Bekijk resultaten peiling: Stelling: ****o op het internet bekijken is ook vreemd gaan!

Stemmers
115. Om te stemmen moet je je eerst registreren.
  • Eens

22 19,13%
  • Oneens

89 77,39%
  • Geen mening

4 3,48%
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 1 tot 50 van 101

Onderwerp: ****o op het internet bekijken is ook vreemd gaan...

Standaard ****o op het internet bekijken is ook vreemd gaan...

Als man zijnde wil je weleens op het internet heerlijk willen verdwalen tussen al die lekkere vrouwen.
    Maar ja is dit vreemd gaan?

Stelling van dit topic is: ****o op het internet bekijken is ook vreemd gaan.

Wat vind jij?
    Laatst aangepast door John_Swain : 03-01-10 om 04:37
    Bekijk het leven aan de zonnige kant en laat drama aan een ander over

Standaard Re: Stelling: ****o op het internet bekijken is ook vreemd gaan...

Ikzelf ben het er totaal niet mee eens.
    Als man zijnde heb je ook je behoeftes en moet je af en toe wat lozen lol
    de ene wat meer dan de andere.
    Ik zeg altijd kijken mag... aankomen niet
    En vind je partner dit vreemdgaan dan zit er bij je partner iets niet goed.
    Bekijk het leven aan de zonnige kant en laat drama aan een ander over

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Ik vind dit ook geen vreemdgaan.
    Van bijna alle mannen weet ik wel dat ze wel eens ****o kijken, en idd soms heeft de vrouw geen zin, wat moet je dan als manzijnde? (of andersom )

En ik vind dat het idd alleen maar kijken is, als je het over vreemdgaan hebt, dan denk ik toch meer aan idd aanraken en de 'liefde bedrijven' met een ander persoon dan je partner.

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

****o kijken is in mijn ogen geen vreemdgaan...

Er bestaan types die jalours worden en het als vreemdgaan opvatten als hun partner naar een andere man/vrouw kijkt of met een andere man/vrouw uit eten gaat ofzo, dus zijn er vast ook mensen die ****o kijken als vreemdgaan ervaren...

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Luuss,

Idd daar ben ik het mee eens! Van mezelf ben ik niet zo ontzettend jaloers aangelegd, maar ik merk de laatste tijd stiekem aan mezelf ook wel dat ik bepaalde dingen toch niet zo leuk vind (Bijv vrouwen (die in mijn ogen dan zoveel malen knapper zijn) rond m heen draaien etc, maar zie dit ook niet als vreemdgaan) Maar dat mn partner naar ****o kijkt, hmm nee echt helemaaal geen problemen mee!

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Ik sluit me aan bij de mening van Syl en Luuss!

Ik zie ****o kijken ook niet als vreemdgaan ... maar soms begrijp ik écht niet wat die mannen er zo leuk/spannend aan vinden !
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

@ Syl, we hebben soms allemaal wel last van dat we bepaalde mensen liever niet om onze geliefden heen zien zwermen
    Bijna al mijn vriendjes hadden liever niet dat ik omgang had met mijn beste vriend omdat ze hem als een bedreiging ervaarden, ik heb zelfs gehad "het is hij (beste vriend) of ik (vriendje)" dus dat was exit vriendje

@ Agnes, ja dat snap ik soms ook niet helemaal, maarja...

Ik denk dat het belangrijkste is dat je elkaar vertrouwd en samen afspreekt wat je ervaart als vreemdgaan.. dan kunnen vele misstanden en ergernissen voorkomen worden...

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Luuss,

Ooh dat lijkt me ook rot als ze je opeens laten kiezen, dan zou ik idd ook voor mn beste vriend gegaan zijn! Zo'n vriendschap is vaak véél meer waard!

Haha blij dat ik niet de enige ben die last van die 'jaloersheid' heeft. Soms zie je andere vrouwen zo ontzettend flirten! Terwijl ie het dan zelf blijkbaar niet in de gaten heeft, en niet naar deze vrouw omkijkt. Terwijl er bij mij dan toch wel iets van jaloersheid gaat branden

@ Ag,

Sja dat snap ik ook soms niet helemaal hoor, maar denk dat het blijkbaar wel iets raakt bij deze mensen, geeft zeker een bepaald gevoel van opwinding met zich mee. Zeker voor de mannen die al zolang zonder zitten is het denk ik fijn voor ze om toch zoiets te zien. (Geen idee hoor, ik zit een beetje te vissen)

Ik vind ook dat Luuss gelijk heeft! Het gaat om vertrouwen, en je kunt het beste met elkaar overleggen wat jullie wel en niet vinden kunnen! (Heeft bij mij goed geholpen )

san84
    Guest

Cool Re: ****o op het internet bekijken is ook vreemd gaan...

