Weergeven resultaten 1 tot 6 van 6

Onderwerp: Dokter Frank of Atkins dieet?

Standaard Dokter Frank of Atkins dieet?

Ik stond een tijd terug voor de vraag of ik het Dokter Frank dieet (waar ik me zojuist voor had opgegeven) zou blijven volgen of zou kiesen voor een ander dieet. Wat nu blijkt, na wat onderzoek, is dat het Dokter Frank dieet bijna exact een kopie is van het Atkins dieet. Verschillen: de eiwitshakes die de "onafhankelijke" dokter Frank adviseert, zijn eigen merk BIS, is lang niet zo succesvol als de shakes van Atkins. Bron: www.eiwitshakes-vergelijker.nl.

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Standaard Re: Dokter Frank of Atkins dieet?

Merci voor de nuttige info Richard!!
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Atkins is belachelijk duur en is in feite gewoon een (laag koolhydraat) eiwitdieet. Eiwitshakes voldoen prima ook als je Atkins volgt.
    Laatst aangepast door christel1 : 09-05-12 om 19:26 Reden: reclame maken kan niet op dit forum, lees de forumregels

Hebben jullie ook ervaring met het omgekeerde dieet? Dan bedoel ik laag in eiwitten en hoog in koolhydraten.
    En dan niet leven op de snoepjes maar vooral op de groenten en fruit. Ik voel me daar super bij!
    http://www.gezonddirect.nl/basentabs/

Shakes? Succesvol? Mensen, die shakes zorgen niet dat je afvalt hoor. Die shakes zorgen dat je voldoende voedingsstoffen binnenkrijgt. Eiwit zorgt dat het hongergevoel wordt verminderd. Sterker nog, je hebt in feite geen shakes nodig om te cutten. Eerder weten wat je eet en wilskracht. Daar komt het op neer. Iedereen doet alsof die shakes het wondermiddel zijn...

Vermageringspillen - http://thermacuts.com Zonder zware inspanningen raakte ik 9kg kwijt.

Soortgelijke onderwerpen

1. Ouders overleden Brits meisje verwijten dokter niks - De Morgen
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 15-07-09, 12:00
  2. TLC dieet
    By martha31 in forum Voeding, vitamines en mineralen
    Reacties: 3
    Laatste Post: 08-05-09, 16:04
  3. Ervaringen met Ijsselmeerziekenhuizen- Dokter J.H. Jansenziekenhuis (Emmeloord)
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Ervaringen met ziekenhuizen in Nederland
    Reacties: 1
    Laatste Post: 30-03-09, 17:21
  4. Atkins-dieet is doeltreffend - Planet Internet
    Laatste Post: 12-03-07, 13:50
  5. Zonder ouders naar de dokter - Medisch Contact
    Laatste Post: 08-01-07, 14:21