Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergeven resultaten 51 tot 92 van 92

Onderwerp: Afbouwen anti-depressiva

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

Standaard Re: Afbouwen anti-depressiva

@ Ronald,
    Wel positief dat je door het gebruik van AD meer (leuke) dingen kan doen (ook voor en met je vrouw en kids)
    Heb je al op een andere manier geprobeerd je angsten weg proberen te nemen?
    En stoppen of afbouwen kan je pas doen als je daar zelf aan toe bent en je je zelf goed voelt bij die beslissing

Premium + Account gabry's Avatar
    Dagboek berichten
    1

@ Ronald
    Gewoon doorgaan dan!!! Laat je nooit never nooit nie, door iemand anders aanpraten dat je moet stoppen, het is zoals Luuss zegt, je moet er zelf klaar voor zijn!!!
    Het is alleen een advies, als je nog eens wil stoppen, het is eigenlijk hetzelfde als roken, je bent er klaar voor (mee) of je bent het niet!

Groetjes Gabry

Hoi Gabry,

De korrels zijn gelijk en klein. Aangezien het een kleine kapsule is, is het wel een geprut om het goed open en dicht te krijgen. Ik schat ongeveer hoeveel ik eruit gooi, omdat de korrels te klein zijn om te tellen. Een mens moet wat :-)
    groetjes Antonie

Dagboek berichten
    1

Hoi Antonie,

Ja inderdaad een mens moet wat!!!
    Goed bezig!

Groetjes Gabry.

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Ik ben in april 2009 gestopt met mijn AD.

Ik ben nog steeds héél blij dat ik gestopt ben, maar herken me in alle verhalen hierboven!

Ik ben terug véél emotioneler (ik lach én huil tijdens het nieuws bijv > zéker nu we hier in België met een seriemoordenaar blijken te zitten; vind het zo verschrikkelijk voor de nabestaanden ) en ik sluit me ook vaker volledig af, net alsof ik dan in m'n 'schelp' kruip ... Voel me dus enerzijds véél meer mens zonder de AD maar anderzijds hielp de AD toch goed bij spanningen,emoties ed ...
    Wat ik nu ook ervaar is dat ik weer terug soms (kleinere) angstaanvallen heb, maar ik probeer me daar door te slaan en hoop dat het blijft beteren en dat ik niet terug aan de AD hoef ... vind 11jaar AD wel voldoende!!

Sterkte iedereen met afbouwen en/of stoppen met AD ... en zoals Ronald zegt; als je je er goed bij voelt,dan is niet stoppen ook een goede zaak!

Xx Ag
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Hallo Agnes,

Heel herkenbaar wat je schrijft. Ik voel me ook meer mens en veel minder afgevlakt dan met hogere doseringen. De andere kant is dat je af en toe ook wat down of angstig kan zijn, maar is het leven niet met ups en downs? De echte vlakke periodes waarin je weinig voelt, vind ik persoonlijk erger. Ik wil graag de ups en accepteer ook de downs als een onderdeel van het leven. We zijn misschien als mens gevoeliger ingesteld en daardoor wat eerder van de kaart, maar dat hoeft een leven niet te belemmeren. Knap dat jij naar 11 jaar zonder AD leeft! Heb je lang over het afbouwen gedaan?
    groetjes Antonie

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Antonie;

Ik heb eerlijk gezegd niet lang gedaan over het afbouwen ... wat ik hier op de site juist iedereen zo zeer aanraadt .

Ik voelde me gewoon goed in die periode en daardoor vergat ik die AD gewoon vaak in te nemen ... toen ik dat bemerkte en voelde dat ik er geen last van had ben ik verder gegaan met vaak te 'vergeten' en dan de dosis ook geleidelijk te verminderen!
    Binnen 2 maanden was ik er van af ... héérlijk gevoel was dat en is het nog steeds!!

Ik denk dat ik gestopt ben in een periode waarin ik me érg goed voelde en er gewoon aan toe was (ze niet meer nodig had) ... puur geluk denk ik !

Xx Ag
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Premium + Account Ronald68's Avatar
    Dagboek berichten
    1

Citaat Origineel gepost door Antonie67 Bekijk Post
    Ik voel me ook meer mens en veel minder afgevlakt dan met hogere doseringen.
    Even een vraagje tussen door. Wat is een hoge dosering, ik gebruik 20mg paorxetine per dag en heb niet het idee dat ik "plagespoten" ben. Ik kan nog behoorlijk uit mijn slof schieten namelijk. De topjes zijn er overigens wel af, het is nu alleen incidenteel. Alleen mijn angsten zijn behoorlijk onderdrukt en dat is super.

