Bekijk resultaten peiling: Stelling: ****o op het internet bekijken is ook vreemd gaan!

Stemmers
115. Om te stemmen moet je je eerst registreren.
  • Eens

22 19,13%
  • Oneens

89 77,39%
  • Geen mening

4 3,48%
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 51 tot 100 van 101

Onderwerp: ****o op het internet bekijken is ook vreemd gaan...

Banned Premium ++ Account

Standaard Re: ****o op het internet bekijken is ook vreemd gaan...

nee joh ikke,
    tuurlijk niet zo, als de ene wat vaker behoefte heeft, of de ander, kan natuurlijk afwisselen.
    ik vind echt dat wij het erg goed doen, aan elkaar denken bedoel ik dan.
    als hij dus behoefte heeft en ik niet bv.
    dan kan je natuurlijk gewoon fijn knuffelen en daardoor de ander tegemoetkomen, echt niet zomaar ""klaarliggen""
    het is gewoon fijn om te knuffelen en aan de behoefte van die ander te voorzien.
    maar meestal zijn onze behoeftes wel gelijk.
    maar ik weet dat dit voor jou anders ligt........
    en trouwens er zijn meer mogelijkheden toch dan alleen maar ""klaarliggen""

Premium ++ Account ikke64's Avatar

@Sietske,

Je hebt helemaal gelijk. Alleen ligt dat voor sommige mensen echt anders. Voor sommige mensen is het knuffelen, het voorzien in elkaars behoefte niet zo vanzelf sprekend. En hoe het komt of waardoor dat veroorzaakt wordt/is? Tja, ik zou, jaren geleden, niet altijd rekening gehouden te hebben met haar gevoelens. Maar...... Sietske ik kan mijn vinger er niet opleggen en we krijgen het niet opgelost. En neem van mij aan, de onrust die in je lichaam ontstaat, dat is heel moeilijk. En dan kan het kijken, en meer, van ****o op internet de brand voor een tijdje blussen. Neem nu van mij aan dat als mijn sex leven min of meer normaal was zou ik er nog niet over denken om naar ****o te kijken.

Gr Ikke
    Zolang de dood niet wordt afgeschaft is het op aarde levensgevaarlijk.

Premium Account Hella's Avatar
    Dagboek berichten
    1

Ook ik heb dit allemaal eens doorgelezen, en ik vind het maar moeilijk. Ik kwam er in oktober vorig jaar achter dat mijn man alle avonden naar ****o keek, en dan ook nog eens wat voor ****o!!!!

Het deed me pijn en ik ben er vreselijk onzeker van geworden. Zeker gezien het feit dat er ook gezegd wordt dat hij zich soms in die situaties verplaatst

Ik had hem al meerder keren gevraagd of hij daarnaar zat te kijken en dat deed hij niet volgens hem tot ik er dus achterkwam omdat meneer zijn geschiedenis was vergeten te wissen van een hele week.

ik ben er nog misselijk van

Ik vind het knap zoals jullie ermee omgaan hoor

Premium + Account Ronald68's Avatar
    Dagboek berichten
    1

Ik ben het niet helemaal met Ikke Silvia en Luus eens. In het verhaal van olievetkeerklep kan best een kern van waarheid zitten. Gezien mijn leeftijd heb ik de opkomst en de ondergang van de videorecorder nog mogen mee maken. In den beginne waren er 3 systemen VHS Beta-max en V-2000. Het laatst genoemde systeem was technisch gezien het beste. 8 uur opnemen met Hi-Fi geluid en prijs concurerend. Toch is het een vroege door gestorven. Reden: het verbod om ****o uit te brengen op het systeem.

@Ronald,

Ik ben niet op de hoogte van deze zaken. Maar ik wist niet dat Philips (daar was V-2000 toch van) zo rooms was. Maar wel knap om als bedrijf te staan voor iets. Al kost je dat miljoenen.

