Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergeven resultaten 51 tot 85 van 85

Onderwerp: Geen hobby!

Standaard Re: Geen hobby!

Ha ha Agnes, wij hebben sinds 3 jaar een kunstboom en het is ieder jaar weer een kunst om de boom op te zetten!
    het is wel een mooie boom en hij valt niet uit, wat een drama vond ik dat altijd.
    Wel mis ik de heerlijke geur van een echte boom in huis.

Kakel heel herkenbaar bij mij moet het ook allemaal in balans zijn, de lichtjes......alles!
    Mijn man helpt met het in elkaar zetten van de boom en daarna maakt hij zich uit de voeten. ha ha
    Mijn boom is overwegend goud, en ook glazen figuurtjes, uiltjes, vogeltjes, een piek vind ik niet mooi dus heb ik zelf een creatie gemaakt

Ook hebben wij een kerstdorp, zo leuk en gezellig, dat doen we dan wel gezellig met zijn 2tjes.
    Allemaal verschillende soorten huisje, verlichting, sneeuw, een echt dorp!
    Voordat wij getrouwd waren kregen wij van onze vrienden een kerk met een getrouwd stelletje erbij.
    Deze staat boven op een berg en de ander huisjes staan op verschillende hoogtes daar onder.
    Als het dorp weer staat plaats ik een foto

Ik vind kerst super gezellig en ik kijk elk jaar weer de kerstfilm Scrooged, heerlijk.

welk kerstliedje/film vinden jullie de ultieme kerstsfeer hebben?

Liefs,
    Tess

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Tess

Oe Scrooge, Geweldig die film! Ik vind m leuk in disneyversie, en The Grunch. Weetje, ik ga wel ff een apart topic aanmaken, lijkt me erg leuk om dat alles bij elkaar te hebben!

Wij zijn ook kerstgek hoor, wij hebben nog wel een echte boom, en zetten m altijd al op 6 december neer! Wij hebben bordeaux rode kerstballen en goud door elkaar heen. Bij ons zit niet alles perfect aangezien onze kat er nog wel ns in wilt hangen of vallen. Verder is ons huis altijd helemaal versiert met zingende/bewegende kerstmannen en vanalles en nog wat!

Haha mn vriend is altijd lollig met de kerst, hij heeft ook nooit een echte piek voor in de kerstboom. Hij neemt gewoon een guldenmuntje genaamd 'een piek'. Hahaha!

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Hihi... Ik ken dat dus maar al te goed;
    Die boom moet perfect 'tip-top' in orde zijn; vorm, iedere bal en ieder lichtje op de juiste plaats !!!!
    Ik kan daar dus echt uren, zelfs dagen mee bezig zijn ... en dan de rest van de versiering in huis nog .

Ach ja, als het maar gezellig en sfeervol is daarna !

Buiten word er niets gedaan (gelukkig maar ), dus daar heb ik géén werk!
    Binnen staan er ook nog verschillende ornamenten te swingen en dansen en overal hang ik lichtjes .

Ik geloof dat ik hier ballen en denneappels heb in goud (mat en glanzend) en bordeaux (mat en glanzend) ... maar ja, das al een jaar geleden hé..hihi..weet het eigenlijk niet zo héél goed meer; zal het wel zien als ik de dozen openmaak: verrassing !!
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

Hallo dames,

Bij mijn ex in huis had ik zo'n kerstslinger gehangen, plan was om in de zomer er vlinders in te hangen, met herfst herfstdingetjes en dan met kerst kerstballen... de slinger hangt nog steeds met lichtjes en vlinders erin en de kerstballen zitten nog mooi in de doos
    Mijn vader heeft een hekel aan al die verplichte dingen, we hebben ooit een nepkerstboom gekocht waarin we de raarste dingen hingen zoals kaarsjes in de vorm van fruit... maar de laatste 3 jaar heeft de kerstboom alleen op zolder gestaan... en ook dit jaar komt hij waarschijnlijk niet naar beneden... ik zou ook niet weten waar we die zouden moeten plaatsen...
    Wat betreft de geur, die miste ik ook altijd aan de nepboom, maar je hebt wierrook dat naar dennen ruikt, dus hadden we altijd zo'n wierrookje aan, we hebben zowiezo vaak wierrookjes aan (rozen, ylang ylang ed).

