

ironside
    Guest

Standaard

Hallo Jordy ,
    nou ik weet wel zeker dat het aan de Finastride ligt , ik had het
    zelfde probleem als jij alleen ik had het nog erger mijn hele lichaam
    was bedekt met rode vlekjes en verschrikkelijke jeuk , wat ik adviseer
    is : snij je Propecia tabletjes in 2 delen en bewaar het niet geconsumeerde stukje in een klein stukje Folie want er mag geen
    lucht bij komen , ook heb ik gelezen dat er meer mensen deze bijwerkingen hadden , sommige stopten met finastride en de bijwerkingen verdwenen , andere gingen gewoon door en ook bij deze personen verdwenen de bijwerkingen , dus ik zou zeggen kies wat jij
    denkt dat het beste is voor jou en hou ons allemaal op de hoogte
    via deze forum

Groeten Ironside

Jordy
    Guest

Standaard

Yo Ironside..

kan goed zijn, maar ook voordat ik Finasteride ben gaan slikken had ik er last van. Serieus&#33;&#33;
    Wellicht dat dit een ontwikkeling van het achteruit gaan van je haar conditie

Jordy

Ironside
    Guest

Standaard

Originally posted by Jordy@28-07-2003, 14:11:51
    Yo Ironside..

kan goed zijn, maar ook voordat ik Finasteride ben gaan slikken had ik er last van. Serieus&#33;&#33;
    Wellicht dat dit een ontwikkeling van het achteruit gaan van je haar conditie

Jordy
    Hallo Jordi,
    ja hebt gelijk , ik had je mailtje niet goed gelezen ( , inderdaad
    dit is wel vreemd maar zoals jij je probleem omschrijft lijkt het
    verdacht veel op roos , ik had daar toen ook veel last van maar
    gedurende het gebruik van Finastride verdween die als sneeuw
    voor de zon , ik heb mijn eigen altijd afgevraagd hoe roos nou
    eigenlijk ontstaat , ik begin steeds meer te denken dat het toch
    met je prostaat heeft te maken of met teveel stres in je prive leven ....

ik hoop dat jou roos ook verdwijnt door het gebruik van Finastride
    en hou ons op de hoogte van je situatie qua haar conditie .

Groeten Ironside

Gast: Johan
    Guest

Standaard

Originally posted by Jordy@26-07-2003, 20:56:35
    Hey..

ik heb verschillende keren nu gereageerd op dit forum, maar ik ben een discussie- punt vergeten aan te snijden.. nl.
    dat ik nu al gedurende één jaar periodes heb dat mijn hoodhuid verschrikkelijk jeukt en steekt. Vanzelfsprekend weet ik dat ik er niet aan mag komen of gaan kratsen, want daar maak je het alleen maar erger mee&#33;&#33; Ik gebruik nu pas 2mnd. Finasteride dus daar kan het niet aan liggen.

Graag zou ik een willen weten wat jullie ervaringen mee zijn?? hebben jullie er ook last van??

groetjes,

Jordy
    Ik had daar juist last van,voordat ik &#39;Fin" gebruikte.Nu na een week of 4 géén last meer,en haaruitval is ook enorm afgenomen&#33;

Gast007
    Guest

Standaard Re: Propecia / Finasteride

Hallo, ik heb gehoord van mijn huisarts dat mensen met een vergroot prostaat finasteride krijgen voorgeschreven 5mg , vandaar dat je 1 mg krijgt voor haar uitval. gebruik je dus zomaar meer dan 1 mg dan denk ik dat je een Verkleinde penis gaat krijgen. dus wees gewaarschuwd .. ik gebruik propecia nu 1 week en ik ben 26 jaar zie nu nog geen verschil maar dat lijkt me logisch veel ste kort nog .

Olaf
    Guest

Standaard Welke verzekeraar vergoedt propecia? Nihafor?

Hallo,

Mijn verzekeraar vergoedt Propecia niet. Wie weet welke verzekeraars (particulier) dat wel doen?

Vanwege de onbekende bijwerkingen van Propecia overweeg ik eventueel om een nieuw middel te gaan gebruiken: Nihafor. Wordt geleverd door het haarlab en schijnt echt te werken. Bovendien op natuurlijke basis en zonder recept. Wie heeft hier ervaring mee? Het schijnt nog beter te werken in combinatie met Alopesan?

