Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 1 tot 50 van 67

Onderwerp: Langdurige bult op voorhoofd

Standaard Langdurige bult op voorhoofd

Ik zit al een tijd met een bult op m'n voorhoofd (1 jaar). Dokter zegt dat het ooit onstoken is geweest nadat ik me gestoten had. Weghalen kan niet volgens hem, het groeit toch weer terug (stukje bot)...
    Iemand ervaring mee?

kees
    Guest

Standaard

ja ik heb precies het zelfde ik heb mijn hoofd ook een keer flink gestoten en daar heb ik ook een blijvende bult van over gehouden :unsure:

Standaard Re: bult

Ik heb ook al bijna 3 jaar een bult op mijn voorhoofd zitten en het irriteert me best wel..maar klopt het dat het dan het bot toch weer terug groeit dus?

monica
    Guest

Thumbs up Re: Langdurige bult op voorhoofd

Ook ik heb een heel hard bultje op mijn voorhoofd voelt als bot en zit er al ruim een jaar was al bang dat het wat engs was ben blij met jullie verhaal

need help
    Guest

Standaard Re: Langdurige bult op voorhoofd

ik heb 2 bulten op m'n voorhooft van af m'n 6e ofzo ben nou 15 maar gaan langzaam weg ik heb er nouw gwoon wat haar over,

maar klopt het dat ze egt weg gaan dus

Hallo, Ik heb zelf ook een bult op mijn voorhoofd schuin boven
    mijn rechter oog. Ik heb het idee dat hij soms groter (dikker) is
    dan de andere keer weer kleiner is. Hebben jullie ook zoiets?
    Ik heb mijn hoofd zover ik weet niet gestoten en pijnlijk is het ook
    niet. Ik kon eigenlijk maar weinig vinden op het internet. Hebben
    jullie een idee of er nog meer info is?

Richard

Gegroet beste mede voorhoofdbulten!

Ik heb sinds ik 21 ben een bult rechtsboven op mijn voorhoofd en hij/zij is eigenlijk langzamerhand alleen maar groter gegroeid. Toen ik 25 was (ben nu 28) ben ik naar de huisarts gegaan die het zag en mij als optie aanbood om naar de plastische chirurg te gaan. Deze zag het aan met een peinzende blik en vertelde mij dat hij hem weg zou gaan "schaven" en er een litteken zou komen waar zeg maar mijn voorhoofdsrimpel zit. Ik moest toen foto's gaan maken maar ben nooit heengeweest. Ik hoopte eigenlijk dat hij alsnog vanzelf zou gaan verdwijnen en ik was eerlijk gezegd ook een beetje bang voor de operatie. Ik ben nu dus 3 jaar verder en volgens mij is de "bult" dus alleen maar groter geworden, niet veel maar hij zit er nog steeds en ik zit eraan te denken om toch maar weer eens naar de huisarts te gaan om hem alsnog te laten verwijderen want ik ben die pony die ik draag eigenlijk ook zat. En inderdaad er staat over dit onderwerp weinig op het internet. Ik kom heeel soms iemand op straat tegen die een zelfde bult heeft maar veelal zijn dit oudere mensen, ik ben dan geneigd om op die mensen af te stappen alsof het familie van me is.

Groet,

Louise

Thumbs up Re: Langdurige bult op voorhoofd

Hallo mensen,
    ik ben aan het zoeken of ik iets kan vinden op het Net over de bult die nu al bijna 9 jaren op mijn voorhoofd (boven de rechter wenkbrauw) is ontstaan. Zodoende ben ik op MediCity terecht gekomen.
    De bult is helemaal rond en lijkt vanuit het bot zelf te komen. Het zit dus echt vast.
    13 november a.s. zal het via een incisie worden verwijderd onder lokale verdoving. Ik zie er erg tegenop. Maar aangezien het vanzelf niet weg gaat en het groter is geworden, zit er niets anders op. T.z.t. zal ik jullie hierover berichten en kan ik vertellen wat het nu precies is. Wish me luck, Karina.

Nou ik wens je heeeeel veeel succes en ben erg benieuwd hoe het allemaal voor je afloopt!

Groet,

Louise

Het is dus een Lipoma.
    Vandaag onder lokale verdoving verwijderd. Het viel erg mee. Nu alleen nog een zwelling. Kan ook nog een wat grotere bloeduitstorting worden. Ondanks dat het, meestal, niet kwaadaardig kan worden, zal het nog onderzocht worden. Volgende week mag het kleine hechtinkje er uit. Dus, het is wel te doen om het weg te halen, hoor.

