Pagina 63 van 67 EersteEerste ... 13536162636465 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 3.101 tot 3.150 van 3327

Onderwerp: Wat eet je vandaag?

Standaard Re: Wat eet je vandaag?

AnMa: nou nou meid, fik in de frituurpan, heel verstandig dat je de stekker eruit trok...de rook was het begin van een kortsluiting!!! wegdonderen en fijn een mooie andere frituurpan kopen....succes ermee, je zei het zelf al....

patatjes en kip klinkt verrukkelijk.... je eet weer lekker zo te lezen.....

ik at zondag dan eindelijk mijn aard in de schil, plus wortelen en gekookte witte kabeljauw vis... ik was tevreden....

maandag: zometeen een kant en klare maaltijd...rode kool, hachee, en aardappelpuree...zojuist heb ik een portie poffertjes gegeten dat smaakte ook goed....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

Weer eens uiensoep die moeten op zijn er nog heel veel
    Kan weer ns hachee gaan maken als t weer zo blijft
    Broccoli en gehaktbal met uitje aard gekookt tartaartje erbij
    Vla banaan

Ik weet het nog niet, maar het moet gezond zijn....dus gekookte aardappelen en misschien sla er bij, er ligt nog een volle krop zachte sla in het groenten vak plus een komkommer en ik zal zo vlees uit de vriezer halen, dus een gezond maaltje...

AnMa...klinkt weer zalig...

Griekse gyros nog n keertje voor het zomerse weer echt voorbij is en we weer aan de spruitjes gaan

Och klinkt verrukkelijk AnMa....Gyros...ik eet dat eigenlijk nooit in mijn uppie, ik mis vast iets...

ik at heel anders dan ik dacht want ik kreeg onverwachts bezoek, maar ik besloot toch nog tegen 20.00 uur wat te maken...aardappelpuree plus doperwten met worteltjes en een vers filetlapje gebakken, dus het werd toch nog een eenvoudige makkelijke maaltijd! vandaag? surprise....

Oss staartsoep
    Andijvie gek aardappels en gehaktbal met uitjes erbij gebraden
    Yoghurt banaan

Mosselen met sausjes en stokbrood en ijsbergsalade
    Ijsje met chocolade eromheen

Gisteren frietjes met braadstoom kip drumsticks en aardbeien als toetje
    Vandaag bami met ketjapkip zelf verse groenten enkipfilet en de rest uit n doosje van Kno....
    Heb nog ijsjes die op moeten dus dat wordt het toetje dan

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

Klinkt allemaal lekker anMa

Gister lekker quiche gehad met spinazie en kaas.
    Vandaag gezellig kaas fondue met allerlei groenten, fruit, stokbrood en salades.
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Premium ++ Account

He luuss...wij hadden gisteren ook kaasschotel...met fruit/ noten /wijntje ....

Vandaag ....aardappel -snijboontjes-steak

des./ Hasseltse koffie

Groentensoep
    Witte bonen in tomatensoep
    Aard gekookt en ribkarbonades
    Vla yoghurt

Weet nog niet wat het wordt
    Drukke dag dus ga waarschijnlijk maar wat bestellen vandaag of bordje soep met boterham ook niet verkeerd hoor

Gisteren gekookte witlof met aardappelpuree en een tartaartje...

Vandaag: ik denk Chili Con Carne....

Eet ze allemaal...Hmm jullie hebben weer lekker gesmikkeld lees ik hierboven...

Blikje goulashsoep van un..

Spruitjes gekookteaard misschien puree als ze erg afkoken
    Entrecote
    Yoghurt met baanaan en peer

gister (vrijdag) at ik: aardappelpuree....terwijl ik dit schrijf hoor ik een prachtig nummer van Gilbert O Sullivan...ik heb zin om de volumeknop om te draaien maar dan moet ik van mijn stoel af, dus dat doe ik niet...lalalalalalalalala...ik geniet vd muziek....ik swing op de stoel en de energie vloeit door mijn aderen, "DAT doet "MUZIEK" met je...hahahahahaha

ehhh puree met mais, en een tartaartje...als dessert: joghurt met vla en een banaantje erin...jammie...

vandaag? geen idee... fijne dag allen....

