Pagina 62 van 67 EersteEerste ... 12526061626364 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 3.051 tot 3.100 van 3327

Onderwerp: Wat eet je vandaag?

  1. #3051

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Couscous!

  2. #3052

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    IK heb een ovenschotel gemaakt, zaligggggggggggg....

    Op de bodem van de schaal leg je een zak aardappelschijfjes, daarna snijd ik een halve gourchet? (zo'n groen ding) in stukjes en gooi deze erover heen, daarna nog een bak met champignons in plakjes, daarover heen een zak spekjes, en wat kleine tomaatjes...vervolgens pak ik een pot Aardappel anders (verschillende smaken) ik neem iets met tuinkruiden en knoflook...en deze verdeel ik er over heen met een spatel...het laatste gedeelte uit de pot daar doe ik een beetje melk in en dan omschudden en deze ook er over heen doen...met de spatel wederom voorzichtig alles goed uitstrijken...daarna paneermeel over de hele handel en dan stop ik de schaal 30 minuten in een voorverwarmde oven! ik dek de schaal niet af met iets...
    ik eet er een beetje appelmoes bij, en ikzelf doe een beetje chilisaus op mijn bord want dat vindt ik lekker...

    Eet smakelijk allemaal....vandaag eet ik????? geen idee... fijne dag..
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  3. #3053

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Wat een lekker recept elisabeth maar op welke stand zet je de oven dan .?
    Ga t ook ns maken
    Gisteren aten wij
    Zelf gemaakte tomatensoep diepvries spinazie van ah en gekookte aardappels met braadstoom gehaktballen met uitje en champignons. Yoghurt met n banaan zo lekker was dat die gehaktballen
    Vandaag nasi met hamreepjes en garnalen recept van24 kitchen rudolf van veen

  4. #3054

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    AnMa: ja wat een goede vraag...ik dacht er aan toen ik het bericht eruit deed... oven voorverwarmen en zorgen dat het op 200 graden komt te staan...voor oude ovens is dat stand 4 1/2 a 5...dat potje aardappel anders koop ik in de supermarkt..tuinkruiden met knoflook meen ik, en elke keer doe ik het weer een pietsje anders...leuk om te maken, en vrij snel klaar...dan een half uur de oven in en klaar is kees...ik heb een hele oude oven, maar toen heb ik een thermometer voor de oven gekocht bij Blokker dan kun je precies de stand in de gaten houden...succes ermee als je het een keer gaat proberen...ik hoor dan wel een keertje hoe het smaakte...ik doe het in een grote glazen ovenschaal....

    ach jij kookt toch ook weer lekker!!! verrukkelijk....fijn weekend...Groetjes...

    Gisteravond (vrijdag) at ik kant en klaar eten...nasi met satésaus met wat kippenblokjes erin...je moet ze zoeken, maar het smaakte prima! vanavond eet ik? verrassing....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  5. #3055

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Tomatensoep en een Griekse maaltijdsalade.

  6. #3056

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Groentesoep
    Spitskoolstamp met gehaktballetje met uitje erbij bakken
    Vla of vanille yoghurt

  7. #3057

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Ik eet veel kant en klaar eten momenteel ivm drukte omtrent mijn tante...elke dag ga ik naar het ziekenhuis, doe 's avonds weer een verslag naar alle familieleden en ben dan 's avonds steevast "hondsmoe"

    ik las gisteren op het menu bij mijn tante...Procureurlapje met aardappelpuree en snijbonen...het zag er heerlijk uit...samen zorgen we ervoor dat ze haar bord met enige hulp van mij leeg eet...top...

    smakelijk...
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  8. #3058

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Gisteren at ik kant en klaar....Nasi met kip (beetje) in Sate saus....

    niemand eet meer? fijne zondag...
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  9. #3059

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Groentensoep zelf maken
    Aard gekookt diepvries spinazie en rundvlees
    Vanille yoghurt

  10. #3060

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Vandaag gegeten: Slagersgehaktbal kant en klaar, bieten uit een potje en gekookte aardappelen...dessert: bakje aarbeien....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  11. #3061

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Zelfgemaakte uiensoep
    Sla met tomaten en komkommer en uitje erdoor
    Slavinken en aardappelpuree
    Yoghurt en stukje meloen

  12. #3062

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    gister at ik: een stuk zoete meloen, een gehaktbal, en een mona toetje als dessert...het was te warm, ik had geen puf om te koken...

    vandaag? geen idee....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  13. #3063

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Lekker makkelijk vandaag, broodje frikadel :-)

  14. #3064

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Klinkt goed Helmpje...dat smaakt altijd verrukkelijk...