Wat ik kon vonden op het Net:
    LIPOMA CUTIS EN LIPOMATOSIS

Week-elastische subcutane nodus, goed ingekapselde, soms vaatrijke benigne nieuwvorming, door normale huid bedekt. Komt multipel voor: regionaal/diffuus/gelokaliseerd. Groeit traag, tot centimeters groot.

Soms pijnlijk door druk/tractie op zenuwen of door bloeding/vetnecrose na trauma (panniculitisreactie). Lipomatosis (multipele lipomen op romp en extremiteiten) duidt niet op onderliggende pathologie, maar komt ook voor bij het syndroom van Gardner en Richner Hanhart, en is (zelden) gecombineerd met neurofibromatosis. Soms overheerst in het lipoom een andere celcomponent, b.v. bij fibrolipoma (bindweefsel), angiolipoma (vaatjes), spindle cell lipoma (histiocyten), atypical lipoma (grote hyperchromatische cellen), soms zenuwvezels (pijnlijk).

DD: atheroom- e.a. cysten, steatocystoma, fibroma, neurofibromatose, lipogranuloma, panniculitis, lymfklieren, cutane lymfomen, angiolipomatosis, Madelung's neck, adipositas dolorosa (m. Dercum). Therapie: alleen pijnlijke of grote kosmetisch storende lipomen verwijderen (poliklinisch onder lokaal anaesthesie) excisie is meestal gemakkelijk (kapsel), maar sommige zijn moeilijk afgrensbaar t.o.v. omgevend subcutaan vet.

Nou Carina, ben blij dat je een stukje hebt geschreven.. ik ben vanmorgen ook bij de dokter geweest en ga hem ook weg laten halen!
    Mede door jouw reactie durf ik nu ook!

Thanks

Ik zit ook met zo'n een bult. Leuk is het niet als mensen vragen waarvan je die buil hebt en dan moet uitleggen dat het je schedel is. Maar ik vraag me af hoe groot is die bult van jullie, want ik ben nog nooit iemand tegengekomen met een bult als mij.

Thumbs down Re: Langdurige bult op voorhoofd

Ik kan op Tara's en Jimmy's reactie beamen dat de bult teruggroeit.
    In een heel korte tijd (operatie is slechts enkele weken geleden) zit er precies op dezelfde plek (vlak boven mijn wenkbrauw) al weer een nieuwe bult!
    Ik baal als een stekker en ga dit wel aan mijn eigen huisarts melden. Maar ik heb geen zin voor een tweede ingreep. Want dan wordt het lidteken ook maar duidelijker.
    Dus, mensen laat die bult maar mooi zitten, het hoort bij ons.
    Groetjes, Karina

WAAAAAAAAAAAAAAAT!!!!!

Dat is pas erg, goh jeetje ga overmorgen naar plastisch chirurg..

Ik wil gewoon van die rotbult af.. Was vanmorgen nog bij de tandarts en voelde mijn pony weer opzij schuiven, dacht nog oh nee als hij mijn bult maar niet ziet..

Ik wil dat ie verdwijnt voor altijd.

Erik
    Guest

Ik heb precies hetzeflde probleem, ook nog nooit iemand gezien die hetzeflde heeft als mij daarom ben ik op internet gaan zoeken. Boven mijn linker wenkbauw zit een behoorlijke zichtbare bult . Ik ben nu 20 maar over een paar jaar wil ik deze toch wel laten verwijderen. Door deze bult zit er ook een beetje een rare rimpel op de rechterkant van mijn voorhoofd. En juist waar deze bult is niet .

Dus over een jaar of 4 a 5 wil ik dit toch echt laten verhelpen.

Erik
    Guest

En dat is dus gewoon mogelijk door het laten wegschrapen van een bult?

Erik
    Guest

- En dat is dus gewoon mogelijk door het laten wegschrapen van een bult? Dat die mogelijkheid bestaat is voor mij al een gerusstelling.

- Bovendien is het ook soms pijnlijk, noja pijnlijk dat ook weer niet maar je voelt het (af en toe) en dat is vervelend. Iemand enig idee hoe dit kan?

- Zoals ik al zij heb ik ook een soort van rare rimpel rechts waar die bult niet is. Ik wil dus ook meteen dat vel laten 'rechttrekken'. Je begrijp hieruit dat ik al een groter voorhoofd heb.

