Weergeven resultaten 1 tot 16 van 16

Onderwerp: Haar kleuren

Smile Haar kleuren

zelf ben ik al een ganse tijd op zoek naar een kleur i die niet belastend is bioproducten daar geloof ik weinig in , ondervindig , alles draaid om verkoop nu kleuen zonder amoniak fff
    beter geen chemisch product , wat op grijs haar ? grijs blijven nee dat zeker niet , er is veel maar niet veel dat goed is

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

Standaard Re: haar kleur

Hallo Nibel,

De meeste haarverf producten in de winkel bevatten inderdaad een bepaalde hoeveelheid chemische stoffen
    Mijn oom gebruikt altijd Henna om zijn haar grijze haar mee te verven, maar dat is steeds minder verkrijgbaar in de winkels.
    Ik heb wel een link gevonden http://www.heelnatuurlijk.nl/index.p...d=40&Itemid=68 over natuurlijke haarverf, maar ik heb er zelf geen ervaring mee... ik vond wel een reactie op een ander forum; Hi allemaal: Ben zelf al jaren allergisch voor ieder soort chemische haarverf. Ik gebruik al heel lang Logona of Sante en alhoewel ze niet zo goed dekken als de chemische varianten wordt dit wel steeds beter naarmate je je haren vaker verft. Ik kocht deze haarverf altijd bij een natuurwinkel in Amsterdam, maar ben nu verhuist naar Maastricht. Hier lijken deze merken nergens verkocht te worden, waardoor ik nu alleen pure Henna van de Bodyshop kan gebruiken. Dit is echter zo'n rot middel om te gebruiken, want het geeft heel veel troep en ik moet het er minstens 4 uur in laten zitten wil ik resultaat zien. Weet iemand misschien waar ik in Maastricht of omgeving Logona of Sante kan kopen? Of is het misschien te bestellen???? op deze site http://www.allergieplein.nl/forum/mu...-t4797-00.html waar ook meer ervaringen op staan, dus misschien dat je daar meer aan hebt?
    Ik hoop dat je een product vind zonder de chemische stoffen!
    Heel veel succes!

Lieve groet, Luuss
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Premium ++ Account