Groet

Remquito
    Guest

Standaard Re: Wie heeft er ervaring met propecia / finasteride

Hallo allemaal,

Ik gebruik nu 3 jaar finasteride via de haarkliniek in Rotterdam. Werkt goed, haar is dikker, dus voller en er komt haar terug! Vond het alleen erg prijzig E 240,- per half jaar), heb sinds vandaag een apotheek gevonden die de 5mg proscartabletten maalt tot capsules van 1mg finasteride. Heb nu E 24,50 voor 3 maaden betaald en volgens de apotheek kan het gewoon gedeclareerd worden omdat het een samengesteld geneesmiddel is! Ik ga dit proberen en zal jullie laten weten of het gelukt is!

Dag iedereen

Ik gebruik sinds 4 weken finasteride (1mg tabletten van Proscar), de haaruitval is voorlopig niet verminderd, maar wel begin ik pijn te krijgen aan mijn rechtertestikel en ook mijn hoofdhuid jeukt wat meer. Ik weet dat het nog te vroeg is om besluiten te trekken, maar zijn er mensen die gelijkaardige effecten meegemaakt hebben?

Groeten,

Ruud
    Guest

Dag mensen,

ook ik heb dus last van haaruitval, en wel op mijn 21e al. Ben een week geleden begonnen met het slikken van Propecia. In mijn voorhoofd had ik al een aantal maanden continue last van steken en een soort trekkend gevoel. Na een week (!) is dit bij mij helemaal verdwenen.. Wellicht te vroeg om conclusies te trekken, maar het valt me wel op. Verder heb ik geen idee of het bij me zal werken, ik zie het wel. Ik doe het voornamelijk omdat mijn haar aan de zijkanten dunner en minder wordt en ik inhammen krijg. Na de hele tekst op dit forum doorgelezen te hebben, heb ik nog niet echt het idee dat er een duidelijke mening bestaat over de werkzaamheid op deze vlakken. Er wordt in ieder geval verteld dat het middel kaalheid op de kruin tegengaat.

Wie kan mij iets aanbevelen tegen inhammen? Liefst geen lotion die je 2x per dag moet insmeren..

Groet,

Ruud

Hoi Ruud,

Nu zou je alweer een half jaar verder moeten zijn met het gebruik van Propecia. Ik ben ontzettend benieuwd hoe het nu met je haar gaat. Ik vind de berichten op de site erg wisselend en heb dus geen idee of ik aan het medicijn moet beginnen.

Dus,...hoe gaat het???

Groet,
    Wesley

Gast1234
    Guest

Hebben jullie het ook meegemaakt dat je in het begin juist meer of althans het lijkt dat ik veel meer haarverlies na gebruik van propecia? Ik ben nu bijna een maand bezig en haaruitval lijkt alleen maar meer te worden.

Na hoeveel maanden moet het echt remmen en nieuwe haargroei geven? De 3 tot 6 maanden zoals vermeld staat of hebben jullie daar andere ervaringen mee?

ik ben benieuwd.

Thumbs up Re: Wie heeft er ervaring met propecia / finasteride

Beste heren,

ik lees hier dat men na paar weken of maanden zelfs resultaat wil zien bij finastride. nou, ik zal je vertellen...finastride is echt super medecijn...echt neem van mij aan, al die lotions en andere haar middelen kan je weg gooien. niks werkt zo effectief als finastride(voorheen propecia)

ik zelf kreeg al op heel jong leeftijd te maken met kaalheid.
    rond me 17 a 18e zag ik dat me haar heel dun werd en snel achteruit ging.
    ik ben in 2001 in kontakt gekomen met propecia en meteen ook gaan gebruiken...na bijna 5 jaren kan ik met oprecht zeggen dat propecia echt gewerkt heeft, me haar is veel en veel dikker, waar het vroeger uit begon te sterven heb ik nu gewoon me eigen haren van vroeger weer terug. en als je gewoon blijft gebruiken(elke dag 1 pil) hoef je geen zorgen meer te maken.

je leest nu en denkt mischien van "moet ik zolang wachten tot ik resultaat zie"? nou nee...binnen 1 a 2 maanden merk je al dat je haar vooral dikker wordt, beetje bij beetje stopt je haarverlies ook ( natuurlijk zullen paar met je kussen ofzo meekomen maar dat is niet meer dan normaal). en als je niet te veel zorgen gaat maken en gewoon blijft gebruiken zal je binnen half jaar zoveel resultaat zien dat je het blijft gebruiken.

