Pagina 14 van 15 EersteEerste ... 412131415 LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 651 tot 700 van 729

Onderwerp: Ik wens../steek graag een kaarsje aan voor..

Standaard Re: Ik wens../steek graag een kaarsje aan voor..

Ik steek een kaars aan voor mijn schoonmoeder, het gaat niet goed. Ik gun haar wat meer rust in haar hoofd en minder pijn. Helaas hebben we dat niet in de hand.

Ik steek ook een kaars aan voor een ieder die dit nodig heeft of gebruiken kan.

Lieve Jolanda,

Ik wens je heel veel sterkte met en voor je schoonmoeder...het is heel akelig als je ziet dat een dierbare, de moeder van je man zo hard nu achteruit gaat! hou je haaks lieverd, het kost je veel energie en kracht!!! Liefs....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

Ik wil vandaag ook kaarsen branden voor alle mensen die de "oorlog" hebben meegemaakt! velen zijn er gestorven, anderen hebben een trauma voor het Leven opgelopen....wij gedenken ze in Nederland vandaag/vanavond als we 2 minuten stilte in acht nemen om 20.00 uur... Sterkte voor allen waarvoor "deze dag" van groot belang is!

Liefs...

Ik wens het beste voor mijn schoonmoeder. Morgen hebben we een gesprek bij de spe******t met de hele familie.

Veel sterkte Jolanda...goed als er een gesprek is met allen, bij de spe******t... Sterkte gewenst..het klinkt als een aflopende zaak!...hou je haaks lieverd.....
    Liefs van Elisa...

Bedankt Wijsneusje...groeten...

Vandaag "NU" steek ik een grote kaars op voor mijn tante die ik altijd begeleid naar het Ziekenhuis voor de borstkanker, blaaskanker, het hart, etc...afgelopen woensdag kwam zij weer ten val...om een lang verhaal kort te houden...diezelfde dag/middag bracht ik haar nog naar de spoedeisende hulp toe met de auto...
    zij is net naar de OK gebracht....zij heeft een grote bloeding in haar hooft....op dit moment wordt zij geopereerd...de artsen boren 2 gaatjes in haar hooft en later komen er drains in....haar toestand is zorgwekkend.....ik hoop en bidt dat zij dit zo goed mogelijk mag doorstaan, en er geen complicatie's optreden en dat zij in "Leven" mag blijven...

verder steek ik kaarsjes op voor mijn jongste broer en al zijn teamleden...vanmiddag heb ik tussendoor ze uitgewuifd...ze rijden naar Parijs toe...zij doen vanaf morgen mee met de Roparun..(stichting voor kankerpatiënten)..zij lopen en fietsen in 2 teams non-stop vanaf Parijs naar Rotterdam toe...zij komen ook door Belgie heen....dit is meer dan 500 km....ze zamelen geld in voor mensen met kanker!!!!! ik wens hun allen een goede reis, en ik hoop dat ze zonder ongelukken weer veilig thuiskomen!!!!
    a.s.maandag 2e Pinksterdag...het hele jaar door hebben ze hier voor getraind en ze doen dan ook belangeloos mee....Fantastisch....Veel Sterkte en Succes voor al deze teamleden bij elkaar....

fijn weekend gewenst lieve vrienden....

Liefs van Elisabeth

Bedankt Raimun...

Voor de moeder van de 2 jongetjes die gisteren dood zijn gevonden
    Dat ze veel kracht zal vinden om deze dingen te verwerken

@ Elisabeth, wat een pech heeft jou tante toch. Ik hoop met jou dat het goed zal komen. Wat een zorgen allemaal.
    Wat goed van je jongste broer. Echt knap, ik wens hem veel succes en een goed resultaat. Hopenlijk halen ze heel wat op voor dit nobele doel.
    Denk ook aan jezelf, warme groet.
    @ Anma, inderdaad, wat een verschrikkelijke tragedie. Kracht zullen ze heel veel nodig hebben!

