Pagina 5 van 14 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 201 tot 250 van 682

Onderwerp: Geestelijk welzijn - Babbelbox

  1. #201

    Standaard Re: Wat te verwachten van Citalopram/Cipramil?

    Lieve dames ik wil dit nog even kwijt:

    Ik ben blij dat er een leuke en lieve groep dames op dit forum aanwezig zijn en ik wil jullie dan ook bedanken voor de interesse en de positieve steun

    Bedankt ik vind jullie top!!!!!

  2. #202
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Wat te verwachten van Citalopram/Cipramil?

    Kakel, gelukkig is je hondje goed uit de operatie gekomen! Fijn dat je deze week thuis kan werken om bij haar te zijn. Hopelijk herstelt ze goed. Ik hoop dat je je wat minder moe voelt... Heel veel sterkte, beterschap en liefde!

    Ilse, fijn dat de mindfulness training beter aanvoelt Vind je de opdrachten ook moeilijk of leuk om te doen? Ik hoop dat di traject jou helpt Heel veel succes en doorzettingsvermogen! Samson is de poes die al 17 is? Dat is al een hele leeftijd zeg! En geen enkel dier vind het leuk om medicijnen te krijgen, maar door het eten mengen is soms een optie... maarja je houd daar niet iedereen mee voor de gek Ik hoop dat het steeds wat beter met je zal gaan!

    Tess, ik hoop dat je 2e 'les' therapie beter is gegaan. Vervelend dat je verlamd als je de oefeningen wil doen Als dat inderdaad is omdat je bang bent dat andere mensen teveel gaan verwachten, zou je het er misschien over kunnen hebben met die personen en dat je angst dan anders wordt? Misschien dat je eerst ontspanningsoefeningen die je wel kan eerst doet en dan de oefeningen die je moet doen? Ik hoop dat je op de een of andere manier de angst, de verlamdheid en het faal-idee toch kan overwinnen... Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, daarom wil ik je ook heel veel sterkte, positiviteit en liefde wensen! Ik vind het super dat je er op dit forum voor een ieder probeert te zijn en dat je zelf al zover gekomen bent Dikke knuffel terug Tess!

    Met mij gaat het redelijk. Mijn hand is genezen, maar mijn rug/nek/schouders zitten muurvast. Mijn afspraak bij de masseuse as vrijdag gaat ook niet door, huisartsen in de omgeving hebben patientenstops en ik wil niet meer naar mijn eigen huisarts. Mijn broertje en een vriend en vriendin van mijn broertje zijn enorm boos op mij en ik kan me niet concentreren op leren voor mijn examens as zaterdag... komt hopelijk allemaal wel goed...

    Iedereen heel veel liefde, geluk, doorzettingsvermogen, beterschap en positiviteit gewenst!

  3. #203
    Premium ++ Account dotito's Avatar
    Lid sinds
    15-11-2008
    Locatie
    Antwerpen
    Posts
    3.654

    Standaard Re: Wat te verwachten van Citalopram/Cipramil?

    Hallo Tess,

    ik zal voor jou een kaarsje branden zodat alles wat soepel verloopt met je oefeningen.

    groetjes,D

  4. #204
    Lara '52
    Guest

    Standaard Re: Wat te verwachten van Citalopram/Cipramil?

    KAKEL ik ben blij vr. jou dat de operatie vlot verlopen is ,want een narcose vr een hond of poes is niet zo evident ;nu duimen ...... en hou hem goed warm onder een dekentje want narcose maak je kouwelijk .

    Wij hebben een hondje gehad is 19 jaar geworden en 5 jaar geleden overleden het beestje was stok -oud ;we hebben een jaar over gedaan om hem laten inslapen ,maar ik ben fier dat we hem een goed leven gegeven hebben en nu rust hij in mijn tuin met de bloempjes rond hem en nog altijd staan we er bij stil ,mijn man wil geen enkel dier nog opnemen in ons huis om het verdriet dat het meebrengt hij kan dat niet meer aan ;nog juist 2 poezen al een 9 jaar (straatlopertjes) SUSKE EN WISKE/ VAN EEN DIER WEET MEN DAT DE VRIENDSCHAP OPRECHT IS EN ONVOORWAARDELIJK

    STERKTE GRTJS Celest

  5. #205
    Lara '52
    Guest

    Standaard Re: Wat te verwachten van Citalopram/Cipramil?

    Hallo Tess , ik hoop dat het poezendametje vlug herstelt met heel veel liefde, zal het wel lukken ,verleden week ben ik met onze dametjes nr. de dierenarts geweest jaarlijkse inspuiting en suske was door een straatkat gebeten en het was een wonde , een spuit antibiotica en het is al goed aan het genezen en het rare is verleden jaar was het wiske
    ook deze tijd ; hier zitten wel een paar straatkatten vd.buren die geen inspuitingen en verzorging krijgen en zijn die dat ziekte's overbrengen ,wanneer men dieren heeft moet men ze verzorgen hé .

    Hier is alles rustig allé ja als het niet stormt want dat kan hier ook nog gebeuren ...zopas met week-end nog gebeurd maar nadien hartelijk mee gelachen een geluk dat, dat nog kan .

    Mijn man is dat al goed gewoon op pensioen zijn ,s' morgens zijn krant ;nadien overleg wat moet er gebeuren boodschappen of huishouden -uitstap- koffietje gaan drinken -kinderen en kleinkinderen komen langs we hebben zelfs tijd tekort .... raar hé ;een totale andere levenstijl dan vroeger en ons goed aangepast ,want overal loopt dat niet zo vlot als ik dat hoor in mijn naaste omgeving,men is toch 24/24 uur met elkaar geconfronteerd ,wat dat er ook goed aan is dat hem zijn carnavalgroep heeft hij is daar voorzitter van (opperhoofd) noemen ze dat hier officieel en ik ben dat thuis ..... dat scheelt wel en dan ben ik alleen en doe ik mijn ding

    Nog vele lieve grtjs Celest

  6. #206

    Thumbs up Re: Wat te verwachten van Citalopram/Cipramil?