en als je bijvoorbeeld 2 jaar hebt gebruikt, kan je bijvoorbeeld zoals ik het heb gedaan, paar maanden of meer pauze inlassen...bij mij maakte dat geen verschil...maar niet te lang natuurlijk want wat wel jammer is is, dat als je heel lang ( maand of 3 a 4) gestopt bent, dat het weer wat minder wordt. dus mijn advies is niet te lang pauzeren mocht je ooit in die fase zijn.

vooral voor de gasten die pas zijn begonnen of willen beginnen, ik raadt jullie aan om even doortezetten...even paar maanden elke dag een pillie in nemen. krijgt abselute geen spijt van. als je iets anders wilt proberen ga je gang, maar ik denk dat dat weggegooid geld en tijd is.

Heeft iemand van jullie ervaring met generic finasteride merk Finpecia geproduceerd door het bekende farmaceutisch bedrijf: CIPLA, in India. De prijs voor 90 tabletten is 45 Euro inclusief porto. Volgens Cipla is de werking va Finpecia precies gelijk als propecia van Merck.
    Graag jullie antwoord.

Dominic

Waar kan ik het beste dit product bestellen,
    Hebben jullie goeie online apotheken en ervaringen ?

Hey..

Ik ben blij dat ik dit forum heb gevonden en heb mezelf juist ingelogd! Laat ik eerst melden dat ik een vrouw van 37j ben en sinds mijn 17de last heb van haaruitval! Intussen zijn we 20j verder,heb bijna alle middeltjes geprobeerd van lotions,hormonenbehandeling(androcur 50 ),shampoo's en noem maar op! Nergens heb ik echt baat bij gehad,ben er alleen maar een bos haren armer op geworden! Ik had al veel gelezen over finasteride en sinds eergisteren heeft mijn dermatoloog het me voorgeschreven! Ik schrok wel van de prijs dat menigten onder jullie moeten betalen! Ik betaalde exact 59,65€ voor een doosje van 100 tabletten(5mg)! Ik slik nu iedere dag een half tabletje(2,5 mg)! Het is ook heel handig om een pillenbrekertje bij de apotheker te halen,dan is het tabletje meteen in 2 gebroken en moet je niet met een mesje aan de slag want de juiste hoeveelheid verkrijg je zo nooit! Ik ben nu héél benieuwd wat ik van de finastiride mag verwachten! Ik ben wel bang voor eventuele nevenwerkingen,had ik trouwens ook van de androcur waar ik iedere dag 50mg van ingenomen heb en dit 5 jaar aan één stuk maar zonder resultaat! Mijn dermatoloog raad me aan om dit 3 maand te gebruiken! De eerste 6 weken doet het blijkbaar niets met je haren! Pas nadien moet er geleidelijk aan verbetering merkbaar zijn! Ik moet 13 feb 2009 terug op controle en hoop zo dat dit me EINDELIJK eens zal helpen! Het is zo frusterend om al 20 jaar met die haaruitval te moeten leven en je iedere dag voor de spiegel moet vaststellen dat het een uitzichtloze situatie is geworden! Ik heb al geexpirimenteerd met haarwerken waar ik me heel goed heb bij gevoeld! Eens ik de klik had gemaakt om het te aanvaarden kreeg ook mijn zelfvertrouwen een flinke boost! Tot ik vorig jaar mijn eigen haar toch nog een kans wilde geven,en dit tot op vandaag! Jammer genoeg heb ik de afgelopen 4 maanden weer zoveel haaruitval gekregen dat er dringend iets moet gebeuren! Er is een aanvulling besteld waar ik nu al 10 weken op wacht! Ik hoop vurig dat de finastiride een wonder zal verrichten en dat ik na 6 weken een verschil merk!! Zijn er trouwens nog vrouwen die 2,5 mg slikken en die al resultaat hebben? Hoe zit het bij jullie met de nevenwerkingen??
    Hartelijk dank om de tijd te nemen voor het lezen van mijn verhaal!! Ik hoop hier mijn ervaringen met jullie te kunnen delen!
    Groetjes van kleintje

hallo, ik woon in Portugal en kan finasteride hier bij de apotheek verkrijgen in tabletjes van 5 mg, die breek ik in 4 en dat gaat redelijk,Robbie
    Laatst aangepast door Agnes574 : 21-05-11 om 13:40

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Tegenwoordig schijnt Priorin goed te helpen... vanaf de 2de doos!
    Verkrijgbaar bij de apotheek (en kappers raden het aan!)
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

IK gebruik nu ongeveer 5 jaar propecia. Ik had een kale plek (kruintje) achter op mijn hoofd. Deze is bijna verdwenen. Oftewel bedekt. Mijn haarhoeveelheid in in de loop van de jaren zichtbaar toegenomen.

