Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 5131415
Weergeven resultaten 701 tot 729 van 729

Onderwerp: Ik wens../steek graag een kaarsje aan voor..

  1. #701

    Standaard Re: Ik wens../steek graag een kaarsje aan voor..

    Ik steek een "KAARS" op voor alle slachtoffers die gevallen zijn en de nabestaanden van het vliegtuig: vlucht: MH17 een onbeschrijfelijk verdriet maakt(e) zich meester van heel veel mensen over de hele wereld.... ik kwam er niet eerder aan toe om dit te zeggen wegens mijn verhuizing....
    iedereen heeft wel een kennis of vriend of anders die iemand kent uit het bewuste vliegtuig!!!! het is verschrikkelijk wat daar gebeurd is en ik wens dan ook iedereen heel veel sterkte die dit meegemaakt hebben of zijdelings....stel je eens voor dat je vader/moeder/oom/tante/broer/zus/vriend(in)/je partner of anders uit de lucht wordt geschoten...het immense verdriet, het is niet te bevatten...het is mooi hoe Nederland en andere landen alles in het werk stellen om alle gevallenen te indentificieren....respectvol zet iedereen zich in, veel verdriet ook voor alle helpers....ik wens iedereen wat rust in zijn ziel en hart want dit leed is niet te bevatten....
    een Kaars voor "hen" de mensen die fijn naar een warm land wilden reizen...helaas werd dit een ander afscheid! R.I.P lieve mensen....
    elke dag is er wel nieuws over, zodoende wilde ik er toch een stukje over schrijven....

    En het enorme oorlogsgeweld in de andere omliggende landen etc is onbeschrijfelijk wreed en gruwelijk....een hele dikke kaars voor deze onschuldige mensen allemaal!!! vreselijk dat er zoveel slechte mensen oorlog voeren, maar "eens" worden ze hiervoor gestraft!

    Prettige dag lieve vrienden...koester de familie en de vrienden.... Liefs van Elisa....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  2. #702

    Standaard Re: Ik wens../steek graag een kaarsje aan voor..

    Voor mijn broer die op deze maand is overleden
    dat hij nu mag rusten zonder pijn en verdriet

  3. #703

    Standaard Re: Ik wens../steek graag een kaarsje aan voor..

    AnMa: Daar sluit ik mij bij aan lieve AnMa.....ik steek ook een kaarsje voor je broer aan!!!! sterkte lieverd....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  4. #704

    Standaard Re: Ik wens../steek graag een kaarsje aan voor..

    AnMa: Ik heb het even niet helemaal goed begrepen door allerlei oorzaken....

    Gecondoleerd met het grote verlies om je dierbare broer, verschrikkelijk als een geliefd persoon heengaat....fijn voor hem, maar heel verdrietig om nooit meer dat vertrouwde gezicht te zien, en mee te praten, ik leef met je mee....de pijn blijft je leven lang heb ik bemerkt maar het wordt op den duur wat anders! veel sterkte en kracht nogmaals voor jou en je familie....warme knuffel en Liefs van mij...Elisa....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  5. #705

    Standaard Re: Ik wens../steek graag een kaarsje aan voor..

    Voor de journalist die is onthoofd en zijn familie
    Als je zoiets mee moet maken wat erg!!,!,

  6. #706

    Standaard Re: Ik wens../steek graag een kaarsje aan voor..

    Ik doe met je mee AnMa: het is gruwelijk en wreed wat die mensen onschuldige mensen aandoen! ik steek ook een grote kaars voor hem aan.
    liefs van Elisa en jij ook sterkte he?
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  7. #707
    Premium ++ Account
    Lid sinds
    15-04-2010
    Posts
    1.625
    Dagboek berichten
    12

    Thumbs up Re: Ik wens../steek graag een kaarsje aan voor..

    Ik steek een kaarsje op voor jou Elisabeth en voor anMa. Jullie doen volgens mij veel goeds voor deze site! Jullie zijn de volhouders. Ik wens jullie veel warmte en plezier, kracht en liefs toe.
    Geniet van het leven, het is later dan je denkt!

  8. #708

    Standaard Re: Ik wens../steek graag een kaarsje aan voor..

    Dank je wel gossie
    Groetjes

  9. #709

    Standaard Re: Ik wens../steek graag een kaarsje aan voor..

    De eer komt Elisabeth toe

  10. #710

    Standaard Re: Ik wens../steek graag een kaarsje aan voor..

    Gossie: Bedankt voor je lieve woorden, dat is een binnenkomertje voor de ziel.... fijn als mensen het waarderen en er iets aan hebben, maar ik doe het met Liefde...ik houd van mensen...dank....