Lieve Allemaal,

Ik steek een kaars op voor alle leden hier die het nodig hebben...sterkte met jullie gezondheid, sterkte als je slecht nieuws krijgt, sterkte voor jullie zelf en het gezin! sterkte voor de mensen die eenzaam zijn...

ik steek een kaars op omdat ik dankbaar ben dat mijn tante nog leeft...ze ligt nu in een verpleeghuis en ze is aan het revalideren!!!

een dikke knuffel voor mijn dierbare vrienden hier...Liefs van Elisa

Goed nieuws van je tante elisabeth en zo fijn voor haar dat jij je om haar bekommert
    Mijn buurman ligt nu in het ziekenhuis gelukkig niet meer op IC maar nog wel heel zorgelijk
    Ik hoop dat hij nog beter wordt hij is al 81 en heeft mij ook vaak geholpen als ik bv raad nodig had
    Beste wensen voor iedereen
    Groetjes anMa

Ik steek een kaarsje aan voor Elisabeth, die altijd voor haar naaste klaar staat. Petje af.
    Ook wens ik iedereen sterkte die het gebruiken kan.

Hey Jolanda dat is wel veel eer.. ..bedankt hoor, hartstikke lief van je! oeps...

Ik steek vandaag een kaars op voor mijn andere tante...zij is vrijdagavond overleden...een prachtige mooie zeer krachtige vrouw die vroeger het jappenkamp heeft doorstaan etc...zij is van Indische afkomst....
    donderdag is het afscheid...we maken er een "waardig" afscheid van...
    dag schoonheid, mooie bloem, ik zal u missen, zeg ik in gedachten en ik zal elke dag een kaarsje voor haar branden totdat ze is weggebracht! Liefs....

Ik steek vandaag een " KAARS " aan voor al mijn lieve dierbare digitale vrienden, degene met wie ik hier allemaal praat, ik wens jullie veel goeds, momenteel kan niet iedereen hier verschijnen dus zijn er andere situatie's aan de orde...ik wens jullie kracht, wijsheid, genegenheid voor een ander toe, niet teveel boosheid, vergiffenis aan je partner die je soms ook niet begrijpt, we zijn allemaal wel eens klungels, maar als je oprecht van iemand houd, dan laat je de deur altijd open staan, voor je kinderen, je partner, een vader of moeder, je kinderen, etc....we willen van mensen kunnen houden zonder oordeel, (dat doen we wel eens allemaal, pfffffffffffff) en het is ook fijn als wij als mensen gewaardeerd worden om wie we zijn...ijverige sterke mensen die met beide benen staan in deze maatschappij waarin we nog harder moeten werken of ons bewijzen dat we er "mogen" zijn met onze beperkingen...Liefde is "geven" en "ontvangen" en beide hebben we hard nodig....dag lieve vrienden...pas goed op jezelf en elkander....Veel liefs en een warme knuffel van Elisabeth

Citaat Origineel gepost door Elisabeth9 Bekijk Post
    Ik steek vandaag een kaars op voor mijn andere tante...zij is vrijdagavond overleden...een prachtige mooie zeer krachtige vrouw die vroeger het jappenkamp heeft doorstaan etc...zij is van Indische afkomst....
    donderdag is het afscheid...we maken er een "waardig" afscheid van...
    dag schoonheid, mooie bloem, ik zal u missen, zeg ik in gedachten en ik zal elke dag een kaarsje voor haar branden totdat ze is weggebracht! Liefs....
    @Elisabeth, mijn medeleven. Ik wens je veel sterkte toe de komende tijd. Wat heb je het mooi omschreven. Ik zal aan je denken komende donderdag. Liefs.

Premium ++ Account Raimun's Avatar
    Dagboek berichten
    1

Elisabeth.....
    je bent 'n wervelwind...soms beetje chaotisch......

maar..::.. bovenal ben jij "" 'n prachtige bloem "" ..
    die haar weelderige kleurenpracht en heerlijke geuren kwistig in het rond strooit...
    opdat ieder ervan kan genieten !!

Ik steek 'n extra kaars voor je aan ..
    Nomaden begeven zich daarheen waar het leven bloeit !