Ik vind het geen vreemdgaan. met iemand anders zoenen, en andere intimiteiten beleven wel! Ik ben geen jaloers typje, ik kan wel wat hebben.
    Ik moet er wel bij zeggen dat ik het niet leuk zou vinden, mocht ik erachter komen..
    Ik spreek van mezelf, ik denk dat ik er rete onzeker van zou gaan worden. Ben ik niet goed genoeg, niet spannend genoeg...en zou me er aan gaan ergeren.
    Wat is er nu leuk aan om ****o te kijken op de pc?
    Mannen, leg het me eens uit......Ik zou graag de kant van de man willen horen, misschien dat ik er dan iets van snap...Maar ja, mannen komen nu eenmaal van mars.......

Standaard Re: ****o op het internet bekijken is ook vreemd gaan...

Ik vind het wel vreemdgaan als je het stiekem doet, erom liegt als er naar gevraagd wordt! Dan heb je dus duidelijk wat te verbergen......
    Maar als de partner ervan afweet en alles bespreekbaar is, dan is het toch prima?

sfeertje
    Guest

Wat moet je dan denken van de vrouwen die ook ****o kijken als ze alleen zijn ? Is dat dan ook vreemdgaan ? Ikzelf houd van vrouwvriendelijke ****o, dus waarom zou ik dan geen ****o op internet bekijken ? Ik doe er niemand kwaad mee !

De vraag alleen kun je niet beantwoorden. Het is veel belangrijker hoe je er samen mee omgaat. Als je stiekem ****o gaat kijken zie ik dat wel als vreemd gaan. Maar als het samen doet, of alleen als je partner er geen zin in heeft, of zij alleen als jij geen zin heeft dan is het wat mij betreft prima.

Maar als het tussen de lakens een beetje goed is dan heb ik ook niet zo veel behoefte om in me uppie te gaan kijken.

jjvk
    Guest

Hoi,
    Als de smaak, de geur, het levend vlees ontbreekt is dit niet vreemd gaan en dan nog niet gesproken over de liefde..

Je gaat pas vreemd als echt met een van die vrouwen afspreekt

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Haha Djk,

Als dat niet duidelijk is

Tuplad
    Guest

Niks mee te maken, is gewoon een onzekerheid van de vrouw. Ik kijk gewoon naar ****o met alle meisjes die ik ken, en ook met mijn ex-vriendin gedaan. Meisjes die er niet naar kijken vind ik maar raar :\

Premium ++ Account ikke64's Avatar

Tja, dames een man is nu eenmaal veel visueeler ingesteld dan de vrouw. En natuurlijk generaliseer ik verschrikkelijk. Ik ben er van overtuigd dat als alles tussen de lakens goed is er weinig, alleen, naar ****o gekeken zou worden. Ik ben bang dat als de mannen allemaal volledig aan hun trekken kwamen ze geen ****o nodig hadden om zichzelf te tre**.

Gr Ikke

@ Ikke,
    ik ben ook visueel ingesteld, ik hoef alleen maar aan iets te denken en ik 'zie' het voor mij in mijn eigen hoofd met mijn eigen beelden Daar heb ik geen internet ****o vooor nodig...
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Nee, Luuss dat noemen we hier. Ze heeft de TV weer aan staan in haar hooft ;-)
    Ergens naar kijken en er dan lichamenlijk op reageren is iets anders dan aan iets denken en dan vervolgens alle 48 delen van Loesje in he(e)t achterhuis voorbij zien komen in je hoofd. ;-))
    Sorrie bijna weekend.

