Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 1 tot 50 van 114

Onderwerp: Green Coffee 800 Leptin ( afslankkoffie )

Standaard Green Coffee 800 Leptin ( afslankkoffie )

Ik ben sinds kort begonnen met green coffee 800 leptin.
    Ik ben in 2 weken 3 kilo afgevallen. De koffie helpt mij bij het beheersen van mijn eetlust. Ik heb nu genoeg aan kleinere porties eten en heb niet continue honger tijdens het lijnen.

Via een vriendin uit Suriname ben ik aan het product gekomen.
    Daar schijnt het al razend populair te zijn. Het is een "drug free" product. Er zijn al heel veel nepproducten in de markt dus je moet de koffie hebben met de original stickers. Ik heb de koffie besteld bij http://www.groene-koffie.nl

Succes

Info Green Coffee 800 leptin:

Gewichtsverlies:

Verlies in 2 weken tot 3 kg

Verlies in 4 weken tot 5 kg

Verlies in 6 weken tot 7 kg

Verlies in 8 weken tot 10 kg

Green Coffee 800 is een “drug free” product.
    Green coffee 800 is een snelwerkende, vet verbrandende drank die zorgt voor gewichtverlies. Naast gewichtsafname worden er steeds meer positieve eigenschappen ontdekt door het gebruik van groene koffie. De koffie heeft ook het effect dat het anti-verouderend werkt, je darmen zuivert en goed voor de huid is (personen met bijvoorbeeld acne zien een duidelijke verbetering ten aanzien van hun huidprobleem).

Medische studies met de groene koffiebonen over een testperiode van 8 weken, met slechts 1 kopje koffie per dag hebben het volgende resultaat opgeleverd:
    1. gewichtsafname tot gemiddeld 10%
    2. stijging van de verhouding spiermassa t.o.v. vet 8%
    3. vermindering van BMI ( Body Mass Index ) van ongeveer 8%

Dit alles zonder enige verandering in het voedingspatroon van de proefpersonen!

MB

Standaard Re: Green Coffee 800 Leptin ( afslankkoffie )

hallo,

ik vroeg me af wat je ervaring nu is met green coffee 800.
    ben vandaag begonnen, maar heb gelezen dat het niet echt goed is voor je.
    ben er ook wel een beetje misselijk door.

Gewoon ermee doorgaan. het gaat wel over. je bent de afvalstoffen aan het kwijtraken. Probeer gewoon veel te drinken. Dit product helpt echt.

leptin al veel over gehoord ne gelezen. Vooral dat er zoveel bijwerkingen ermee zijn. En wat ik raar vind is dat het van thee bladeren is gemaakt en dan toch nog koffie heet

Ik zelf gebruik andere afslankkoffie en ben met 2 maanden gerbuik nu 8 kilo kwijt zonder enkele bijwerking. Elke morgen drink ik een beker groene koffie en voel mijzelf er erg goed bij.

Citaat Origineel gepost door amsterdammertjes Bekijk Post
    leptin al veel over gehoord ne gelezen. Vooral dat er zoveel bijwerkingen ermee zijn. En wat ik raar vind is dat het van thee bladeren is gemaakt en dan toch nog koffie heet

Ik zelf gebruik andere afslankkoffie en ben met 2 maanden gerbuik nu 8 kilo kwijt zonder enkele bijwerking. Elke morgen drink ik een beker groene koffie en voel mijzelf er erg goed bij.
    En welke heb jij dan?

Citaat Origineel gepost door Onassa Bekijk Post
    En welke heb jij dan?
    Ik drink afslankkoffie van afslankkoffie.com

Biancapanca
    Guest

Hoi
    Ik ben ook bijna 4 weken bezig met de greencoffee800 met begeleiding van vele gebruikers via een hyves wat ik als erg prettig ervaar alles word onderling besproken en adviezen worden gegeven..
    http://green-coffee.hyves.nl/
    Dat heeft geresulteerd dat ik nu ruim 3,5 kilo kwijt ben,en voor mij heel belangrijk ook mijn energie weer terug heb gevonden dus dankjewel Green coffee..

hoi Biancapanca,

kan ik mezelf ook aanmelden bij hyves? vind het leuk om adviezen en ervaringen met anderen te delen. Mijn product die ik uit suriname had meegenomen was op en kon hier in nederland nergens vinden, Ik was toen 2 maanden ermee gestopt en nu ik hier in nederland kan kopen ben ik weer ermee begonnen en moet eerlijk zeggen dat ik geen last meer heb van bijwerkingen. Alleen als ik niet genoeg drink krijg ik een droge mond dan weet ik dat ik moet drinken. Voor de rest gaat het goed. Waar heb jij jou green coffee gekocht?

groetjes,
    shantie

Hoi Shantie

ik heb het via die hyves gekocht..en ja tuurlijk kan je vrij aanmelden alleen maar leuk..ze hebben ook een website maar dit is een leuke club samen extra buiten die site moet j emaar kijken wat ik geweldig vond de hulp en resultaten te zien van de andere gebruikers

http://green-coffee.hyves.nl/

succes

Hallo allemaal, ik gebruik ook de greencoffee 800. Ik las vandaag op een forum dat er een stof in zit dat nier problemen kan veroorzaken. Wat weten jullie hierover.