Erwtensoep zelf gemaakt en pannenkoek en viennetta ijstaart met slagroom
    Eigenlijk geen weer voor maar wel lekker

Heerlijk AnMa: IJs eten mag altijd....

Gister (maandag) at ik : gekookte aardappelen met een hamburger en spruiten....

vandaag? ff zien.....

Gisteren verse kippensoep
    Snijboontjes gekookte aardappels en braadstoom gehaktballen met ui en champignons
    Yoghurt met vruchtensalade. Peer kiwi banaan

Vandaag penne met tomaten basilicumsaus paprika erdoor en ui
    Parmesaan kaas erop en yoghurt banaan

lekker AnMa......jammie.....

ik eet vanavond...pandan rijst met ragout en kant en klare sla met komkommer en radijs en tomaatjes.... eet smakelijk....

Standaard Re: Wat eet je vanavond?

Ik heb sinds kort besloten, door diverse redenen, besloten om vegetariër te worden. Het is een hele verademing. Het is vooral leuk vele nieuwe gerechten te ontdekken, en veel nieuwe smaken. Vrijdag ga ik voor het eerst een gericht maken op basis van Quorn, het zou goed zijn als vervanger voor vlees, of dat beweren ze hier toch: Quorn als vleesvervanger. Ik heb nog vele gerechten ontvangen via vrienden die reeds lang vegetariër zijn. Hebben jullie een voorkeur voor een bepaald vegetarisch gerecht?

Verse groentensoep
    Haricots vers gekookte aardappels en schouderkarbonade met mosterdsausje
    Gele vla

Hallo hanne D
    Als je vegetarisch gaat eten let dan goed op wat je eet ter vervanging van vlees maar dat zul je vast wel weten
    Zelf was ik ooi vegetarisch gaan eten met als gevold dat ik n jaar later een spuiten kuurtje moest met ijzer
    Bloedarmoede en tekort aan vit b
    De arts zei dat het voor mij niet goed was om dat te doen
    Groetjes

allereerst wat heb ik gegeten Maandagavond, de dag van de enorme storm die over Nederland, Belgie en andere landen trok...

Zuurkool met jus...een beetje kaal maar dat hindert niet...

HanneD...succes met je besluit om vegetarier te worden...aangezien elk lichaam anders is en reageert sluit ik mij aan bij AnMa...wees voorzichtig en let op wat je eet....niet betuttelend bedoeld hoor...
    aangezien ik een enorm tekort aan vit D had vroeg de dokter of ik wel vlees at....ehhh heel weinig, en nu probeer ik dat iets meer te eten plus vitaminenpillen...ook bepaald vegetarisch vlees vindt ik wel lekker, en dat blijf ik regelmatig eten....antwoord op je vraag: nee ik heb geen speciaal recept of voorkeur, maar spagetti zonder vlees vindt ik heel erg lekker...ik doe er wel veel groenten door en wat kaaspoeder als topping als je een keer een fijn recept hebt dan hoor ik dat tezijnertijd wel...ik sta er open voor...

dag Anma en HanneD....eet smakelijk en gezond!!! woehaaaaaaaaaaa hoor wie dat zegt...(ikke) prettige dag , groetjes van Elisa

Dinsdag: gekookte wortelen en aardappelen en een stukje koolvisfilet... eet smakelijk...

woensdag: zuurkool met? dat laatste moet ik nog kopen...

