Weergeven resultaten 1 tot 6 van 6

Onderwerp: Procoralan

Question Procoralan

Gebruikt iemand het middel Procoralan tegen verhoogde hartslag en wat zijn hiermee de ervaringen?

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

Standaard Re: Procoralan

Hallo Agneet,

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik heb wel even voor je rondgekeken.

* http://www.mijnmedicijn.nl/hart-door...rocoralan.aspx hier staan 3 cijfers/oordelen van gebruikers.
    * Ik kreeg het medicijn Procoralan, dit was een redelijk nieuw medicijn. Maar ook bij dit medicijn voelde ik mij niets beter, zaalarts was daarentegen wel tevreden en zei dat mijn hartslagfrequentie naar beneden was gegaan. Ondanks dat ik mij nog niet goed voelde besloot hij mij naar huis te sturen, want het medicijn sloeg aan. Achteraf hebben ze mij veel te snel naar huis gestuurd, want na een week ging mijn hartslag weer omhoog en was ik terug bij af. Voor het hele verhaal zie http://www.hartgenoten.nl/hartverhal...e-een-hartpati

Verder is er weinig over te vinden
    Hoe is jou ervaring er tot nu toe mee?
    Heel veel sterkte!

Lieve groet, Luuss

hallo Luuss,

Bedankt voor je reactie! Ik heb zelf nog geen ervaring met Procoralan, sta op het punt het middel te gaan gebruiken. Gebruik nu al een aantal jaren betablokkers, met redelijk effect, maar volgens de arts is Procoralan beter omdat het minder bijwerkingen heeft. Betablokker zijn volgens hem bij mij wat te zwaar en zorgen voor vermoeidheid bij inspanning, terwijl er verder geen afwijkingen bij mij geconstateerd zijn bij holter en echo-onderzoek, behalve dat mijn hartslag neigt naar de hoge kant en ik wel regelmatig overslagen heb. Weinig mensen gebruiken nog Procoralan, en overstappen is altijd een beetje vervelend. Het middel schijnt wel veilig te zijn...Ik moet het misschien dan maar gewoon gaan proberen.
    Nogmaals hartelijk bedankt!

Groetjes, Agneet

Hallo Agneet,