@Hella,

Probeer voor ogen te houden dat kijken naar ****o, en welke ****o. Eigenlijk altijd heel ver staat van wat je echt zou willen met je partner. De ****o op internet die het meest bekeken wordt is buitengewoon extreem. En wordt door heel weinig mensen ook in de practijk gebracht. De meeste mensen die deze vormen van ****o bekijken hebben er ook geen behoefte aan op dit in de praktijk te brengen. Ik kan genieten van goede ****o, maar heb totaal niet de behoefte om deze filmpjes na te spelen. En wat bedoel je met zich in die situatie verplaatsen??
    Als je je zelf en je relatie wil helpen is het zaak te achter halen waarom hij er naar kijkt. Vast niet omdat hij uitgekeken is op jou. Mogelijk kan je sex wat spannender/afwisselender. Maar ook daar kun je met z'n tweeën aan werken. Je schuldig/onzeker voelen is zeker niet de oplossing.

Gr Ikke

ik heb problemen met dit onderwerrp daar myn vriend er ziekelyk in is altyd naar blood op tv ziet en my nie aanraakt en nee ik ben geen tang van een mens en lelyk ben ik ook helemaal niet ikzelf heb op deze manier er dan ook helemaal geen behoefte meer naar

ook hier denk ik anders over.
    Wanneer je man /vriend naar een andere naakte vrouw kijkt is t niet erg.
    Maar als je man die vrouwen ziet en hun mooier kan vinden, kan hij toch ook vreemdgaan of jou minder aantrekkelijk vinden.
    Ik snap echt niet waarom mensen tegenwoordig aan al deze dingen behoefte hebben..!

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Ik vind het niet erg als mijn vriend naar ****o zou kijken ...
    Ik weet dat hij tevreden is met mij.
    Als ik maar niet mee moet kijken; als ik daar naar kijk word ik een 'frigo' (is er geen sprake meer van opgewondenheid of zin hebben in sex) .
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

@chlowser,

Wat ik lees vind ik heel naar voor je. Ik ben van mening dat jullie hier een oplossing voor moeten zoeken. Jullie relatie houd dit vast niet vol.

@flowers,

Een man is een jager, een kijker. En als je een andere vrouw mooier vind dat die van je zelf kan toch geen kwaad. Mijn vrouw is niet de mooiste vrouw, maar ik ruil haar daarom nog niet, voor geen enkele playmade. ;-)

Gr Ikke

Citaat Origineel gepost door Hella Bekijk Post
    Ook ik heb dit allemaal eens doorgelezen, en ik vind het maar moeilijk. Ik kwam er in oktober vorig jaar achter dat mijn man alle avonden naar ****o keek, en dan ook nog eens wat voor ****o!!!!

Het deed me pijn en ik ben er vreselijk onzeker van geworden. Zeker gezien het feit dat er ook gezegd wordt dat hij zich soms in die situaties verplaatst

Ik had hem al meerder keren gevraagd of hij daarnaar zat te kijken en dat deed hij niet volgens hem tot ik er dus achterkwam omdat meneer zijn geschiedenis was vergeten te wissen van een hele week.

ik ben er nog misselijk van

Ik vind het knap zoals jullie ermee omgaan hoor
    Ik vind het knap dat je zo eerlijk durft te zijn. Ik vindt het niet vreemd gaan maar ook niet leuk en ja het maakt mij ook onzeker, en nee ik snap het niet wat de kick is van al die zo genaamde super geile vrouwen waar de sperma van afdruipt. En voor alle mannen wel eens gehoord van een sexsverslaving???Die jullie vast allemaal niet hebben.

Citaat Origineel gepost door olievetkeerklep Bekijk Post
    Dan geloof je teveel! En je hebt het bij het verkeerde eind heb al jarenlang een polygame relatie wat mij en ook mijn partners prima bevalt! Ik vind wat ik gemiddeld hier in dit topic lees, getuigen van een "kleinburgelijke instelling"
    Grts,
    olievetkeerklep
    Wat zou ik graag reakties horen van jou partners, of vermaken hun zich prima terwijl jij lekker ****o zit te kijken. Tja wie is er dan het kleinburgelijke lulletje??