@ Gabry,

Ik heb het er even met mijn wederhelft over gehad en die vind het prima zo. Ik ben nog steeds niet helemaal de oude. Maar wel een heel stuk de goede kant op gegaan. De ellende komt vermoedelijk door het vroege overlijden van mijn vader op 59 jarige leeftijd nu bijna 10 jaar geleden wat ik nooit en nog steeds niet geaccepteerd heb. Ik zie dat nog steeds als een of mij een groot onrecht is aangedaan. Kortom stoppen is nog helemaal niet aan de orde.

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

@Ronald,

20 mg is géén hoge dosering

@ Gabry, ben je de dagen al aan het aftellen?
    Of het ongeveer hetzelfde is als stoppen met roken weet ik niet...
    Ik rook en ik wil 'cold turkey' stoppen want ik weet dat ik dat kan en als ik kijk naar een vriend van mij die rookt die probeert mbv nicotinepleisters en kauwgom al een jaar lang te stoppen, maar die rookt nog evenveel terwijl ik lees dat langzaam afbouwen met AD beter is dan 'cold turkey' stoppen met AD...

@ Antonie, gaat het een beetje om steeds die korrels eruit te halen om zo de dosering omlaag te krijgen? Fijn dat je je inmiddels minder afgevlakt voelt En idd die ups en downs horen bij het leven... dus hopen we maar op meer ups dan downs! Heel veel succes met afbouwen en prutsen!

@ Agnes, fijn dat je dankzij het vergeten van je AD na 11 jaar gestopt bent En zoals Antonie zegt horen de ups en downs erbij... Hopelijk lukt het je steeds beter om je door de downs en angstaanvallen heen te slaan en er positief uit te komen!

@ Ronald, 20 mg is geen hoge dosering...
    Fijn dat je met je vrouw gesproken hebt over het eventueel stoppen met AD of het zo blijven doorgaan zoals je nu bezig bent Jammer dat je het overlijden van je vader geen plekje kan geven Hopelijk komt dat ooit nog! Veel sterkte!

Dagboek berichten
    1

@ Luuss

Ik ben inderdaad de dagen aan het aftellen, de laatste loodjes!
    Nog 8 weken en dan is het bye bye AD!!!

Toen ik zei dat het hetzelfde is als stoppen met roken, bedoelde ik de overtuiging die je ervoor nodig hebt, de knop die om moet gaan, er zelf voor 100% achter staan, niet de manier van stoppen want dat is heel anders bij roken dan bij AD natuurlijk
    Ik denk zelf ook dat je beter direct met roken kunt stoppen, je moet van de nicotine af en dat schijnt relatief snel uit lichaam te zijn.

Dus succes als je gaat stoppen met roken!
    Dat behoort ook nog tot mijn plannen, maar first things first, eerst AD dan afvallen dan stoppen met roken!!! Hahha!

@ ronald

Ik vind 20mg. niet zo'n hoge dosering, in mijn omgeving zijn mensen die 40 of 60 mg. slikken. 20mg. is eigenlijk vrij normaal, ik heb ooit gehoord dat de minimale dosering is, maar ook zijn er mensen die 10mg. nemen als onderhoudsdosering, en het dar prima op doen.
    Ik hoop dat je het overlijden van je vader een plaats kunt geven in de toekomst.
    En nogmaals als je je goed voelt bij het gebruik van AD moet je het zo laten, daar beslis je zelf over, niemand anders.

Gabry x

Dagboek berichten
    1

Sorry voor mijn dubbele antwoord, ik was het eerste kwijt, maar dook later weer op, en nu kan ik het niet verwijderen.
    Vandaar.....
    Gabry.

@ Gabry,

Ik heb je 1e post verwijderd hoor Als je weer iets per ongeluk dubbel post hier dan kan ik het verwijderen, in andere rubrieken kunnen andere administrators of moderators dat
    Als je ergens mee stopt moet je er inderdaad zelf achter staan en het zelf willen, anders lukt het niet. Ik las overigens ook dat hoe vaker je jezelf een doel of goed voornemen stelt zonder dat er resultaat op volgt, hoe moeilijker het ook wordt om je doel of goede voornemen te halen...
    Ik hoop voor je dat de laatste 8 week ook zo goed gaan en je AD vrij bent en blijft daarna! En goed dat jij je eigen prioriteiten stelt Als je alles tegelijk zou doen dan is de slaagkans minder groot... in elk geval heel veel succes!