Lara '52
    Guest

De kerstboom met versiering is af geschaft sedert verleden jaar, wel een mini boompje met lichtjes erin gekocht , (wel charmant) .was vroeger verzot op de versiering mijn man ook maar het vermindert elk jaar ,wel buitenverlichting gevel en tuin ..... werk voor man en dochters ;een echte boom is wel het van het maar ja .....

jongste dochter knutselt wel elk jaar prachtige zaken ineen of een bloemenkrans

Nou ik heb nog een echt geen hobby gevonden; Shoppen voor kleding en schoenen voor mijzelf (vooral tjidens 'uitverkoop')!!
    * ten eerste heb ik een erg moeilijke smaak; vind ik het model leuk dan vind ik vaak de kleur niet mooi of ik vind de kleur mooi en het model niks...
    * broeken; is de pijplengte goed dan valt hij van mijn heupen, blijf het op mij heupen zitten dan mis ik een stuk pijplengte Ik moet er wel even bij vertellen dat ik niet van spijkerbroeken houd, ik draag zwarte pantalons, broeken van corduroy of rokjes (overigens ook wel eens een crime, omdat ik lange benen heb is het rokje vaak te kort).
    * schoenen; ik heb maat 42 (ja dat krijg je als je 1.83 bent) en qua dames (sport)schoenen houden de modellen die ik leuk vind vaak op bij maat 41 Ik ga nu naar Assen voor skateschoenen (zelfde winkel in Groningen heeft nooit mijn maat), naar Beilen voor leuke hakschoentjes (die winkel hebben ze schijnbaar nergens anders) en ik moet nog een zaak vinden met leuke sportschoenen...
    * ik heb een hekel aan uitverkoop, want mijn maat is altijd uitverkocht of ik zit weer met mijn moeilijke smaak ...

Premium + Account Ronald68's Avatar
    Dagboek berichten
    1

Mijn hobby is het verzamelen (F1) schaal modellen 1:43. En dan vooral Jarno Trulli.

@Luuss,
    1.83m lang?? Das wel heel lang voor een vrouw. Zit dat in de familie?

@ Ronald, er is ook een apart topic "hobby's" hoor, hier de link http://www.medicity.nl/showthread.php?t=10182, want dit is het topic "geen hobby"
    Mijn beste vriend verzamelt overigens ook F1 schaalmodellen, voornamelijk van Ferrari en Schumi...

Ehm ik zou 1.96 worden zeiden ze bij mijn geboorte, en ze adviseerden mijn ouders dan ook dat ik groeiremmers nodig was, maar dat hebben ze afgeslagen en ik ben gestopt bij 1.83...
    Wat betreft of het in de familie zit; mijn vader is 1.93, mijn moeder 1.72 (meende ik) en mijn broertje 1.86, verder aan vader's kant vrouwen van rond de 1.75 en moeder's kant onbekend aangezien ik die lui al 10 jaar niet gezien heb en de meeste niet eens ken....

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Ik heb vandaag ook ondervonden wat nog meer een non-hobby is!

Mijn opa heeft een kastje voor mn nagellak gemaakt, maar die moest geschilderd worden, ding net in de grondverf gezet, en kijk er nu al tegenop om hem straks helemaal te gaan schilderen, vooral omdat hij waarschijnlijk 2x geschilderd moet worden ivm niet goed dekken. Argh verven is niks voor mij!!

Haha Syl,
    Sjah je kan ook gewoon een kleedje eroverheen gooien dan hoef je niet te verven of je kijkt je vriend lief aan
    Ik heb toen ik klein was en mijn neef en nicht net verhuisden van hun flatje naar een huis in mijn pyama daar de voordeur staan verven Ik vind het niet erg om te verven, zolang ik maar geen vloer hoef te leggen
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Luuss,

Jaa mn vriend had ik al lief aangekeken, maar helaas moest hij bij een eigen vriend in zn nieuwe woning schilderen En een kleed eroverheen gaat moeilijk, dan zie ik mn potjes lak niet meer! Straks dat ding schuren en dan weer opnieuw verven, jahoe, nu al zin in! *kuch*

@ Syl,
    Veel succes dan maar
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Luuss,

Thanks, moet het nog steeds doen Komt mn opa vanmiddag: Syhiil, je moet hem wel 2x in de grondverf zetten hoor (grrrr). Nja kijken of het er vanavond van komt, misschien dat ik even meega de kroeg in, anders blijf ik thuis en ga ik gezellig schilderen

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Zou je wel willen komen helpen Syll,
    Ik vind schilderen leuk en ontspannend
    Helaas laat de afstand dat niet toe .
    Lekker muziekje erbij en gewoon ervan genieten, dan is het zo gedaan!!