Citaat Origineel gepost door Joyce137 Bekijk Post
    Wat zou ik graag reakties horen van jou partners, of vermaken hun zich prima terwijl jij lekker ****o zit te kijken. Tja wie is er dan het kleinburgelijke lulletje??
    Bekijk het leven aan de zonnige kant en laat drama aan een ander over

@Joyce,

Over je èèn na laatste regel/zin. Ik denk dat dit zeker voorkomt. Ik snap alleen die mannen niet dat ze de beelden meer waarderen dan hun eigen vrouw vriendin. Na die gedragen zich niet zo onnatuurlijk als die "actrices" maar toch, zij zijn wel van vlees en bloed. Zielig voor die heren en hun partners. Maar geldt dat niet voor/bij elke verslaving.

Gr Ikke

@ikke
    Het begint zo onschuldig met lingerie en het gaat steeds verder en dat maakt mij onzeker want waar eindig het, hoeveel ik er over praat het antwoord is ja maar het stelt niets voor, hoever moet je dan meegaan????

gr Joyce

@ Joyce,

Ik begrijp niet wat je bedoelt met onschuldig met lingerie, maar geen rekening (meer) houden met de medemens is natuurlijk een duidelijk teken van verslaving. En als ik je goed begrijp is hier duidelijk sprake van. En het meegaan is natuurlijk net zover als dat jij acceptabel vindt. Maar wat doe je als ze er geen rekening meer mee houden. Probeer of hij profesionele hulp wil inroepen. En dan wens ik je veel succes.

Gr Ikke

Premium ++ Account dotito's Avatar

Ik vind kijken nu ook niet echt vreemd gaan,maar eerlijk gezegd interesseert mij dat totaal niet.Ik zie liever naar een liefdes film dan naar een ****o want daar zit nog verhaal in,****o trekt toch allemaal op een.
    Ik heb mijn gerief thuis bij mijn ventje,heb dat allemaal niet nodig.Maar ik kan er wel inkomen dat andere daar nood/plezier aan hebben.En ik zou ook geen problemen hebben dat mijn man er naar ziet.
    Maar zoals ik al zei; hou ik het liever bij ons eigen fantasieen

Do
    Alleen je eigen denken maakt je bewust van geluk of ongeluk

Elke betere wereld begint met jou en in jou.
    Niet morgen bij een andere, maar vandaag bij jezelf

Hoi Ikke,

Je heb gelijk het is een verslaving, maar doordat ik nu dit alles heb laten lezen aan hem, is het door gedrongen wat het mij serieus doet, misschien was dit wel de oplossing. Ik stuur je een bedankje gr.Joyce

Hoi Dotio,

Toen het nog niet gebeurde zei ik ook dat ik er geen problemen mee zou hebben, maar dat bleek niet zo te werken. Het raakte mij harder dan verwacht en ik hoop voor jou dat je het nooit mee maakt, want dat is niet meer grappig of onschuldig. gr. Joyce

Hey Joyce,

Wat bedoel je met hoop dat jij dat nooit mee maakt.?Begrijp het eigenlijk niet goed wat je daar mee bedoeld.

Groetjes Do

Wat ik bedoelde, was dat ik het nooit verwacht had van mijn eigen partner maar er per ongeluk achterkwam en dat is vervelend. Als jullie er open over kunnen zijn is dat mooi. Ik dacht dat wij er ook open over waren maar dat open had toch ook nog een zeer gesloten kantje gr. Joyce

Ja meid dat is natuurlijk niet leuk he dat je er zo moet achter komen.

lieve groet Do

Joyce,

Ik hoop dat jullie er met z'n tweeën uitkomen. De volgende optie is een prof inschakelen.
    Maar uiteindelijk is praten de enige manier. Dat is ook wat de prof je leert

Gr Ikke

Citaat: Origineel gepost door Joyce137 Bekijk Post

Ik kan me niet herinneren dat ik ook maar een post ge/ (ver) stuurt heb waarin ik heb aangegeven dat ik ****o zat of zit te kijken
    Persoonlijk heb ik geen behoefte, zelfs maar tijd om er naar te kijken!!!

Maar ga zo door vermoord de "boodschapper" niet de slecht nieuws brenger!

