Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Onderwerp: Verstoord brein

  1. #1

    Standaard Verstoord brein

    Mijn dochter heeft een verhoogd prikkelgevoeligheid. Zij is heeft al ruim 13 jaar, 24 uur per dag hoofdpijn. Zij slaapt sindsdien enkele uren per nacht.
    Door haar verstandelijke beperking wordt zij cognitief en emotioneel overvraagd. Zij is zeker 5 uren per dag actief buiten. Hoe kan ik haar lot verlichten.

  2. #2
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Verstoord brein

    Hallo Widukind,

    Vervelend dat je dochter altijd hoofdpijn heeft en weinig slaapt... heeft een arts of andere behandelaar geen tips mee gegeven hoe jullie ermee zouden kunnen omgaan bij het geven van de diagnose?
    Gaat je dochter naar speciaal onderwijs? Daar zijn de klassen kleiner en is er meer individuele aandacht...
    Ik zou niet weten hoe je het beter kunt maken, thuis kan je nog het geluid/licht ed uit zetten, maar daarbuiten wordt dat lastig...
    Ik wens jou en je dochter veel sterkte!

    Lieve groet, Luuss

Soortgelijke onderwerpen

  1. Verstoord baarmoederhalsuitstrijkje
    By friemelke in forum Vrouwen
    Reacties: 6
    Laatste Post: 22-07-08, 09:47
  2. Brein wapent zich tegen afleiding - Zorgkrant
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 14-03-07, 15:40
  3. Eigen of andersmans fouten: voor het brein niet verschillend - Psycholoog
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 29-10-06, 13:40
  4. 'Eigen en andermans fouten voor brein hetzelfde' - Trouw
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 24-10-06, 11:32