Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergeven resultaten 51 tot 63 van 63

Onderwerp: Hulp bij foto's uploaden nodig!

Standaard Hulp bij fotos uploaden nodig

Highlander heeft een mooie Déus light te koop voor een goede prijs, ik zou daar zeker eens naar kijken.
    Voordeel: is gewild en waardevast, mocht je hem weer willen verkopen

Eerste vermoeden: je hebt een hoge feather doezelaar waarde op de selectie toolbar.
    Dat betekent dat Photoshop automatisch je selectie verzacht, en dat veroorzaakt de ronde hoeken. Hoe hoger de waarden, hoe ronder de hoeken. Zet hem terug naar 0 en maak dan nog eens een rechthoekige selectie.

Negeren Miet en direct maar verwijderen, het kan geen kwaad voor je pc hoor, daar moet niemand bang voor zijn, ze profiteren er alleen maar van om te proberen gratis reclame te maken, Frederik de forumbeheerder is hierover ingelicht.

Onze excuses voor het ongemak.

ik upload altijd via Imageshack.us. hier kun je van te voren aangeven naar welke size je de foto wilt resizen. kwaliteit blijft behouden.

is dat wat je bedoelt??

Als je het eens gedaan hebt zal het wel vlug terugkomen Lisa, succes en anders trek hier maar aan de bel hoor, we helpen je wel verder.

Yes Van mij ook een paard. Kweet alleen niet waar ik dat nu nog moet gaan vinden met de feestdagen.

Bedankt alleszins voor de hulp. Is een dikke knuffel ook goed?
    Liefs, Nanake

1 Wat voor modem heb je van Telenet? Een modem-only slechts 1 ethernetpoort of een all-in-one 4 ethernetpoorten en Wi-Fi?
    2 Waarvoor gebruik je die Netgear router?

Als je een all-in-one hebt van Telenet en die Netgear router enkel gebruikt voor een beter Wi-Fi signaal, dan kan je die beter instellen als access point, op die manier heb je geen dubbele NAT en dus ook geen problemen met die Digicorder.

Ik weet niet waarom je twee switches achter elkaar wilt hangen, maar in principe is dat geen probleem.
    Met een modem-only moet je er vooral voor zorgen dat er tussen de modem en de Netgear router nog een switch komt waar de Digicorder dan mee op is aangesloten. Media streamen naar je Digicorder via DLNA bv. van een PC of NAS gaat dan echter niet.

De juiste opstelling is :

Modem only > switch > router
    en vanaf die switch ga je ook naar je digicorders

Achter de router doe je wat je wil met je eigen netwerk , maar geen digicorders.
    Eventueel gaat dat wél , maar dat is kunst-en-vliegwerk en dan moet uw router dat ook nog aankunnen. Doe het maar gewoon zoals hierboven omschreven. Dat is de opstelling die 99.9 van de klanten toepassen, in geval van modem only.

Modem only > switch > switch > Router zoals jij omschrijft mag ook. Van één van die switchen ga je dan naar de digicorders.
    Maar ik snap de bedoeling niet.

Stel ik heb 300-400, welk merk top& cab zou ik dan moeten kiezen?
    Zit al een tijdje zonder en leen of ik gebruik mn laptop als versterker..

Het liefste iets met een TC elektronic bh250200
    Ben een arme student

dat lek stroompje als dat er is natuurlijk zorgt ervoor dat je aardlek springt en dit op zich is dus een aanwijzing dat er iets mis is en dus onderzocht moet worden.

Als het goed is gaat dat stroompje dus nergens heen maar schakelt de boel uit

De reden dat men in vochtige ruimtes de leidingen radiatoren aard is omdat dit metaal is, mocht er door welke oorzaak ook een lekstroom in de badkamer en/of andere vochtige ruimte zijn word dit door de aarding afgevoerd en niet door jouw als je daar toevallig de hand op legt.

Dit is dus wel degelijk een extra veiligheid ingebouwd in je badkamer keuken noem maar op.

Bij je bak is het gewoon onzin om te aarden, heeft totaal geen nut, gewoon en alleen om het simpele feit dat de lekstroom die er eventueel is de aardlek doet springen en omdat het water in de bak een op zichzelf staand iets is, ga je nu deze bak aarden bijvoorbeeld hou je juist een stroomkring in stand als de stop cq aardlek niet springt, en dit is veel gevaarlijker.

Doordat de bak op hout staat heb je dit zonder aarding dus niet, aangezien de rest van je apparatuur geen aarding heeft is het dus grote onzin om deze wel aan te brengen eenvoudig weg omdat geen enkel apparaat deze nodig heeft en het ook niet gebruikt.

Hoe staat de bak er nu bij Carmen? Je maakt me nieuwsgierig .

Onlangs nog een kleine krabben-oase op het forum gezien. Hij had de stenen tot boven het wateroppervlak. Moet je even zoeken hoe hij dat gedaan had .

als je met co2 wil gaan werken en sterke verlichting kan ik je wel gaan vertellen dat je bergen microelemeten,nitraat en fosfaat komt toe het voegen.
    leuk dat het allemaal zo mooi en snel groeit maar met waterwisselen alleen houd je dat niet bij.

je zult heel erg allert moeten zijn dat alle voedingstoffen aanwezig zijn voor de planten.

ik draai dus zelf ook op co2 en 0,65 watt per liter.
    en je moest eens weten wat ik elke week in die bak gooi.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Soortgelijke onderwerpen

1. Lichttesten niet nodig bij diagnose zonneallergie - Brabants Dagblad
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 06-03-07, 15:30
  2. „Meer gehooronderzoek nodig” - Reformatorisch Dagblad
    Laatste Post: 05-12-06, 15:30
  3. 'Meer deskundigheid in zorg nodig' - Elsevier
    Laatste Post: 31-10-06, 08:31
  4. Rapport PKN: meer gezamenlijke predikanten nodig - IKON Kerknieuws
    Laatste Post: 16-10-06, 09:12
  5. Hulp nodig bij spel installeren
    By anoniem boy in forum Helpdesk
    Reacties: 3
    Laatste Post: 31-07-06, 16:08