Weergeven resultaten 1 tot 6 van 6

Onderwerp: Op zoek naar schildklierspe******t!

Standaard Op zoek naar schildklierspe******t!

ik ben op zoek,..naar een heel gedegen spe******t op het gebied van schildklier ziekten in het Rijnstate ziekenhuis te Arnhem.

ik heb de ziekte van Graves en voorheen had ik in heerlen een endocrinoloog die geweldig menselijk was,..niet enkel volgens voorschriften van vakliteratuur handelde,..maar naar de mens in zijn geheel keek met name bij waar ik mij het beste bij voelde,....aan de hand daarvan,..kreeg ik dan mijn medicatie ,..mischien vraag ik wel het onmogelijke nu,..maar deze menselijke endo's en internisten bestaan dus wel!
    wie helpt mij?
    lieve groet
    tiny

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

Standaard Re: Op zoek naar schildklierspe******t!

Hallo Tiny,

Ik zou het helaas niet weten

Ik las wel op de website (www.alysiszorggroep.nl) dat ze graag willen dat de patient zelf een behandelaar kiest en dat ze een apart Schildklier Centrum heben op locatie Rijnstate. Afspraaknummer polikliniek: 088-005 7750 en E-mail: [email protected] Misschien dat je hun per e-mail of telefonisch advies kan vragen over welke spe******ten die daar werkzaam zijn vakkundig en goed zijn?

Op independer.nl kun je kijken wat het oordeel is van huisartsen en patienten.
    Als ik zoek op basis van behandeling/aandoening kan ik kiezen voor Langzaamwerkende schildklier (Hypothyreoïdie), Schildklierkanker en Snelwerkende schildklier (Hyperthyreoïdie) dan heeft het Rijnstate 3 van de 4 sterren en een 7.3 van patienten, 1 polikliniek en onbekend of er dagbehandeling mogelijk is. Meer details hier; http://www.independer.nl/ziekenhuizen/details.aspx het enige wat ik er niet kon vinden was een naam van een goede spe******t.

Ik heb nog even verder gekeken en vond de volgende link http://www.12forum.nl/forum/bericht....tID=4582&fID=3 waarop velen van mening zijn dat ene dr. de Boer die als endocrinoloog werkzaam is in het Rijnstate goed zou moeten zijn.

Hopelijk kom je verder met deze informatie!
    Heel veel succes!

Lieve groet, Luuss
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Citaat Origineel gepost door Luuss0404 Bekijk Post
    Hallo Tiny,

Ik zou het helaas niet weten

Ik las wel op de website (www.alysiszorggroep.nl) dat ze graag willen dat de patient zelf een behandelaar kiest en dat ze een apart Schildklier Centrum heben op locatie Rijnstate. Afspraaknummer polikliniek: 088-005 7750 en E-mail: [email protected] Misschien dat je hun per e-mail of telefonisch advies kan vragen over welke spe******ten die daar werkzaam zijn vakkundig en goed zijn?

Op independer.nl kun je kijken wat het oordeel is van huisartsen en patienten.
    Als ik zoek op basis van behandeling/aandoening kan ik kiezen voor Langzaamwerkende schildklier (Hypothyreoïdie), Schildklierkanker en Snelwerkende schildklier (Hyperthyreoïdie) dan heeft het Rijnstate 3 van de 4 sterren en een 7.3 van patienten, 1 polikliniek en onbekend of er dagbehandeling mogelijk is. Meer details hier; http://www.independer.nl/ziekenhuizen/details.aspx het enige wat ik er niet kon vinden was een naam van een goede spe******t.

Ik heb nog even verder gekeken en vond de volgende link http://www.12forum.nl/forum/bericht....tID=4582&fID=3 waarop velen van mening zijn dat ene dr. de Boer die als endocrinoloog werkzaam is in het Rijnstate goed zou moeten zijn.

Hopelijk kom je verder met deze informatie!
    Heel veel succes!

Lieve groet, Luuss

dank e wel lieve Luuss...ik heb een verwijsbrief opgehaald en ga de afspraak regelen met Dr H de Boer........

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

Graag gedaan hoor Tiny
    Ik hoop dat het lukt met het maken van een afspraak en dat deze dokter menselijk is en jou op een goede manier behandeld en helpt!
    Heel veel succes!

Lieve groet, Luuss
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Premium ++ Account Petra717's Avatar
    Dagboek berichten
    18

Succes Tiny!
    Just remember everyone reacts in a different way...
    Just respect that, even when it's hard...

Goedemorgen,

Weet iemand een goede schildklierspe******t in het ziekenhuis in Alkmaar of Beverwijk?
    Een spe******t die goed luistert, meedenkt en zich niet krampachtig aan statistieken vasthoudt.

Alvast bedankt en een fijne dag!

Soortgelijke onderwerpen

1. Reacties: 32
    Laatste Post: 09-08-18, 08:13
  2. Op zoek naar een goede orthopeed
    By Hazenbom in forum Algemeen
    Reacties: 5
    Laatste Post: 14-04-10, 20:57
  3. Oogbussen op zoek naar slechtziende ouderen - AD.nl
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 08-10-09, 23:21
  4. Zoek endocrinoloog die gespe******eerd is in 'vetzuren'
    By greeteken in forum Algemene vragen over zorginstellingen
    Reacties: 0
    Laatste Post: 05-10-09, 14:27
  5. Ik zoek anti-oestrogenen
    By Chris in forum Anabolen
    Reacties: 2
    Laatste Post: 23-03-08, 20:49