Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Thumbs up HET Lange termijn Plan om af te vallen!

Hi Jeanine G.,

Congrats!
    Heb je e-boek (2e versie ) gelezen. E-boek is beknopter dan boek maar net zo goed.
    De lay-out is bij gebruik e reader I-books anders dan bij gebruik e-reader Kobol ( "-tekens worden niet getoond). Mijn voorkeur gaat uit naar I-books.
    Ik heb nog steeds (na het lezen van je boek 2015) profijt van je super Plan!!

THNX

Standaard Re: HET Lange termijn Plan om af te vallen!

Dag Blue Sophie,

Bedankt dat je tijd hebt genomen om mijn e-boek te lezen, en thnx voor je positieve feedback!

Je hebt gelijk, het e-boek is beknopter dan het boek. ‘ Voor elk wat wils’,
    dit geld ook voor de keuze van een e reader. Verschillende boekhandels bieden verschillende e-reader aan. Het fijne van het lezen van een e-boek is dat je vaak - ongeacht het model e-reader - de lay-out van stukken teksten kunt aanpassen ( lettertype, regelafstand etc. ).

Ik ben blij dat jij nog steeds profijt hebt van het stappenplan. Het vergt veel zelf discipline en je moet er echt voor gaan om je einddoel ( gewichtsverlies) te bereiken en te behouden maar je inzet is de moeite waard ( je gezondheid gaat erop vooruit als je last hebt van overgewicht).

Groetjes,
    Health Coach J

Standaard Re: HET Lange termijn Plan om af te vallen!

Dag Blue SophieI,

Bedankt dat je tijd hebt genomen om mijn e-boek te lezen, en thnx voor je positieve feedback!

Je hebt gelijk, het e-boek is beknopter dan het boek. ‘ Voor elk wat wils’, dit geldt ook voor de keuze van een e reader. Verschillende boekhandels bieden verschillende e-readers aan. Het fijne van het lezen van een e-boek is dat je vaak - ongeacht het model e-reader - de lay-out van stukken teksten kunt aanpassen ( lettertype, regelafstand etc. ).

Ik ben blij dat jij nog steeds profijt hebt van het stappenplan. Het vergt veel zelfdiscipline en je moet er echt voor gaan om je einddoel ( gewichtsverlies) te bereiken en te behouden maar je inzet is de moeite waard ( je gezondheid gaat erop vooruit als je last hebt van overgewicht).

Groetjes,
    Health Coach J

Soortgelijke onderwerpen

1. Nieuws: Herhaaldelijk flauwvallen lange termijn gevolgen
    By Leontien in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 1
    Laatste Post: 11-06-13, 10:49
  2. Ervaringen bij gebruik Sipralexa op lange termijn
    By jpz in forum Algemene medische vragen
    Reacties: 0
    Laatste Post: 06-03-13, 16:04
  3. Tip om af te vallen