2 problemen in één keer ik hoop dat ik hier wat aan kan laten doen. Voor de rest ben ik gelukkig met mijn uiterlijk.

Iemand hier reacties op waar ik wat aan heb? alvast bedankt

Erik
    Guest

Kan niemand hier wat over zeggen? ik wil af van die rotbult? als dit operatief te verwijderen is ga ik dit zeerzeker laten doen! En is zo'n operatie duur of brengt het (grote) risico's met zich mee? En met littekens? (ik he btrouwens liever een (liefst klein:P) litteken als deze bult

Ha die Erik, ik ga a.s. donderdag geloof ik met mijn kop onder de scan om te kijken wat die bult bij mij is... Er schijnen verschillende soorten bulten te zijn weet niet of het bij mij gewoon bot is of wat anders. Ik ben dus alleen wel geschrokken van het verhaaltje van Karina wat zij heeft DE BULT dus laten verwijderen en bij haar groeit ie dus gewoon terug.. dat wil ik dus echt niet.
    Ga naar aanleiding van de foto terug naar plastisch chirurg en als hij mij verteld dat er een grote kans is dat ie teruggroeit dan overweeg ik het denk ik dus wel om het niet te laten doen.
    Ik weet hoe het is om met bult op je harses te lopen en het irriteerd mij onwijs, vind hem lelijk en wil er dolgraag vanaf. Litteken is beter dan bult vind ik ook.

Groetjes,

Louise

Erik
    Guest

En wat is de conclusie na de scan?

Erik
    Guest

Zie ook het topic Bult en soort van fornsrimpel op mijn voorhoofd waar ik een foto heb gemaakt van de bult en de fronsrimpel?

Louis hoe is het met jou afgelopen ik wil over een jaar of 2 deze toch zeker operatief laten verwijderen... Gr. Erik

Is er nu eigenlijk iemand die met duidelijkheid kan zeggen of dit soort bulten operatief verwijderbaar is of niet? Karina-Ericka, hoe zit het nu met jou?

Erik
    Guest

Dat wil ik ook graag weten binnekort ga ik naar de huuisarts en leg daar het probleem voor

Citaat Origineel gepost door Maarten_Dedrij Bekijk Post
    Is er nu eigenlijk iemand die met duidelijkheid kan zeggen of dit soort bulten operatief verwijderbaar is of niet? Karina-Ericka, hoe zit het nu met jou?
    Hallo allemaal,
    ja, ik heb in november 2006 de bult van mijn voorhoofd laten verwijderen.
    Er ontstond heel kort daarna weer een bult. Ik ben er weer mee naar de chirurg geweest. Hij zei dat het lidtekenweefsel is. Hij schreef mij Zeraderm Scar Gel voor. Dit moet ik een langere tijd gebruiken en dan zou na verloop van tijd die verdikking minder worden. Het lijkt inderdaad minder te worden. Mooi is het allemaal niet, want ja, het blijft een lidteken. Gelukkig heeft hem in een rimpel gedaan.

Hi, zal ook nog ff reageren.. bij mij is het bot en de plastisch chirurg vertelde mij dat het niet terugkomt.. Hij gaat bij mij het litteken op de haargrens doen en ik ga dan onder algehele narcose. Zit nu alleen al vanaf half januari te wachten op een afspraak dat het gaat gebeuren heeft te maken met verzekering.

Ik hou jullie op de hoogte zodra ik ook wat meer weet!

Groet,

Louise

Juups,
    Ik heb net zoals jullie hetzelfde "bultprobleem". Ben als ik klein was (2jaar)gevallen uit een klimrek, pal op mijn hoofd. Sindsdien staat er dus ook zo'n akelige harde bult op de rechterzijde van mijn voorhoofd. Nu, als 21-jarige ben ik dit zootje echt wel grondig beu, zoals iedereen hier neem ik aan! Al enkele jaren laat ik mijn haar over mijn voorhoofd hangen omdat ik me gewoon verschrikkelijk hard schaam. De laatste maanden heb ik zelfs een gemakkelijkere oplossing gevonden, ik draag nu namelijk gewoon altijd een pet/klak. Dit kan echter niet blijven duren. Zo kan ik niet mijn hele leven blijven rondlopen met een hoofddeksel op. M'n huidige vriendin heeft er zelfs nog niet eens weet van dat achter die lange haren van me, een - zo vind ik het toch echt wel- misvormd voorhoofd steekt. En dat werkt verschrikkelijk deprimerend.
    Dit is de eerste keer dat ik hierover met iemand praat in mijn leven. Ik durf het gewoon aan niemand voorleggen, zelfs niet aan mijn ouders. Ik heb hen al wel eens gevraagd hoe het komt dat ik zo'n bult op mijn hoofd heb en waarom die eiglijk nooit weggaat maar verder dan dat ben ik niet durven gaan. 'Dat is u constitutie' zegt ons moeder dan.
    Ik lees nu dat er blijkbaar wel degelijk iets aan gedaan kan worden. Alleen aan wie moet ik dit nu voorleggen? Toch maar eens met mijn ouders praten, een dokter opzoeken...? Ik schaam me gewoon zo hard om er met iemand over te beginnen. In ieder geval ben ik blij dat het nu is van me af is en hopelijk staat er voor elk van ons een oplossing klaar.