En wat mijn partners betreft: hebben wel iets anders te doen dan naar ****o kijken, voor de kinderen zorgen bijvoorbeeld; daar vinden "wij gezamelijk" überhaupt het ****o kijken (welke stijl dan ook) niet zo bij passen

Zou ik de behoefte gaan voelen om mijn partners geschiedenis te gaan nachequecken op het woord zegt het al op hun P.C op "vermeend ****o bezoek"
    Zou ik me persoonlijk een indringer voelen in iemand zijn of haar privacy en zou me plaatsvervangend doodschamen!

Dus ik handhaaf mijn stellingen

met vr. groet,

olievetkeerklep

Ik snap nu dat je geen tijd heb om ****o te kijken, je bent te druk met alles wat vrouw is plat te krijgen, want kijken alleen is volgens jou niet nodig, pakken die handel. Dat jij je een indringer kan voelen in iemand zijn of haar privacy vindt ik daarom helemaal grappig. Waarschijnlijk ken je het woord respect niet.

Premium Account Hella's Avatar
    Dagboek berichten
    1

Angry Re: ****o op het internet bekijken is ook vreemd gaan...

@Hella,

Probeer voor ogen te houden dat kijken naar ****o, en welke ****o. Eigenlijk altijd heel ver staat van wat je echt zou willen met je partner. De ****o op internet die het meest bekeken wordt is buitengewoon extreem. En wordt door heel weinig mensen ook in de practijk gebracht. De meeste mensen die deze vormen van ****o bekijken hebben er ook geen behoefte aan op dit in de praktijk te brengen. Ik kan genieten van goede ****o, maar heb totaal niet de behoefte om deze filmpjes na te spelen. En wat bedoel je met zich in die situatie verplaatsen??
    Als je je zelf en je relatie wil helpen is het zaak te achter halen waarom hij er naar kijkt. Vast niet omdat hij uitgekeken is op jou. Mogelijk kan je sex wat spannender/afwisselender. Maar ook daar kun je met z'n tweeën aan werken. Je schuldig/onzeker voelen is zeker niet de oplossing.

Gr Ikke[/QUOTE]

Hallo Ikke,

ik ben een tijd ziek geweest, maar volgens mij hadden we toch een goede relatie, tot ik er dus achter kwam wat hij deed. En je hebt ****o en ****o, en hij keek oa naar 'fisting'. Ik werd er werkelijk misselijk van. Ook vroeg ik hem wat hij bedoelde met zich in de situatie verplaatsen, maar daar kreeg ik geen duidelijk antwoord op. Welk vertelde hij dat hij dit niet bij mij wilde doen (moest er nog bijkomen . Hij heeft na mijn confrontatie ook niet meer gekeken, maar ik vind het nog steeds moeilijk te verhapstukken. Fijn dat je reageerde.

Groetjes Hella

Citaat Origineel gepost door Hella Bekijk Post
    @Hella,

Probeer voor ogen te houden dat kijken naar ****o, en welke ****o. Eigenlijk altijd heel ver staat van wat je echt zou willen met je partner. De ****o op internet die het meest bekeken wordt is buitengewoon extreem. En wordt door heel weinig mensen ook in de practijk gebracht. De meeste mensen die deze vormen van ****o bekijken hebben er ook geen behoefte aan op dit in de praktijk te brengen. Ik kan genieten van goede ****o, maar heb totaal niet de behoefte om deze filmpjes na te spelen.
    Groetjes Hella[/QUOTE]

Tja Hella, Je haalt het eigenlijk zelf al aan. En het is natuurlijk erg vervelend wat er gebeurt is. Maar een goede relatie komt uit elke crisis sterker uit. En het vertrouwen zal weer moeten groeien. Ik wens je veel succes en sterkte. Blijf praten.

Gr Ikke

hallo , kijk mijn vrouw heeft 1x per week echt zin,
    ze zegt dat ik altijd mag, maar ze is altijd moe s'avonds.
    en om nou iedere keer me vrouw wakker te maken gaat me wat te ver.
    ik vrij liever als ze echt zin heeft.
    maar zelf heb ik een redelijke potentie en kijk iedere dag wel even om het zaakje te lozen. soms een paar keer per dag.