    @ Luus, ik heb een paar dagen geleden in blokker zo'n kussentje gekocht dat je kan opwarmen in de microgolfoven en dat leg ik nu elke avond in men nek. Doet me goed.
    Ik heb ook veel last van nek en schouders die muurvast zitten.

    @ Celest - Inderdaad knap dat het zo goed gaan nu jullie samen thuis zijn. Ik hoor ook vaak andere verhalen. Als je elkaar loslaat af en toe gaat dat makkelijker denk ik. Maar zo ver ben ik nog niet.

    @ Tess. Ja onze samson is een hele eigenwijze. haha.
    Hoe is het gegaan op je therapie?
    ik ga jou wijze woorden gebruiken.. niet te streng zijn voor jezelf en op je eigen tempo doen... We geraken er wel. Hoeveel tijd we daarvoor nodig hebben maakt niet uit.

    liefs
    Ilse
    It is better to travel well than to arrive.

  7. #207

    Standaard Re: Wat te verwachten van Citalopram/Cipramil?

    Dag dames,

    Hier nog iemand met stramme spieren in nek en schouders, inderdaad heb ik ook zo'n kussentje, een hittepit.

    Mijn hondje heeft vandaag lekker karnemelk gehad, wat yoghurt en een heel klein beetje geprakt vlees uit blik. Vannacht was ze best onrustig en heb ik nog een poos in mijn badjas bij haar op de bank gezeten. Heb vandaag thuis gewerkt, in ieder geval een poging gedaan..... het wilde niet zo goed lukken.

    Wel fijn dat jullie allemaal meeleven hoor, dat helpt haar vast. Ik vind het in ieder geval heel erg lief.

    Groet,
    Kakel

  8. #208
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Wat te verwachten van Citalopram/Cipramil?

    Hallo Celest, het verlies van een huisdier is altijd moelijk, wel mooi dat jullie hondje zo oud is geworden en dat jullie er nog bij stil staan.. Leuke namen voor je poezen
    Goed dat je man en jij elkaar ruimte geven en ook samen dingen doen, volgens mij hebben jullie wel een goede balans. Ik hoor en zie ook andere situaties om mij heen, dus dit geeft hoop dat je ook gelukkig samen oud kan worden

    Hallo Ilse, ja zo'n kussen heb ik al, maar dat helpt voor mij niet zoveel als ik zou willen Goed dat je voornemen gaat lukken Hoe voel je je nu?

    Hallo Kakel, fijn dat ze wat kan eten en dat jij bij haar bent als ze onrustig is. Kan me voorstellen dat je je niet goed op je werk kan focussen..

    Tess, we zijn allemaal benieuwd hoe jou training ging?

    Dames veel liefde, beterschap en succes gewenst! Met niet te treng zijn voor onszelf, eigen tempo aanhouden en heel veel geduld komen we er allemaal wel

  9. #209

    Standaard Re: Wat te verwachten van Citalopram/Cipramil?

    Ik heb een deuk in mijn nummerplaat gereden

    Was even met een vriendin naar de stad, hondje doet het goed, slaapt veel.....maar dan kan ik het toch niet goed van me af zetten. Heb haar langs alle winkels laten racen, daarna snel naar huis, paniek, paniek
    In mijn verbeelding lag de hond op apegapen in huis...

    Wilde de auto bij huis neerzetten...............wat is nu de rem...... help, help. Boem is ho! Ik helemaal in tranen..........brullen..................mijn man gebeld en die moest zo hard lachen..............ik nu eigenlijk ook wel een beetje.

    En de hond........... die keek me raar aan en wilde wel een beetje karnemelk. Niets aan het handje. Ik ga maar vroeg naar bed, ga in ieder geval niet meer met de auto weg.

  10. #210

    Standaard Re: Wat te verwachten van Citalopram/Cipramil?

    Hé Kakel,

    ik moest toch ook een beetje lachen toen ik je berichtje las.
    Al bekomen van het botsen?
    hoe gaat het voor de rest met jou?
    en met je hond?

    fijn weekend allemaal
    liefs
    Ilse
    xx
    It is better to travel well than to arrive.

  11. #211

    Standaard Re: Wat te verwachten van Citalopram/Cipramil?

    Hoi Sleepy,

    Ik heb nog een poos liggen denken over mijn stuntelgedrag..... en oefenen in bed waar de pedalen zitten...

    De afgelopen maanden hebben we naast mijn dip in de privésfeer nogal wat voor de kiezen gehad, het ziek zijn van de hond is niet een op zichzelf staand iets. Het kost me op dit moment veel moeite om dit en andere dingen los te laten. Alles verwerken en aan mezelf werken lukt me eventjes niet zo goed. Slaap weer erg beroerd.

    De hond eet en drinkt weer goed, alleen kleine beetjes. Morgen mogen we weer wat uitbouwen. Ik kwam bij het opruimen een koffiemolen tegen, daar heb ik haar brokken in gegooid en dat ging voortreffelijk goed. Zo hoeven ze niet zo lang te wellen.

    Hoe is het met jullie, dames?

    Liefs en groetjes,
    Kakel

  12. #212
    Lara '52
    Guest

    Standaard Re: Wat te verwachten van Citalopram/Cipramil?

    Hallo KAKEL ?het is hier erg windstil hé op het forum , maar niet bij jou , amaai het is daar nogal stormachtig , ik zit momenteel met mijn voeten in een badje met kruiden dat ontspant moet je misschien ook eens proberen

    ik ben blij voor jou dat je hondje aan de beterhand is en de auto valt het prijskaartje mee ,? ( herstelling )

    grtjs Celest

  13. #213

    Standaard Re: Wat te verwachten van Citalopram/Cipramil?