Biancapanca
    Guest

Hoi
    Nou wat ik weet is dat de nepvariant klachten en problemen kan geven ,maar niet de originele green coffee,zou dat zo zijn werd het volgens mij verboden,wat ik op die hyves heb gelezen al van meerdere gebruikers is dat er wat ik zag 3 mee naar een arts waren geweest zelfs in het ziekenhuis na de inhoud te heben bekeken werd er geen probleem bevonden,ik denk loos alarm maar ja dat is mijn idee ik gebruik het ook al langer en meer uit mijn omgeving niemand heeft lichamelijk klachten od...maar als jij zelf wel twijfels hebt bel even jouw eigen huisarts op voor de zekerheid!!

Naar de huisarts gaan kan nooit geen kwaad.
    Ik zag dat er ook een hyves is voor de afslankkoffie http://afslankkoffiebnlx.hyves.nl/

hallo allen,

ik gebruik ook green coffee en ik haal het voor minder dan 20,- .
    ik ben met 18 zakjes al 11 KILO KWIJT..goed he!
    Ik haal overigens bij www.greencoffee800.eu

allemaal heel veel suces met afvallen

oh ik heet overigens rosa

ik gebruik het product ook al enige tijd, maar het afvallen bij mij gaat wat langzamer. In het begin ben ik 5 kilo afgevallen en nu gaat het wat langzamer. Ik schommel met de kilo. ene keer kom ik aan en de ander keer als ik weeg ben ik weer 1 of anderhalve kilo afgevallen.

groetjes,
    Shantie

Beste shantie,

ik heb veel gehad aan haar advies....

zal je mijn ervaringen geven die ik van haar heb.
    is een hele verhaal vandaar dat ik je het liefst doorverwijs...maar ga proberen.

zorg dat je in ieder geval rond 10.00 je koffie drinkt 30 min milde ontbijt ook 1200 milde lunch en avondeten licht.
    ligt bijv ook aan aantal Kh per dag.
    hele dag veel water 2-3 liter.
    Het kan ook komen doordat je metabolisme traag is...
    kan het moeilijk uitleggen...mischien kun je het op internet opzoeken of die geet mailen

succes en als je andere vragen heb hoor ik het wel...overogens ben niet vaak achter internet dus antwoord kan mischien langer op zich laten wachten...heb kids onder anderen handevol werk dus.
    Laatst aangepast door Agnes574 : 27-05-10 om 15:17

hartelijk dank voor je reactie rosavinsoh. klopt, de eerste 4 pakken had ik uit suriname meegenomen. met die ben ik echt 5 kilo afgevallen in een andere halve maand. daarna was mijn voorraad op en heb 1 maand niet gebruikt. mijn gewicht bleef hetzelfde. Ik ging van 60 kilo naar 55 en ben zo gebleven. komt niks meer aan en ook niet uit. een vriendin van mij heeft toen 5 pakken gekocht via Ebay. De smaakte echt vies. ik wist meteen dat het fake was, maar volgens haar niet omdat zij wel afviel en ik niet. Ik heb toen via deze site een adres van een anita die via hyves verkoopt gekocht. ik heb het nu al bijna 2 weken gebruikt. de ene keer val ik dan 1 kilo af en een ander keer als ik mezelf weeg dan ben ik weer 55 kilo. ik wil nog 5 kilo kwijt. en dat gaat zo moeilijk nu.. ik drink volgens mij weinig water. bij de pakjes die ik in suriname gekocht had kreeg ik echt een droge mond en was toen verplicht te drinken. bij deze dus niet zo zeer. ik denk niet dat deze die ik zelf gekocht heb via hyves geen fake is. de logo original staat op de doos en het smaakt niet zo vies als de ene die mijn vriendin via ebay gekocht heeft. Nog een laatste vraagje. Drink je ook die Ice water. Het is wel duur vind ik voor 1 fles.

nogmaals bedankt voor je reactie en moeite mij uit te leggen.

ik drink ook icewater...maar omdat ik 2 dozen heb gekocht kreeg ik korting voor 1 pakje.

is wel duur ja, kreeg eerst 1 pak gratis om uit te proberen...
    het heet icewater,maar het water is alkalinewater.goed spul.
    zoek op internet naar alkalinewater dan kom je erachter wat het doet met je lichaam...heb ik ook gedaan...
    ja die anita van hyves ken ik maar volgens mij is ze duur....
    Jij moet zelf weten. Ik bestel bij mevrouw geet wanneer ik wil en ik als ik betaal krijg ik het de dag daarop gelijk het pakketje thuis. dat is wat ik wil...
    ja dan veel water drinken, ik denk dat alkalinewater bij mij het effect van afvallen vergroot en waarschijnelijk is mijn metabolisme gewoon snel...ik eet namelijk zoals voorheen...
    gr,
    Laatst aangepast door Agnes574 : 27-05-10 om 15:32

Hoi allemaal,

Ook ik ben aan de green coffee en koop deze ook via www.green-coffee800.nl en via de hyves van deze Anita.
    Overigens heb ik via bovenstaand totaal geen problemen met de betaling en levering.