Lieve groet, Luuss

Dagboek berichten
    1

http://trosradar.socratos.net/direct/antidepressiva/

Dit is een link naar een enquete van TROS RADAR, voor iedereen die zijn/haar ervaringen wil delen, en meer bekendheid wil geven aan de bijwerkingen die zij/hij heeft ondervonden.

Groetjes Gabry

Dagboek berichten
    1

@ Luuss Thank You!

Beste mensen,

Hoe gaat het met het afbouwen? Met mij gaat het redelijk goed. Ik ben nog steeds bezig om de kapsules open te breken en bolletjes eruit te halen. Geen misselijkheid of andere lichamelijke ongemakken. Ik merk wel dat ik weer wat meer dwangmatig bezig ben en dan vooral van alles "moeten" in mijn hoofd. Dit is de laatste tijd wat versterkt aanwezig en soms lastig. Helemaal omdat ik een studie doe naast mijn baan en merk dat het me soms haast teveel is allemaal. Ik kan bijv. een uur op de bank zitten en steeds herhalen in mijn hoofd wat ik allemaal moet doen de komende dagen. Herkent iemand dit? Ik weet dat het wel enigszins bij me hoort (de dwangmatigheid), maar het zorgt ervoor dat ik me weinig kan ontspannen. Qua depressiviteit gaat het goed. Ik heb daar geen last van. Ik weet nog niet of ik misschien toch weer terug ga naar een kapsule van 37,5 mg per dag. Dat overweeg ik nu omdat ik het gevoel heb dat het leven dan meer in balans is. Terug naar meer wil ik nooit meer, omdat ik geen zombie-achtig gevoelsleven wil hebben. Hopelijk is het met iedereen goed en gaat het afbouwen naar wens. Hartelijke groeten Antonie.

Hallo Antonie,

Fijn dat je geen misselijkheid of andere lichamelijke ongemakken ervaart en het goed gaat met de depressiviteit
    Aangezien je best lang AD gebruikt hebt kan het zijn dat het nu even in onbalans is en dat de balans met gewenning terug komt... misschien kan je ontspanningsoefeningen doen op de momenten dat je je in onbalans of stressig voelt om te kijken of dat rust/orde brengt?
    Een studie naast een baan vergt ook veel energie en levert soms ook veel stress op, dus echt goed dat je daarnaast ook nog probeerd om je AD af te bouwen!
    Heel veel succes en sterkte!

Lieve groet Luuss
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Dank je Luuss. Je hebt denk ik gelijk en ik ben misschien te ongeduldig en moet het nog wat meer tijd geven. Ben pas een paar weken bezig met het openbreken van de kapsules en gebruik nu dus een minimale hoeveelheid van het medicijn en daar reageer ik natuurlijk weer op. Het is wel lastig doseren op deze manier, maar ik voel me er verder wel goed bij dus het zal wel in orde zijn. Alleen de dwangmatigheid/stress is soms lastig te hanteren, maar ik ga er nu maar even vanuit dat het inderdaad een onbalans is en dat het nog beter wordt, naarmate ik op deze manier langer doorga. Bedankt voor je steun.
    groetjes Antonie.

Dagboek berichten
    1

@ ANtonie,

Ja ik herken het wel, je gevoel komt terug, dat heb ik ook. Maar ik denk wel dat Luus gelijk heeft, dat je het even de tijd moet geven, en weer moet leren om met ECHT gevoel om te gaan, ook ik ervaar dat als heftig, daar komt nog bij dat juist nu, ik op 3 mg. zit mijn zoon van 14 gedrag vertoont waar je niet vrolijk van wordt, dan vraag je je wel af hoe je er mee om zou gaan als je nog volop aan de AD zou zitten. Het raakt je gewoon minder allemaal denk ik. Hoewel ik het af en toe echt pijnlijk vindt, vind ik het zo toch beter, ik ben alerter en kan beter relativeren dan toen ik wel de volledige dosering nam, en dat terwijl dit een moeilijke periode is, dat troost me dan weer.
    Bovendien ben ik om die gevoelens op een gezonde manier kwijt te raken, 3 keer per week gaan sporten, DE natuurlijke anti-depressiva...