    Gisteren at ik Bami kant en klaar, ik heb er wel een eitje bij gebakken......zelf koken smaakt mij beter maar als je moe bent is dat een heel goed alternatief!!!
    vandaag (zondag) weet ik nog niet...dag AnMa....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  15. #3065

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Gisteren lekker chinees besteld geen kookzin
    Vandaag maak ik makkelijke groentesoep
    Water 2 blokjes rundbouillon soepgroenten vers en blikje balletjes en wat vermicelli
    Bruine bonen of erwtjes appelmoes en aard koken
    Hamlapjes uitje knoflook lekker sudderen
    Gele vla

  16. #3066
    Premium ++ Account
    Lid sinds
    02-09-2010
    Locatie
    Oost-Vlaanderen
    Posts
    1.163

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    loempia's- kippenboutjes-rijst- met zoetzure saus veel groentjes ...v.h..huis

    bij de koffie ...Brusselse wafels met aardbeien .... vh.huis ...

  17. #3067

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Och wat eten jullie lekker AnMa en Suske...zaliggggggggggg

    Gisteren ging ik BBQ bij familie... we vierden dat de zoon van mijn overleden broer was geslaagd! het was gezellig...
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  18. #3068

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Niemand eet meer of zit aan de crackers...

    ik was gisteren zo laat dat het eten wat minder werd....een karbonade gebakken met gekookte andijvie en wat appelmoes....yoghurt als toetje met cruesli en wat vitaminen siroop er door heen...

    vandaag weet ik het nog niet wat er op mijn bordje komt te liggen, mijn progamma voor vandaag is gewijzigd...ik ga eind vd middag met mijn andere 2 zussen naar mijn tante haar huis toe waar ze opgebaard ligt om haar gedag te zeggen in huiselijke sfeer....ik heb een mooi boeketje namens ons laten maken en nu zit ik achter de pc om wat te schrijven.......
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  19. #3069

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Iedereen gegeten zonder dit te melden? oeps....geen tijd? of geen zin? hindert niet, dan doe ik nog een rondje oke? woehaaaaaaaaaaaaaa allemaal vakantie, of zitten jullie met de voetjes thuis in het plastic voetenbakje thuis? hahahahaha...

    ik at gisteravond gekookte aardappelen, rundervink, spercibonen en appelmoes....'s avonds een reep chocolade, dat moest even! fijn weekend vrienden...Liefs
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  20. #3070

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Hallo
    Ja het was erg druk veel verjaardagen en andere zaken om te regelen een broer die plots in het ziekenhuis lag enz.
    Huisdieren verzorgen van vakantiegangers enz...
    Maar vandaag eten we roerbakmie en bakje sate van mora
    Morgen onze zelfgeplukte en gekweekte tuinbonen met eigen aardappeltjes en groentensoepje vooraf en citroenvla na
    Das trouwens erg lekker ter afwisseling citroenvla
    Groetjes en fijne zomerdagen aan kedereen
    Weten jullie trouwens hoe je zelf lekker komkommer in het zuur maakt?
    Ik krijg nooit de goede smaak altijd net iets te zuur of te flauw ofzo...

  21. #3071

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Hey AnMa, dat klinkt lekker...tuinbonen uit eigen tuin....citroenvla als dessert...heerlijk zou ik zeggen, lekker fris...

    komkommer: ik moet ergens een recept hebben liggen maar waar? ik maak soms de komkommer met de kaasschaaf fijn, en dan wat zout overheen strooien....een nachtje laten inwerken of wat uurtjes....daarna goed laten uitlekken en dan op smaak maken met wat azijn, peper? en wat schepjes suiker, en door elkaar heen mengen....ik zal het eerdaags eens uitproberen, even zien hoe dat smaakt!!! lekker in het vocht laten zitten en dan opeten met aardappelen, andere groente zoals sla etc....
    eet smakelijk....

    vanavond eet ik? geen idee, misschien wel wat huzarensalade met tomaatjes en paprika...lekker makkelijk omdat het bloedheet is.... prettige avond...
    Groetjes....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  22. #3072

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Verse kippensoep met selderij uit onze tuin
    En ja de tuinbonen moeten op de slavink en aard koken
    Citroenvla die moet ook op
    Morgen frietjes met biefstukje misschien komkom sla dat weet ik nog niet
    Als t zo warm is is soep toch wel lekker

  23. #3073
    Banned Premium ++ Account
    Lid sinds
    17-02-2010
    Locatie
    overijssel
    Posts
    4.083

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Ben nog steeds aan het lijnen dus heb een komkommer gegeten

  24. #3074

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Groentensoep
    Sla uit eigen tuin met komkommer ook uit eigen tuin met uitje erdoor ook uit...
    Hamlapje met knoflook en ui
    Gekookte aard ook uit ...
    Vanille yoghurt

  25. #3075

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Vanavond eet ik? oeps geen idee eigenlijk...ehh krielaardappeltjes in de schil gekookt, plus een kipburger en wat groente uit een blikje gaat het worden...
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  26. #3076

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Spaghetti met bertolli saus en gehakt erdoor
    Yoghurt met banaan plakjes

  27. #3077

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    AnMa: och heerlijk spaghetti, I Love It....