In het begin veel minder trek in eten en zat erg snel vol, droge mond en een wat mindere stoelgang. Als je zelf nadenkt begrijp je natuurlijk ook wel dat je gezond moet eten, voldoende drinken en bewegen. Ik had moeite met slapen en ben na 2 weken om de dag een zakje gaan gebruiken en dat werkt prima. Ben nu 8 weken verder en ben 5 kilo kwijt. Ik heb geen behoefte aan snoep/suikers en eet normaal met het gezin mee en eet zo nu en dan een koekje/gebakje/frietje enz.

De stoelgang is opgelost door voldoende vezels te eten en gebroken lijnzaad door mijn yoghurt met cruslie te doen en natuurlijk te bewegen wat dat bevorderd de stoelgang.

Gr.

Arendje

ik heb voor het eerst bij Anita gekocht. ik moet er bij vermelden dat ik mijn bestelling na betaling de volgende dag al ik huis had. Dus ging vrij snel. ik zal zeker alkalinewater opzoeken. ik probeer veel water te drinken. Ik heb de laatste tijd ook heel veel behoefte aan zoetigheid. Ik denk dat ik daardoor niet afval. Ik ben gisteren zelf 1 kilo aangekomen. Das niet leuk om te zien natuurlijk.

groetjes,
    shantie

Helaas, bij mij deed Green coffe (via Hyves) echt helemaal niks! En ik was nog wel bang om ermee te beginnen door al die verhalen! Ik heb nog gevraagd of het misschien (onbedoeld) nep spul was, maar dat zou niet zo zijn.....
    Het smaakte naar oploskoffie en naar niks anders. Uiteindelijk was ik na een doos helemaal op te maken 2,5 kilo zwaarder. Je bent de hele dag zo gefocust op (niet) teveel eten en dat je vanzelf zult gaan afvallen. Maar bij mij deed het echt niks.
    Laatst aangepast door Leontien : 28-05-10 om 09:01

Ja, het is echt balen....Ik durf niet meer op de weegschaal te gaan staan. Ik denk dat ik nog een pak koop bij Geet en als dit ook niks bij mij doet laat ik het uit suriname halen. Ik ben toen wel met die green coffee die ik in suriname gekocht had 5 kilo afgevallen in ander halve maand. ik heb hier in Nederland al bij 2 personen gekocht en geen resultaat . Ik probeer het gewoon nog 1 keer bij Geet en hoop dat het mij wel helpt. Jullie horen nog van mij. Ik eet ook normaal hoor. ik ben echt niet aan het dieeten. Ik drink mijn koffie rond 10 uur als ik vrij ben en als ik moet werken rond 8 uur. Ik ontbijt dan half uur soms 1 uur later en rond 2 uur eet ik mijn lunch. gewoon een boterham met kaas en gerookte kalkoen of kipfilet en 's avonds eet ik mijn rijst waar ik niet zonder kan met groente en kip of vis... het licht niet aan mijn eten denk ik. ik snoep zo af en toe, meestal na het eten lust ik iets zoet. eet ik dan misschien 4 tot 5 m&m's of een kleine snicker bar. als ik tot laat wakker blijf krijg ik rond een uur of 11 of later honger. dan drink ik een warme chocolademelk van Benco. Dus echt vet eet ik ook niet. misschien moet ik opletten bij het bereiden van het avond maaltijd dat ik minder olie gebruik. Ik probeer gewoon alles om nog 5 kilo's kwijt te rijken. Ik wil ook niet teveel afvallen. het is meer mijn buik en mijn achterwerk. Mensen die mij lang niet gezien hebben merken wel dat ik wat ben afgevallen natuurlijk. mijn buik zit soms gewoon in de weg bij bepaalde kleding en dat hindert soms.

bedankt voor jullie reactie. ben blij dat ik even het één en ander kwijt kan.

groetjes.
    Shantie

Hoi Shantie,

Mag ik je advies geven? ga ik toch doen.
    Als je besteld, vraag als je het binnen heb ook naar advies.
    Dat heb ik ook gedaan namelijk...ik kanje wel vertellen, maar is zo veel vandaar.
    Daar heb ikveel aan gehad.
    Wat ik heb gelezen jouw tekst en wat ik als advies heb gekregen..conclusie...is niet goed.
    En minder olie gebruiken bij avond maaltijd hoeft niet hoor, althans ik doe dat niet.
    ik ga proberen...wil het toch zeggen:
    10.00 Green Coffee
    10.30 ontbijt(volledig)niet diieet versie
    12.00 lunch(ook volledig)
    1800 of eeerder avondmaaltijd
    tussendoor kun je fruit eten.
    en heel veel 2 tot 3 liter water over de dag. (als je het kunt permiteren en wilt natuurlijk, liefst alkaline water) het heeft mij gekost 1,95 per pak van ongeveer 500 ml).
    ik heb later doos gekocht (24 stuk) kreeeg ikhet goedkoper.
    En anders drink je gewoon water als je het te duur vindt.