    Hoi Celest,

    Auto valt mee, mijn man heeft de zichtbare schade weg kunnen werken. En ik kom net uit bad, ben er net zo lang in blijven liggen tot ik me weer wat rustiger voelde. Ik gooi er altijd dode zee zout in, goed voor ontspanning. Geloof dat ik vanavond vroeg in mijn bedje lig.

    Groetjes,
    Kakel

  14. #214

    Standaard Re: Wat te verwachten van Citalopram/Cipramil?

    Ik had mijn bedje mee naar mijn werk moeten nemen........ het is tien voor negen en ik kan wel slaaaaapen. Dat heb ik 's nachts nooit, bijzonder.

  15. #215

    Standaard Re: Wat te verwachten van Citalopram/Cipramil?

    Misschien deze avond wel.
    ik ben een dagje gaan pretparken in Walibi België.
    goed nat geworden. Maar wel een fijne dag gehad.
    Deze week maar twee daagjes werken en volgende week ook.
    Ik content.
    Vandaag terug last gehad van men ademhaling ook. Als ik uit men normaal patroon stap is het nog lastig.

    groetjes
    Ilse
    x
    It is better to travel well than to arrive.

  16. #216
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Wat te verwachten van Citalopram/Cipramil?

    @ Kakel, fijn dat je man de schade een beetje heeft weggewerkt, is wel lullig dat je zo hard je best doet en dan botst... Vervelend dat je zoveel aan je hoofd hebt dat het nu allemaal even niet zo goed lukt Wel fijn dat je hondje zich beter voelt Lekker ontspannen in bad is altijd fijn Ik hoop dat de rust snel meer plaatsneemt in jou leven

    @ Ilse, lekker dat je leuke dag hebt gehad ondanks dat het weer niet helemaal meezat Fijn dat je even niet zoveel hoeft te werken, dan heb je wat meer tijd voor jezelf Is het al wat beter met je ademhaling?

    @ Celest, het is inderdaad dit weekend rustig geweest als ik kijk naar de hoeveelheid mailtjes die ik afgelopen weekend hebt ontvangen. Ik las dat jij een leuk weekend hebt gehad Al bijgekomen van het opruimen? Hoe gaat het nu?

    Ikzelf had de afgelopen week een dipje. Ik kon me niet concentreren, zaterdag moest ik 1,5 uur reizen en nog 1,5 km lopen (ipv 4 minuten zoals op de website stond) naar mijn examen accommedatie. Uitslag krijg ik over een week of 8, kantoorpraktijk ging slecht maar hoop op een voldoende en op Nederlands heb ik gewoon een voldoende. Thuisgekomen kwam mijn beste vriendin eten, kletsen en mij 2 liedjes op de gitaar leren spelen. Erg lange dag gehad en zondag grotendeels geslapen... Gister school en vandaag een vriendin helpen verven in haar nieuwe huisje

    Dames ik hoop dat jullie allemaal een leuk weekend achter de rug hebben en dat het goed met jullie gaat. Ik wens jullie veel positiefs, liefde en beterschap!

  17. #217

    Standaard Re: Wat te verwachten van Citalopram/Cipramil?

    Dag Luuss,

    Ik hoop voor je dat je examen goed uitpakt, waar ging het over? Ik kan me niet zo goed voorstellen wat accommedatie is...

    Ilse, dagje uit is inderdaad leuk. Wat lekker dat je maar zo weinig hoeft te werken! Ik ga met ingang van deze week weer volledig aan het werk, volgens afspraak met de bedrijfsarts.

    Celest, ik vond het weekend ook erg rustig.

    Merk dat het ziekzijn van de hond me erg heeft aangegrepen, heb weer even een dip. De fysio heeft me de opdracht gegeven om af en toe bewust een time-out te nemen. Rust voor mezelf en voor mijn hersentjes. Vind ik best moeilijk. Hoe doen jullie dat? Als ik in bad lig, of in bed, dan ratelt het in de bovenkamer gewoon door.

    Tesssssssss, waar ben je toch................. mis je hier.

    Liefs en een fijne dag,
    Kakel

  18. #218

    Standaard Re: Wat te verwachten van Citalopram/Cipramil?

    Hallo dames,

    Ik heb vorige week 2 x de bodyscan achter elkaar gedaan omdat het zoooo druk was in men hoofd. Bij de twee werd het stilletjes aan minder.
    'hard' lopen helpt ook bij me.
    Bewust adem halen werd me aangeraden tijdens de cursus mindfulness. Al is het op de toilet gaan zitten en daar eventjes bewust ademhalen.
    maar met mijn hyperventilatie verleden is dat vaak toch tricky.

    Lukt dat zo een beetje gitaar spelen Luus? Dat lijkt me enorm moeilijk.

    Ik mis Tess ook. Voor het geval je toch af en toe leest.
    Lieve meid we denken aan je.

    Liefs Ilse
    xx
    It is better to travel well than to arrive.

  19. #219

    Standaard Re: Wat te verwachten van Citalopram/Cipramil?

    Goedemorgen dames, ik heb het de afgelopen week best wel moeilijk gehad!
    Een hoop twijfels of de therapie wel zijn werk doet bij mij.
    Moet eerlijk zeggen dat ik verleden week donderdag heel erg mijn twijfels had om naar therapie te gaan, uiteindelijk ben ik wel gegaan.
    Ik heb daar ook kenbaar gemaakt dat ik heel erg twijfel en dat ik vind dat het heel erg op het fysiek is gericht en dat terwijl mijn emoties alle kanten op gaan, en ik het gevoel heb dat ik daar mijn ei niet mee kwijt kan.