    Gister at ik Gekookte krieltjes in de schil, spercibonen, en een hamburger, en een soepkom yoghurt...

    vandaag weet ik nog niet....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  28. #3078
    Premium ++ Account Raimun's Avatar
    Lid sinds
    09-09-2011
    Locatie
    Hasselt
    Posts
    1.913
    Dagboek berichten
    1

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Hoi Elisabeth ...
    ...............vandaag weet ik nog niet....
    heb je daar het recept van ??????
    Nomaden begeven zich daarheen waar het leven bloeit !

  29. #3079

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Raimun: Jaaaaaaaaaaaa als je alleen eet dan mag het wat anders worden...ha,ha,...gister werd tomatensoep met balletjes uit blik, en 2 boterhammen...en 's nachts smeerkaas op toast....jammie ik was een film aan het kijken...

    vandaag? verrassing...
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  30. #3080

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Gebakken ei met tomaten en ui op brood
    En n banaan

  31. #3081

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Vegetarische Spaghetti gemaakt...ik was zo hondsmoe dat ik 's avonds dat gekookt had...zo te merken voor wel 2 a die portie's...ha,ha,...handig....ik fruit eerst de uien in de olie, dan doe ik er de aubergine in stukjes bij, dan de paprika, in een andere pan laat ik een bakje champignons pruttelen in de boter/olie dan is de spaghetti gekookt a dente en dan hussel ik de hele boel door elkaar heen en op het laatst nog een grote vleestomaat in stukjes gesneden...dan op mijn bordje leggen met wat chilisaus erop en eventeel wat geraspte kaaspoeder...dit alles geeft mij weer wat energie terug na een hele drukke dag...

    dag Allemaal...
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  32. #3082

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Gister at ik hetzelfde,...vandaag maar eens wat anders eten...ik denk aan gekookte aardappelen in de schil, wortelen en een stukje gekookte vis
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  33. #3083

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Elisabet die spahetti klinkt erg lekker en gezond een dagje zonder vlees dan is dit toch n goed idee
    Vandaag eten mijn mannetje en ik een bakje nasi uit de diepvries met gebakken eitje en komkommerschijfjes
    en tomaatschijfjes en bakje balletje met saus van mora

  34. #3084

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Groentensoep
    Spinazie schouderkarbonades aard gekookt
    Yoghurt

  35. #3085

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Ik was even een paar dagen afwezig....

    gister (zaterdag) at ik broccoli, een hele stronk, ik houd er niet van maar het schijnt gezond te zijn!!! en ik at er een rundervink bij....

    vandaag Zondag: eet ik Nasi....ik had een tijd geleden zoveel gemaakt dat ik het dan invries....och wat handig!!!
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  36. #3086

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Verse kippensoep met prei ui en selderij
    Gek aardappels. Broccoli gehaktbal met uitjerbij gebakken
    Yoghurt en vla zonder banaan die was overrijp en dan krig ik daar hoofdpijn van als ik die eet dus weggegooid

  37. #3087

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Ik snap niet dat ik af en toe nog kook voor mijzelf....

    gister werd het gekookte aard. rode kool uit een blikje en een tartaartje...
    yoghurt met cruesli....

    AnMa: ik eet ook geen overrijpe bananen...en toch schijnen ze heel gezond te zijn heb ik van horen zeggen, zelfs mijn tante zei het, elke dag 1 had ze het over...nou dat lijkt mij iets teveel, dus ik probeer een appel te eten, maar ik ben geen fruiteter....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  38. #3088

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Ja van bananen wordt je volgens mij ook dik???
    Maar sinds ik elke dag n halve banaan eet voel ik mij wel goed maar t stopt ook dus uitkijken als ik weer ns moeilijk kan
    Tja. Zo heb je bij elk voor n nadeel of was t andersom