Maar ik ben blij te horen dat het zo goed met je gaat, geef het tijd, kijk uit naar de toekomst, ik ben trots op je!!
    Groetjes Gabry

@ Antonie,
    Ja is vervelend de manier van doseren die jij moet gebruiken.. Erg jammer dat de apotheek dat niet voor je wil of kan doen.
    Elke begin is moeilijk en vergt enige aanpassing en gewenning dus ik hoop voor je dat de dwangmatigheid en het stressgevoel met verloop van tijd afneemt!
    Als je je er echt niet goed bij voelt na een tijdje kan je het altijd nog aanpassen...
    Heel veel sterkte!

@ Gabry,
    Heel goed dat je je door de moeilijke periodes heen 'vecht' en je gevoelens kwijt kan in sporten!
    Jongeren gaan puberen, er veranderd voor je zoon vast een heleboel lichamelijk, geestelijk en sociaal dus dat vergt van hem ook aanpassing/gewenning en door onwetendheid kan dat nogal botsen met ouders. Op die leeftijd was ik een ras echte rebel, maar als ik daar nu op terug kijk zie ik in dat ik dingen anders had kunnen doen tegenover de mensen in mijn omgeving zoals mijn vader...
    Op een rustige manier proberen te praten is in mijn optiek het beste... alhoewel dat niet altijd wil met een rebelse zoon... Veel succes en sterkte!

Liefs Luuss
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Hoi Gabry,

Jij ook veel sterkte! Je zegt steeds de goeie dingen en ik ga voorlopig door met de kapsules openbreken. Ik ben het met je eens dat ook ik niet terug wil naar een hogere dosering omdat ik liever een leven heb met ups en downs dan een afgevlakt gevoelsleven. Dat laatste is op de lange termijn zo funest voor je levensvreugde. Toch dacht ik van de week wel, stel je voor dat het leven met een lage dosering net iets beter verloopt dan een leven zonder helemaal geen medicijn? Heb jij dat weleens voor jezelf overwogen? Toen ik 37,5 mg gebruikte voelde ik me rustiger heb ik het idee, maar aan de andere kant volgde ik toen nog geen studie. Het kan dus best zijn dat het inderdaad zo is dat je moet leren om met ECHT gevoel om te gaan in stress-situaties. Ik denk uiteindelijk wel dat dat gewoon een feit is en daarom gaan we door zoals we bezig zijn. Ik vind het van jou knap dat jezelf al zover bent gekomen en iedere keer andere mensen weet op te beuren. Heel fijn! En sporten helpt mij ook. Ik heb een goeie crosstrainer aangeschaft en elke morgen sta ik daar 20 minuten op. Daarnaast doe ik nog een kwartier rek- en strekoefeningen en 1 x in de week yoga. Ik merk dat ik me hierdoor veel fitter voel en minder last heb van dipjes over dag! We zijn goed bezig ;-)
    hartelijke groeten Antonie

Dagboek berichten
    1

@ luus
    Rustig praten ja, dat werkt het best dat merk ik ook. Het komt beter aan op die manier. Bovendien weet ik dat het voor hem niet meevalt, ik begrijp dat en zeg dat ook tegen hem. En dat je als je terugkijkt misschien dingen anders had moeten doen met je vader, ik geloof eerder dat je er zelf op dat moment ook weinig aan kon doen, het is nu eenmaal een gegeven dat het er hectisch aan toe gaat in een puberbrein, het belangrijkste is denk ik dat ik vertrouwen blijf houden, en probeer rustig te blijven, al valt dat niet mee altijd!!!! Hij haalt soms het bloed onder mijn nagels vandaan. 1 troost, ik was net als jij ook rebels op die leeftijd maar ook dat is goed gekomen, dus dat hou ik me maar steeds voor ogen...heel erg bednkt voor je steun in ieder geval! Liefs Gabry

@ Antonie
    Als voor jou blijkt dat een lage dosering veel steun biedt, en het werkt dan nog, zonder de vervelende bijwerkingen, waarom niet? Jij moet je goed voelen, jij moet met je zelf leven 24 uur per dag! Het zou een mooie oplossing zijn toch?
    Voor mij is dat geen optie, ik wil er echt helemaal vanaf. Dat komt waarschijnlijk ook door de vele negatieve ervaringen en de info die ik heb verkregen over de AD de laatste maanden. Heb je toevallig RADAR gezien maandag? http://www.nu.nl/algemeen/2175164/ve...epressiva.html
    Voor mijn gevoel eindelijk een beetje erkenning voor al die mensen die al zo lang met klachten en bijwerkingen lopen. Blij ook dat het nu eindelijk eens naar buiten komt.