Gr. Ikke

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Citaat Origineel gepost door Tuplad Bekijk Post
    Niks mee te maken, is gewoon een onzekerheid van de vrouw. Ik kijk gewoon naar ****o met alle meisjes die ik ken, en ook met mijn ex-vriendin gedaan. Meisjes die er niet naar kijken vind ik maar raar :\
    Ik weet niet of het met onzekerheid te maken heeft, maar wat jij zegt klopt idd wel, ik kijk samen met mn vriend ook wel eens naar ****o. Vind het samen met hem leuker om een beetje in de stemming te komen. Maar als hij er behoefte aan heeft om het buiten samen ook alleen te kijken heb ik daar geen enkele problemen mee, zo zal het andersom ook wel zijn. In mn eentje heb ik er ook gewoon geen behoefte aan, maar vind het totaal geen vreemd gaan. Snap overigens ook best dat sommige mannen er naar kijken om aan hun trekken te komen. Tenslotte zijn het vaak toch fantasietjes die ze zelf ook graag zouden willen doen (Zo zie ik het dan hoor!)

Tuplad
    Guest

Citaat Origineel gepost door Sylvia93 Bekijk Post
    Ik weet niet of het met onzekerheid te maken heeft, maar wat jij zegt klopt idd wel, ik kijk samen met mn vriend ook wel eens naar ****o. Vind het samen met hem leuker om een beetje in de stemming te komen. Maar als hij er behoefte aan heeft om het buiten samen ook alleen te kijken heb ik daar geen enkele problemen mee, zo zal het andersom ook wel zijn. In mn eentje heb ik er ook gewoon geen behoefte aan, maar vind het totaal geen vreemd gaan. Snap overigens ook best dat sommige mannen er naar kijken om aan hun trekken te komen. Tenslotte zijn het vaak toch fantasietjes die ze zelf ook graag zouden willen doen (Zo zie ik het dan hoor!)
    Voila se!

Ik ben heel los in die dingen, en ik doe ze eigenlijk gewoon na, het hoeft bij mij niet bij "fantasietjes" te blijven.

@ Ikke, als ik ergens aan denk (die tv in mijn hoofd) krijg ik er ook de gevoelens bij daar heb ik geen daadwerkelijke beelden voor nodig...

@ Tuplad, als je die 'fantasietjes' kunt uitvoeren waarom er dan nog naar kijken?
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Hoi Luuss,

Wat ik bedoel met visueel. Is dat mannen opgewonden raken van er naar kijken. Zodra "de TV aan staat" je iets in je hoofd hebt werk dat natuurlijk veel sterker dan alleen maar kijken, als je het in je hoofd hebt zijn het al je eigen fantasien. En dus totaal niet te vergelijken met beelden van DVD, internet of gewoon TV waar je "alleen" naar kijkt.

Gr Ikke

Citaat Origineel gepost door John_Swain Bekijk Post
    Ikzelf ben het er totaal niet mee eens.
    Als man zijnde heb je ook je behoeftes en moet je af en toe wat lozen lol
    de ene wat meer dan de andere.
    Ik zeg altijd kijken mag... aankomen niet
    En vind je partner dit vreemdgaan dan zit er bij je partner iets niet goed.
    Aankomen mag ook! Is toch gewoon lekker!

Citaat Origineel gepost door djk Bekijk Post
    Je gaat pas vreemd als echt met een van die vrouwen afspreekt
    Met "die" zou ik nou precies niet vreemd willen gaan maar met iets lekkers wat niet in die industrie rondgaat gewoon doen!

"zonder de sex was er van het hele internet" niets terecht gekomen! Het had niet eens bestaan het is erdoor "gefinanciërt"

Hoi Olievetkeerklep,
    Ik denk dat je je zwaar vergist mbt internet. Het was al een echt medium voor de ****o industrie de boel vervuilde.
    Maar ik begrijp uit jou posts dat je alles maar mag pakken en aanraken. Heb je wel een relatie?????? Dat kan ik me namelijk niet voorstellen. Er is volgens mij geen vrouw (of man) die het accepteerd dat haar/zijn partner constand sex heeft met een ander. En vervolgens nog gelukkig is in de relatie.

Gr Ikke

Hallo olievetkeerklep,
    Ik ben het eens met ikke; internet bestond al als medium, maar jou reactie komt waarschijnlijk omdat bewezen is dat tegewnroodig [email protected] van wat er op internet te vinden is sex/****o is...