Premium ++ Account

@ Elisa Een grote kaars voor jou .... zie dit als een schouder klopje .....jij bent iemand die er altijd is ...om mensen bij te staan in dagen van nood .... Sterkte

Lieve vrienden, vandaag steek ik een kaars aan voor ons Koningshuis...Prins Friso is overleden gistermorgen in huiselijke kring! weg is de hoop dat hij ooit nog zijn ogen mag openen, maar ik denk dat het voor deze Man/Echtgenoot/Vader/Zoon van Prinses Beatrix/Zwager goed is om nu afscheid te nemen van dit aardse leven! aangezien hij vorig jaar onder een sneeuwlawine terechtkwam hebben zijn hersen een ernstig zuurstoftekort gekregen....50 minuten is hij toen gereanimeerd...toen leefden wij als volk mee met het Koningshuis en degenen die er een warm hart voor hebben schokt het opnieuw toen we alles weer opnieuw beleefden, toen de beelden op tv alles weer lieten zien...Ik wens zijn Moeder en echtgenote en de kinderen en Allen van de familie veel kracht toe om dit te dragen, maar eigenlijk is het ondraaglijk, helemaal als je altijd in de schijnwerpers komt te staan...het moeilijkste gedeelte vindt ik dat het lichaam weggaat en je het niet meer kunt aanraken....troost kun je vinden in het volk en van de familie, maar je ziel is voor "altijd" aangetast!!!!! kracht met elkaar en veel "liefde" wens ik allen toe om dit grote verlies te doorstaan! ik steek dus een Grote kaars op voor deze Familie....

Elisa

Vandaag steek en brand ik een kaars op voor "alle Vrienden" hier die ik zo mis...Sietske,Suske,Christel, Dodito, Jolanda,AnMa,Raimun, Neetje, Gossie, en de anderen waarvan ik even niet meer weet hoe ze heetten, sorry daarvoor...waar is onze saamhorigheid? ik begrijp dat facebook leuk is maar dat heb ik niet....ik vond het leuk om hier rond te dwalen op zoek naar lieve mensen, de vrienden/medepatiënten die ook veel lief en leed meemaken....gelukkig zeilt er af en toe nog iemand voorbij...ja het klopt we zijn allen druk, of hebben problemen met de familie of het gezin, we hebben werk wat je verplicht, maar gelukkig ook werk die je "hart" doet openbloeien...nou lieve schatten, dit was een klein betoogje van mij...trek je er maar niets van aan,,,ik begrijp dat een ieder zijn eigen "leven" heeft....maar ik "omarm" jullie....een fijne dag gewenst en pas goed op jullie zelf en je dierbaren om je heen...conflicten komt in ieder gezin/huishouden voor, maar als we de deur op een kier laten staan, kan men altijd weer binnenkomen... Dag lieve vrienden....de herfst komt eraan, ik hoop dat jullie af en toe weer langskomen, ik geef de moed nog niet op....sterkte met de gezondheid allen....een goed herstel en revalidatie voor je teen/voet Christel na de operatie...ik hoop dat de pijn gaat afnemen...
    Liefs en een dikke zoen voor allen van mij....Elisabeth

Gelukkig hebben wij hier iemand die het vuur brandend houd.
    Dus Elisabeth, ik wens jou alle goeds toe, en alles wat jij aan anderen wenst wens ik jou ook toe, je verdient het.

Dagboek berichten
    1

inderdaad Elisabeth ..

Het is verstandiger een kaars aan te steken ,
    dan te klagen over de duisternis !
    Lao Tse

Bedankt beiden, jullie hebben het fijn gezegd... mooi gezegde he Raimun van Lao Tse, ik kende dat niet!!! het wordt grijs in de lucht, de herfst lijkt er aan te komen...haha dat kan al snel...gezellige dag lieve vrienden...Warme groeten

Voor mijn zwager daar gaat t niet zogoed mee
    Hij heeft een vlek op zn longen het ziet er niet goed uit
    Rookte altijd en kan er niet mee stoppen