Trouwens wist je dat als je in een stress-situatie komt, je ontzettend veel calcium verbruikt, op het moment dat je dat gaat innemen in vloeibare vorm, dan voel je je heel snel rustiger. Werkt goed!

Dus jij bent ook aan het sporten! Goed hoor! Bij lichamelijke inspanning maak je een soort natuurlijke anti-depressiva aan, GOED BEZIG!
    Weet je ongeveer op hoeveel mg. je nu zit? Het zal moeilijk zijn dat te beoordelen, met het openbreken van de capsule's. Ik ben echt blij voor je dat het zo goed gaat!
    Sterkte! Gabry x

@ Antonie,
    Goed dat je het nog even aan wil kijken met afbouwen en als het teveel wordt kan je zoals Gabry zegt ook nog overwegen een lagere dosis te gebruiken...
    Fijn dat sporten en rek- en stressoefeningen ervoor zorgen dat je je fitter voelt en je minder last hebt van dipjes!
    Ben net als Gabry ook benieuwd op hoeveel mg. je nu zit, maar dat zal wel moeilijk te beoordelen zijn met al dat korreltjes gepruts...
    Ik hoop dat je het zo vol kan houden met werk, studie en afbouwen zoals je nu doet! Heel veel succes!

@ Gabry,
    Goede tip van dat calcium zeg! En ja sporten is een soort natuurlijke AD en het is zowiezo goed voor je lichaam en geest om een sport te doen!
    Ja die uitzending van RADAR maandag heb ik ook gezien, net als vele anderen met mij, want ik hoor mensen erover praten in de supermarkt en sportschool... Echt goed dat er aandacht aan besteedt is! Het lijkt nu stukken bespreekbaarder
    Voor de mensen die de uitzending gemist hebben, op deze link kan je het alsnog bekijken; http://player.omroep.nl/?aflID=10599240
    Vertrouwen blijven houden in elkaar zodat er rustig en goed gepraat/overlegd kan worden is belangrijk, maar soms moeilijk! Scheelt dat je weet hoe je zelf was op die leeftijd en dat je begrip hebt voor alle veranderingen en daar op een zo goed mogelijke manier mee probeerd om te gaan
    Nog 1,5 maand afbouwen en dan ben je AD vrij.. lijkt de tijd ook sneller of langzamer te gaan met dat vooruitzicht?

Heel veel succes en sterkte allebei! En harstikke top dat jullie beide zulke doorzetters zijn met afbouwen!

Lieve groet Luuss

Dagboek berichten
    1

@ Luus

De tijd gaat voor mijn gevoel heel langzaam, echt de laatste loodjes...terwijl als ik terug kijk, het helemaal niet zo lang heeft geduurd, maar die laatste 6 weken de laatste 3mg....als ik die 6 weken optel, bij de rest heb ik er in totaal 42 weken over gedaan. Die laatste 6 stellen eigenlijk niks meer voor...
    Ochja, ik woon in het zuiden van het land, de voorbereidingen voor carnaval zijn in volle gang, als dat weer eens voorbij is, gaat het hard. Even 5 dagen alle zorgen aan de kant (hoop ik) Wel een fijn gevoel deze lente/zomer zonder!!!

Liefs Gabry

Hoi Gabry en Luuss,

Na een paar dagen wikken en wegen ga ik toch eerst weer terug naar 37,5 mg. De dwangmatigheid is gewoon heel lastig en ik heb 2 keuzes of doorgaan met het geworstel of even stapje terug doen en terug naar 37,5 mg. Ik heb in vrij korte tijd al behoorlijk afgebouwd en vind het wel even goed zo. Een tijdje terug ging ik eigenlijk heel goed op 37,5 mg en ik wil dat eerst weer even terug. Ga uiteindelijk wel helemaal afbouwen, maar ik wil het dan beter aanpakken. Dat gepruts met het openbreken van de kapsules is ten eerste lastig maar ten tweede krijg je teveel schommelingen doordat je niet exact kunt afmeten wat eruit moet. Dat werkt dus niet, merk ik. Ik heb Radar ook gezien en het is fijn dat er openheid van zaken komt! Iedereen moet dan zijn weg zoeken om goed met e de medicijnen om te gaan of om af te bouwen. Bedankt voor jullie steun. groetjes Antonie