Frietjes met kip in de braadzak das zo lekker
    En banaantje toe zoals vaak met of zonder yoghurt

Ossestaartsoep spinazie gekookte aardappels schnitzel en vanilleyoghurt

Aha AnMa: dat klinkt heerlijk spinazie....erg gezond ook!!! dag kersverse oma AnMa...hihi....mooi....

ik at gisteravond spagetti zonder vlees....met uien, knoflook, spitskool, paprika, en een bakje champignons...dan doe ik er tot slot nog een tikkie ketjap op en een beetje chilisaus uit de fles nadat ik het op mijn bordje heb gedaan....en dan eet ik heel smakelijk mijn spagetti op met lepel en vork....de spagetti moet wel heel blijven, dus ik beleef smaak goed!!

zondag: weet ik nog niet....

Gisteren heeft onze oudste dochter voor ons gekookt
    Maggi noedels met groenten en kip heel erg lekker want er zat veel groente in
    Vandaag kippensoep uit diepvries die ik nog had
    Worteltjes of hutspot met gehaktbal met uitjes braden
    Vla en yoghurt banaan

Hoi elisabeth
    Nu heb ik je recept opgeschreven van de spahetti met groenten klinkt zo goed dat ik t denk ik woensdag ga maken
    Groetjes

Hey AnMa....Leuk...soms doe ik er nog kaaspoeder op, en als ik geen spitskool koop dan komt er een aubergine in...de champignons doe ik in een aparte koekenpan met boter...de rest in een wok, ik gooi er olie in, en dan bak ik de uien en daarna doe ik er teentjes knoflook in die ik uitpers en daarna de paprika, de spitskool en als ik tomaten heb doe ik die als laatst erbij.....dan alles bij elkaar plus de spagetti die ik kort kook...minuut of 7.....daarna op mijn bordje plus nog wat chilisaus etc...succes ermee als je het binnenkort gaat maken...daggggggggg

vanavond kook ik? geen idee want ik moet Bhody ophalen bij de dierenarts, en dan eet ik waarschijnlijk na die tijd als ik nog puf heb....ik zie het wel, ik heb genoeg gezond eten voor vandaag in huis...ik denk aan gekookte aardappelen met andyvie en stukjes vegetarisch vlees dat ik afbak in de koekenpan...als dessert...vla met yoghurt....

Dan hoop ik dat je hondje weer snel opgeknapt is na de ingreep
    Niet schrikken als die nog een beetje waggelt.
    Vandaag tomatensoep blikje ah
    Bloemkool en gehaktbal van gisteren met gebakken uitje
    Vla of yoghurt banaan

Pandan rijst met ragout en Rucolasla met radijs en komkommer en sherry tomaatjes....was heerlijk gisteravond....

AnMa: wat vreselijk waggelen en wat was hij suf en ongelukkig...hmm lekker bloemkool en gehaktbal...fijne dag, sterkte met je gezondheid!

Gisteren niet gekookt ik heb kopje kipbouillon en beschuit en yoghurt op
    De anderen hebben eten besteld
    Vandaag maak ik chinese roerbakmie met mora balletjes in saus en yoghurt met n mandarijntje na

ik heb patatjes met bloemkool en simpelweg worst, hmmmmmmmm supper lekker die boerenkost!! smakelijk.

Gisteren spitskoolstampotje met ribkarbonaadje
    Vandaag spaghetti met tomatensaus en kaasrasp

Oke girls...wat hebben jullie lekker gesmikkeld....

ik at woensdag: Aardappelpuree met broccoli en een filetlapje....bekertje chocolademousse als dessert...

vandaag? geen idee

Oss staartsoepje van unox in zak vind ik heel lekker
    Erwtjes en aardappelpuree gebakken kabeljauwfilet en vanille yoghurt

Vrijdag at ik zelf gebakken friten met een frikandel en appelmoes...heerlijk op zijn tijd!!! ik heb gesmikkeld...