Premium ++ Account

Dag lieve vrienden ... even op het forum tussen de soep ...en het hoofdgerecht.... hier zéér druk ..... ik ben jullie niet vergeten ....maar lees wel mee ...gelukkig is Elisa er om de boel wakker te houden ....waarbij dank ....jullie mogen me binnenkort terug verwachten .....maar nu ...even geen tijd .... Elisa / Lao-tzu is een profeet .....ik heb de boek 'De weg naar verandering ' ......onder uitgeverij Servire .....Kosmos Uitgevers .... een fijn boekje ....heb het altijd bij de hand.... in mijn handtas ...voor bij de dokter ..(wachtzaal ) ...of 's avonds bij het slapen gaan ....het brengt je rust ....wijsheid .... doorzicht bij het leven ....

Elisa een kaarsje voor jou ...omdat je nog even de boel wakker wilt houden .....DANK !!!! Sus

Jolanda -christel-Sietske -Raimun -do - anMa -en alle andere ..... een warme knuffel ....en hou jullie goed .....

AnMa: och meid dat klinkt niet goed van je zwager...heel veel sterkte, voor hem en je zus, en jezelf... ik hoop/wens dat hij geholpen kan worden!!! je wordt er toch angstig door...Liefs..

Suske: och dank je wel wijze lieve vrouw voor de toelichting....ach fijn dat je over een tijdje weer terug komt...knus met meerderen...en ja ik zal iedereen een beetje wakker houden met mijn eigen belevenissen en stupiteiten en ongelukjes, etc...hahahaha..succes met de drukte, en wat fijn dat de "profeet" mee -ift in de handtas! Boeiend! Waardevol...
    Liefs...

Dag Allemaal...een nieuwe dag, met nieuwe kansen!

Fijn dat de "profeet" Meelift, jammer dat we niet de fouten kunnen corrigeren..."Minpuntje" van de site!!!! moet ik ff zeggen....

maar mijn auto is weer tip top...hoera....effe een huppeltje maken...tralalalalalalala

@ Anma, veel sterkte voor je zwager. Een onzekere en moeilijke periode.

Ik steek een kaarsje aan voor mijn schoonmoeder, en dan met name dat ze meer rust voor zichzelf kan vinden in deze periode. Dat is wat wij haar helaas niet kunnen geven.

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

Ik steek een kaarsje aan voor iedereen die warmte en liefde nodig heeft

Lieve Elisa, ben het hier niet vergeten hoor, is alleen zoals altijd een chaos in mn leventje
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Ja welkom Luuss, heerlijk dat je even van je laat horen lieverd...Chaos weet ik alles van, sterkte ermee....

Een goed idee om een kaars te branden voor de Liefde en de Warmte die we soms moeten ontberen..bedankt lieffie....
    dikke kus voor jou...hou je haaks en succes met alles wat je nog gaat doen!

en "IK" wil tevens graag een grote kaars branden voor de bootvluchtelingen die zijn verdronken in Italie....een regelrechte ramp en wat een onnoemlijk leed dat vindt ik heel erg! in gedachten wens ik allen die het overleefd hebben heel veel Kracht en moed om door te gaan met hun miserabele Leven...ik hoop dat er goede mensen zijn die hun Liefdevol kunnen opnemen in hun land.....ik hoop dat de dood van al deze mensen een oplossing gaat geven en dat dit niet voor niets is geweest....meer hulp voor de mensen die vluchten dat doe je niet voor niets, deze mensen willen Overleven en daarom verzamelen ze moed om het water over te steken....Dappere mensen....IK hoop dat mijn kaars Lang voor ze mag branden!!!!