@ Gabry,
    Ja is vaak zo dat de laatste loodjes het langst lijkt te duren...
    Ja jullie in het zuiden vieren volop carnaval, dat is hier in het noorden wel anders helaas Ik las van Celest dat er veel verschillende activiteiten zijn... ga jij ook naar bepaalde dingen toe en ook verkleed??
    Hopelijk geeft het carnaval vieren en sporten je genoeg afleiding en kan jij een AD vrije lente/zomer ingaan! Heel veel succes met de laatste loodjes!

@ Antonie,
    Jammer dat je een lastige keuze moest maken, maar wel goed dat je voor jezelf besloten hebt even een stapje terug te doen zodat je je kan focussen op je werk en je studie zonder al dat gepruts, de dwangmatigheid en/of de stress! Wees trots op jezelf dat je het geprobeerd hebt en op een rustiger moment kan je altijd nog besluiten te gaan afbouwen op een hopelijk betere manier! Ik hoop voor je dat de apotheek de volgende keer als je wilt stoppen/afbouwen hun medewerking geeft om die capsules voor jou op maat te maken (daar hebben ze de middelen voor, dus moeten ze daar maar de tijd voor maken vind ik!) zodat jij niet hoeft te prusten met die dingen! Heel veel sterkte en succes!
    Zeker fijn dat er door de uitzending van Radar meer openheid van zaken is omtrend AD!

Liefs Luuss

Dagboek berichten
    1

@ luus,
    Ja, hier ligt het even 5 dagen plat haha! Ik heb voor elke dag een andere out-fit, er zijn veel activiteiten, zoals optochten enz. Ik ga vrijdag t/m dinsdag is de bedoeling, en dan vooral s'avonds, de hele dag hou ik niet vol!

@ Antonie,

Ik was al bang dat het een heel gedoe zou gaan worden. Het vervelende is dat het blijkbaar niet mogelijk is de efexor op maat te maken, ze zijn toch time-released?
    In elk geval is het al een hele prestatie op de 37.5 te komen, ik ben trots op je!!

Geef het de tijd, even een time-out, geef jezelf de rust.

Liefs Gabry

@ Gabry,

Ow leuk dat je voor elke dag een andere outfit hebt! Als wat ga je allemaal verkleed? Ja een hele dag feestvieren en activiteiten doen is ook veel... In elk geval veel plezier gewenst!

Liefs Luuss

Hoi Luuss en Gabry,

Bedankt voor je jullie reacties. Altijd fijn! Even rust in de tent hier. Dat gepruts met die kapsules is niet de beste manier en ik ga me beraden om het anders aan te pakken, maar voorlopig even niet. Het gekke is dat ik vrijwel direct merk dat ik weer andere dosering krijg. Dwangmatige gedachten zijn minder maar voel me ook tegelijkertijd weer wat down...over een aantal weken kan ik pas echt zeggen hoe ik me er bij voel, maar wil eerst even rust. Gabry, geniet van je carnaval en ga maar even lekker uit je dak! Het is goed om af en toe ook even alles los te laten en lekker gek te doen.
    Veel plezier en tot laters. Antonie.

Dagboek berichten
    1

@ Antonie

Wai goan hier in het deurense es efkes flink de blumkes buite zette !!!!
    D'r is naw immal gin schônerre val dan carnaval!
    Alaaf!!!

M.a.w. We gaan hier in deurne eens even flink de bloemetjes buiten zetten.
    Er is nu eenmaal geen aangenamere val dan carnaval!

Hou het rustig, denk aan jezelf.
    Liefs Gabry

ik ben het programma de weg terug ook tegengekomen, alleen werken de voedingssupplementen ook, want ze zijn duur.

En kan je ook een begleider krijgen daar?

Dagboek berichten
    1

Hoi Bethie,

De supplementen werken precies zoals ze beloven. Ik had het zonder het programma zeker niet gelukt. Ik ben over 30 dagen klaar, ik zit nu op 2 mg.

