Pagina 66 van 67 EersteEerste ... 165664656667 LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 3.251 tot 3.300 van 3327

Onderwerp: Wat eet je vandaag?

  1. #3251

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    O ja en aardbeien

  2. #3252

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Bevrijdingsdag: Ik heb patatten gebakken voor mij en mijn zusje met een runder kroket en appelmoes...

    vandaag (dinsdag) : grote Wienerschnitzel met verse snijbonen....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  3. #3253

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Spaghetti mijn dochter komt eten die houdt van pasta
    Gisteren bloemkool aard uiensausje een dagje geen vlees en t was lekker

  4. #3254

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    AnMa: Jammie wat lekker toch allemaal...Pasta ben ik dol op.... lieve mama ben jij......top

    Gisteren at ik soep en brood....een een bak joghurt met muesli ...ennnnn een marsepeinen kuikentje later op de avond..dat moest even...... heerlijk, snaaide ik zo tussen door 's avonds...hup, toen snel de kop er nog afgebeten en het was weer opperdepop...hahahahaha...ik ben gestopt met roken....en sindsdien snoep en graas ik veel meer....niet goed, maar ja ik moet toch wat...binnenkort maar weer aan de lijn trekken en daar ook op gaan letten anders wordt ik een everzwijntje....

    vandaag ( donderdag) eet ik gezonder...ik denk aan gekookte aardappelen en witlof.....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  5. #3255

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Dank je wel voor t compliment Elisabeth
    Waar haal jij in deze tijd van t jaar n marsepein kuikentje vandaan?
    Gisteren restje nasi bami uit vriezer en eigen gemaakte appelmoes als toetje (rare combi)
    Van daag uiensoepen bruinebonen en appelmoes die over was en slavinken
    Gele vla banaan kiwi

  6. #3256

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    AnMa: Lekker...knap dat jezelf appelmoes hebt gemaakt....smullen dus...ook lekker bij patatjes....

    Paaskuiken? over van de Pasen..lag in de kast...hihi...zaliggggggg
    gister (vrijdag) at ik weer een Wienerschnitzel met heerlijke snijbonen van de lange die ik in stukje snijd....echt lekker..yoghurt met muesli...ik zag in de koelkast dat ik per ongeluk de magere had meegenomen...pffffffffffffff jammer....

    vanavond zaterdag eet ik? hoor je morgen....smakelijk....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  7. #3257

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Magere yoghurt vin ik ook niet zo lekkerrrrre
    Vandaag frietjes met kip en sla
    Gele vla en stukje viennetta banaan
    Heb gisteren erg gezondigd met cholesterol
    Een heel stukje rambol kaas in m'n eentje met toostjes bij de tv
    Wel0%bier

  8. #3258

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    AnMa: Zoooooooooooooo smikkelvrouw...wat heerlijk...ik had even naast je moeten kunnen zitten, dan nam ik ook nog wat mee...Rambolletje...verrukkelijk... en alcoholvrij Bier...topper ben je.....

    Ehhhhh wat heb ik zoals gegeten gisteravond....gebakken kipfilet met rauwe fijn gesneden witlof met een dressing....
    gele vla met echte slagroom als dessert...jammie.... en 's avonds nog een glas half zoete witte wijn...verrukkelijk, en toen op tijd naar bed (0.000) om maar niet meer te snaaien....pfffffffffffffff ik kon mijn bedje niet uitkomen vanochtend, ik lag zo heerlijk...8.30 uur was het....wow...opschieten...hondje moet uitgelaten worden en roetsjjjjjjjjjjjjjjjjjjj tanden poetsen en in de kleren schieten...de rest komt straks wel...eerst ontbijten en koffie drinken en wat schrijven hier....

    vanavond eet ik? "gezond" denk ik....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  9. #3259

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Haast je rep je
    Vandaag bijzonder weinig
    Was heelmisselijk gisteren
    Nu iets beter heb n beschuitje op met melk en n sapje
    Vanavond kipbouillonnetje.

  10. #3260

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Gister at ik : Zachte sla met radijs, komkommer, en zoete tomaatjes...gekookte aardappelen met vissticks....ijsje toe
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  11. #3261

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Lekker elisabet zoete tomaatjes jammie
    Kippensoep broccoli runderlapje vla

  12. #3262

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    AnMa: klinkt gezond dame... helemaal top.....

    Gister (vrijdag) at ik pasta en een hele grote soepkom met aardbeien met gele boerenvla met slagroom...verrukkelijk...