    Wij waren gelukkig met een heel klein groepje, 5 mensen waren absent dus waren wij met zijn 3tjes.
    Moet heel eerlijk zeggen dat ik dat veel prettiger vind, er wordt dan individueel meer aandacht gegeven en je hoort toch ook hoe een ander het ervaart!
    De therapeut vertelde mij dat de fysieke kant heel erg verbonden is met je emotionele kant, echt diep ging hij hier niet op in. terwijl ik moest huilen en zei dat ik niet wist of ik hier wel op mijn plek was antwoordde hij, ik denk het wel....
    Met andere woorden ik ga morgen met frisse moed weer naar therapie

    Lieve Kakel bedankt voor je lieve woorden, gaat het nog steeds goed je lieve hondenkind?
    Balen van de auto, maar gelukkig is er niets gebeurt en ben je heelhuids uitgestapt
    Ik merk zelf ook dat op sommige dagen mijn concentratie slecht is, dan stap ik in de auto maar dan ben ik extra alert! Normaal is parkeren een eitje voor mij maar op dat soort dagen gaat het dan niet in een keer en daar merk ik het dan ook aan. En dan vloek ik ook wel even in mijzelf
    Herkenbaar Kakel, als ik veel heb gedaan of emotioneel ben dan is het erg druk in mijn hoofd. wat bij mij wel helpt is totale rust geen tv, muziek of praten, gewoon even helemaal niets!
    Ik wil je heel veel succes wensen met je werk, en ik hoop dat het allemaal soepeltjes verloopt en dat je het fulltime aan kan!

    Celest daar sluit ik mij bij aan, als je een dier hebt moet je er ook goed voor zorgen.
    Ze zijn afhankelijk van ons! Gelukkig en jij ook een lief bazinnetje
    Ik lees dat jij en je man jullie draai al goed hebben gevonden, heerlijk hoor en ieder zijn eigen bezigheden, dat is zo belangrijk!

    Ilse, leuk Walibi maar dat is aan mij nu niet besteed, teveel adrenaline en lichamelijke sensaties!
    Vind ik heel erg jammer want ik vind het echt heel erg leuk, en het kind in je komt weer even naar boven
    Herkenbaar Ilse als ik het druk heb gehad heb ik ook meer moeite met mijn ademhaling en ben ik vaak ook heel erg moe en druk in mijn hoofd.
    lekker dat je 2 weken maar 2 daagjes hoeft te werken, kan je de accu weer even opladen

    Luuss ik zie dat jij ook even een dip hebt gehad, niet zo gek hoor als je zo druk bent!
    Het blijft moeilijk om wat gas terug te nemen maar je ziet het, genoeg is genoeg!
    8 weken wachten op de uitslag..........dat is lang, maar je bent gelukkig positief wat je cijfers betreft

    Lieve meiden tot schrijfs
    Tess

  20. #220
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Wat te verwachten van Citalopram/Cipramil?

    @ Kakel, ik had examen in Nederlands en Kantoorpraktijk (hoe plan je een agenda, hoe voer je een gesprek, hoe archiveer je dat soort dingen) en een accommedatie is een locatie/gebouw waar de examens plaatsvind. En logisch dat het ziek zijn van je hond je heeft aangegrepen! En af en toe rust voor jezelf nemen is voor iedereen goed, alleen wel moeilijk soms... Als het echt te hard ratelt in mijn bovenkamer dan vind ik het fijn als het stil is, misschien op een rustig positief muziekjes na, dan probeer ik mijn gevoel te uiten (muziek maken, iets schrijven, tekenen ofzo), er over te praten met mijn beste vriendin of ik probeer te mediteren.

    @ Ilse, fijn dat het doen van de bodyscan een beetje hielp. En ja als je last van hyperventilatie hebt moet je wel oppassen met die ademhalingsoefeningen. Hoe gaat het verder met je? Voel je je wel beter nu je die oefeningen hebt om te doen? Gitaarspelen vind ik ook wel lastig, mijn beste vriendin wou me wel alle liedjes die zij kent tegelijkertijd leren, maar ik heb nu 5 liedjes die ik moet oefenen en dat vind ik voor nu wel te doen...

    @ Tess, heel goed dat je toch naar therapie bent geweest en kenbaar hebt gemaakt hoe jij het ervaart! Wel jammer dat je niet een voor jou duidelijk antwoord kreeg. Wat ik erover leer momenteel is dat als je je geestelijk niet lekker voelt dat aanslaat op je lichaam en andersom, (de zogenoemde psychosomatische klachten) Aangezien het meestal makkelijker is om lichamelijke klachten eerst weg te werken doen ze dit ook vaak, heeft ook iets te maken met dat geestelijke klachten niet altijd begrepen worden of te moeilijk zijn voor de behandelaar. Wat ik doe om mij weer kind te voelen is oppassen op mijn neefjes en dan met hun gamen, voorlezen, teken films of series kijken of naar de speeltuin van de schommel. Met vriendinnen kijken we vaak Disney films of gaan we schommelen, doe ik ook wel eens in mijn eentje. Als je het niet in je eentje wil doen, dan meld ik mij geheel vrijwillig aan om met je mee te doen Ik hoop dat je therapie vandaag beter ging
    Ja het blijft moeilijk om gas terug te nemen, vooral omdat ik daar vaak op een negatieve manier voor wordt afgerekend. Maandag had ik veel in huis gedaan en aan school, dacht dat we al het eten in huis hadden, kwam mijn vader thuis, bleken we geen aardappelkrieltjes meer te hebben en kreeg ik gelijk een hele lading negativiteit over mij heen. Ik snap best dat mijn paps een klotedag op zijn werk had gehad, maar ik doe altijd alles dus hoeft hij niet zo tegen mij te doen en daarbij komt dat mijn broertje de hele dag geen reet had gedaan en die niet op zijn flikker kreeg . Ik wordt er echt even moe van...