Succes en sterkte...denk aan het uiteindelijke resultaat

Xx Ag
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Ghehe Syl misschien kan je jou kastje naar Agnes opsturen zodat zij em kan verven voor je

Agnes, ja verven met een leuk muziekje erbij kan erg ontspannen zijn

Ik ben echt blij dat ik gister naar fitness ben gegaan. 'Mijn broertje' ging ook dus samen cardio gedaan, hij fietst altijd dus ik deed maar mee (normaal ga ik schaatsen of op zo'n soort stepding) en daarna lekker mijn oefeningen gedaan. Het was lekker rustig en voelde mij daarna stukken beter en nu dus ook Zaterdagochtend weer!

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Ag,

Ah das lief van je! Goede tip over die muziek, ga straks maar een muziekje erbij opzetten En ik zal denken aan het uiteindelijke resultaat idd!

@ Luuss,

Haha het is wel een idee Gaat me wel een vermogen aan verzenden kosten hahaha, dus toch maar zelf schilderen, met een beetje geluk hoef ik de kleur maar 1x aan te brengen doordat ik hem 2x in de grondverf heb gezet

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Lalalala wat ben ik toch weer héérlijk aan het uitstellen

Ontzettende slechte eigenschap van mezelf Ach, wel de plankjes geverfd, die zijn 'als het goed is' nu klaar (ik ga boos worden als ze morgen opgedroogd zijn en niet dekken, ghehe nog zo'n slechte eigenschap).
    Straks tóch maar eens t kastje gaan schuren en painten , Ik heb echt alleen een schop onder mn kont nodig hahaha!

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Zo ik heb mezelf een schop onder mn kont gegeven
    Meteen nog een niet hobby erbij: Schuren, pff wat een rotwerk, en wat een rotgeluid maakt dat schuurpapier op hout!!

Maarr, hij is nu helemaal geverft! Hoop hoop hoop dat hij goed denkt en niet morgen nogmaals geschilderd moet worden

Premium ++ Account Petra717's Avatar
    Dagboek berichten
    18

Klinkt goed Syll!
    Zullen we een keertje ruilen... ikke schilderen en schuren (houd wel van vies worden)
    Doe jij mijn administratie en mijn kast opruimen (de enige kast die ik heb, waar dus eten, kleding, pannen, knutsel spullen, papieren rompslomp, tijdschriften, schoonmaakmiddelen en toiletspullen in zitten)....
    Just remember everyone reacts in a different way...
    Just respect that, even when it's hard...

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Petra,

Gaaf! Heb wel bewondering voor je hoeveel troep jij in 1 kast weet te proppen, hahah!

Mijn hele arm was ook net paars van de verf Gelukkig is de verf er makkelijk af te krijgen! Scheelt weer!

Verder hou ik persoonlijk niet zo van vies worden Ik heb ook een onverklaarbare angst voor spinnen, dus in alle hoeken en gaten waar ik niet dagelijks kom dúrf ik niet meer te komen. (Achter en onder mijn bed, onder mn bureau, liet net een pot remover vallen, woeps: MAAAAAAAAM *kijkt lief naar mn moeder* Wil je asjeblieft wat pakken voor me *ik mis nu zo'n puppyoog-emoticon*
    Ghehe leukste is dat zij ook niet van spinnen houdt, maar het wel moet doen aangezien ik niet durf

@ Syl,
    Ik hoop ook voor je dat de verf in 1x dekt zodat je morgen niet nog een keer jezelf een schop onder je kont moet geven! Ehm misschien een idee om te stofzuigen achter en onder je bed en bureau stofzuigen?!! Dan stofzuig je de spinnenwebben en spinnen zo op en durf je zelf weer je nagellak op te pakken... Als je mams er dan es niet is kan je t zelf pakken, wel zo handig

@ Petra,
    Ik wordt ook liever vies dan dat ik saai administratie doe
    Hoe zo'n grote kast heb jij wel niet???