hele verhaal....heb een baby van 5mnd en die slaapt dus kan ik het..mar die wort denk ik wakker dus ik ga afsluiten.
    in ieder geval succes...mischien morgen weer..groetjes

Biancapanca
    Guest

Shantie even voor jou in de koffie vanuit Suriname zat een verboden stofje waardoor het sneller werkte ,dat mag eigenlijk niet verkocht worden ,dat is waarschijnlijk het verschil en Anita Geet en Marloes ed hebben allemaal dezelfde koffie...
    Groetjes Bianca

nou hier mijn eerste stap.
    ik ben met 18 zakjes 11 kilo kwijt.
    en jij bianca?
    ik heb me laten vertellen dat mijn metabolisme snel is en waarschijnelijk alkaline water ook een hoop mee doet.

rosa
    Laatst aangepast door Agnes574 : 27-05-10 om 15:34

Ik kreeg mijn pakje van Anita na enkele dagen. En omdat het afvallen bij mij wat moeilijker verloopt probeert Rosa mij gewoon te adviseren hoe zij het doet. Ik probeer het gewoon. Ik kan natuurlijk ook aan Anita vragen om advies en weet zeker dat ze dat ook aan mij gaat geven. alleen ben ik nog geen lid van haar hyves site.

Dus dames....We wisselen gewoon onze ervaringen en zo nodig adviezen.

groetjes,
    Shantie.

p.s Rosa bedankt voor je advies nogmaals. ik drink nu wat meer dan normaal. ik probeer ook gewoon normaal te eten zoals ik al gewend was. door het teveel drinken voel ik me ook zo opgeblazen. maar hou het vol totdat ik de laatste 5 kilo's nog afval. dan ben ik tevreden. Tot die tijd probeer ik gewoon overal.
    Laatst aangepast door Agnes574 : 27-05-10 om 15:35

hoi Bianca,
    Is dat zo? ik wist niet dat die vn suriname verboden is te verkopen. het heeft mij in ieder geval wel geholpen 5 kilo's kwijt te raken. en als het verboden is te verkopen waarom wordt het daar dan wel verkocht? zal het even navragen aan mijn vriendinnen in suriname. bedankt voor die tip in ieder geval.

Beste Shantie
    advies krijgen is alleen maar mooi!

Ik kijk op http://green-coffee.hyves.nl/

Shantie weet je het maakt niet uit waar je de coffee koopt! als je de goede hebt en het werkt voor jou? dat is toch alleen maar fijn!
    vanaf deze kant dan ook heel veel succes toegewenst met je afvallen
    greencoffee is gewoon een goed product!

Hill
    Laatst aangepast door Agnes574 : 27-05-10 om 15:36

hoi hill,

bedankt voor je reactie. Ik ga van mijn eigen ervaring af en niemand kan voor mij bepalen bij wie ik mijn product koop. ik heb geen slechte ervaring met Anita. Ik heb ook nog 1 keer mijn product gekocht bij naomi Bakker en omdat ik 8 euro voor verzending per aangetekend post heb moeten betalen vond ik het duur. Bij anita kom ik eerlijk gezegd ook goedkoper uit. Ik hoef geen 8 euro te betalen voor verzending en dat scheelt zeker in de portemonee. Das ook één van de reden dat ik bij Anita mijn greencoffee gekocht hebt. het kost bij al de drie leveranciers 19 euro. het scheelt echt gewoon in de verzendkosten. En omdat ik via de site van Anita heb gekocht zal ik haar zeker ook om advies vragen wat ik eigenlijk verkeerd doe waardoor ik maar geen kilo kwijt raak. ik heb een jojo effect.

groetjes...
    Laatst aangepast door Agnes574 : 27-05-10 om 15:37

Shantie, je hoeft geen lid te zijn van de hyves om er advies te vinden alles staat open en eerlijk en je bent zeker niet verplicht ergens te kopen, ben je mal, ik ga nu weer terug naar de hyves, ik heb nu teveel schermen open LOL

succes, ik weet zeker dat je het kan hoor, afvallen met de leptin
    alvast een goede nacht toegewenst!

Hill

jij ook een goede nachtrust.......