Hoi,

Als dit bekent is. En zij heeft er geen probleem mee, is het eigenlijk prijzens waardig.
    Hoewel ik zelf, geloof ik, toch liever een keertje vaker het vrouwtje zou wakker maken.

Gr Ikke

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Ikke,

Denk dat dat idd wel persoonlijk ligt. Mijn vriend doet beide, én ik heb er totaal geen problemen mee. Ook kijken we wel eens samen wat 's avonds laat in bed, ik vind het eigenlijk vrij normaal geworden. Maak me er ook écht niet druk om dat hij dat kijkt. Hij heeft iig toch nog genoeg aandacht voor mij dusse
    Het krachtigste medicijn voor ellende is loslaten!

Hoi Sylvia,

Helemaal goed toch!!!! Ik hoop dat het bij Floris ook zo is. Ik denk dat er heel veel mannen en vrouwen zouden willen dat het allemaal zo goed ging/gaat in hun relatie.

Gr Ikke

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Ikke,

Idd! Snap zelf ook nooit zo waarom vrouwen soms zo'n big deal maken over hun mannen die naar ****o kijken... Nja sommige bekijken het denk ik gewoon anders, kan me er wel een heel klein beetje bij voorstellen dat je best schrikt als je zoiets niet van manlief verwacht.. Al vind ik het nu ook wel weer zo dat ****o kijken zeker de laatste paar jaar meer een 'gewone zaak' is geworden. Ik bedoel bijna iedereen heeft toch wel eens ****o gekeken

Hoi Syl,

Ik denk dat het ook de soort ****o is waar naar gekeken wordt?!?!
    Er zijn vormen van ****o waar je als ruim denkend mens zelfs moeite mee zult hebben of vergis ik me nu? En als je dan manlief overloopt of uitkomt bij pagina's die hij bezocht heeft
    Kweenie.....

Gr Ikke

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Ikke,

Mwah weet het eigenlijk niet.. Denkt dat het zoiezo ligt aan het soort seks wat je zelf met elkaar bedrijft, ik weet ook dat hij naar dat soort dingen kijkt qua ****o, vaak niet om zichzelf te bevredigen maar om er ideetjes uit te halen, of om op dvd te zetten. Haha en uitkomen op pagina's die hij bezoekt zit er niet in, speciale add-ons die zorgen dat de geschiedenis automatisch gewist wordt, heb ik hier ook op Firefox, heb er een hekel aan om gecontroleerd te worden, haha

Nee, ik vind kijken naar ****i niet vreemgaan.
    Ik heb zelf een laag libido(heeft zo zijn redenen) en gelukkig kan mijn man daar redelijk goed mee overweg terwijl hij toch echt een gezonde vent is.

Tja, en wie ben ik dan om een probeelm te maken als hij naar ****o zou willen kijken???
    Kom op....we willen toch niet roomser dan de paus zijn he?
    Nee hoor, dat verzetje gun ik hem van harte want ik ben degene die hem tekort doe.

OK, ik heb hier met twee ruim denkende dames te maken
    Maar neem nou van mij aan dat niet alle vrouwen er zo over denken. En zonder iemand te willen veroordelen. Zou ik haast zeggen was het maar waar.
    Hebben jullie trouwens mee gekregen dat Peter R de Vries een open huwelijk heeft en dat beide partners gewoon met een andere man/vrouw naar bed mogen. En dat er binnen het huwelijk gewoon/of juist over gesproken wordt. Als dit zo kan, vind ik dat echt heel knap. Een mens is van nature namelijk helemaal niet monogaam. Ik zal niet zeggen dat het zo moet hoor. Laat ik daar duidelijk in zijn. Maar als ze zich daar alle twee prettig bij voelen, en hun los/vast partners ook natuurlijk vind ik het heel mooi.