  39. #3089

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Vandaag komen de kinderen eten na het werk
    Chinese tomatensoep uit blikjes van ah die is echt lekker. De zakken unox niet die zijn te zuur ik denk to much azijn
    Gekookte aardappels. Die maken ze zelf bijna nooit
    Sla met komkommer en tomaten met uitje erdoor spercieboontjes appelmoes
    Kipdrumsticks braden
    En vla yoghurt of n puddinkje naar keuze
    Lijkt wel n restaurNt hier haha

  40. #3090

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    @ Anma, ha,ha, dat klinkt goed allemaal. Altijd leuk om je kinderen te verwennen.
    Veel plezier vandaag.
    @ Elisabeth, ik snap het wel. Kant en klaar eten ben je op een gegeven moment ook beu, én is niet erg gezond. Maar goed ik begrijp wat je bedoelt.
    Vandaag doe ik het makkelijk, manlief vergadert, dus heb ik het rijk alleen.

  41. #3091

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    AnMa: wat een zegen als er kinderen zijn die je kunt verwennen met je kookkunsten...bedankt voor de tip..Chinese Tomatensoep van Appie lijkt mij lekker, ik zal het gaan proberen....wat had je een lekker menu voor je gezin....heerlijk...

    Jolanda: groot gelijk...even een dagje zelf invullen wat je eet...al zou je maar een tosti eten...geniet er van...fijne dag girls...

    Vandaag eet ik krielaardappeltjes in de schil, tartaartje, sla of spercibonen....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  42. #3092

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Gisteravond (zaterdag) at ik zelfgemaakte tomatensoep met balletjes die een vriendin aan de voordeur had gehangen...zo liefffffffffff..

    zondag: ik zal iets gezonds koken, dat vertel ik nog.... fijne zondag...
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  43. #3093

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Uiensoep. Onze uienoogst is nu binnen
    Spinazie dit keer diepvries moet ook op aard gekookt en braadworst erbij
    Toetje kant en klaar vanille

  44. #3094

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    AnMa: Zalige maaltijd....

    ik at gisteren kant en klaar (Lasagna) ik was te gehaast en daardoor smaakte mij het niet...
    vandaag: hopelijk gezond!!!
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  45. #3095

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Vegetarische spaghetti met veel groenten en champignons... Zaliggggggggg goed als je futloos bent....geen sausen en vlees he?
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  46. #3096

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Nasi van gisteren vers gemaakt en lekker veel zodat ik vandaag alleen maar hoef te magnetronnen en eitje erbij bakken

  47. #3097

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Chinese tomatensoep van ah
    Bloemkool gek aardappels ribkarbonade
    Vla en yoghurt banaan aardbeien

  48. #3098

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Gisteren Spaghetti, ik had nog een groot portie over...heerlijk....

    vandaag zaterdag weet ik nog niet...ik denk aan aardappelen in de schil gekookt met wortelen en vis?
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  49. #3099

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    zaterdag at ik nogal apart....ik begon met gebakken aardappeltjes maar het was een klein portie....
    daarna at ik poffertjes met roomboter en stroop....mijn buik en darmen protesteren dus vanavond eet ik "gezond" ik den k het maaltje als hierboven omschreven...

    Gezellige zondag...ik liep in de stromende regen Bhody uit te laten, maar dan nu zit ik aan een lekker ontbijtje...cracker met smeerworst en een beschuitje met kaas en een mok koffie...jammie...
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  50. #3100

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Gisteren friet met gebraden kip
    De frietpan begon verdacht te roken er kwam rook uit die er nooit uitkomt en aan de achterkant het thermo knopje ging niet meer uit
    Dus voor er brand uitbrak heb ik de stekker eruit getrokken
    Een portie kon nog in het vet gebakken worden
    De rest heb ik in olijfolie in de koekenpan gebakken ze werden wel n beetje donker maar waren nog goed te eten ga n nieuwe pan kopen vlg week
    Vandaag tomatensoep uit vriezer erwtjes gehaktbal gek aardappels en vla

Soortgelijke onderwerpen

  1. Nog iets leuks gekocht vandaag?
    By kaatjekakel in forum Ontspannings-kletshoek
    Reacties: 1414
    Laatste Post: 21-06-15, 11:08
  2. Vandaag voel ik me?
    By Petra717 in forum Ontspannings-kletshoek
    Reacties: 5992
    Laatste Post: 24-01-15, 11:58
  3. Reacties: 4
    Laatste Post: 02-04-14, 12:28
  4. Leef Vandaag!
    By Agnes574 in forum Gedichten
    Reacties: 4
    Laatste Post: 24-10-12, 21:34
  5. Gisteren, vandaag, morgen
    By Déylanna in forum Gedichten
    Reacties: 0
    Laatste Post: 07-12-08, 15:37