Nou, Ik val van Green Coffie niet af; ongeacht bij wie het gekocht is.
    Vanaf nu gebruik ik gewoon weer mijn verstand; gezond eten en met mate en als er een wonderpoedertje wordt uitgevonden dat ons allemaal slank maakt, hoor ik 't wel in het Journaal
    Laatst aangepast door Agnes574 : 27-05-10 om 15:39

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Zoals jullie wss wel zien heb ik één en ander verwijderd/aangepast hier in dit topic.
    Vanaf nu willen wij van MediCity hier enkel maar berichten zien die anderen kunnen helpen of eigen ervaringen zonder namen te noemen
    .

Kom ik hier nog eens een 'negatief' bericht tegen (maw; iemand aanvallen/beschuldigen/met de vinger wijzen/afkraken) wordt dit meteen verwijderd!!

Laten we positief en vrolijk verder praten hier over Green Coffee 800 Leptin en onze ervaringen,tips en vragen delen.
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Als ik jullie verhalen zo lees, en jullie eet patronen dan vraag ik me af waarom je die green coffee nodig hebt.
    Jullie eten lichte maaltijden, snoepen niet of nauwelijk en gebruiken weinig vet.
    Zo heb ik dat 2 jaar geleden gedaan met het Sonja Bakker dieet en viel toen ook 1 kilo per week af.
    wat is dan de meerwaarde van green coffee???
    Zit daar iets in wat extra gezond is voor je lijf?
    En genoeg water drinken, dat gteldt ook voor elk dieet, is sowieso voor ieder mensn wel belangrijk.

Groetjes Diane

hallo saskia,

Bedankt voor je reactie. Het is niet zo dat ik elke dag weinig drink. soms heb ik het zo druk op mijn werk dat ik gewoon vergeet te drinken. Ik hou het allemaal niet bij hoeveel water ik per dag drink, maar als ik thuis ben dan drink ik wel bewust water. Voel me dan wel heel opgeblazen en heel erg vol, maar plas het later weer uit.

Als ik de greencoffee die ik van suriname meegenomen had vergelijk met die van hier welke ik bij diverse leveranciers gekocht heb vind ik dat die van suriname meer werking heeft gehad bij mij dan die van hier. doordat ik een droge mond van kreeg was ik verplicht wat te drinken en ben ik toen misschien zo die 5 kilo's kwijtgeraakt.

Ik moet wel erbij vermelden dat je alles wel heel goed heb bijgehouden wie ik wat heb verteld. Ik heb de ene dame waar je over hebt die ik als tip mee gaf veel water te drinken omdat ik in het begin ook zulke verschijnselen heb gehad en door veel te drinken de hoofdpijn, misselijkheid en droge mond wegging heb ik het haar ook aanbevolen te doen en gewoon vol te houden. Dat heb ik toen ook gedaan en ben ik die 5 kilo's kwijtgeraakt.

Hoe kan je van 1 kopje koffie uitdrogen. dat snap ik niet. het is misschien wel heel sterk, maar ik ken mensen die hele dag koffie drinken en niet van uitdrogen. Dus daar ben ik niet met je eens. Ik droog niet uit. Ik vind dat mijn huid er beter van wordt of ik nu wel 2 liter water drink of niet. Je zegt het zelf niet iedereen is hetzelfde.

Of mijn eetpatroon niet goed is maakt helemaal niets uit denk ik. Met mijn eetpatroon ben ik toen ook 5 kilo afgevallen dus zal het daar niet aanliggen. Ik at gewoon normaal hoe ik dagelijks eet en ben toch afgevallen. Die ene kilo die ik kwijt was in 2 weken tijd is gewoon weer erbij gekomen. dus ben ik weer terug op mijn oude gewicht.

Ik blijf de coffee iedere ochtend drinken en probeer 2 liters water te drinken en ik zie wel hoe het allemaal gaat. Als ik niet meer afval stop ik gewoon ermee.

Onassa zegt het al dat we lichte maaltijden eten, niet of nauwelijks snoepen en weinig vet gebruiken. Moet dan toch ook lukken?? Onassa, ik heb Sonja Bakker ook geprobeerd, maar kon het niet volhouden met de recepten van haar. Ik hou niet zo van de melkproducten en elke aardappel eten is niks voor mij. Ik hou van mijn surinaams eten en kan met die greencoffee gewoon blijven eten. Ik eet wat ik lekker vind en ben toch afgevallen. Thanks. no sonja bakker voor mij. Ik let nu gewoon op wat ik eet en een kopje coffee in de ochtend erbij doet geen kwaad denk ik. Hoe lang heb je die Sonja Bakker kunnen volhouden?

Nogmaals bedankt voor jullie reactie dames en jullie horen van mij. Ik ben morgen vrij en ga weer op de weegschaal staan en hoop dat ik goede cijfers zie. Ik hou jullie op de hoogte.

groetjes,
    Shantie
    Laatst aangepast door Shantie : 28-05-10 om 02:01

Hoi Shanti.

