Pagina 29 van 29 EersteEerste ... 19272829
Weergeven resultaten 1.401 tot 1.416 van 1416

Onderwerp: Nog iets leuks gekocht vandaag?

Standaard Re: Nog iets leuks gekocht vandaag?

Leuk AnMa: lila houd ik van.....succes met het breien, leuk werk om te doen he? lekker ontspannend....

Ja ik heb wat leuks gekocht! twee barkrukken, schilderij, vaas, en vandaag werd er een kastje bezorgd van de Kringloop, waar ik mijn boeken in wil opbergen, dan kunnen er weer wat verhuisdoosjes leeg gepakt worden...pfffffffff . het ding moet gedemonteerd worden anders kan hij niet naar boven....eerst maar weer een klusman opzoeken....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

Een hoesje gekocht voor mijn Tab drie die ik gekregen heb!!!! Superrrrrrrrrrr blij mee....

IK koop van allerlei leuks voor mijn huisje waar ik nu alweer bijna 4 maanden woon...na bijna 30 jaar op verschillende flats te hebben gewoond is het heerlijk om weer op de grond/aarde te wonen...verukkelijk....hoe blij kan een mens zijn en dankbaar, maar ik heb er dan ook jaren op moeten wachten (inschrijving, huren) tijd voor de vogels dus sla ik vogelvoer in, een mooie spiegel gekocht die ik voor weinig bij de Kringloop scoorde, en met elk ding 2e hands voor in mijn huis ben ik super blij....toppie....fijne zondag verder....

Kadobon van Hema voor kleinzoontje en chocoladeletter voor mijn kapstertje

Citaat Origineel gepost door kaatjekakel Bekijk Post
    Ik heb mezelf verwend met een donkergrijs gebreid mouwloos jurkje, bovenkant heeft kabels......................... voor 5,99 bij de Wibra

En jullie, ook nog iets leuks gekocht?
    Nee kast is vol!!!!
    Jammer he?!

AnMa; leuk hoor...toch een goede Sint he?

vergeetmeniet: hartstikke leuk zo'n jurkje, geniet ervan....ja mijn kast is vol omdat ik geen afstand kan doen van allerlei kleren...hahaha..maar iets leuks voor weinig kan er altijd bij....ik ben verhuisd maar ik moet nog met een Franse slag door de kedingkasten heen...in een zak mieteren en dan snel wegbrengen naar de humana bakken of kringloop.... anders haal ik het er later weer uit....

Ik heb een leuke bloempot gekocht en 2 kop en schotels bij de kringloop en een leuk lantaarntje voor buiten.... enig.....

Gezellig een lantaarntje in de tuin in de winter
    Ben je al helemaal gewend in je nieuwe huisje?

Chocolade letter en 2 zakjes chocolademunten
    Die heb ik bij mijn nichtje die heeft 2 kinderen in de brievenbus gestopt
    Ik was dus even Sinterklaas ������

Ik ben helemaal gewend in dit buurtje AnMa...geweldig, ik kom af en toe nog wel in de flat want een vriendin woont er en mijn tante die ik altijd begeleid als ze naar het ziekenhuis moet etc....gister voelde ik mij een buitenstaander...ik heb nog wel de neiging om de brievenbus te legen maar dat kan niet want ik heb de sleutels niet, maar na 19 jaar zit dat er nog in....ik haal wel meteen de radio uit mijn auto en zet hem achteraan op de parkeerplaats wat ik altijd al deed... op mijn nieuwe adres is alles veel relaxter....ik voel geen dreiging, het is rustiger, men is socialer en ik krijg er minder prikkels....alles is nog niet klaar maar dat komt wel, ik kan er "leven" en kan de spanningen loslaten!!!! ik ben happy hier met mijn hondje, de rest komt nog wel.....

ik heb nog niets leuks gekocht maar dat komt nog vandaag of morgen....

Groetjessssssssssssss

Puzzel van Ravensburger met kerstman en rendieren in mooi sneeuwstadje
    Ben ik nu aan t maken 1000 stukjes
    Hij is eigenlijk wel moeilijker dan ik dacht

Leuk AnMa....zo'n puzzel moet jij je voor inspannen en het leidt af van je zorgen. knap hoor, wel een leuke uitdaging zo'n mooie puzzel...succes ermee....wat heb ik eigenlijk gekocht? pindakaas voor de vogeltjes (speciale) een scheurkalender voor het hele jaar met allerlei tips erin. een elektrische onderdeken. och wat goddelijk, ik had er altijd 1 maar al lange tijd niet meer, 1 of 2 jaren. ik zet het een uurtje aan voordat ik ga slapen en vervolgens zet ik dat ding uit en vlij mij in bed...zaliggggggggggggggggg dit is om verkramping tegen te gaan van de gewrichten en bij gebrek aan een man is dit een uitkomst.

2 schilderijtjes en iets voor de Kerst bij de Kringloop....heerlijke winkels, ik mag er zo graag rondsnuffelen.... het is geen straf, integendeel, je komt er in een fijne stemming, en ik heb er ook nog een oude man bevrijd uit een toilet...hahahaha, arme man, maar deze oortjes hoorden geklop en dat was niet van Sinterklaas....dagggggggggggggg, gezellige dag allemaal....

Een kleurboek met allerlei bloemen om te kleuren met een doos kleurtjes
    Ga ik ns fijn inkleuren schijnt heel ontspannend te zijn��

Premium ++ Account
    Dagboek berichten
    12

Succes Anma. Het kan inderdaad heel ontspannen zijn. Misschien hebt je intussen al een mooie bloem ingekleurd.
    Ik weet voor mijzelf dat tekenen rustgevend kan zijn!!!
    Vandaag niets gekocht.
    Geniet van het leven, het is later dan je denkt!

Een zonnebril met glittersteentjes....wow

Ja, natuurlijk. Ik heb iets om over op te scheppen-eindelijk kwam mijn bestelling met custome cat socks. Hoe blij ik ben-ik kreeg zo ' n origineel en goedkoop cadeau, ik was zelfs verrast. Ik dacht dat de kwaliteit zou zinken, maar het was gewoon het hoogste niveau!

Pagina 29 van 29 EersteEerste ... 19272829

Soortgelijke onderwerpen

1. Vandaag voel ik me?
    By Petra717 in forum Ontspannings-kletshoek
    Reacties: 5992
    Laatste Post: 24-01-15, 11:58
  2. Iets tegen puistjes?
    By Frankos in forum Huid - gezicht
    Reacties: 19
    Laatste Post: 18-06-14, 10:37
  3. Leef Vandaag!
    By Agnes574 in forum Gedichten