Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: Sex speeltjes

  1. #1

    Standaard Sex speeltjes

    ik heb nou al bijna 4 jaar met vriendin. we zijn zelfs verloofd erg gelukkig met elkaar. Helaas schieten we in de sex wat te kort. Dit heeft te maken met wat privé redenen. waaronder dat ze bijvoorbeeld vaak last heeft van blaas ontstekingen.

    Nou vroeg ik mij af, ik heb net wat speeltjes voor mezelf gekocht.
    want een man moet toch aan zijn trekken komen.
    En ik moet gewoon eerlijk zijn dat ik het liever zelf doe dan dat het gedaan word voor me.
    Mijn vraag is nu, is dit vreemd? Raar?
    En is het erg als ik het achter haar rug om doe?

    Ik voel me namelijk een beetje schuldig, maar ja ik wil ook aan mijn trekken komen...
    Ik heb namelijk ook wel het gevoel dat het eigenlijk onschuldig is.
    Bekijk het leven aan de zonnige kant en laat drama aan een ander over

  2. #2

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Sex speeltjes

    @ John Swain,

    Ik vind dit echt niet raar, misschien is het wel leuk om er een keertje te verrassen met een speeltje ook voor haar! Ik spreek uit ervaring dat die blaasontstekingen vervelend zijn, alleen doe ik vaak wel gewoon aan seks ondanks mn blaasontstekingen, maar dat ligt persoonlijk natuurlijk.

    Misschien heb ik wel een idee voor je! Ik heb laatst wat van mn vriend gehad, en dat blijkt dus 'de toy van het jaar te zijn'. Het heet de Wi-Vibe en je kunt hem dus samen gebruiken!
    De ene kant wordt ingebracht in de vagina, en de andere kant zet je op de clit, en deze heeft zo'n 8/9 trilstanden. Terwijl deze ingebracht is kan de man er met zijn penis nog gewoon bij! Dit voelt dus voor de vrouw extra lekker (Stimulatie G-spot én stimulatie Clitoris) Wat ook een voordeel is, hij loopt niet op losse batterijen! Er zit een adapter bij, dus je komt m gewoon via het stopcontact opladen. Misschien dat je haar hiermee meer kunt stimuleren om vaker seks te hebben.
    Oja, voor dit ding mag je ook wel op een goudmijntje zitten! Hij kost namelijk €94,95. (Maarr het is wel echt een succes hoor!)

    Groetjes Sylvia

  3. #3

    Standaard Re: Sex speeltjes

    laat ik het zo zeggen we hebben meer liefde in huis dan geld dus nee die komt er niet.
    overigens is mijn vriendin niet zon seks fanaat.
    en dus ook niet echt met speeltjes. Denk ik ook dat ze zich schaamt voor zichzelf maar dat kan aan mij liggen.
    Bekijk het leven aan de zonnige kant en laat drama aan een ander over

  4. #4

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Sex speeltjes

    @ John Swain,

    Dat ding is idd leip duur! Zou heb zelf ook niet gekocht hebben, maar heb m dus van mn vriend gekregen

    Er zijn trouwens idd vrouwen die zich schamen voor speeltjes, maar een hele hoop ook weer niet. Zo ken ik iemand die 1x in de zoveel tijd een party met vrouwen onder elkaar houdt en dan de hele avond gaan kletsen over speeltjes. Haha dat zou ik persoonlijk dan ook weer niet doen.

    Maar ik zou iig mezelf niet schamen voor het gebruik van speeltjes, dus in jouw geval, ik denk dat je vriendin het echt wel zou begrijpen!