Bekijk resultaten peiling: Ik gebruik voedingssupplementen om mijn gezondheid op peil te houden

Stemmers
28. Om te stemmen moet je je eerst registreren.
  • Ja, het hele jaar door

15 53,57%
  • Ja, als de R in de maand is

5 17,86%
  • Ja, als ik ziek ben

3 10,71%
  • Nee

5 17,86%
Weergeven resultaten 1 tot 9 van 9

Onderwerp: Ik gebruik voedingssupplementen om mijn gezondheid op peil te houden

Premium ++ Account
    Leontien's Avatar
    Dagboek berichten
    2

Standaard Ik gebruik voedingssupplementen om mijn gezondheid op peil te houden

Agnes heeft een artikel geplaats over voedingssupplementen en dan vooral waar je op moet letten als je het wilt gaan gebruiken.

"Voedingssupplementen, je vindt ze in alle soorten, lijken het wondermiddel voor een goede gezondheid. Maar wees toch maar voorzichtig, want er zijn enkele valkuilen waar u beter niet in trapt".

We hebben hier al een stelling over gehad om je mening te vragen over of voedingingssupplementen helpen om je gezondheid op peil te houden. Bij deze stelling vragen we ons af of jij supplementen gebruikt en wanneer. Je kunt bij de reactie aangeven welke voedingssuplementen je gebruikt. Gebruik je geen supplementen? Je kunt dan als reactie aangeven waarom niet.

Klik hier voor het artikel.
    Klik hier voor de stelling.

Groetjes, Leontien
    Laatst aangepast door Leontien : 17-11-09 om 11:45

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Standaard Re: Ik gebruik voedingssupplementen om mijn gezondheid op peil te houden

Ik neem regelmatig een volledig vitaminen/mineralensupplement en daarnaast neem ik Befact Forte (vit B1,B2,B6 en B12) op aanraden van mijn huisartse.
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

Standaard Re: Ik gebruik voedingssupplementen om mijn gezondheid op peil te houden

Ik moest voor bloedarmoede vitamine B12 extra innemen, dus dat doe ik nu nog steeds af en toe.
    Verder neem ik zo weinig mogelijk pillen in... eet liever een appel dan dat ik een pilletje inneem

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Ik neem heel afentoe een vitamine C tablet in. Maar ook niet vaak. Dus heb op 'Nee' gestemd.

Als het koud begint te worden, begin ik weer met vitamine C bruistabletten. Mijn weerstand is niet fantastisch, dus wel zo verstandig. Weet niet of het echt zoveel verschil maakt, maar baat het niet, dan schaadt het niet he.

Xx

Premium ++ Account dotito's Avatar

Als ik me echt zwak en moe voel neem ik al eens vitamine B,maar dat gebeurd niet veel.Heb ook op nee gestemd.

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

Veel vitaminen en mineralen kan je ook via gezond eten binnenkrijgen... http://www.vitamine-info.nl/alle-vit...en-op-een-rij/ hier staat een overzicht...
    Als je echter tegen bepaalde producten niet kan of een vitamine/mineraal slecht wordt opgenomen of nie in je voeding voorkomt dan is een voedingssuplement een aanvulling.
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Banned Premium ++ Account

ideaal dat er vitaminen en supplementen bestaan!
    heb er net een aantal binnen.. bij mn ontbijt

Premium ++ Account christel1's Avatar

Ik heb in mijn CVS periode zoveel pillen moeten slikken, home TPN, magnesium baxters, vit B12 baxters, gammaglubuline baxters dat ik nu geen voedingssupplementen meer kan zien eerlijk gezegd.
    Mijn bloedwaarden zijn optimaal dus zie ik niet in wat ik zou moeten slikken. Ja juist 1 pilletje voor mijn schildklier en mijn slaap**** maar dat zijn geen voedingsupplementen dus heb ik NEE gestemd
    Leef vandaag, morgen komt wel

Soortgelijke onderwerpen

1. Reacties: 13
    Laatste Post: 01-02-12, 11:15
  2. Voedingssupplementen en Vitamines - Artikels
    By Agnes574 in forum Voeding, vitamines en mineralen
    Reacties: 20
    Laatste Post: 09-09-10, 21:45
  3. Nederlanders houden windjes niet in - Blik op Nieuws
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 22-04-08, 12:20