Beste Elisabeth, Suske, Raimun, Anma, Christel, Sietske, Dotito, Gossie, Neetje, Leontien, Dolfijnjorien, en al diegene die ik vergeten mocht zijn. Ik wil jullie het allerbeste toewensen. Ik heb besloten om niet meer op deze site te komen.
    Ik ben druk met mantelzorgen maar ook druk bezig om meer rust in mijn eigen leven te krijgen. Dat lukt mij niet goed als ik regelmatig op deze site zit.
    Het is ook zo, dat dié keren dat ik hier wel op wil komen, er vaak iets mis is, en ik niet op de site kan komen. Waarom is mij een raadsel.
    Het zal best wel even vreemd zijn, want natuurlijk heb ik met veel van jullie meegeleefd.
    Ik steek een dikke kaars voor jullie allemaal op, opdat het jullie heel goed mag gaan.
    Hartelijke groeten, Jolanda

Bedankt Jolanda...ik spreek je nog wel via een andere weg....

soms denk ik ook wel eens, Wat doe ik hier nog als bijna alle vrienden hier verdwijnen, maar enfin ik houd altijd de deur op een kier open...situatie's kunnen veranderen....

prettige dag voor degenen die dit nog wel lezen!!!!! Liefs van Elisa...

Dagboek berichten
    1

Hallo Jolanda ,
    we gaan in de toekomst geen wijze woorden van jou meer lezen ?
    Dan zullen we die van de voorbije tijd maar goed in onze geest zetten hé !!
    Internet mag dan wel 'n onpersoonlijk iets zijn , doch doorheen alles wat je schrijf geeft 'n mens zich ook 'n stukje bloot !!
    Het was in ieder geval gezellig om met jou te " babbelen "..om het zo te zeggen .

Jou wensen naar ons toe , zijn goed aangekomen Jolanda ...carpe diem !! dat zullen we doen
    en daarbij in gedachten houden ,dat jij ook met "" jouw mand "" rond loopt
    De kracht van het nu ..is de leefregel bij uitstek om je mand dagelijks te vullen !!

Je wil ook "" meer rust in jouw leven krijgen ""....stop dan vooral met daarmee druk bezig te zijn !!!
    Kalm blijven in alle omstandigheden !! dat is de juiste weg !!

Mochten we ons niet meer " zien " ...het ga je goed Jolanda ....
    met mantelzorg..schilderen..rust zoeken ...enz....

Ik heb hier nog wel ergens 'n kaars liggen ....

Groetjes
    Raimun

Premium ++ Account

@Jo - Elisa -Raimun en alle andere hier aanwezig ....Bedankt Raimun om het zo mooi te verwoorden Situaties veranderen .....ik zelf heb veel aan deze site gehad .....ondersteuning .....kunnen af reageren ...ook met vele anekdotes/verhalen gelachen ...met een traan en lach .....maar de tijd ontbreekt me ook ....zal mijn best doen om er tussen door:" even binnen te wippen " haha ....veel vriendschap en liefde voor ieder ... warme knuffel Suske

Raimun: ik moest met name lachen om de woorden: ik moet hier nog wel ergens een kaars hebben liggen...hahahahahahaha..denkbeeldig zie ik je lopen naar een kist toe en dan grabbel je er een kaars uit en ontsteekt de "vlam"!
    hoe druk ik soms ook kan zijn, "IK" vindt het heerlijk om zo af en toe mijn neusje te laten zien en mensen te ondersteunen, maar enfin zo'n mallerd ben ik....

Suske: Fijn dat je er ook nog altijd bent, en ik begrijp absoluut dat jullie gezinnen hebben en dat het veel tijd vergt...maar ik hoef niets voor een ander in te vullen, dat weet een ieder voor zich wel...iedereen van ons heeft hier "steun" ondervonden, ikke ook, en dat was een mooie tijd...er komen steeds meer andere vormen van elkaar spreken maar dat is voor mij niet hetzelfde!!!

tot slot Jolanda en anderen....lees eens het topic: "Wat vind je goed en wat kan beter aan deze website" daarin geef ik wederom een mening op 6 oktober 2013 j.l en Leontien antwoord daar op 7 oktober...misschien komt er dan een heel klein beetje begrip?!

Dag Jolanda, Raimun en Suske...degenen die overblijven maken dat ik zeker af en toe blijf schrijven...
    Liefs en dikke knuffel..

och ja voor LUUSS steek ik een grote kaars op, je weet zelf wat wat ik hier mee bedoel...kus....