    Zaterdag? even zien waar ik vanavond zin in heb....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  13. #3263

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Spaghetti met Bertolli saus kruidig

  14. #3264

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Lekker Elisabeth gele vla aardbei en slagroommmmmmmm

  15. #3265

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    AnMa: wat eten we vandaag????????????????? Ik heb gisteren een bloemkool gekregen van de buurman dus die ga ik vanavond eten met gekookte aardappelen....

    gister (woensdag) at ik gekookte aardappelen + rucola sla met komkommer, en paprika, + dressing en een kipburger....als dessert een kleine plak hazelnoot chocolade....dat moet even want ik rook niet meer, dus het is OF snoepen of roken....tja ik doe mijn best toch? maar de kilootjes moeten er ook weer af....pfffffffffffff maar dat komt goed....daggggggggggg smakelijk eten....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  16. #3266

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Tomatensoep uit n zak en brood met n blikje haring tomatensaus en banaa n

  17. #3267

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Chocolade met hazelnoot kreeg ik van m'n buurvrouw omdat ik haar hondje uitliet toen ze wegroest lief hoor van haar doe t graag is n hondje wat al oud is en niet altijd mee kan met haar zeker als t warm is

  18. #3268

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Weg moest

  19. #3269

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Vandaag weet ik nog niet wat ik ga eten....het moet "gezond" zijn....
    gisteren was de voetbal op tv van Nederland....maar ik heb gekookt...gekookte aardappelen, met bloemkool en een kipburger...2 dagen geleden ging dat niet door..hahahaha...ik heb veel sla in de koelkast dus ?????

    AnMa: lief dat je de hond uitliet voor de buurvrouw...het is fijn om mensen te helpen....fijne dag....en chocolade is heerlijk....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  20. #3270

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Gisteren frietjes met sla tomaat komkommer veel slasaus
    Kipfilet in blokjes in de wokpan met saté saus en een hamburger met barbecuesaus en tzazikisaus
    Gele vla met aardbeien
    Vandaag
    Kippensoep van potje bouillon met soepgroenten. Bloemkool en gehaktbal gek aardappels en yoghurt banaan

  21. #3271

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    AnMa: kan wel zien dat je kookt voor meer dan 1 persoon...heerlijk hoor....

    gister (donderdag) at ik frieten die ik zelf in de frituur sodemieter met een kroket, veel smurrie erbij zoals mayonaise en satésaus...zaliggggggggggggg met rabarber...ik knor van tevredenheid...lekker, maar niet te vaak eten...

    vanavond (vrijdag) ik denk gekookte aardappelen met spercibonen en een vegatarische groenteschijf....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  22. #3272

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Gisteren worteltje en viscuisine van ah vla met zelfgemaakte frambozensaus zakje kippensoep ah
    Vandaag soep met brood en gebakken eitje met tomaat en ui

  23. #3273

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Klinkt weer lekker dat eigengemaakte sausje AnMa...

    Ik at gisteren (zaterdag) gekookte aardappelen met sla en radijs, komkommer, en een filetlapje...als dessert aardbeien en toen de voetbal 's avonds zo enorm spannend was ( Nederland-Costa Rico) een zakje zoutjes...pfffffffffffffffff
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  24. #3274

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Soep en brood tis oppasdag vandaag om 6.15 opstaan want om 7 uur komt hij al
    Kan ik niet zo goed tegen eigenlijk vroeg opstaan heb zo'n wazig hoofd dan
    Ook nog taart van gisteren van m'n verjaardag over als toetje

  25. #3275

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    hey AnMa: wat hoor ik nu...ben je jarig geweest....Proficiat lieve dame...ik wens u een prachtig en mooi, gezellig, en bovenal een gezond (er) jaar toe en veel Geluk van en met het Gezin!!!! Hoeraaaaaaaaaaaaaa

    vroeg opstaan valt niet mee...sterkte met het oppassen....en veel plezier ervan....
    een eenvoudige maaltijd smaakt altijd lekker....

    gister at ik een beetje vreemd...eerst een banaan 's avonds, toen lange tijd niets en ben ik papieren gaan ordenen, brrrrrrrr en tegen 21.30 uur ben ik gaan zitten met een cracker en beschuitje...tussendoor at ik 2 heerlijke bonbons....op dit moment heb ik weer kiespijn...shitttttttt ik ben pas bij de kaakchirurg geweest...bah.... vanavond eet ik?.....geen idee....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  26. #3276

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Wel goed eten Elisabeth anders kun je verhuis niet aan
    Gisteren bruine bonensoep van U..x en vandaag uiensoep van U..x andijvie uit vriesvak met schouderkarbonade aard gekookt en vla met frambozensaus
    Morgen nasi met garnaaltjes en mora gehaktballetjes in pindasaus

  27. #3277

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Hallo allemaal.....nog iemand lekker gegeten na 8 juli 2014?