Ik heb toen 9 weken Sonja Bakker gedaan en ben er ook 9 kilo door kwijt geraakt (2 jaar geleden).
    Ik kon het redelijk goed volhouden al steggelde ik wel met de warme maaltijden omdat ik niet erg van aarappelds en groente houd(kon dus niet zoveel varieeren daarmee) en helaas houd ik ook niet zo van rijst en vlees (ja, een echte moeilijke eter ben ik, ben meer een brood mens).
    Ik heb mijn streef gewicht lang kunnen houden nadat ik was gestopt, maar ja....op den duur sluipt toch het oude patroon er weer in en geleiderlijk aan kwam ik steeds weer wat aan.
    Nu zou ik eigenlijk graag een kilo of 5 a 7 kwijt willen .
    Het gaat bij mij voornamelijk in mijn romp zitten, borsten (E cup) , maag en buik)
    Mijn benen zijn nooit echt dik geweest.
    Ik merk wel dat het moeilijker word naar nate je wat ouder word (ben nu 46) en toch wandel ik veel (en dan echt tochten op de grillige Veluwe) en rijd paard.
    Het hoeft voor mij ook niet vanwege het uiterlijk(hoewel dat mooi mee genomen is) maar meer omdat mijn buik en maag me vaak in de weg zitten.
    Nu moet ik erbij zeggen dat ik erge last van obstipatie heb, dus zit vaak vol lucht en ontlasting wat niet weg wil.
    Ik had voor ik dit topic las nog nooit van green coffe gehoord, enkel van groene thee
    Dus vandaar dat ik het volg want ben er altijd wel geinteresseerd in, maar ik lees dan ook dat er mensen zijn die last krijgen van bijwerkingen, en aangezien ik iemand ben die erg gevoelig is voor bijwerkingen (van medicijnen) denk ik dat het voor mij niet een geschikt middel is.
    Maar ik volg het wel hoe het bij jullie gaat.

Groetjes,
    Diane

Hallo Diane,

Ik heb de laatste tijd ook heel veel last van obstipatie terwijl ik genoeg drink en beweeg. zit ook met vol lucht. Niet zo'n prettig gevoel. en omdat ik mijn ontlasting niet kwijt kan denk ik, blijf ik gewoon op mijn oude gewicht. Ik val niet meer af van de groene coffee. het wordt tijd dat ik advies ga vragen bij Anita bij wie ik de laatste keer mijn groene coffee gehaald hebt. misschien kan ze mij helpen met de laatste 5 kilo's die ik kwijt wil. Bedankt voor je reactie. Ik wil je wel bij vermelden dat de bijwerkingen niet zo erg zijn wat mensen allemaal schrijven. Het verschilt natuurlijk bij een ieder. Dus als je wil afvallen kan je het gewoon proberen. ik ken meer mensen die er wel van zijn afgevallen dan mensen die geen resultaat zien. Bij mij is het even opgehouden weet niet waar het aan ligt. in het begin ben ik wel 5 kilo's afgevallen en daar is het bijgebleven. Wat ik ook doet. Ik doe niks anders dan wat ik voor heen deed toen ik die 5 kilo's kwijt was. dus.

groetjes,
    Shantie

Hallo Allen,

Shantie, waar van Suriname had je de Green Coffee gehaald? Ik hoor graag van je.

Alvast bedankt.
    Jennefer

Mijn man heeft het voor mij meegenomen uit suriname. Hij heeft het van een vriendin gekregen. Ik zou het moeten vragen waar ze het in suriname heeft gekocht.

groetjes,
    Shantie

Ik gebruik nu een tijdje de groene koffie van Slim2000. Het remt echt mijn eetlust. Ik ben nu 2 weken geleden begonnen, ben nu 2 kilo kwijt. Voel me minder futloos, krijg meer energie.
    Toch weer spannend zo`n nieuw product, na al wat geprobeerd te hebben. Maar goede service en snelle levering.

Bevestig je registratie in je mail! Premium Account

Hallo forum, Ik vind het ontzettend fijn dat er ook hier groene koffie een topic te vinden is.

Ik ben op aanraden van mijn zus aan de groene koffie begonnen.
    Ze kende een bedrijf dat je naast de koffie te verkopen een beetje meer geeft in begeleidng en advies en het kost je niets extra.
    Ben al 14 Kilo lichter in twee maanden. Ben op aanraden van kracht van Licht , het bedrijf, ook steeds een week gestopt om voor ik aan de volgende doos begon.Om mijn gewicht te stabiliseren. Op naar doos 3 in de komende week.

Het was voor mij heel erg belangrijk dat ik echt iets aan mijn eetpatroon deed, naast de koffie te gebruiken .Ik hou gewoon erg van lekker eten, dat valt niet te veranderen maar eet nu echt heel lekker, maar stukken minder!!!

Ik heb op advies van het bedrijf waar ik de koffie van koop, minstens 3 keer per week een half uur ergens heen gewandeld en terug.
    Ik vind echt dat ik goed begeleid word en ze oprecht en anders zijn .