Ik steek een kaars op voor een dierbaar iemand...zij is familie van mij en ik hoorde gisteren het slechte nieuws van mijn ouders....

als een mokerslag kwam het bij mij binnen...ze is overleden en woensdag is de plechtigheid....sinds 2003 heeft ze borstkanker, daarna ging het een aantal jaren goed en toen kwam het weer terug.....zij heeft nog een klein gedichtenbundeltje kunnen schrijven die ik afgelopen maart in handen kreeg...titel: de wind door mijn Pruik.... ik heb gisteravond een kaarsje speciaal voor haar ontstoken op een speciale plekje bij mijn Maria beeldje dat uit Lourdes komt....ik las wederom haar boekje door en was met mijn gedachten bij haar...
    R.I.P lieverd....de strijd is gestreden....

elisabeth9 mijn innige oprechte deelneming voor het verlies!!! van een dierbaar iemand.
    ik wens jou sterkte,
    houd haar in goede gedachten........ heel veel moed en kracht in deze donkerre dagen..
    LEEF VANDAAG, DE REST KOMT LATER. grtj saneke.

Dank je wel Saneke....ik zal de kracht doorsturen naar mijn familie...ik zal helaas niet aan de plechtigheid kunnen deelnemen want ze wonen te ver weg en ik heb verplichtingen op die dag, maar ik zal hun een persoonlijk brief schrijven met mijn steun....maar verdriet heb ik er wel van omdat mijn vriendin ook aan deze vreselijke ziekte is overleden...ze is van mijn leeftijd...verdriet parkeer ik weg in een luikje in mijn hoofd en af en toe wordt dat geopend....
    dag lief mens...een prettige dag gewenst... warme groet van mij...Elisabeth (dat is mijn 2e naam)

hoi elisabeth.....
    wat jammer dat je te ver daar vandaan woont maar ik ben er zeer zeker van dat je die dag absoluut in hun aanwezigheid zal zijn met je gedachten je hart en ziel.
    in gedachten ben je bij hen en zei zullen dat zeker aanvaarden...........
    .................................................. ..
    voor jou brand ik een kaarsje voor steun en medeleven die je ook best kan gebruiken.en ook
    brand ik zoals elke dag!!
    een kaarsje voor alle mensen die het nodig hebben...............arme, dakloze, ongelukkige, kortom eenieder die steun verdient in moeilijke tijden.

ik heb enorm te doen met de mensen uit de Filipijnen.......die honger die ze lijden.. die kou die kindjes...........wij voelen ons machteloos en,
    kunnen enkel een kaarsje branden en hopen dat de toestand daar snel zal veranderren.............
    in ieder geval.. voor iedereen............brand ik een zachte kaars, in een rode pot de kleur van liefde en het geven om eenieder.......
    LEEF VANDAAG, DE REST KOMT LATER. grtj saneke.

Dank je wel Saneke....een kaars branden voor de slachtoffers van de Filipijnen vindt ik een heel goed plan....ik doe met je mee!
    vreselijk wat die mensen overkomt...soms vindt je niet eens je familie meer terug!!! dat is verschrikkelijk!!!
    een mooie kaars voor ons branden is fijn Saneke...heel lief...dank je wel...

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

Lieve Elisa, voor jou een kaarsje om je verdriet een plek te geven! Jammer dat je er niet bij kon zijn, maar hopelijk waardeerden ze jou brief

Lieve Jolanda, ik wens je veel succes met alles, we hebben allemaal zo onze dingen waardoor we hier minder of niet kunnen zijn

Lieve Raimun, jij brengt altijd licht in de duisternis met je grappen en leuke opmerkingen, bedankt daarvoor!

Lieve Suske, ja situaties veranderen inderdaad, dus daar proberen we dan maar zo goed mogelijk mee om te gaan

Hallo Saneke, goed dat je elke dag een kaarsje brand voor diegenen die dat nodig hebben

Ik steek een kaars aan voor alle mensen die vriendschap, warmte, liefde, een knuffel en positiviteit nodig hebben. Na alle rampen en oorlogen die er weer zijn (geweest) zijn veel mensen hun dierbaren en/of huis verloren en die kunnen alle positiviteit gebruiken...
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Lieve Luuss: Dank je wel voor je bericht hierboven en je goede wensen aan ons allen...

