Weergeven resultaten 1 tot 6 van 6

Onderwerp: Groot kindje

Standaard Groot kindje

Hoi Iedereen,

Ik heb een vraag ik ben nu 37 weken zwanger en met de controle in het ziekenhuis blijkt dan ons kindje aan de grootte en zware kant is,dit heeft waarschijnlijk te maken met zwangerschapsuiker dit is nog niet zeker,maar heeft iemand hier mee ervaring ook met de bevalling van een groot kind is dit zwaarder of net zo zwaar als een normale bevalling. Groetjes van Miranda

Ps die is mijn eerste kindje en 2de zwangerschap de eerst keer een miskaam gehad nu 2jaar geleden met 11 weken zwangerschap.

Ps Ik zelf ben 1,70 lang en mijn man is 1,90 lang,alleen ik ben te zwaar voor mijn lengte nu 113 kilo dit is inclusief baby gewicht ben in totaal 3 kilo aan gekomen,mijn man is 83 kilo normaal gewicht.

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Standaard Re: Groot kindje

@ Davmir57

Ik heb geen ervaring hiermee, maar kan wel zo even wat voor je opzoeken wat betreft zwangerschapsuiker

Snap wel dat het eng is, dit is je eerste kindje dus is alles nog wat onwennig!

Maar ben je je hele zwangerschap maar 3 (!!) kilo aangekomen? Lijkt mij nogal weinig..? Of heb je een typefoutje gemaakt?

Okee, ik ga even op zoek voor je, hoop dat er ook nog leden met eigen ervaringen zijn op MC.

Groetjes Sylvia

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Hoi hoi,

Heb een forum gevonden waar veel ervaringen staan van vrouwen die tijdens hun zwangerschap zwangerschapssuiker hadden
    Dit is de link:

http://www.babybrabbel.org/?goal=mes...2&t=1248379582

Hoop dat dat je iets gerust stelt. Overigens heb ik op een andere site gelezen dat uit onderzoek is gebleken dat kinderen waarvan de moeder zwangerschapssuiker heeft gehad tijdens de zwangerschap meer kans hebben op overgewicht op een later leeftijd.

Hoop je hiermee wat info gegeven te hebben

Groetjes Sylvia

Hoi Sylvia,''

Ik zou even kijken naar de site die hebt op gegeven. bedankt voor de tip alvast.