Tot gauw

Steve

He Steve,

De eerste stap is indd toch naar de dokter, mijn dokter zegt dat het trouwens vaker voorkomt bij mannen. Hij zal je dan waarschijnlijk doorverwijzen naar de plastisch chirurg. En ik denk indd dat iedereen hetzelfde voelt wat betreft deze bult. Toen ik een nieuw vriendje had was de bult ook niet het eerste waar ik het over had. Ik vind het vooral lastig als het hard waait, dan waait mijn haar altijd weg en is mijn bult in volle glorie te zien hahahahaha.

Groet,

Leontien

Erik
    Guest

Kan al iemand iets concreets zeggen, na mijn opleiding (over 1 jaar) ga ik na de doktor om het te laten wegfreezen..

Smile Re: Langdurige bult op voorhoofd

Hey ik heb ook een bult op voorhoofd,en ik heb daar ook last van,en je krijgt altijd zo'n een vervelende gevoel en het doet meestal lichtjes pijn (niet weer erg,maar is vervelend
    Hoeveel kost zo'n operatie en krijg je dat terug betaald? gr

als het goed is krijg je het vergoed ja!

Groet,

Leontien

en bij welke chirurg of dokter kun je het doen,zodat ik hem kan contacteren groetjes

Hallo Tom,

Je zult toch eerst naar je huisarts moeten; je hebt nl nodig:
    een brief met 'anamnese' (waarin beschreven staat dat hij/haar wil onderzocht zien wat het precies is en daarom incisie) en een verwijskaart voor de chirurg. Hiermee kun je dan een afspraak maken met chirurgie.
    Ik heb het door de 'normale' chirurg laten doen. Ik denk dat je ook naar een plastische chirurg kunt gaan. Maar voor zo'n kleine ingreep voldoet ook de gewone.
    In het begin was ik een beetje sceptisch doordat de bult 'terugkwam', maar in mijn geval is het lidtekenweefsel en daarvoor heb ik later die gel gekregen.
    Ik moet zeggen dat het zo langzamerhand minder wordt.

Laat je me weten, hoe het jou verging? Succes, groetjes, Karina.

Je krijgt het vergoed van de verzekering.. als het goed is en als je van plan bent om het te laten doen trek er dan maar een jaar voor uit voordat het zover is.. Sta nu op de wachtlijst en ze hebben gezegd dat ik moet denken in termijnen van maanden voordat ik eens aan de beurt ben pffffffffffff

Grutjes,

Leontien

Erik
    Guest

hallo louise, weet je al meer?

AUW, ben vanmorgen dus geopereerd, volledige narcose en ik loop nu dus met een tulband over mijn hoofd.. ik had net geen pijn maar die begint nu dus wel langzamerhand te komen. Ik mag de tulband pas over twee dagen van mijn hoofd afhalen dus zal ik dan ook pas het resultaat zien. Volgens mijn plastisch chirurg zal het niet waarschijnlijk zijn dat hij terugkomt... ik hoop het maar anders is al deze moeite voor niets geweest..

Groetjes,

Louise

Nou vandaag mocht ik het verband eraf halen en ik ben zo onwijs blij met het resultaat, mijn bult is dus gewoon weg!!!

Ik kan het zelf nog steeds niet geloven na 7 jaar ik ben zo blij, er is langs mijn haargrens wel een litteken van ong. 8 cm en daar zitten hechtingen in die vanzelf oplossen, en ik heb een blauw oog maar goed dat trekt vanzelf weg.

Ik hoop dus echt dat die nare bult nooit meer terugkomt, ik voel me nu tenminste weer een normaal mens. Mijn bult had ongeveer de grote van een knikker wellicht iets kleiner en zat dus boven mijn rechteroog op mijn voorhoofd. Ik wil alle mensen die eraan twijvelen om het weg te laten halen een hart onder de riem steken om hem weg te laten halen want zelf ben ik zo blij nu..