Ik brand een kaarsje voor JOU......je weet wel waarom.....alle goeds lieverd...dikke knuffel en kus xxx

Ik steek een "kaars" aan voor een vriendin van mij...ik hoorde gisteren dat ze een hartinfarct kreeg en enige tijd later een hartstilstand!
    maar er was een beschermengel die haar bewaakt heeft want ze leeft nog, en dat is iets om intens dankbaar voor te zijn...je hoort het zo vaak : "hartstilstand" maar lang niet iedereen kan gered worden...

ik steek tevens een kaars op voor al mijn vrienden hier, ook al zijn ze er niet allemaal, maar ik wens jullie "Gezondheid" en Liefde van je dierbaren en vrienden om je heen...niets is belangrijker! Liefs van Elisa plus een dikke knuffel...

Dagboek berichten
    1

Dank je wel Elisabeth ....jij bent geweldig

Hallo Raimun...dank je wel voor je lieve woorden...fijn weekend kanjer... Warme groeten....

Voor alle mensen die een winterdepressie hebben
    en iedereen die ziek is dat ze zich snel beter voelen
    Groetjes

Dank je wel AnMa... mensen met depressies hebben het heel moeilijk.....fijne dag verder...Groetjes

Ik steek graag een kaarsje aan voor: Mijn neefje...het jongste kind van mijn overleden broer! Hij kreeg een week voor de Pasen ( april 2014)een motorongeluk. Gebroken schouder, knie verbrijzeld, en een gescheurde pees plus inwendige verwondingen! hij vloog uit de bocht en kwam tegen een boom terecht! wat schrikken...ik ben dankbaar dat hij leeft, een beschermengel heeft hem gespaard....ik hoop dat hij enigszins goed mag herstellen en niet teveel schade over houd! de tijd zal het leren....een dikke kaas voor hem!

Voor iedereen die wanhopig is van het solliciteren dat ze eindelijk een baan zullen vinden

AnMa:Ja er moeten banen komen voor de mensen, en "ook" voor de ouderen die er maar uitgesmeten worden en als een idioot moeten solliciteren, echt afschuwelijk!!!!

Ik steek ook een kaars op voor de mensen die onnodig sterven, vluchtelingen op zee onderweg naar een veiliger land en verdrinken, en in een oorlog waar je zonder pardon wordt doodgeschoten in verschillende landen, of om je geloof!!! als ik het Journaal 's avonds kijk kunnen mijn hersenen niet begrijpen dat er zoveel ellende en geweld is in de Wereld....ik wens meer Vrede voor alle mensen!!! daar steek ik een hele dikke kaars voor op....

Tevens steek ik een kaars op voor mijn vrienden die hier altijd waren en nu er soms nog zijn, of alleen wat lezen...ik wens jullie allen Gezondheid, Geluk, en Liefdevolle mensen om jullie heen.... minder pijn, minder zorgen, ( om je partner, je kinderen, familie, vrienden etc) minder verdriet om situatie's die in je leven sluipen en die je niet altijd in de hand kunt hebben....Sterkte...Liefs van Elisa en een hele dikke knuffel voor allen die dit kunnen gebruiken!

Soortgelijke onderwerpen

1. Anti-rookcampagnes / Steek er nog één op - Trouw
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 1
    Laatste Post: 08-11-10, 08:07
  2. Steek in de rechter long bij het in ademen
    By martijn in forum Ademhaling en longen
    Laatste Post: 19-11-08, 18:50
  3. Wijsheid,mijn wens voor jou...
    By Agnes574 in forum Gedichten
    Laatste Post: 29-10-08, 19:13
  4. Wens: Onze groei, volledige mens wording
    By Felice in forum Alternatieve geneeswijze en spiritualiteit
    Reacties: 5
    Laatste Post: 04-02-08, 13:51
  5. Verpleegkundigen uiten wens voor onderzoek - Nursing
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 01-04-07, 04:04