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Citaat Origineel gepost door olievetkeerklep Bekijk Post
    Aankomen mag ook! Is toch gewoon lekker!
    Als je het over aankomen hebt vind ik het vreemdgaan! (Zou het echt niks vinden als mn vriend met een of ander ****omodel drvandoor zou gaan )

@ Luuss,

Haha die zin van 90% wat er op internet te vinden is ****o is doet me aan iemand denken. Ooit eens iemand gezien die 10000% anti-pc medium was, en die bewaarde overal in zn kasten artikelen over pc's en internet o.a. artikelen dat ****osites het meest bezocht worden samen met google etc. Heb dubbel gelegen toen, alleen die vent vond het zelf iets minder leuk.

Hoi, hoi,

Ik ben het dus helemaal eens met Sylvia. Maar dat geldt niet alleen voor een ****o model. Ook voor "die lelijke kerel/mokkel van om de hoek". Aankomen is not done. Aankomen is vreemd gaan. En dat begint vanaf de "onschuldige tongzoen voor de gein".
    Ik vind ****o kijken ongeveer het zelfde als masturberen terwijl je aan een ander denk dan je partner.

Gr Ikke

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Ikke,

Wederzijds! Ik ben het ook helemaal met jou eens! Aankomen is gewoon not done, of iemand nou superknap of lelijk is. En idd de gedachte dat mn vriend zou masturberen met een ander in zijn hoofd, gelukkig stelt hij me dan wel weer gerust dat dat niet zo is!

hoi Sylvia,

Dat zeg je nu. Maar ik heb een tijd geleden een artikel gelezen, ik heb geen idee hoe of waar op dit moment, over gedachtes welke bij masturbatie gebruikt worden. Het blijkt dat deze gedachtes meestal over een ander gaan dan de eigen partner, en dat het meestal gaat over dingen die je in het echte leven nooit zou willen doen. Als verkrachting, sex met meestere mensen, sex in het openbaar of nog veel extremer. Ik weet niet of je vriend een uitzondering is. ;-p

Gr Ikke

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Ikke,

Haha ja dat soort dingen ken ik ja, nah hij zal vast geen uitzondering zijn Ik vind het best zolang hij maar niet masturbeerd op een bekend persoon En ze zeggen idd dat fantasies vaak over extremere gebieden gaan, werkt opwindend denk ik?

Tuplad
    Guest

Citaat Origineel gepost door Luuss0404 Bekijk Post
    @ Tuplad, als je die 'fantasietjes' kunt uitvoeren waarom er dan nog naar kijken?
    Because I can... seks is een alledaags ding. Net zoals een krant leven of wat dan ook. ****o kijken is geen uitzondering. Niks onnatuurlijks of raar aan.

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Citaat Origineel gepost door Tuplad Bekijk Post
    Because I can... seks is een alledaags ding. Net zoals een krant leven of wat dan ook. ****o kijken is geen uitzondering. Niks onnatuurlijks of raar aan.
    Dat zijn grote woorden zeg! Maar wist niet dat je een krant leeft? Geintje hoor, je bedoelde vast leZen

Tuplad
    Guest

Citaat Origineel gepost door Sylvia93 Bekijk Post
    Dat zijn grote woorden zeg! Maar wist niet dat je een krant leeft? Geintje hoor, je bedoelde vast leZen
    Haha, ik bedoelde inderdaad "lezen"

Hoi, hoi,

Ik geloof dat olievetkeerklep afgehaakt heeft. Had ik het misschien bij het rechte eind?!!?

Gr Ikke

Dan geloof je teveel! En je hebt het bij het verkeerde eind heb al jarenlang een polygame relatie wat mij en ook mijn partners prima bevalt! Ik vind wat ik gemiddeld hier in dit topic lees, getuigen van een "kleinburgelijke instelling"
    Grts,
    olievetkeerklep

Ok,

Maar nu praat je over een polygame relatie dat is iets anders dan waar hier over gesproken wordt. Vreemd gaan!

Gr Ikke

@ olievetkeerklep,
    Vinden jou partners in jou polygame relatie het goed als jij met jan en alleman het bed deelt???

Vinden ze goed zolang ik maar een "regenjasje" aan doe!