Gr Ikke

Mijn man zou van mij een maitresse mogen hebben, heb ik hem ook wel eens gezegd want wie ben ik om het dat eventueel wat een man graag doet vaak te ontzeggen???
    Hij wil dat niet, okee.....ook proma natuurlijk.
    Denk dat wanneer hij het wel zou doen, ik dat heel moeiljk zou vinden, maar IK ben degene die hem veelal de sex onthoud.
    Door mijn traumatische ervaringen is hij mede de dupe en dat vind ik oprecht sneu.
    Een mens leeft maar 1 keer en dan vinbd ik dat je elkaar dingen niet mag onthouden waar de ander juist zo van kan genieten, maar nogmaals, hij wil dat absoluut niet (en kan niet zeggen dat ik daar rouwig om ben uiteraard)

Ik ben idd niet zo'n ruimdenkende dame. Ik heb er zelfs veel moeite mee, omdat ik er erg onzeker van wordt als hij ****o kijkt. Dat ik niet leuk, knap of sexy genoeg ben. Zelf wordt ik niet opgewonden van ****o, dus samen kijken, hoeft van mij niet. Ik vind het knap dat jullie er zo relaxed mee omgaan. Jullie gedachtengang kan ik volgens, maar mijn gevoel erbij zegt iets heel anders.

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Ik word zelf ook niet opgewonden van ****o kijken; integendeel > ik word daar een ijskast van .
    Maar mocht mijn vriend wel kijken, ach ... ik heb daar geen probleem mee.
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Ik ook niet mij doet dat ook totaal niets!

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Ikke,

Ik heb met mn vriend ook gewoon een open relatie, wij vinden het ook prima als we seks hebben met een ander. We doen het beide dan wel niet, maar we hebben wel een afspraak dat we dat gewoon prima vinden van elkaar. Bij ons werkt het juist, denk dat als hij mij zou verbieden iets met een ander te doen dat het voor mij juist leuker wordt om wel te doen En dat zal voor hem ook wel gelden denk ik.

@ Diane,

Ah fijn om nog een hetzelfde denkende persoon te hebben

@ Oki07,

Ik vergelijk mezelf juist níet met die ****oacteurs/trices. Bijna alles is gewoon in scenegezet, en buiten die scenes om zullen ze wss zelf echt geen perfect leven leiden

Syl, ikzelf zou dat niet doen hoor, met een ander....maar dat komt omdat ik er sowieso geen behoefte aan heb.
    Het gaat me er meer om dat ik vind dat ik mijn man niet op kan/mag leggen zo weinig sex te hebben, maar hij vind het okee.
    Dat als we het dan wel doen, het ook echt fijn is.
    Dat heeft hij liever als dat ik het als een verplicht nummertje ga doen en dat heb ik al te vaak moeten doen,dus daar begin ik niet meer aan.

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Diane,

Idd ik doe het ook niet zo snel hoor, het is weleens gebeurd qua uitproberen, mn vriend wilde graag dat ik mezelf een beetje ging oriënteren op mn leeftijdsgenoten (zoals je weet hebben wij een behoorlijk leeftijdsverschil, hij wilde dat ik zelf ging onderzoeken of dit echt was wat ik wilde) heb toen het een en ander uitgeprobeerd en toen ook tot de conclusie gekomen dat mn vriend het écht voor mij is. Dus het is ergens nuttig voor geweest, daarna heb ik het ook nooit meer gedaan We zijn samen echt ontzettend blij met elkaar, alles gaat prima en zou ook niet anders willen!
    Wel goed van je dat je niet meer doet aan dat verplichte nummertje, zo maak je het er niet leuker mee voor jezelf en ook niet voor je partner, dan liever iets minder vaak zodat je er wél van kan genieten!

Whoow, dat is pas een open relatie. Knap hoor. Zeker omdat hij, je partner, voor zichzelf een beperking (zijn leeftijd) zag. Ik ben blij voor jullie dat het zo gelopen is zoals het gelopen is. Doet me een denken aan het recente verhaal over peter r de vries.

Gr Ikke

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Ikke,

Haha ja tis heel apart, denk dat we elkaar gewoon goed vertrouwen, en hij is alleen maar blij dat hij mij heeft laten uitvissen of ik echt wel met hem iets wilde We zijn er samen sterk mee geworden, en we hebben na 2 jaar nog steeds een prima relatie!