Ze hebben heerlijke recepten en sturen je op verzoek ook een dieetplan voor 3 weken.
    Hiervoor heb ik Sonja geprobeerd ,maar ik vond het eten zo saai en smakeloos, wat ook niet echt bevordelijk werkt in het volhouden en deze recepten zijn lekker en makkelijk te maken.

Toen ik een paar weken bezig was en mijn tweede doos bij ze bestelde kreeg ik de vraag of ze me nog beter konden ondersteunen met een dieet plan, vond ik eigenlijk een erg goed idee.

Het plan werkt, de koffie werkt, ze hebben nogmaals(ik hou van lekker eten hahahah) lekere recepten en ik blijf afvallen.
    Heb ook hun andere thee geprobeerd , fijne thee en kan niet anders dan dit bedrijf een grote 10 geven. Mooie site en leuk bedrijf!!!

Ze hebben trouwens ook gewone winkels waar je de koffie kunt kopen.
    Ik gebruik de leptin green coffee 800.

Wie weet heb je er ook iets aan!

Groetjes,

www.krachtvanlicht.nl
    Laatst aangepast door Sonrisade : 10-07-10 om 14:54 Reden: taal fout

Hoi,

Ik heb een vraagje. Ik heb twee keer een doos green coffee 800 van leptin gekocht en volgens mij hielp dit wel, vooral omdat mijn eetlust ervan afneemt. Maar van mij mag het wel wat sneller gaan. Op een site heb ik ook Leptin green coffee 1000 gevonden ( www.mygreencoffee.nl ). Hoe lang kun je zoiets gebruiken?

Exclamation Re: Green Coffee 800 Leptin ( afslankkoffie )

Beste Green Coffee gebruikers,

Na een paar dagen het zelf gebruikt te hebben (met succes; 2 kilo kwijt) ben ik her en daar info aan het zoeken over dit product. Na een mail gestuurd te hebben naar de Inspectie voor de Gezondheidszorg, kreeg ik het volgende schokkende antwoord. Onderstaand ter waarschuwing de e-mailwisseling en links ter info. Ook ik wil graag afslanken (van 112 naar 90) maar absoluut niet ten koste van mijn gezondheid!!

-----------------mijn vraag---------------------
    Goedemiddag,

Ik heb onlangs enthousiast een kruidendrank (Green Coffee 800, van de American Leptin Pharmaceutical co.), dat aangeprezen wordt als een afslankkoffie aangeschaft.

Bij aflevering kreeg ik een briefje dat de drank niet geschikt is voor mensen met een hoge bloeddruk en hartproblemen. Toen ik dat las was ik argwanend geworden, ook omdat op de verpakking stond pharmaceutical company uit VS.

Ik heb mijn vraag of dit een veilig produkt voor Nederland is opgestuurd naar de Voedsel en Waren Autoriteit.

Die verwezen mij door naar u omdat het zich hier om een aangewezen geneesmiddel gaat, en het toezicht hiervan bij de inspectie voor de gezondheidszorg ligt.

Vandaar dat ik bij u aanklop met deze vraag. Dit produkt is erg populair aan het worden, maar wil wel graag weten of het echt een veilig, natuurlijk product is.

Kijk uit naar uw reactie.
    -----------------het antwoord---------------------
    Hartelijk bedankt voor uw e-mail.

Er zijn inmiddels enkele monsters Green coffee onderzocht en hieruit blijkt dat Green coffee de stof sibutramine bevat. Deze stof staat niet vermeld op de verpakking van green Coffee. Sibutramine is een geneesmiddel voor de behandeling van overgewicht. Ondertussen is in de VS en Europa de handelsvergunning voor sibutramine bevattende middelen (Reductil) ingetrokken, omdat de voordelen van het gebruik van sibutramine bevattende middelen niet langer opwegen tegen de hoge risico’s (zie link). Bij gebruik van sibutramine bevattende middelen is er een verhoogd risico op ernstige cardiovasculaire aandoeningen, zoals een beroerte of een hartaanval.

Ter afsluiting wil ik u vragen of u mij a.u.b. wilt laten weten waar u de Green Coffee 800 heeft gekocht.

Met vriendelijke groet,

.................................................. ......................
    Bureau Opsporing
    Inspectie voor de Gezondheidszorg
    Parnassusplein 5 | 2511 VX | Den Haag | Kamer D1405
    Postbus 16119 | 2500 BC | Den Haag
    .................................................. ......................
    T 070-3407455
    F 070-3405394
    ------------------------linkjes----------------------------
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Sibutramine

http://www.cbg-meb.nl/CBG/nl/humane-...st/default.htm

http://www.abbottnederland.nl/nieuws/artikel/item/abbott-schort-verkoop-van-obesitasgeneesmiddel/?tx_ttnews[backPid]=24&cHash=e8503c8b97a6a06fbb2affb62cfd8853

Wanneer je het rechstreekse e-mailadres van de informatieanalist van de Inspectiedienst wilt hebben, stuur me dan even een berichtje.