Carola is de persoon die mensen uit het programma begeleidt. Ze is daarin erg betrokken en zal er alles aan doen om je erdoor te krijgen, ik heb enorm veel steun aan haar gehad.Voorl in het begin is het aftasten hoe je reageert op de supplementen, zij zorgt dan samen met jou hoe je zo snel mogelijk stabiel wordt. Je kunt haar bellen dat is goed geregeld.

Op de site van DWT staat heel veel info.
    Als je vragen hebt hoor ik het graag.
    Veel succes, Gabry.

@ Antonie,
    Neem de tijd, zorg goed voor jezelf en als je je rustiger en goed voelt kan je altijd nog verder kijken naar een andere manier van afbouwen
    Hopelijk voel je je inmiddels wat rustiger en wat minder down

@ Gabry,
    Hopelijk was het carnaval vieren leuk en gaf het de nodige afleiding Die 30 dagen zijn hopelijk zo om en dan kan jij met een schone lei verder! Heel veel succes!

@ Bethie,
    Ben je aan het kijken welke manier van afbouwen jij wilt gaan doen?
    Hopelijk heb je wat aan de info van Gabry Heel veel succes!

Hoi gabry,

Ik kan op de site niks vinden van contactpersonen enz. Hoe kan ik i contact komen met carola?

Dank.

Bethie

Citaat Origineel gepost door gabry Bekijk Post
    Hoi Bethie,

De supplementen werken precies zoals ze beloven. Ik had het zonder het programma zeker niet gelukt. Ik ben over 30 dagen klaar, ik zit nu op 2 mg.

Carola is de persoon die mensen uit het programma begeleidt. Ze is daarin erg betrokken en zal er alles aan doen om je erdoor te krijgen, ik heb enorm veel steun aan haar gehad.Voorl in het begin is het aftasten hoe je reageert op de supplementen, zij zorgt dan samen met jou hoe je zo snel mogelijk stabiel wordt. Je kunt haar bellen dat is goed geregeld.

Op de site van DWT staat heel veel info.
    Als je vragen hebt hoor ik het graag.
    Veel succes, Gabry.

Dagboek berichten
    1

@ Bethie ik heb je een privé-bericht gestuurd, succes Groetjes Gabry

Beste Gabry,
    Zou je mij ook de informatie kunnen sturen, en dan met name de gegevens van Carola? Na een jaar bezig te zijn via zowel het reguliere (huisarts, psych, ggz) kanaal als alternatief (mesoloog etc), wil ik zo graag van de medicatie af! Heel erg bedankt. Heb je ook een mailtje gestuurd met mijn email adres, ben nieuw op deze site en moet het allemaal nog een beetje ontdekken. Groetjes, Kim

Dagboek berichten
    1

Hoi Kim ik heb je inmiddels een bericht gestuurd naar je prive-mail adres, ik hoop dat je daar de info vindt die je zocht,

Liefs Gabry

@ Gabry,

Heel fijn dat jij deze info doorstuurt aan de mensen die het nodig hebben/erom vragen en dat je jou ervaringen deelt!
    Ik hoop dat je je nog steeds goed voelt!

Liefs Luuss

Dagboek berichten
    1

@ luuss,

Het gaat nog steeds echt goed met me, geen ontwenningsverschijnselen niks nada, ik ben nu 20 dagen clean.

Ik hoop dat anderen wat aan mijn info hebben.

Liefs Gabry

@ Gabry,

Super dat je inmiddels 24 dagen clean bent, je geen ontwenningsverschijnselen hebt gehad en je je nog steeds echt goed voelt!
    Ik weet wel zeker dat anderen wat aan jou info hebben

Liefs Luuss

Natuurlijke antidepressiva - http://shytоbuy.nl Ik heb de bestеlling zoals beloofd op tijd ontvangen en de pillen wеrken fantastisch.

Natuurlijke antidepressiva - https://shytоbuy.nl Ik heb de bestеlling zoals beloofd op tijd ontvangen en de pillen wеrken fantastisch.
    Natuurlijke antidepressiva

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Soortgelijke onderwerpen

1. Overstappen naar andere anti-depressiva
    By chicka1958 in forum Antidepressiva
    Reacties: 38
    Laatste Post: 23-02-19, 08:25
  2. Verslaafd raken aan anti depressiva
    By Petra717 in forum Antidepressiva
    Reacties: 40
    Laatste Post: 23-02-19, 08:21
  3. Stoppen met Anti-Depressiva