  21. #221
    Lara '52
    Guest

    Standaard Re: Wat te verwachten van Citalopram/Cipramil?

    LIEVE LUUSS , stoom maar eens goed van je af en probeer de negativiteit te plaatsen en niet blijven mee rond lopen ,nergens goed voor ;je weet als men altijd alles doet ,dat alles zo vanzelfsprekend lijkt en wanneer het vermindert dat men dan nog durft verontwaardigd zijn , heb hier ook jaren over gedaan om aan mijn man te laten verstaan dat ik niet meer was zoals voordien (mannen hé) nu de laatste tijd betert dit wel enorm (geduld en op je strepen staan )dat brengt je vooruit en taken verdelen en plannen

    Veel moed meisje en je paps zal wel inzien dat hij wat overdreven heeft ;stress is een slechte raadgever

    dikke knuffel Celest

  22. #222
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Wat te verwachten van Citalopram/Cipramil?

    Celest, bedankt voor je wijze woorden We hebben al meerdere plannen gemaakt mbt wie kookt/stofzuigt ed, maar er komt nooit wat van. Zelfs als ik hier alles laat liggen dan doet mijn vader meestal alleen iets als het echt nodig is en aangezien ik niet kan functioneren in troep ruim ik het dan maar weer op. We hebben het er al vaak over gehad en elke keer krijg ik in theorie gelijk en zullen we het anders doen, maar in de praktijk gebeurt dat een 2 week en daarna vervalt het weer totdat bij mij de 'bom' barts en we weer overnieuw beginnen

  23. #223
    Lara '52
    Guest

    Standaard Re: Wat te verwachten van Citalopram/Cipramil?

    Luuss ,herhalen en herhalen ......t'is spijtig maar het is zo ....men vraagt zich soms af waar zijn we mee bezig ????? Maar een man denkt eerst aan zichzelf en dan aan een ander , ik mag niet klagen hoor voor uitstappen en winkelen heb ik een man dat niet zaagt of klaagt ;maar op huishoudelijke taken dat is wat anders wanneer ik iets vraag is zijn antwoord dat is toch niet nodig hij zal het uiteindelijk wel doen na eerst mij frustrasies te gevenhij is wel veranderd sedert hij op pensioen is , maar hij denkt wanneer ik gedweild heb is alles gedaan een geluk dat ik iemand terug heb om te helpen ik heb drie dochters en met hun man is het zelfde probleem ze moeten zagen om iets te doen alhoewel zij ook een druk leven hebben en gaan werken en een job met verantwoordelijkheid ;maar voor een man is huishouden geen prioriteit gewoon hun eten en proper kledij en het stopt voor hun herhalen herhalen .......Op je strepen staan en veel geduld .....

  24. #224

    Standaard Re: Wat te verwachten van Citalopram/Cipramil?

    Dames, gebakje? We zijn met het hondenkind naar de dierenarts geweest. Hij was tevreden. We mogen nu de hoeveelheid voeding rustig gaan opvoeren!

  25. #225
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Wat te verwachten van Citalopram/Cipramil?

    Celest, als ik eerst 3 uur loop te 'zeuren' en het dan alsnog niet gedaan wordt ga ik liever snel in een uurtje datgene doen wat gedaan moet worden zodat ik daarna iets leuks of iets anders kan gaan doen. Anders geraakt mijn energie op aan alleen op mijn strepen blijven staan en ik heb liever energie 'over' en minder negativiteit om mij heen, want mijn broertje heeft nogal eens de neiging om agressief te worden als hem iets niet aanstaat...

    Kakel, fantastisch nieuws zeg! Scheelt in elk geval een stresspuntje Heel veel succes!

  26. #226
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Geestelijk welzijn - Babbelbox

    Hoihoi,

    @ Luuss
    Ik ben het met je eens,
    Ik kan iets 100x vragen of het snel zelf even doen.
    Verzorg jezelf goed meid,hopelijk vermindert de pijn snel...geniet van je warme douche

    @ Kaatje,
    goed te horen dat het beter gaat met je woefke

    @ Celest,
    Je hebt wel gelijk hoor, maar dat herhalen,herhalen,herhalen,... is wél knap vermoeiend
    Maar ik probeer toch wel op mijn strepen te blijven staan

    @ Tess en Sleepy,
    Hoe gaat het met jullie???
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

  27. #227

    Standaard Re: Geestelijk welzijn - Babbelbox

    Hoi dames

    alvast een fijn weekend toegewenst.
    ik ben net gaan lopen.
    Spijtig dat het zo vroeg donker is nu...
    thanks voor het gebakje Kakel.
    Blij dat te horen.
    Met mij gaat het wel goed in men vertrouwde omgeving.
    Waar men werk gelukkig ook weer bij behoort.
    Maar in 'nieuwe' situaties heb ik nog last van men ademhaling..
    ik ging elk jaar op groepsreis naar 'verre' landen en zou dat volgend jaar ook weer graag doen maar heb er wel wat schrik voor.
    Vermoedelijk wil ik weer alles te snel.

    Liefs
    Ilse
    xx
    It is better to travel well than to arrive.

  28. #228

    Standaard Re: Geestelijk welzijn - Babbelbox

    Dag dames,

    Sleepy, fijn dat het zo goed met je gaat, ook op je werk. Dat lopen, wat doet dat met je? Ik hoor daar wel wonderverhalen over, loop je ook op een bepaald schema of doe je het anders?

    Leuk trouwens, dat we nu onze eigen babbelbox hebben.

    Ik heb zelf deze week behoorlijk lopen stressen..... niet slapen, hyperventileren, piekeren. Vanmorgen naar de fysio geweest. Daarna ben ik in bad gedoken, heb mijn joggingpak aangetrokken, kruidkoek in de oven gedaan, huis gepoetst.... rundvlees en spruitjes gekookt en even met de echtgenoot shoppen..