.................................................. .................................................. ...
    KENNIS IS MACHT
    Laatst aangepast door beautyvol : 13-07-10 om 12:12

happylady
    Guest

Hoi Sonrisade

Ik heb ook green coffee 800 ,maar wat ik vreemd vind jij bent 8 weken bezig en dan elke keer een week gestopt en nu ga je pas naar doos 3 ..dus met 36 zakjes 14 kilo kwijt,vind ik vrij veel eerlijk gezecht dat is bijna 4 ons per zakje, ik vind het wel heel knap maar of het goed is...ik vraag me af heb jij niet de koffie met verboden stofje dat jij zo snel afvalt...ik bestelde voorheen bij biocare te tilburg en sinds 2 weken
    bij www.green-coffee800.nl omdat die directe begeleiding via hyves had vond ik zelf prettig maar bij beide gaat het super goed maar niet zo snel..dus voorzichtig

Banned Premium ++ Account

ha happylady,
    zit je nu aan de green cofee en aan de citroencapsules.......nou dan ben je over 1 week superslank!!!
    heb zelf ook nog vanalles bekeken maar in den haag zit een (lijkt mij)heel veilige winkel die echt zo eerlijk is....die verkoopt ook de green coffee,
    staan op marktplaats met een advertentie.

@Happylady, ik heb naast het drinken van de koffie, ook het sporten opgepakt en mijn eten aangepast.
    Ik dieet op een manier waarmee ik veel groenten eet en fruit, weinig zuivel en minder honger heb. Ik merk ook dat ik sneller vol zit.
    Ik heb dit dieet gekregen via het bedrijf waar ik mijn green coffee koop.
    Voel me vit en erg lekker.
    Mijn koffie komt niet uit Suriname maar gewoon bij een Nederlands bedrijf hoor.Ze hebben het certificaat van echtheid van de producent en ik geloof dat ze vanuit de begeleiding en de positieve instelling die ze aan de dag leggen in mijn begeleiding echt dat ze goed en betrouwbaar zijn.

Groetjes

Mijn wil om af te vallen en helemaal gezond te zijn is echt mijn drijfveer...

happylady
    Guest

Hoi sietske

ja we hadden met zijn 4 e n bij...nou ja waar het relletje over begon besteld 1 heeft gekregen 3 niet..daarna had ik via een vriendin mee besteld maar ik dacht dat word niks,toen belde ze me op wanneer ik het bij haar haalde haha van alle gemakken voorzien nu,maar gebruik het niet samen hoor ik wacht maar ik vond dit wel een hoge score,maar ja als ze alles aanpast is dat misschien mede een reden..er was vanmorgen wel weer af dus niet veel maar toch tot nu toe even de citroen kan daarna misschien wisselen ,...ik moet het wel een beetje gezond houden

happylady
    Guest

Hoi Sonrisade

Oh oke ik schrok al zou wel heel mooi zijn natuurlijk maar erg veel maar dan heb ik dat verkeerd begrepen als je alles aanpast en gaat sporten zal het misschien heel snel gaan,helaas heb en gun ik mezelf geen tijd om te sporten zou eigenlijk wel beter zijn natuurlijk hoeveel moet jij nog afvallen dan nu?

Banned Premium ++ Account

ha happy lady,
    ik zal je eens wat vertellen.........ik heb vandaag ook green coffee binnengekregen......
    eigenlijk weet ik niet eens wat ik moet.....want wil nog niet weer afvallen(over paar maanden weer)
    heb het dus vanmiddag gedronken, helemaal de verkeerde tijd natuurlijk.
    dus ik ga miss net als jij om en om doen ofzo.
    dit is dus typisch een actie van mij

@happylady
    Hey absoluut geen probleem hoor.
    Ik moet nu nog ongeveer zo'n 17 kilo afvallen om weer op een normaal gewicht te zitten en krijg daar hele fijne ondersteuning bij zoals ik je al vertelde,ben ik echt blij mee, want het helpt zo ontzettend goed.

Door te sporten en fijn te eten, gaat het ook echt beter dan verwacht.Doordat je zo snel resultaat ziet raakt je echt gemotiveerd om vol te houden, dat gevoel van weer trots te kunnen zijn op jezelf is ook een hele prettige boost hoor.
    Als je tijd hebt zou ik zoals ze me aangeraden hadden, eerst iedere dag 15 minuten ergens heen wandelen en terug en zo opbouwen.
    Misschien dat dat ook voor jou kan werken?

happylady
    Guest

Hoi Sietske

haha jij bent net zo zot als ik dus van alles tegelijk willen weten dat het niet kan toch bestellen ,ik wacht dan nog maar even ik kijk hoe jij je voelt..

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Soortgelijke onderwerpen

1. Afslanken via Green-Light
    By figaro in forum Voeding, vitamines en mineralen
    Reacties: 1
    Laatste Post: 01-09-06, 14:06