Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Onderwerp: Minder ongesteld en geen pijn meer

  1. #1

    Standaard Minder ongesteld en geen pijn meer

    Hallo
    Ik heb een vraagje ik ben nu net 24 jaar oud, en net getrouwd ik heb een grote kinderwens. Ik werd voor het eerst ongesteld op mijn 14de en dat was altijd met zeer veel bloedverlies en pijn. En het duurde zo'n 6 dagen , nu ben ik 24 jaar , en word ik nog maar 3 dagen ongesteld, met bijna geen bloed en geen pijn meer. Weet iemand wat hier de oorzaak van zou kunen zijn, ik rook niet, ik drink niet, en ik gebruik ook geen pil. Ik maak me een beetje zorgen erom.

    Thanks

  2. #2
    Premium ++ Account dotito's Avatar
    Lid sinds
    15-11-2008
    Locatie
    Antwerpen
    Posts
    3.654

    Standaard Re: Minder ongesteld en geen pijn meer.

    @ Laylahijrah,

    Ik denk als je cyclus normaal verloopt,dat je je niet echt zorgen hoeft te maken.Het is ook zo dat je lichaam veranderd naarmate dat je ouder word.
    Met de jaren veranderd je hormoonhuishouding ook,dus het kan zeker zijn dat de pijn dan verdwijnt,en dat de bloedingen verminderen.
    Maar als je je, echt niet gerust voelt,moet je eens langs de dokter/gynecoloog gaan.

    Beste,Do,

Soortgelijke onderwerpen

  1. Steeds minder ongesteld..
    By xfamkex in forum Menstruatie
    Reacties: 2
    Laatste Post: 16-09-08, 18:41
  2. Geen eisprong? Te vroeg ongesteld?
    By Neeltje87 in forum Menstruatie
    Reacties: 3
    Laatste Post: 23-07-08, 11:14
  3. Minder frisdrank en meer water tegen tanderosie - Tandarts
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 25-03-07, 17:20
  4. Meer HIV-infecties in Nederland, minder aids - Trouw
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 04-12-06, 11:22
  5. Meer hiv-infecties in Nederland, minder aids - Telegraaf
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 20-11-06, 18:29