    AnMa: We delen het lief mens...dank je wel.... ik wens jullie een hele fijne enigszins zonnige dag toe...sterkte met alles wat jullie zelf doormaken...
    Dikke zoen en knuffel van mij....Elisa.... doegieeeeee
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  11. #711
    Premium ++ Account
    Lid sinds
    15-04-2010
    Posts
    1.625
    Dagboek berichten
    12

    Standaard Re: Ik wens../steek graag een kaarsje aan voor..

    De EER komt jullie beiden toe, anMa
    Geniet van het leven, het is later dan je denkt!

  12. #712
    Premium ++ Account
    Lid sinds
    15-04-2010
    Posts
    1.625
    Dagboek berichten
    12

    Standaard Re: Ik wens../steek graag een kaarsje aan voor..

    Jij ook bedankt, Elisabeth. En jij ook dank...
    Geniet van het leven, het is later dan je denkt!

  13. #713

    Standaard Re: Ik wens../steek graag een kaarsje aan voor..

    11 September, de dag dat er 2 vliegtuigen met kapers de Twin Towers doelbewust invlogen....hierbij zijn zo'n beetje 3000 mensen overleden, een vreselijke ramp!...Ik steek een grote kaars aan voor de nabestaanden, die eigenlijk nooit rust krijgen omdat van heel veel mensen nooit meer DNA gevonden kan worden....het immer knagende stille verdriet blijven ze meedragen hun verdere leven.... ik wens hen veel sterkte, speciaal vandaag...R.I.P voor alle mensen die nooit meer konden thuiskomen....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  14. #714
    Premium ++ Account Raimun's Avatar
    Lid sinds
    09-09-2011
    Locatie
    Hasselt
    Posts
    1.913
    Dagboek berichten
    1

    Standaard Re: Ik wens../steek graag een kaarsje aan voor..

    Hoi Elisa ... jij draagt de " hele wereld " in jouw hart
    ik brand 'n kaars voor jou , jij vergeet jezelf soms !!!!!
    Nomaden begeven zich daarheen waar het leven bloeit !

  15. #715

    Standaard Re: Ik wens../steek graag een kaarsje aan voor..

    Ha die Raimun....dank voor je lieve woorden....en fijn dat je een kaars voor mij brand, dat kan ik wel gebruiken...
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  16. #716

    Standaard Re: Ik wens../steek graag een kaarsje aan voor..

    Weer iemand uit onze vriendenkring overleden
    We hadden niet zo veel contact meer maar toch erg...kenden we al 40 jaar

  17. #717

    Standaard Re: Ik wens../steek graag een kaarsje aan voor..

    AnMa: Het blijft akelig om te horen dat iemand uit je vriendenkring is overleden, het maakt dat het allemaal dichterbij komt, ook wij zijn niet onsterfelijk! sterkte gewenst want het geeft toch een wee gevoel in je lijf en hoofd...Liefs van mij....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  18. #718
    Premium ++ Account
    Lid sinds
    15-04-2010
    Posts
    1.625
    Dagboek berichten
    12

    Standaard Re: Ik wens../steek graag een kaarsje aan voor..

    Ik steek een kaars op voor de mooie Zomer, die ons nog mooie late zomerse dagen geeft. De Herfst begint, maar de zomer laat zich nog niet wegjagen,,,,,,,,,,,
    Geniet van het leven, het is later dan je denkt!

  19. #719

    Standaard Re: Ik wens../steek graag een kaarsje aan voor..

    Fijn he Gossie, we kunnen de zon zo goed gebruiken! ik sluit mij bij jou aan....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  20. #720
    Premium ++ Account Raimun's Avatar
    Lid sinds
    09-09-2011
    Locatie
    Hasselt
    Posts
    1.913
    Dagboek berichten
    1

    Standaard Re: Ik wens../steek graag een kaarsje aan voor..

    2 brandende kaarsen tegen elkaar

    """Zullen we samen uitgaan vanavond ? """
    Nomaden begeven zich daarheen waar het leven bloeit !

  21. #721

    Standaard Re: Ik wens../steek graag een kaarsje aan voor..

    Nee zeggen de kaarsen, ze gaan "versmelten"
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  22. #722

    Standaard Re: Ik wens../steek graag een kaarsje aan voor..

    Voor alle vluchtelingen

  23. #723

    Standaard Re: Ik wens../steek graag een kaarsje aan voor..