Ah ben nu wel benieuwd over welke zaak van Peter R de Vries jij het hebt !

Oh niet mee gekregen. Er was een hoop poeba over dat hij weer met een andere vrouw als zijn eigen vrouw gezien was op een vakantie adres. Maar zij hebben een zelfde soort relatie als jullie, zover ik dat kan beoordelen natuurlijk. Alles mag van beide kanten, alleen de media dacht een spannend verhaal te hebben. Maar toen bleek vanmoeder de vrouw van alles op de hoogte was. Was ook gelijk de lol, voor de media dan, eraf natuurlijk. Voor Peter R waarschijnlijk niet

Gr Ikke

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Citaat Origineel gepost door ikke64 Bekijk Post
    Oh niet mee gekregen. Er was een hoop poeba over dat hij weer met een andere vrouw als zijn eigen vrouw gezien was op een vakantie adres. Maar zij hebben een zelfde soort relatie als jullie, zover ik dat kan beoordelen natuurlijk. Alles mag van beide kanten, alleen de media dacht een spannend verhaal te hebben. Maar toen bleek vanmoeder de vrouw van alles op de hoogte was. Was ook gelijk de lol, voor de media dan, eraf natuurlijk. Voor Peter R waarschijnlijk niet

Gr Ikke
    Ah geinig, nee dat heb ik idd gemist! Maar ben niet zo into nieuws kijken en kranten lezen Klinkt idd wel een beetje naar hetzelfde soort relatie idd!

Tja, 1 en 1 is twee. Soms wilde ik dat het bij mij ook zo makkelijk was ;(

Premium + Account meneereddie's Avatar

Belangrijk is dat je afspraken maakt met jouw (sex)partner.
    Maar je gaat vreemd, wanneer jij je afspraken niet nakomt op sexgebied.
    Je stemt ergens mee in met je partner, (m/v) en verbreek je die gezamelijke instemming,
    dan heb je de poppen aan het dansen.

-------------------------------------------------------------------------------------

Zonder sex zouden wij hier nu niet zijn.

Is sex dan toch de belangrijkste levensbehoefte?
    Ed

Is denken en fantaseren over een ander, een gefantaseerde persoon die ideale vrouw of man in ieders hoofd terwijl je de liefde bedrijft met je eigen partner dan ook vreemd gaan haha)))
    en wie doet dat niet...dit komt heel vaak voor!!!
    Dus wat iedereen erover denkt, ik denk zelf dat dit heel erg persoonlijk gebonden is aan de persoon zelf. Als hij of zij dit nodig heeft dan moet men dat maar doen, maar als je nu eens al die energie richt naar je partner. kan men mischien zelf ooit die sex hebben wat zo interesant is in de ****o, gewoon in je eigen slaapkamer....met je eigen partner.

Tuurlijk is dat niet vreemd gaan. Je douwd je jongeheer jah bij niemand ergens in of
    jedoet geen andere dingen met iemand anders. Voor een vrouw net zo.
    Ik zeg altijd kijken mag aankomen niet.

****o kijken en onschuldig flirten is NIET vreemdgaan...er is een groot verschil tussen Fantaseren, Fantasmen die allemaal noodzakelijk en leuk zijn en Echt Vreemdgaan. Er is totaal Geen gelijkenis (?)

Soortgelijke onderwerpen

1. Te depressief om door te gaan
    By Gast00000000000009 in forum Geestelijke gezondheid
    Reacties: 8
    Laatste Post: 20-10-09, 20:02
  2. Medisch dossier thuis te bekijken - Algemeen Dagblad
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 23-01-09, 08:22
  3. Ik laat je gaan
    By Déylanna in forum Gedichten
    Reacties: 0
    Laatste Post: 20-02-08, 18:00
  4. Vreemd gevoel in been
    By VVJ in forum Algemeen
    Reacties: 1
    Laatste Post: 07-01-08, 15:47
  5. Hoe om te gaan met stress
    By Wendy_w in forum Geestelijke gezondheid