Vandaag (zaterdag) maar iets gezond denk ik zo!!!

ik heb mijn gezinnetje eens getrakteerd op lekkere scampi's met verse curry saus en stokbrood ( vingertjes aflikken)
    er ontbrak enkel noch een flesje wijn

en morgen staat op het menu: kalfsrolade met diverse groentjes, en patatten en als dessert? vanillepudding hmmmmmmmmmmmmmm

Morge Saneke.....Zo jij hebt je gezin verwend...lief hoor en mooi om te doen toch? hoeveel kinderen heb jij als ik vragen mag?
    scampi's zijn dat garnalen? ik eet zoiets nooit....misschien moet je dat leren eten..het klinkt gezond...stokbrood en wijn lust ik wel!!! hahahahaha...en voor zondag eten jullie ook lekker...goed zo...

Ik at zaterdag: rucolasla met paprika en een filetlapje met witte bonen in tomatensaus...een maaltijd die ik zeer snel kan maken..als toetje - gele vla met joghurt....

zondag: ? gekookte aardappelen met wortelen en een stukje koolvisfilet... Eet smakelijk...

Friet met n frikandel en knakworstje
    Gisteren chinees had niet gekookt want ik hád fijn de hele middag het kleintje op schoot en lekker getroeteld met hem

hey hey elisabeth9,
    ja hoor mag je zeker vragen.ik heb 2 kinderen. 2 jongens 1ne van 18j en 1tje van 5j.
    je zal wel schrikken van het leeftijdsverschil maar het was een miraceltje vertel ik noch wel eens.ik heb,
    2 speciale kinderen waar ik niet zonder kan en zei niet zonder mij. bovendien gelukkig getrouwd met een schat van een man echt waar! veel benijden mijn leven.maar ik zeg altijd geluk gewenst voor een ander? geeft jezelf geluk.

elisabeth9, scampi's zijn lekker gezond maar gewoon suuper lekker je kan ze kopen in de aldi of lidl ( ben lidl en aldi jopperke hihihi) elders kan natuurlijk ook maar zal duurder zijn, in aldi gepelde scampi kostprijs +-6 euro dacht ik bakken in de pan niet heel erg lang, bechamelsausje maken curry poeder vermengen en klaar opdienen kan met stokbrood rijst of frietjes, amai voel me al een echte chinees hahaha als wij eens chinees bestellen vragen zei steeds met rijst of frietjes
    bwa wij eten rééel gezond maar een caloriebommetje mag altijd.... genieten moet je doen trouwens.
    hmm wat jij gegeten hebt klinkt smakelijk! krijg al haast honger.
    en de vla met yogurt?? smullen maar. groetjes en fijn weekeind hoor.tot hoors.

Heb toch maar gekookt
    Tomatensoep spruitjes kipdrumsticks aard gekookt
    Yoghurtvanille vla

Vandaag
    Kerriesoep uit blik
    Bruine bonen appelmoes en slavink met aard puree
    Vla of yoghurt

klinkt niet slecht hoor,

druk werk dagje gehad vandaag en vlugjes gebakken eitjes gemaakt met spekblokjes.
    ok ni veel maar sava!

Boerenkoolstamppot met schouderkarbonades
    Gele vla

Premium ++ Account

spinaziestomp/en brochette .

des-perentaart

patatjes met gemenge groentjes waaronder, bloemkool,gourgettes,wortellen,ui,broccoli en stoofvlles. geen dessert eieren waren op ....

Dinsdag: Gebakken krieltjes met gekookte wortelen en een slavink....joghurt en vla als toetje met een vers 1/2 banaantje erin, de rest is voor vandaag!

Woensdag....moet ik nog over nadenken...

Saneke: Mooi gezin...dat is kostbaar meid!

AnMa: Ach lekker genoten van je kleinzoon...top

Soortgelijke onderwerpen

1. Nog iets leuks gekocht vandaag?
    By kaatjekakel in forum Ontspannings-kletshoek
    Reacties: 1415
    Laatste Post: 28-08-19, 13:40
  2. Vandaag voel ik me?
    By Petra717 in forum Ontspannings-kletshoek
    Reacties: 5992
    Laatste Post: 24-01-15, 11:58
  3. Reacties: 4
    Laatste Post: 02-04-14, 12:28
  4. Leef Vandaag!