    AnMa: Ik sluit mij helemaal bij je aan...een heel goed idee dame....voor de vluchtelingen, aandacht voor "hen" er komen vandaag 400 personen aan in Zwolle waar ik woon!!! ik hoop dat alle mensen even op adem kunnen komen, want vluchten is verschrikkelijk, geen huis meer en amper kleding etc...ik wens ze heel veel kracht en sterkte...bedankt Anma.... liefs...
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  24. #724

    Standaard Re: Ik wens../steek graag een kaarsje aan voor..

    vandaag steek ik een grote kaars alvast op dit forum aan voor zondag 2 november, Allerzielen, "De" dag dat men de overledenen eert! ik heb viooltjes geplant bij familie en ik wil nog wat schoonmaken en zondag ga ik er kaarsjes branden....

    Fijn weekend allemaal....Liefs van Elisa...al het goede voor jullie en je gezin!
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  25. #725
    Premium ++ Account
    Lid sinds
    15-04-2010
    Posts
    1.625
    Dagboek berichten
    12

    Standaard Re: Ik wens../steek graag een kaarsje aan voor..

    Mijn dank is groot Elisabeth.
    Maar ook voor jouw familie, vrienden Elisa.

    Al ben ik wel laat met reageren. Maar Anma wil ik eigenlijk ook niet vergeten.
    Geniet van het leven, het is later dan je denkt!

  26. #726

    Standaard Re: Ik wens../steek graag een kaarsje aan voor..

    Dank je wel Elisabeth
    Een kaarsje voor wereldvrede zou geen kwaad kunnen

  27. #727

    Standaard Re: Ik wens../steek graag een kaarsje aan voor..

    Hallo Gossie en AnMa: Voor Wereldvrede wil ik zeker een grote kaars branden en voor alle vluchtelingen die plotseling hun huis moeten verlaten en verdrinken op zee in een veel te gammel bootje wat volgeladen is met teveel mensen...Dramatisch en elke keer schrik ik daar van...vreselijk....

    Ook een kaars voor al onze "vrienden" hier ...lief en leed dringt elke dag in de huiskamers door en we wachten vaak met zijn allen ergens in een wachtkamer, of wachtende op goed nieuws van je ouders,/ partner/kinderen/kleinkinderen/broer, zus/ neef, nicht/, oom tante/, etc.....heb het goed, heb het fijn, elke dag telt! Lieve groeten van Elisa
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  28. #728

    Standaard Re: Ik wens../steek graag een kaarsje aan voor..

    Lieve Vrienden....

    Vandaag steek ik een kaars op voor alle dieren die "geruimd" moeten worden in Nederland wegens de vogelziekte....een zeer ingrijpend iets voor mens en dier...akelig om te zien op tv hoe levenloos de dieren erbij liggen nadat ze vergast worden..... Sterkte voor de boeren, ik hoop dat de regering hen financieel bij staat met deze dramatische ziekte, het is zo ingrijpend! ook Belgie wens ik sterkte want daar onderneemt men ook voorzorgsmaatregelen....doen jullie mee om een kaars voor hun op te steken? zelfs hier op de kinderboerderij zitten de kippen opgesloten in een klein hokje...heel sneu om dat te zien, laat staan in de rest van het land......Groetjes...
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  29. #729

    Standaard Re: Ik wens../steek graag een kaarsje aan voor..

    Vandaag steek ik een kaars op voor een man die uit Bulgarije komt, een straatmuzikant die eergister is neergestoken in een klein winkelcentrum in Zwolle waar ik altijd kom....hij was er altijd... hij is overleden en het andere slachtoffer die in de Jumbo werd neergestoken ligt nog in het ziekenhuis, ook voor "hem" brand ik een kaars en voor de omstanders die het zagen gebeuren....de jongen van 17 jaar is overmeesterd door een groepje mensen uit de Supermarkt....een drama....

    ik was vanmorgen bij mijn moeder en ze moest er steeds aan denken....heel triest....r.i.p. beste man/muzikant.....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 5131415

Soortgelijke onderwerpen

  1. Anti-rookcampagnes / Steek er nog één op - Trouw
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 1
    Laatste Post: 08-11-10, 08:07
  2. Steek in de rechter long bij het in ademen
    By martijn in forum Ademhaling en longen
    Reacties: 1
    Laatste Post: 19-11-08, 18:50
  3. Wijsheid,mijn wens voor jou...
    By Agnes574 in forum Gedichten
    Reacties: 1
    Laatste Post: 29-10-08, 19:13
  4. Wens: Onze groei, volledige mens wording
    By Felice in forum Alternatieve geneeswijze en spiritualiteit
    Reacties: 5
    Laatste Post: 04-02-08, 13:51
  5. Verpleegkundigen uiten wens voor onderzoek - Nursing
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 01-04-07, 04:04