    Groet,

    Kakel

  29. #229
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Geestelijk welzijn - Babbelbox

    Fijn weekeind meiden/dames
    Xx Ag
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

  30. #230

    Standaard Re: Geestelijk welzijn - Babbelbox

    Inderdaad erg leuk dat we onze eigen babbelbox hebben.

    Was er een bepaalde reden voor Kakel? Voor die stress? of was het gewoon dat nare gevoel?
    Gezellig ook lekker thuis zijn. Dat doe ik ook graag in men pyjama rond lopen.
    It is better to travel well than to arrive.

  31. #231
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Geestelijk welzijn - Babbelbox

    @ Agnes, ik probeer goed voor mezelf te zorgen... en ik wil ook wel telkens op mijn strepen staan maar als het elke keer zoveel energie opslurpt dat ik niet toekom aan andere dngen dan sla ik dat wel eens over... was het gisteravond gezellig?

    @ Ilse, fijn dat goed gaat in je vertrouwde omgeving en op je werk 'Nieuwe' omgevingen en nieuwe situaties zijn altijd wennen... Ja vervelend heh dat het 's avonds zo snel donker is Leuk dat je altijd groepsreizen deed Ik kan me voorstellen dat je volgend jaar weer een mooie reis wil maken, maar overhaast niks. Ik denk dat je jezelf zo goed mogelijk moet voelen en misschien eerst moet kijken of 'nieuwe' omgevingen minder een trigger voor je zijn... en als dat zo is overwegen om weg te gaan...

    @ Kakel, vervelend dat je een stressweek hebt gehad, hopelijk gaat het volgende week beter Wel lekker heh in bad liggen en dat je huis dan lekker ruikt naar kruidcake Gezellig dat je ook nog even bent wezen shoppen met je man Ik hoop dat het ook weer een eetje beter met je hondje gaat

    Kakale en Ilse, fijn dat jullie het leuk vinden een eigen babbelbox te hebben

    Aan iedereen; een fijn weekend, veel liefde, geluk, positiviteit en rust gewnest!

  32. #232

    Standaard Re: Geestelijk welzijn - Babbelbox

    Goedemorgen Babbelaars

    Ik heb niet zoveel kracht om veel te schrijven ik heb sinds woensdag last van duizeligheid en vlagen van misselijkheid, dit is erg vermoeiend!

    Ik schrijf mijn ervaringen met de CGT voortaan bij het topic ervaring gevraagd met CGT, dat is duidelijker voor de mensen die geïnteresseerd zijn in dit onderwerp.

    Luuss bedankt voor je uitgebreide reactie en je kan mijn ervaring met CGT verder lezen onder het daar voor bedoelde topic. Hoop daar ook te lezen hoe het met je broer gaat.

    Bedankt voor het gebakje hij is heerlijk, en ik heb je een privé berichtje terug gestuurd.

    Meiden ik wens jullie allen een heel fijn weekend

    Liefs,
    Tess

  33. #233

    Standaard Re: Geestelijk welzijn - Babbelbox

    @Agnes ik lees dat het niet zo lekker gaat met je, ben je al voor een zenuwblokkade geweest?
    Hopelijk helpt dit voor jou en hoef je niet geopereerd te worden.

    Heel veel sterkte!

    Liefs,
    Tess

  34. #234
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Geestelijk welzijn - Babbelbox

    @Luuss,
    Het was wel een gezellige avond,maar het is géén filmavondje geworden,ben tot 22u30 hier op de site bezig geweest met posten doorspitten (je weet wel )...hopelijk vanavond,als er geen bezoek komt (is nog onduidelijk)

    @Tess,
    Oesje, duizeligheid en misselijkheid : hoe komt dat lieverd??
    Verzorg jezelf maar goed en hopelijk voel je je snel wat beter!!
    Ik heb dinsdag die blokkade gehad, heb nog redelijk wat pijn, maar heb het idee dat het wat begint te minderen en weer terug wat draaglijker word,door mijn (verschrikkelijk vervelende) verplichte rust . Gelukkig kan ik me hier lekker bezig houden .
    Of de blokkade helpt/werkt weet ik met zekerheid pas medio december,maar we blijven optimistisch

    @Sleepy,
    Alles niet te snel willen hé...Rome is ook niet op één dag gebouwd!!
    Wel blij te lezen dat het redelijk goed met je gaat .

    @Kakel,
    Ben je al een beetje ontstressed??
    Neem je tijd en rust voor alles hé en verzorg jezelf goed!
    Knuff voor je woefke

    Fijn weekeind iedereen,
    Xx Ag
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

  35. #235
    Lara '52
    Guest

    Standaard Re: Geestelijk welzijn - Babbelbox

    Hallo Tess , fijn nog iets van jou te horen ik hoop dat je vlug beter bent maar misselijkheid heeft ook veel met stress te maken en ademhaling ; denk eens rustig over na .

    VEEL LIEFS Celest

  36. #236
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Geestelijk welzijn - Babbelbox

    Hoe gaat het trouwens met onze Celest?
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

  37. #237
    Lara '52
    Guest

    Standaard Re: Geestelijk welzijn - Babbelbox

    HALLO AGNES, ik ben hier, maar al druk geweest,veel bezoek ontvangen) en dat is wel vermoeiend ;en sorry dames met alle respect ik ben niet iemand dat gemakkelijk vertelt ik voel mij rot vnd. of ik heb pijn hier of daar (echtgenoot -kinderen al dikwijls over boos geweest )nee, dat verandert toch niets aan de situatie (positief denken )morgen ga ik n/d klas oudste kleindochter vr.haar voorstelling ontwerp kleding (15,5 jaar ) dinsdag komt de (schoon)zoon de electrische rolluik plaatsen een schat ik mag hem vragen wat ik wil in het mate v/h mogelijke helpt hij ons zoveel hij kan heb nog 2 (schoon )zonen maar de éne is technisch meer onderlegt als de andere maar ze doen allen hun best ik ontvang heel veel liefde en vriendschap v/d kinderen en daar doet een mens het toch voor de keren dat ik geopereerd ben verzorgde zelfs éne de wonde elke dag , ze wisten niet wat ze zouden gedaan hebben om het mij zo comfortabel mogelijk te maken al die maanden (bedliggerigheid)HET ZIJN SCHATTEN Ik mag mij gelukkig prijzen en dat koester ik (in gedachten)grtjs fijn week-end Celest ik zelf geemotioneerd van mijn eigen woorden ,....het ga jullie goed