Ehm mocht hij over een maand ofzo er weer zitten dan zal ik dit ook laten weten..

Groet,

Louise

Erik
    Guest

louise, je hebt mail:P

Hoi medebultlijders!

Ook ik heb, aan een val 4 jaar geleden, 2 bulten op mijn voorhoofd overgehouden. Ze vallen niet bijzonder op, omdat ik meestal een lichte pony draag. Maar ze zitten er wel! En graag zou ik ze willen laten weghalen, want ik had een heel gaaf voorhoofd, maar nu dus niet meer....
    Mijn bulten voelen ook nogal hard aan, maar lijken wel in de huid te zitten (ze bewegen mee met de huid). Volgens de huisarts is er niks aan te doen, maar ik heb inmiddels gemerkt dat de meningen van artsen nogal verschillen. Hier een stuk tekst dat ik vond op internet, als antwoord op iemand die een bult had na een val:
    dit is waarschijnlijk een subgaleaal hematoom: moeilijk woord voor bloeding onder het beenvlies van de schedel. In het slechtste geval kan zoiets verkalken, wat een pijnlijk knobbeltje kan nalaten.

Graag hoor ik ervaringen van anderen, die een bult hebben overgehouden aan een val of stootpartij, omdat dit toch iets anders is als een lipoom.

Groetjes,
    Lette

Hallo

Ik ben hier op de site terechtgekomen omdat ik een bult(je ) op mijn voorhoofd heb. Ik vraag me echter af hoe ik er aan kom. Ik moest zo’n 8 jaar geleden een bril dragen alleen dit heb ik nooit echt gedaan. Misschien komt het dan door het staren (spieren). Maar enkele jaren geleden ben ik van de fiets gevallen en op de grond gekomen met mijn hoofd. Eventueel iets met vocht ofzo. Ik weet het niet. Komt iemand dit bekend voor??

De dokter zei dat het niks was. Maar als ik eraan kom dan kan ik gewoon een stukje huid naar voren trekken, het zit niet strak. Ik hoop op reacties.

Groeten Alex

Hallo,

Ik ben 15 jaar & heb ook al sinds aardig wat jaartjes een bult op mijn voorhoofd omgeven door wat (kleinere) puistjes.
    ik heb het boven mijn linker wenkbrauw & wanneer ik het verschil voel tussen de linkse & rechtse kant van voorhoofd, zou ik toch wel (heel) graag willen dat het even vlak is.. :frown:
    Ik vindt het er namelijk niet zo fraai uitzien (zeker niet vanaf de zijkant)
    heeft iemand tips??
    Laatst aangepast door Ivo0otje : 07-10-07 om 21:44 Reden: smiley aanpassingen

Voor alle mensen die dus een bult op hun voorhoofd hebben en het licht aan de schedel (wat bij mij het geval was) ga naar de dokter en vraag verwijsbrief naar de plastisch chirurg!! Ik ben zo blij dat hij weg is en van het litteken wat hij bij mijn haargrens gemaakt heeft is niets meer te zien!

Citaat Origineel gepost door louise Bekijk Post
    Voor alle mensen die dus een bult op hun voorhoofd hebben en het licht aan de schedel (wat bij mij het geval was) ga naar de dokter en vraag verwijsbrief naar de plastisch chirurg!! Ik ben zo blij dat hij weg is en van het litteken wat hij bij mijn haargrens gemaakt heeft is niets meer te zien!
    Wow,
    blij met dit bericht. Ben drie jaar geleden naar de dokter gegaan, die me doorverwees naar ziekenhuis voor foto's. In het ziekenhuis werd ik zo'n beetje belachelijk gemaakt: ze konden geen bult vinden......
    Nu is de bult wel degelijk zichtbaar en begon me af te vragen welke vormen hij gaat aannemen.....
    Wilde weer eens naar de dokter gaan, ben dus erg blij met het nieuws en de resultaten zo'n tijd later.
    Nog 1 vraag: hoelang is je herstel geweest? Ik werk fulltime en doe een opleiding, is voor mij wel belangrijk om te weten hoelang ik "eruit" ben.