Inzake bijwerkingen merk ik jeuk bij mijn geslacht.
    Ik laat binnenkort wat bloed-onderzoeken doen om het één en ander te controleren. Ik heb gelezen dat er ook mogelijk bijwerkingen op de lever heeft of kan hebben. Ik laat dit via de huisarts en bloed-onderzoek controleren.

Saw palmetto hiervan is wetenschappelijk niet echt iets bewezen.
    Finasteride werkt een beetje bij sommigen... maar preventief het beste...
    Duta valt op langere termijn te bezien maar werkt krachtiger.

Vergeet niet dat zoals Finasteride je DHT onderdrukt ook je Libido kan (zal) dalen... niet onbelangrijk om je goed in je vel te voelen.

Nizoral shampoo remt plaatselijk de DHT in je hoofdhuid... niet slecht...

goedenmiddag,

ik ben 23 jaar en ik ben al een poos aardig wat haar aan het verliezen, ik heb inhammen en achterop begint het aanzienelijk dunner teworden waar ik natuurlijk heel erg van baal.. want niemand zit op kaalheid tewachten.

ik ben zoals de titel al zegt van plan Finasteride 1 mg te gaan gebruiken..

iemand tips voor mij?

mvg,

Ron

Citaat Origineel gepost door Richard Bekijk Post
    Hoi Dennis,

Op het doosje/potje staat proscar 1 mg ( werkzame stof is Finasteride 1 mg) dagelijks een capsule voor het slapen gaan.
    Wat betreft hoeveelheid, het is in onderzoek aangetoond dat je dagelijks 1 mg dient te gebruiken, meer dan 1 mg heeft geen EXTRA effect, de hoeveelheid van 1 mg is op basis van dagelijks gebruik voldoende. Dus dagelijks gebruik. Ik slik de capsule voor het slapen.

Dennis,ik denk dat het een verstandig idee is als je even belt met de dermatollog waar ik kom. Zij is erg vriendelijk en cooperatief en ik denk dat zij je vraag met betrekking tot zwangerschap goed kan beantwoorden.

Haar naam is Dr.Kreinen, dermatoloog, Lucas Andreas ziekenhuis - afdeling dermatologie te Amsterdam telefoonnummer: 020- 511 11 15.
    Ik vind het prima als je aangeeft dat je deze informatie hebt gekregen van een patient, D. Meertens te Amsterdam.

Ik ben zelf ook uitermate precies en voorzichtig vandaar ook mijn reactie!!

Succes en leuk om terug te horen hoe je bevindingen zijn geweest.

p.s. naast Finasteride gebruik ik ook dagelijks saw palmetto, een stof die een soortgelijk effect heeft. Lees maar even in deze site om je te informeren. Ik slik nu deze stoffen drie weken en ik merk een verandering in mn haar, geen uitval en het lijkt wel...wacht nog even af met enthousiasme ;-))

Gr.,
    Richard
    Bedankt voor de informatie, ik zal dit vroegtijdig moeten gaan gebruiken....heel uitgebreide discussie hierover en vrijwel gedetailleerd.

Propecia (Finasteride) - http://121doc.nl Ik heb de bestelling zoals beloofd op tijd ontvangen en de pillen werken fantastisch.

Pillen tegen haaruitval - http://profolan.nl

Pillen tegen haaruitval - http://nl.foliactive.com Ik begon met het gebruiken van Foliactive dankzij een aanbeveling van een goede vriend en de waarheid is dat het erg goed werkt. Ik heb al wat van mijn haar terug en voel dat ook, mijn haaruitval is ge.

Goede apotheek te finasteride kopen zonder een recept met een eenvoudige online consult https://nl.treated.com/kaalheid/propecia#clik

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Soortgelijke onderwerpen

1. Wie heeft ervaring met afvallen?
    By Gast: Yvonne in forum Overgewicht
    Reacties: 4
    Laatste Post: 07-05-13, 10:46
  2. Wie heeft ervaring met pms?
    By Maaike in forum Menstruatie
    Reacties: 10
    Laatste Post: 06-11-07, 22:26
  3. Reacties: 2
    Laatste Post: 25-08-04, 20:26