  38. #238
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Geestelijk welzijn - Babbelbox

    @ Celest,

    Héél fijn te horen dat je zoveel lieve en dierbare mensen om je heen hebt!!
    Geniet van de week die komen gaat en neem voldoende rust tussendoor!!

    Knuff Ag Xx
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

  39. #239

    Standaard Re: Geestelijk welzijn - Babbelbox

    Dag dames,

    Celest, fijn dat je kinderen er voor je zijn. Ik probeer er ook zoveel mogelijk voor mijn familie en schoonfamilie te zijn, ik vind dat eigenlijk niet meer dan gewoon..... en ben kreeft, wil voor anderen zorgen schijnt.

    Tess, vervelend van je misselijkheid, last van adrenaline??? Is het al een beetje over?

    Agnes, ik hoop dat het heel snel beter gaat met je pijnklachten. Ik wens je alle goeds, jij ook een knuffel voor je hondjes!

    Gisteren was een financiele onverantwoorde dag................het vloog mijn knip uit, haha. Koopjes gedaan, dat wel, een paar bruine laarzen van Manfield, daar had ik een kadobon voor, bruin jurkje vera moda, bruin/beige tuniek vera moda, zandkleurig hemdje, twee paar pantys, voor manlief tompouce meegenomen om het saldoterkort op te leuken.

    Ik heb vandaag een joggingpakdag gehouden, heeeeeeeeeeel lang (of langzaam) staan strijken en was vouwen. Ik heb wat muziekjes op mijn mp-3 gezet en een zonnebankje gedaan......................rustig genoeg zou je zeggen...... en toch vliegt het me weer aan, ik word hier zo moedeloos van........gaat het echt weer over? Gelukkig zie ik wel dat mijn stemming zich goed hersteld en dat ik steeds meer aandacht terug krijg voor bijvoorbeeld de krant en het werk.

    Ik wens jullie allemaal een fijne en opgewekte week toe. Doen jullie nog iets leuks met Sint Maarten (11 november).

    Groet,
    Kakel

  40. #240
    Premium ++ Account dotito's Avatar
    Lid sinds
    15-11-2008
    Locatie
    Antwerpen
    Posts
    3.654

    Standaard Re: Geestelijk welzijn - Babbelbox

    hallo iedereen,

    ja we zijn vandaag naar de boekenbeurs geweest,was best leuk maar best vermoeiend.voor de rest heb ik niet veel gedaan van weekend.maar van de week heb ik mijn handen vol.moet veel in orde maken,en moet thuis nog een en ander doen.wens jullie ook een fijne toe,

    lieve groetjes,

  41. #241
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Geestelijk welzijn - Babbelbox

    @ Tess, vervelend dat je je niet zo lekker voelt Ik hoop je je snel weer wat beter voelt!

    @ Agnes, fijn dat de pijn minder wordt en draagbaar Jammer van het film-avondje Volgende keer beter

    @ Celest, fijn om te horen dat je familie je overal zo goed bij helpt of wil helpen Leuk dat je kleindochter kleding ontwerpt, wat voor soort kleding ontwerpt ze? Veel plezier vanavond

    @ Kaatje, leuke kleding heb je gekocht En als zo'n onverantwoorde dag niet te vaak plaatsvind is het zeker niet erg en soms juist zelfs nodig Voor een 'luie' zondag heb je toch best veel gedaan... jammer dat je even een dipje had maar gelukkig heeft zich dat herstelt Gewoon nog iets rustiger aan proberen te doen.. Heel veel succes!

    @ Dotito, leuk dat je naar een boekenbeurs bent geweest Als je doordeweeks al zoveel moet doen kan je idd beter van een rustig weekend genieten!

    Ikzelf heb een lekker rustig weekend gehad. Zaterdag kwamen mijn paps en broertje pas laat van bed, dus lekker rustige ochtend doorgebracht samen met mijn vogeltje Ik had was gedaan en samen met mijn paps boodschappen. Gister kon ik van de pijn niet beneden komen eerst, maar toen ik beneden kwam was mijn paps druk bezig met de keuken schoonmaken en alles afstoffen en doekjes over halen. Mijn broertje moet vandaag stofzuigen van mijn paps. Misschien toch missie (voor nu) geslaagd Celest

  42. #242
    Premium ++ Account dotito's Avatar
    Lid sinds
    15-11-2008
    Locatie
    Antwerpen
    Posts
    3.654

    Standaard Re: Geestelijk welzijn - Babbelbox

    Hey Luuss,

    Lang geleden he meid! ja heeft me ergens deugd gedaan,was er wel druk Amai en ik was wel heel moe .heb een paar kookboeken gekochten,als ik me echt goed voel dan maak ik graag nieuwe gerechten klaar.

    Voor de rest voel ik me de laaste niet zo best,vooral MOE en wat prikkelbaar.

    En met jou alles goed?

    Lieve groetjes,D

  43. #243
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Geestelijk welzijn - Babbelbox

    Hey Dotito,

    Vervelend dat je je de laatste tijd moe en prikkelbaar voelt
    Ja zo'n markt kan erg druk zijn, maar leuk dt je wat kookboeken hebt gekocht Hopen dat je je snel wat beter voelt zodat je een lekker gerecht kan klaarmaken!

