Weergeven resultaten 1 tot 8 van 8

Onderwerp: Vet rond geslachtsdeel

  1. #1

    Standaard Vet rond geslachtsdeel

    Hallo,
    Wie kan mij helpen: ik ben te zwaar. Dat is feit. Niet ernstig te zwaar, maar toch wel. Maar, rond mijn geslacht is een echt dikke laag vet. Dat zit echt niet uit. Mijn vraag is of een manier bestaat om deze laag vet te “verbranden”. Ik ben mijn eetpatroon al aangepast en zo gaat het uitstekend. Ik val lanzaam maar zeker af. Maar, rond mijn geslacht zie ik geen veranderingen. Bestaat iets wat ik kan insmeren of … behalve onder mest te gaan...

    Ik verwacht jullie reacties… bedankt


    p.s.
    Ik ben een man

  2. #2

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Vet rond geslachtsdeel

    Hoi Borsallino,

    Zover ik weet is er geen middeltje die dat vet daar weghaalt. Het is een feit dat het geslachtsdeel een opslag voor vet is. Maar ik heb het idee dat wanneer je wat afvalt je ook wel wat vet daar verbrand, misschien is dit minder zichtbaar dan bijvoorbeeld je buik omdat dat een kleiner oppervlak is valt het bij je geslachtsdeel misschien minder op?
    Maar verder zou ik echt geen middeltjes weten, volgens mij zijn die er ook niet.

    Groetjes Sylvia

  3. #3
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Vet rond geslachtsdeel

    Misschien een tip;

    Extra veel vrijen en/of masturberen zodat het geslachtsdeel moet 'werken' en daardoor mss vet verbrand??? Ik weet niet of dit mogelijk is, maar proberen kan geen kwaad denk ik

    Verder zou ik het ook niet weten!
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

  4. #4

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Vet rond geslachtsdeel

    @ Aggie!

    Haha dat zou geen straf moeten zijn voor een man!

  5. #5

    Standaard Re: Vet rond geslachtsdeel

    wow... bedankt dames... goede tip... extra vrijen... hm... masturberen vind ik minder, maar vrijen... mmm...
    goed. bednakt voor reactie... ik dacht meer aan zelf die moet je op huid insmeren... ik zag op tv reclame. na enkele uren verdween vet... hebben jullie ervaringen? natuurlijk, als ik afvallen ga, wordt dit ook minder rg. maar ik dacht tot die tijd... ongeduldig...

  6. #6
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Vet rond geslachtsdeel

    Niet gebruiken die zalfjes van tv....dat helpt toch allemaal helemaal niets!
    Gewoon proberen afvallen op een gezonde en verantwoorde manier .
    ..... Geduld is een schone zaak .....
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

  7. #7

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Vet rond geslachtsdeel

    Ben het helemaal met Agnes eens.

    Die zalfjes en middeltjes die je op tv ziet zijn vaak heel erg misleidend en werken niet. Zijn enkel maar verkooppraatjes om zo'n product te verkopen. Vaak zijn dat soort dingen ook nog eens hartstikke duur..

  8. #8

    Standaard Re: Vet rond geslachtsdeel

    Helaas pindakaas, dat bestaat niet, je zult net zoveel moeten afvallen tot ook daar het vet gaat verdwijnen. Plaatselijk verbranden bestaat niet, bij ieder mens gaat dat individueel. Het vet dat er het langst zit, gaat ook het laatst weg.
    Dus doorzetten en ga ook sporten ed, meer spieren helpt om af te vallen en laat vet verdwijnen.

Soortgelijke onderwerpen

  1. Bruine afscheiding rond de ovulatie
    By Gast: Gast in forum Menstruatie
    Reacties: 13
    Laatste Post: 28-05-08, 14:06
  2. Bruin in afscheiding rond eisprong?
    By Neeltje87 in forum Menstruatie
    Reacties: 1
    Laatste Post: 25-04-08, 14:55
  3. Vandalen sleepten met asbest rond - RTL Nieuws
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 08-06-07, 11:10
  4. Drukte in en rond Vredespaleis - BNR Nieuwsradio
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 27-02-07, 16:20
  5. Chaos treinverkeer rond Schiphol - Nieuws.nl
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 26-10-06, 13:41