Groetjes en alvast bedankt!

heyy mensen ik heb ook een bult op de rechterkant van me voorhoofd al een paar jaar
    dat heb ik gekregen nadat er iemand met voetbal op me hoofd viel en hield daar een hersenschudding aan over maar bij mij lijkt het soms wel alsof ie iets kleiner word en soms valt die bult heel erg op maar ik zou het niet laten verwijderen als de kans groot is dat ie tog weer terug komt maar kan het met te maken hebben dat er iemand op hoofd viel. Bij mij doet het ook helemaal geen pijn, en me vriendin stootte last haar hoofd en heeft nu ook een bult op de zelfde plek als wat ik heb alleen aan de linker kant. Iedereen die er naar laat kijken sterkte en laat weten wat het is oke bedankt.

Hoe is het gegaan destijds? Mijn man heeft zo'n soort bult waarschijnlijk en heeft morgen een scan en echo gepland staan. Ik ben op internet aan het zoeken en vond dit. Kun jij me wat vertellen?

Citaat Origineel gepost door Jimmy Bekijk Post
    Ik zit al een tijd met een bult op m'n voorhoofd (1 jaar). Dokter zegt dat het ooit onstoken is geweest nadat ik me gestoten had. Weghalen kan niet volgens hem, het groeit toch weer terug (stukje bot)...
    Iemand ervaring mee?
    Na 10 jaar eindelijk de moed gehad om er iets aan te laten doen. Dat is nu precies een week geleden. Onder volledige nacose door een plastisch chirurg de ingreep laten doen. Ik was gewaarschuwd: het botweefsel kan zich herstellen. De zwelling van de operatie is nog niet helemaal verdwenen maar de bult zit er nog steeds! Ik vind het verschrikkelijk en baal onvoorstelbaar.

Eén keer ben ik iemand tegengekomen die het ook had. Ook hij baalde er ontzettend van en voelde zich er zeer onzeker door. Komende maandag worden mijn hechtingen verwijderd en hoor ik meer. Als er iemand is die wel een goede ervaring of advies heeft... please let me know

gr joe

Ik ben 15 jaar oud, en heb ook al een tijd een rare bult op mijn voorhoofd. Mijzelf is de bult me sinds een jaar pas op gevallen maar vrienden beweren dat ik hem al een paar jaar heb. Nou heb ik mijn basisschool foto's bekeken, En inderdaad toen ik in groep 6 zat, Zat er al een kleine bult. Ik heb zelf het gevoel dat hij aan het groeien is. Ik ben nu blij dat ik niet de enige ben met zo'n bult. Maar ik erger me er echt aan.

Ik kan me ook niet herinneren dat ik vroeger een keer op mijn hoofd ben gevallen. Nu hoop ik zelf dat het wat minder wordt, Want zo'n operatie zie ik ok niet echt zitten. Maar als dat de enige optie dan zou ik toch wel gaan. Ik ben zelf niet zo van de littekens, maar ze kunnen je dus ook aan de rand van je hoofdhaar opereren wat ik had gelezen? Ik zou binnenkort maar is langs het ziekenhuis gaan.

Hoi,
    Hoe is het er nu mee?
    Is de bult weg?
    Hoe zit het met de hechtingen? Heeft men er bij jou ook voor gezorgd dat het lidteken bij je haargrens valt?
    Veel sterkte!
    Groetjes,
    Daphne.

hoi,

ben 17 jaar en heb 2 grote bulten op mijn voorhoofd allebei rechtboven mijn wenkbrauwen. ik heb het enkele jaren geleden ontdekt en wil het al zo lang weghebben.

ik ben vandaag naar de dokter geweest en ik had het er over, en ze zeiden dat het gewoon je schedel is en het vanzelf wel bijtrekt naar mate ik ouder wordt. tot nu is het alleen nog maar erger geworden en wil die vervelende bulten graag weghebben.
    en het klopt wat ze zeggen ik heb ook vaak last van lichte druk op het voorhoofd wat ik erg vervelend vind.

wat moet ik nu doen dan?
    grtz jef.

Ik heb ook al jaren een hard bultje dat ,denk ik, vastzit aan mijn schedel. Maar het is niet zichtbaar. Bij jullie allemaal wel? ik zou heel graag weten wat het is. heb het al eens aan huisarts gevraagd maar die kan het niet echt zeggen.
    is het gelijkaardig met jullie klacht?
    groetjes

hallo joe
    hoe is het nu?
    geen bult meer en alles goed genezen?
    daphne

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Soortgelijke onderwerpen

1. Reacties: 1
    Laatste Post: 08-10-13, 12:45
  2. Wat helpt tegen langdurige hoest