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Luuss,

Ehh ja zit wat in, alleen de stofzuiger past niet in die kleine hoekjes!! Ik laat vaak ook mn kat erop af, haha die gaat dan gezellig bijv achter mn bed zitten, en die loopt door al die webben heen en eet die spinnen op Haha blijf dan trouwens wel een behoorlijke tijd uit haar buurt!

De laatste keer dat ik onder mn bureau iets moest pakken zat er een dode spin in mn haar, echt heb lopen gillen!! Nu durf ik er helemaal niet meer onder

@ Syl,
    Ehm kan je niet dat grote ding eraf halen zodat je alleen de slang overhoudt? Die kan er wel bij hoor! En anders zijn er ook wel van die mini zuigdingetjes te koop voor de stofzuiger Achja als je kat het weghaalt is dat natuurlijk ook goed
    Wij hebben hier zo'n grote huisspin, ben alleen maar blij dat die er is, die eet tenminste die f***ing muggen op! En ik heb een keer een vogelspin vastgehouden, vond ik vet cool! *Oeh furry*

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Luuss,

Haha ach tuurlijk, die grote kop kan er idd af ja !

Blegh een grote huisspin, daar zou ik echt niet mee kunnen leven, zodra ik er 1tje zie moet ie echt weg!! Laatst had ik 2 dagen dat er elke keer een behoorlijk grote over mn gordijn liep!! Alles afgezocht, dat ding 2 dagen zien rennen over mn gordijnen, nooit meer teruggezien, ben nog steeds bang dat hij straks 's nachts in mn bed kruipt ofso!
    En een vogelspin yuk! Lijkt me echt doodeng! Als ik alleen al plaatjes kijk van de grotere variant dan minispinnetjes en hooiwagens (blegh die vink al afschuwelijk) dan wil ik het liefst al lekker gaan gillen

En ik heb denk ik liever een mug dan een spin ik heb in de zomer altijd een ventilator aan en dan hoor ik geen gezoem, en als ik ze zie maak ik ze gewoon dood, trouwens blij dat de tijd van muggen nu weer weg is Alleen die rotspinnen zie je het hele jaar door! Vooral waar wij altijd op vakantie gaan, dat ligt echt in een bos en daar lopen de meest vieze beesten: Teken, oorwurmen, muggen, langpootmuggen (die vink ook eng), etc. Eigenlijk heb ik gewoon helemaal niets met insecten!

@ Syl,
    Ik vind onze grote huisspinnen fantastisch! Hij/zij eet de muggen op dus geen last van gezoem of geprik, ik krijg namelijk hele grote bulten als een of ander vliegbeest mij prikt
    Als ik in de tuin bezig ben dan is het enige insect waar ik 'jakkie' van ga roepen een pissebed, en ik trok een keer de koelkast bij iemand open en ik kon amper iets anders vinden dan bewegende meelwormen dus daar heb ik ook wat tegen... Verder hoe meer insecten hoe beter voor de tuin en het ecosysteem

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Ah bah Meelwormen in de koelkast!!! Getver!

Ik wordt ook altijd standaard in mn vakantie geprikt door van die paardenvliegen, dat heb ik van mn moeder, ik krijg daar ook enorme bulten van, muggen heb ik verder weinig last van, sja ze zijn wel vervelend natuurlijk. Pissebedden zijn idd ook ranzig! Dat is het enige voordeel aan geen tuin hebben, lang leve het balkonnetje

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Zo ik hoop dat ik nu voorgoed klaar ben met mn nieuwe 'geen hobby'. Kastje is nogmaals geverft, dus hoop hoop dat hij nu echt goed is!

Premium ++ Account Petra717's Avatar
    Dagboek berichten
    18

Volgens mij mag ik mij weer bij Luuss aansluiten, spinnen insecten geen probleem voor mij.
    Tijdens mijn bloemisten opleiding was ik erg gefocust op budget, vond het zonde om 2x per week bloemen te kopen. Zo was ik goede vriendjes met de snoeischaar, had ik zo mijn plekjes waar ik graag snoeide. Zelfs bij de belastingdienst en het toenmalige GAK in de tuin Kwam dus regelmatig wat beesten tegen bij het snoeien, maar ook op school, waren ze meegereisd!
    Schilderen vond ik ook leuk, zo schilderde ik vaak takken of ander materiaal wat ik verwerkte.