    Ja met mij gaat het wel goed. Heb eindelijk een rustig weekend gehad Heb wel een beetje last van mijn hooikoorts en van mijn rugpijntjes, maar dat gaat wel over of wordt wel minder. Pff mijn broertje heeft net de woonkamer gestofzogen en nu denkt ie klaar te zijn, terwijl de keuken en hal er ook bij horen... nu moet ik hem dat nog aan zijn verstand peuteren ook aangezien mijn paps dat gister aan mijn broertje gevraagd had... zucht

    Lieve groetjes Luuss

  44. #244
    Lara '52
    Guest

    Standaard Re: Geestelijk welzijn - Babbelbox

    Hallo Dames ,op 11 nov.is het hier bij ons officiele opening carnavaljaar ;mijn man vertrekt om 08.30 u s'morgens en ik om14.00 u ,dat is voor mijn voetjes onder tafel te steken ,met de nodige natjes en droogjes ha ha .....tot in de late uurtjes ... maar ook niet te laat want wij vertrekken s'anderdaags naar Brugge 3dagen in een exclusief hotel 'De Tuilerieen' met alles d'er op en d'er aan ; een cadeau van collega's en werkgever vr. echtgenoot pensioen , zal genieten worden ik kijk er naar uit grtjs Celest

  45. #245
    Premium ++ Account dotito's Avatar
    Lid sinds
    15-11-2008
    Locatie
    Antwerpen
    Posts
    3.654

    Standaard Re: Geestelijk welzijn - Babbelbox

    Hey Luuss,

    Ja dat moe zijn is niet alles maar ik ben vitamine B gaan halen dat helpt naar schijnt voor de vermoeidheid.hopelijk gaat het vlug over,is vooral mentaal.

    ik hoop dat u rugklachten ook vlug over zijn neem anders eens een lekker badje.

    U broertje is toch 12 jaar he! wel tof dat hij stofzuigd,mijn dochter deed thuis niet veel.is niet makkelijk een jonger broertje opvoeden he.

    lieve groetjes terug,D

  46. #246
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Geestelijk welzijn - Babbelbox

    Vit B12 in grote dosis, op voorschrift van de dokter,zou helpen tegen vermoeidheid
    Ik neem 'Befact forte' (zonder voorschrift te verkrijgen), een vit B-complex.
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

  47. #247
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Geestelijk welzijn - Babbelbox

    @ Celest, oh super even 3daagjes Brugge! Leuk afscheidscadeau ook! Dat hotel ziet er heel erg verzorgd uit en er zijn leuke dingen in Brugge te doen en te zien... zag ik zo op internet Hier in het noorden van NL vieren we geen carnaval Wel gewoon Sint Maarten, dus nu hopen dat niet alle kindjes naar het dorp gaan...

    @ Dotito, ja ik heb ook vitamine B12 nog voor mijn bloedarmoede en als ik me echt vermoeid voel neem ik er nog maar een extra Mijn broertje is trouwens 20 jaartjes oud, 4,5 jaar jonger dan mij, alleen soms lijkt het wel alsof hij 12 is qua gedrag... Het is dat mijn vader het zondag 3x aan mijn broertje gevraagd had, anders had hij echt niet staan stofzuigen, gelukkig heet hij wel de hal en keuen nog gedaan na overreding van mij En nee is niet makkelijk een jonger broertje opvoeden, vooral niet omdat hij het nut niet inziet van opruimen of van andere dingen die gewoon moeten... dat levert soms een hele strijd op, soms is het net alsof ik hem vraag de Mount Everest te beklimmen in plaats van gewoon de afwasmachine uit te ruimen... en soms gaat hij net zolang in discussie totdat er bij een van ons een knopje omgaat en dat probeer ik meestal te voorkomen, aangezien mijn broertje dan agressief wordt... Heeeeel langzaam komt er verandering in...

    @ Agnes, Befact forte is ook een vitamine B12 met een andere naam? Helpt het bij jou tegen vermoeidheid?

  48. #248
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Geestelijk welzijn - Babbelbox

    @ Luuss,
    Befact forte is een combinatie van vit B1,B2,B6 en B12 ,
    Ik neem het nu weer als ondersteuning ... of het helpt tegen de vermoeidheid? Nee, niet écht.
    Wat neem jij?

    Xx Ag
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

  49. #249
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Geestelijk welzijn - Babbelbox

    Hey Agnes,

    Ik neem Vitamine B12 100MCG van Essential Organics... heeft mijn paps voor mij gekocht. Mijn huisarts vond namelijk dat ik met alleen voedingsadvies er ook wel moest komen, terwijl het voedingsadvies wat ik kreeg ik al normaal deed...

    Liefs Luuss

  50. #250
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Geestelijk welzijn - Babbelbox

    @ Luuss,
    Helpt die vit B12 tegen vermoeidheid bij jou?
    Zo ja... wil ik die ook wel 's proberen!
    Waar kun je die kopen?

    @ Dotito,Sleepy,Tess,Celest en kakel,
    Hoe gaat het met jullie??

    Knuff Xx Ag
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Pagina 5 van 14 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke onderwerpen

  1. Welzijn - Artikel
    By Agnes574 in forum Welness en gezondheid
    Reacties: 0
    Laatste Post: 17-12-07, 16:46
  2. Verkeerde medicatie in verpleeghuizen - Zorg + Welzijn
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 15-12-07, 00:10
  3. Geluid in de slaapkamer beïnvloed welzijn - Zibb.nl
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 16-04-07, 23:50
  4. Nog weinig klachten over WMO tot nu toe - Zorg + Welzijn
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 20-02-07, 16:21
  5. Een kwartiertje schizofreen in de simulator - Zorg + Welzijn
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 09-12-06, 13:32