    dag Anma: ik heb gisteren met de familie een BBQ gehad....we zaten onder het uitvalscherm en partytent etc....het was fris, het regende af en toe, maar het vlees bleef goed...gelukkig maar, het was knus en gezellig....de zoon van mijn oudste broer (overleden) die maakt het nu goed na zijn enorme motorongeluk.....de schroeven etc zijn uit zijn knie verwijderd, in de schouder blijft het zitten, hij is nog jong, fijn om hem weer te zien lachen, hij krijgt fysio en werkt alweer wat....toppie... dat maakt zo'n BBQ speciaal.....

    lieve groetjes....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  28. #3278
    Premium ++ Account Raimun's Avatar
    Lid sinds
    09-09-2011
    Locatie
    Hasselt
    Posts
    1.913
    Dagboek berichten
    1

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Hallo allemaal.....nog iemand lekker gegeten na 8 juli 2014?

    ja Elisabeth , ikke en meerdere malen zelfs hahahaha !!
    Nomaden begeven zich daarheen waar het leven bloeit !

  29. #3279

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Hoi Elisabeth
    Hoe is t in je nieuwe huis al wat gewend.?
    Vandaag tomatensoep en hutspot met n slavinken Hollandser kan niet toch?
    En wat aardbeitjes toe
    Groetjes

  30. #3280

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Ach hallo lieve vrienden....fijn dat jullie zo heerlijk eten maken en gevoed worden door????? een restaurant ofzo...hihi

    gister at ik : fushili....ik was wat aan het uitproberen met een potje....dat laatste doe ik niet meer....en voor de rest smaakte het prima...
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  31. #3281

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Mosselen stokbrood met sla en sausjes knoflook whisky cocktail
    Saus dus

  32. #3282
    Premium ++ Account
    Lid sinds
    15-04-2010
    Posts
    1.625
    Dagboek berichten
    12

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Heerlijk pasta gegeten.
    Geniet van het leven, het is later dan je denkt!

  33. #3283

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Gisteren kippensoep sperciebonen van eigen tuin schouderkarbonade gek. Aard. Gelevla en n perzik en n banaan
    Vandaag friet met entrecote knofsaus komkommersalade erbij vla en yoghurt

  34. #3284

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Nou AnMa: ko maar op met die mosselen...zalig zeg......jammie en spercibonen uit eigen tuin is natuurlijk geweldig, ik ben er ook nog eens dol op....en pasta Gossie vindt ik altijd verrukkelijk...

    ik at gister (zondag) gemengde sla met radijs, komkommer, paprika en een dressing....gekookte aardappelen en een kip schnitzel of zoiets... vandaag weet ik nog niet....maar ik ga wel vast runderlappen braden.........beetje kracht voer eten....hihi
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  35. #3285

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Kippensoep tuinbonen nog in het vriesvak van onze eigen tuin aard koken en sucadelapjes vla en yoghurt
    Gisteren blik kippensoepsoep met prei erbij boterham erbij en n banaan en n perzik en yoghurt nog n restje nasi van zondag

  36. #3286

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Dinsdag: Sucadelapje, gekookte aardappelen en spercibonen....

    vandaag? Surprise.....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  37. #3287

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Gisteren Chili met bruine bonen
    Vandaag uiensoep sperciebonen gehaktbal of worstje aard koken vla banaan

  38. #3288

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Gister (donderdag) kant en klaar voer....dat wil zeggen: Nasi ....handig zo af en toe....

    vandaag? geen idee....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  39. #3289

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Gisteren kipsoep van potje bouillon met selderij
    sla tomaat komkommer en gek aardappeltjes met maggi braadstoom kip yoghurt banaan
    Vandaag Chinees bestellen ga niet koken kleinzoon komt n nachtje logeren dus hou ik t makkelijk
    Ben er n beetje zenuwachtig van want hij schijnt vroeg wakker te zijn dat is hij altijd gewend
    En daar kan ik nu net niet goed tegen als ik vroeg opsta voel me nooit zo lekker maar ja ik zal t wel zien
    Kan ik zondag middag nog gaan slapen want maandagochtend is hij er weer om 7 uur dat is mijn vaste oma oppasdag
    Ik houd veel van hem maar dit vind ik dus niet zo fijn. Het zal wel wennen

  40. #3290

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Gisteren kipsoep van potje bouillon met selderij
    sla tomaat komkommer en gek aardappeltjes met maggi braadstoom kip yoghurt banaan
    Vandaag Chinees bestellen ga niet koken kleinzoon komt n nachtje logeren.

  41. #3291

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    AnMa, je eet lekker en gezond...wat gezellig dat je kleinzoon komt logeren...zo'n klein hummeltje geeft afleiding en is erg leuk en schattig om voor te zorgen...toch weer een ander gevoel dan je eigen kind!!! lekker verwennen mag he? fijne dag lief mens...

