Weergeven resultaten 1 tot 13 van 13

Onderwerp: Leontien/Administrator: berichten,vragen,verzoeken

Danny92
    Guest

Standaard Leontien/Administrator: berichten,vragen,verzoeken

ik ben nog een beetje de weg aan het zoeken, ik heb het één en ander voor de laatste tijd. vorige maand een drug eluting stent gestoken in een hartslagader. volgens de cardioloog is alles in orde maar ik had nog klachten hij heeft me doorgestuurd naar een orthopedist en die stelt vast via MRI dat ik in mijn nek een wervelkanaalvernauwing heb. die heeft me nu doorgestuurd naar fisysche geneeskunde en spreekt van een langdurige revalidatie.
    om die reden heb ik me ingeschreven op de site om het één en het ander te weet te komen.

groetjes
    Danny

Premium ++ Account
    Leontien's Avatar
    Dagboek berichten
    2

Standaard Re: Leontien

Hallo Danny,

We zullen proberen er een artikel over te plaatsen. Als het bericht geplaatst is, krijg je hier bericht van.

Groetjes,

Leontien
    Medewerker MediCity

hoi leonie
    Ik snap nog maar steeds niet goed hoe ik een berichtje moet plaatsen ik krijg via mijn mail wel berichten maar hoe kan ik nou met ieand over bv. valdoxan praten?
    kan je het mij nog eens vertellen als je blieft.mvg Wil Bierman.
    En is her moenlijk om merdere in een x het zelfde andwoord e sturen?

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Wilbierman,

Als je met iemand wilt discussieren in een topic kun je op dezelfde manier een bericht plaatsen zoals hoe je nu ook gedaan hebt.

Dus het topic over bijv Valdoxan openen, naar onder scrollen en klikken op Post reply, en daar je bericht inschrijven, zo kunnen alle leden het dus lezen, en kunnen zij eventueel weer op jou antwoorden .

Die mail is er alleen maar voor de melding dat er een nieuw bericht geplaatst is in het desbetreffende topic waar jij al in gereageerd hebt.

Als je het nog steeds niet begrijpt moet je me maar even een pm sturen dat doe je door links boven het plaatje op iemands naam te klikken en dan op: Stuur een privé bericht naar (naam).

Groetjes Sylvia

bij in slaap vallen kan ik nits vinden wat de oorzaak zou kunnen zijn

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Vdknoop,

Naar wat ben precies op zoek naar? Je zou eventueel Leontien via een PM kunnen laten weten naar wat je precies zoekt, en dan kunnen wij als moderatoren kijken of we er een geschikt artikel over kunnen maken, of dat er misschien al een artikel over bestaat!

Groetjes Sylvia

Banned Premium ++ Account

ha leontien,
    heb je een pm gestuurd, ben benieuwd wat je ervan vint
    groeten

Banned Premium ++ Account

sorry.......vindt

wie kan me helpen bij het verwijderen van een buil of iemand die het zelfde heeft of voorgehad heeft en die het heeft laten weg halen

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Basken,

Het beste is om hier een apart topic voor aan te maken (Mocht je dat nog niet gedaan hebben). Dan heb je meer kans op antwoorden, en vinden leden je vraag sneller wanneer ze de zoekfunctie bijvoorbeeld gebruiken.

Groetjes Sylvia

Citaat Origineel gepost door Sylvia93 Bekijk Post
    @ Basken,

Het beste is om hier een apart topic voor aan te maken (Mocht je dat nog niet gedaan hebben). Dan heb je meer kans op antwoorden, en vinden leden je vraag sneller wanneer ze de zoekfunctie bijvoorbeeld gebruiken.

Groetjes Sylvia
    ik zou niet weten hoe ik dat zou kunnen aanmaken
    grtn

Premium ++ Account
    Leontien's Avatar
    Dagboek berichten
    2

Hallo Basken,

Ik zie dat je al wel reacties en je hebt ook een bericht geplaatst (dat is hetzelfde als een post) In ieder geval zal ik toch even uitleggen hoe je een post/bericht kan plaatsen:

Je klikt de rubriek aan waarin je een bericht wilt plaatsen. Dan klik je op "New Thread". Je kunt dan de titel en je verhaal intikken. Vervolgens klik je op "Nieuw Onderwerp Versturen" onderaan je bericht.

Groetjes, Leontien

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Aanvulling;
    'New thread' vind je linksboven de onderwerpen in een groen vakje
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Soortgelijke onderwerpen

1. Bewerken berichten
    By crestfallensoul in forum Helpdesk
    Reacties: 1
    Laatste Post: 05-12-07, 16:44