Maar schuren dat vind ik verschrikkelijk!
    Als jij schuurt, dan wil ik wel voor je schilderen de volgende keer Syl!
    Maar zal nu eerst voor je duimen dat 2x voldoende is geweest!

Dikke kuss
    Just remember everyone reacts in a different way...
    Just respect that, even when it's hard...

@ Syl,
    Ja idd fijn dat jullie geen tuin hebben .... Ik hoop dat deze lading verf wel dekt!

@ Petra,
    Als klein meisje hielp ik mijn papa al mee in de tuin, ik had mijn kinder gereedschap, maar ik gebruikte altijd grote mensen gereedschap
    Ik ging en ga in de lente/zomer altijd wandelen en als ik onderweg leuke bloempjes zie moet ik die hebben, maakt me niet uit welke tuin of welk bos ze komen en welke beestjes eraan kunnen zitten!
    Leuk dat je jou creaties ook vastlegde dmv schilderen!

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Peet,

Ah jij bent echt zo'n typisch voorbeeld van supervrouw die alles durft! Ik heb mijn opa wel eens geholpen in zijn volkstuin, maar vond al die beestjes verschrikkelijk, ben er ook snel mee gestopt.

Schuren vind ik trouwens ook een rotwerk! Vooral door mn nagels, die zitten gewoon in de weg tijdens het schuren, en dat geluid, blegh dat vindk ook niks!

@ Luuss,

Jaa goed nieuws, hij is nu mooi gedekt, morgen ga ik hem neerzetten en inruimen!

@ Syl,
    Fijn dat je kastje eindelijk mooi geverft is! Het kost wat tijd en frustratie maar dan heb je ook wat!
    Hoe denk je eigenlijk over kikkers Syl??? Dacht net aan vroeger tuinieren, mijn oude buurjongen kwam toen langs met de intentie om mij te laten schrikken met een kikker, maar in plaats van te schrikken pakte ik de kikker uit zijn handen en ging er teen praten en de kikker aaien, waardoor de buurjongen weer teleurgestel was

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Luuss,

Idd!!

Kikkers vind ik eigenlijk ook niet eng, die vind ik wel schattig Mn oom is als de dóód voor kikkers, dus dan is het des te leuker om met een kikker achter hem aan te gaan, aangezien hij mij ook altijd loop te treiteren (als ik binnenkom begint ie al over vibrators/batterijen, vraag me niet waarom geen idee??) Maar met kikkers kan ik m iig terugpakken haha

Geen hobby:
    * ziek zijn! Volgens mij hebben pap en broertje me aangestoken met hun ziek zijn van de afgelopen 2 weken...

Banned Premium ++ Account

ik heb buiten slapen en kletsen met vrienden eigenlijk geen hobby, dat is echt wel lastig om de dag goed te besteden,
    had het al niet toen ik kind was,
    heb echt alles geprobeerd oa huisvrouwengym en kaarten maken
    het enige wat ik wel echt leuk vind is kantine dienst draaien bij de voetbal, maar dat is altijd afwachten of ik die die avond het ook aankan
    en als het lukt dan lig ik veel te laat op bed en moet ik 2 dagen bijkomen,
    maar dat is voor mij de moeite waard

@ Sietske,
    Zeker lastig als je niet veel hobby's hebt en je kantinewerk niet kunt doen
    Als ik weer naar school ga kom ik wel afleiding brengen
    Weet niet of dat zo is maar ik bn eens naar zo'n aquagym gegaan en vond er niks aan omdat er teveel geroddeld werd etc en in andere groep was de sfeeer heel anders, kan soms ook erg veel uitmaken

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Soortgelijke onderwerpen

1. Reacties: 11
    Laatste Post: 09-08-18, 07:08
  2. Geen zin in sex
    By helpme in forum Mannen
    Reacties: 19
    Laatste Post: 19-04-11, 14:13
  3. Geen asbest in de lucht en geen gezondheidsrisico - Nieuws uit Barneveld
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 22-03-09, 20:50
  4. Geen ontbijt? Geen school! - Artikel
    By Leontien in forum Voeding, vitamines en mineralen
    Reacties: 0
    Laatste Post: 26-10-05, 16:16