    Ik at (weer) nasi uit diezelfde kant en klare bak.... ik had geen interesse in eten, maar dat moet van de week weer beter.... ff mijn best doen...
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  42. #3292

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Heb nog kip soep in de diepvries en brood met n gebakken eitje met tomaat en ui erbij
    Of misschien blikje vis erbij
    Hou niet zo van vis maar uit n blikje die lust ik wel

  43. #3293

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Morge AnMa...ja vis uit blik lust ik ook....

    Ik at gisteren (donderdag) gekookte aardappelen, wortelen, en vissticks...heerlijk.....daarna nog een heel groot ijsje met chocolade omwikkeld...jammie wat lekker....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  44. #3294

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Kip soep en sperciebonen hadden we veel geplukt dus die moeten op kipdrumsticks gekookte aardappelen yoghurt banaan

  45. #3295

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Morgen tomatensoep sla en komkommer uit tuin en gehaktbal aard bakken vla of n ijsje heb ik ook nog in diepvries

  46. #3296

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Ach wat lekker weer AnMa...vraagje...hoe maak je kipdrumsticks klaar? gewoon aanbraden en daarna sudderen? dan kan ik het ook eens proberen....

    Ik at gister (zaterdag) gekookte verse spinazie met 2 eieren en gekookte aardappelen...en weer een groot ijsje met chocolade...hmmm ik groei dicht, maar het smaakt zo lekker..... vandaag weet ik nog niet.....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  47. #3297

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Zondag werd een calorierijke dag.... donders wat ongezond....het werd pizza......

    Vandaag (maandag) mag ik met mijn bordje bij de buurman langskomen dan legt hij er wat op...hij had het over varkenshaasje? ja niet zo'n groot stuk hoor.... maar het is wel heel attent...en dat deed mij denken aan vervlogen tijden...lang geleden was ik met een vriendje naar een restaurantje ergens in het buitengebied....en wij zaten te wachten bij het haardvuur totdat we aan tafel konden, opeens hoorde ik een stem zeggen uit de keuken: de 2 "varkenshaasjes" kunnen aan tafel...nou je begrijpt wel dat ik in een deuk lag van het lachen...hahahahaha.. ik ben het nooit vergeten......

    zonnige dag allemaal.... groetjes....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  48. #3298

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Maandag heb ik geen eten gehad van de buurman....hahahahahaha.....er leek niemand thuis te zijn, dat kan, of hij was wat druk in zijn koppie, dus om 20.30 uur ben ik snel nog 2 tartaartjes gaan bakken, want het wordt steeds sneller donker buiten en ik had nog geen licht in de keuken aangesloten behalve het lampje van de afzuigkap...hihi....gisteren kwam een vriend licht bevestigen aan het plafond dus dat was fijn, dan kan ik weer te keer gaan in de keuken met mijn pannetjes zo af en toe toch?

    gisteren at ik wat vreemd, ik was moe en dan ziet de maaltijd er anders uit...eerst een klein bakje met slaatje gegeten en later 2 kleine witte bolletjes opgepiept uit het oventje (verwarmd) en later heb ik nog geknabbeld aan? de suikerpinda's...ach wat ongezond weer....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  49. #3299

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Drumsticks met maggi braadstoom heel makkelijk in n zak doen met kruiden en n uurtje in de oven 200
    Of in braadpan aanbraden lekker kruiden met paprika kerrie en zo/pe dan beetje water erbij (heel weinig)
    En n uurtje zachtjes sudderen

  50. #3300

    Standaard Re: Wat eet je vandaag?

    Vandaag zelf gemaakte tomatensoep van gisteren en boerenkool uit diepvries met n speklapje en aardbeien
    Heb nog zelf appelmoes gemaakt van onze eigen appeltjes....jammie

Soortgelijke onderwerpen

  1. Nog iets leuks gekocht vandaag?
    By kaatjekakel in forum Ontspannings-kletshoek
    Reacties: 1414
    Laatste Post: 21-06-15, 11:08
  2. Vandaag voel ik me?
    By Petra717 in forum Ontspannings-kletshoek
    Reacties: 5992
    Laatste Post: 24-01-15, 11:58
  3. Reacties: 4
    Laatste Post: 02-04-14, 12:28
  4. Leef Vandaag!
    By Agnes574 in forum Gedichten
    Reacties: 4
    Laatste Post: 24-10-12, 21:34
  5. Gisteren, vandaag, morgen
    By Déylanna in forum Gedichten
    Reacties: 0
    Laatste Post: 07-12-08, 15:37