OK, no problem. Maar als je met een ander naar bed gaat dan je eigen partner, maar wel met goedkeuring van deze partner(s) (speciaal voor olievetklep) is het in mijn ogen geen vreemdgaan. Hoewel dat natuurlijk volgens het woordenboek wel zo is (seks hebben met een ander dan de vaste partner, volgens vanDale) Dan heb je gewoon een relatie waarin dat is afgesproken. Vreemdgaan is in mijn ogen seks hebben met een ander dan de vaste partner zonder zijn/haar toestemming of weten van. Maar dat kan meer zeggen over mijn gevoel van het woord vreemd gaan als over het woord zelf. ;-(

Gr John

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Olievetkeerklep,

En wat nou als een condoom een keer scheurt? Ik heb zelf meegemaakt dat die dingen erg snel scheuren! En je loopt wat op, hebt het niet in de gaten en geeft het ongemerkt over aan de vrouwen met wie jij allemaal seks hebt.

@ Ikke,

Haha vind het wel grappig dat je helemaal de betekenis van vreemdgaan opgezocht hebt in het vanDale, maar ben het wel met je eens hoor!

Hoi Sylvia,

Tja, als je iets schrijft moet het in ieder geval steek houden vind ik. Dus niet uitgaan van hoe jij (in dit geval ik) iets interpreteerd maar naar de letterlijke betekenis. En dan is internet/www.woordenboek.nl heel handig en met Ctrl+C --> Ctrl+V hoef je nog niet eens meer te typen ;-)

Gr Ikke

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Haha ja handig he zo'n plakfunctie

Four Roses
    Guest

Het enige nadeel aan mannen die naar ****o kijken vind ik dat ze zichzelf gaan meten met die mannen en dat het dan zo ook in bed moet. Ik word daar moe van. Wees gewoon jezelf!

Banned Premium ++ Account

ik heb dit alles is ff doorgelezen, maar ik kom erachter dat ik dus ws erg degelijk ben, in andere dingen beslist niet.
    maar ****o......zou het echt niet leuk vinden als hij dat zou doen....zou voor mij voelen als vreemdgaan

Tja, relativeren blijft moeilijk. Maar zoals ik pas las over een actrice die zij, na het spelen van een naakt opname. Je moet dat niet serieus nemen, als ik het echte leven iemand me de kleren van het lijf zou scheuren, krijg hij gelijk een knietje!
    En ja, sieske ik kan me voor stellen dat jij er zo over denkt. Maar als je iets te kort komt is het waarschijnlijk wel de meest onschuldige manier om dat aan te vullen.

Gr Ikke
    Zolang de dood niet wordt afgeschaft is het op aarde levensgevaarlijk.

Banned Premium ++ Account

ligt eraan, ik begrijp je wel na je pm, maar in een relatie moet alles bespreekbaar zijn, ook dus de behoeftes , die vaak verschillend zijn, als mijn partner tekort komt, los ik het liever zelf met hem op dat dan maar naar ****o gaat kijken en andersom ook
    groetjes

Hoi, hoi,

Los ik het zelf liever op!!!! Heel goed en ik wou dat alle mensen er zo over denken, maar als er iets is waardoor het niet op te lossen valt??!!?!? Ik ga er even van uit dat je niet bedoelt dat je dan maar met je benen wijd gaat liggen zodat hij z'n behoeftes kan botvieren. (Ik zeg het met opzet zo plat, dat zul je begrijpen)
    Ik ken namelijk een stel waarbij zij letterlijk met de benen wijs ging als hij zin had. Dan moest hij maar een keer spugen, was haar commentaar. En dan was hij toch weer tefvreden. Helaas zijn ze ook al niet meer bij elkaar, vreemd hè.

Gr Ikke
    Zolang de dood niet wordt afgeschaft is het op aarde levensgevaarlijk.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Soortgelijke onderwerpen

1. Te depressief om door te gaan
    By Gast00000000000009 in forum Geestelijke gezondheid
    Reacties: 8
    Laatste Post: 20-10-09, 20:02
  2. Medisch dossier thuis te bekijken - Algemeen Dagblad
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 23-01-09, 08:22
  3. Ik laat je gaan
    By Déylanna in forum Gedichten
    Reacties: 0
    Laatste Post: 20-02-08, 18:00
  4. Vreemd gevoel in been
    By VVJ in forum Algemeen
    Reacties: 1
    Laatste Post: 07-01-08, 15:47
  5. Hoe om te gaan met stress
    By Wendy_w in forum Geestelijke gezondheid