Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 5131415
Weergeven resultaten 701 tot 712 van 712

Onderwerp: Feochromocytoom, een bijniertumor

Premium + Account meneereddie's Avatar

Standaard Re: Feochromocytoom, een bijniertumor

En wat is het gevolg hierop?
    Hoe groot is de tumor, en wat zijn voor jou de consequenties?
    Ed

Ik heb precies de zelde klachten. Zou ik mogen vragen of ze iets hebben gevonden?

Citaat Origineel gepost door Esra86 Bekijk Post
    Ik heb precies de zelfde klachten. Zou ik mogen vragen of ze iets hebben gevonden?
    Hallo, In 2008 is mijn rechterbijnier verwijdert, omdat daar een tumor uit gegroeid was, iets groter dan een tennisbal. Dergelijke klachten kun je ook hebben met een kleine tot zeer kleine tumor. Dat is individueel anders. Ieder lichaam reageert anders, en iedere hormoonhuisvesting reageert er anders op. Wanneer je dit onderwerp terug bladert, kom je ergens twee foto's tegen van de bij mij verwijderde tumor.
    Ed

Ik weet niet hoe deze forum werkt mijn bericht was bedoeld voor Lspekkie ik heb de zelfde klachten ik wou vragen of ze iets was uitgekomen

Ik weet niet hoe deze forum werkt mijn bericht was bedoeld voor Lspekkie ik heb de zelfde klachten ik wou vragen of ze iets was uitgekomen
    Wat voor klachten?
    Ed

Hoi ik heb precies de zelfde klachten sinds augustus. Is er wat bij jou uitgekomen. Ik loop al 4 maanden met een enge rare hoofdpijn.

Hoi ik heb precies de zelfde klachten sinds augustus. Is er wat bij jou uitgekomen. Ik loop al 4 maanden met een enge rare hoofdpijn.
    Is dat de enige klacht, of heb je meerdere klachten? Wil jij een goede omschrijving geven?
    Ed

Ik begrijp niets van deze forum. Ik wil graag op de reactie reageren van Lspekkie. Heb de zelfde klachten als hem/haar.

4 maanden aanhoudende rare hoofdpijn 24/7 met aanvallen word het erger.
    Ik had heel mijn leven een te lage bloeddruk en een hartslag van 64. Nu is mijn bloeddruk normaal en mijn hartslag soms in rust 140 en boven.
    Pijn onder ribben midden en rechts.
    Opgejaagdheid en nerveusiteit om niks.
    Rare angstaanvallen. Heel anders dan gewoon.
    Aanvallen die mij in de nacht wakker maken. Hartkloppingen.
    Elke ochtend word ik doorweekt wakker van de zweet. Ik had eerst last van diarree nu last van constipatie. Ben buitengewoon moe door de aanvallen. Aanvallen komen uit mijn buik gevoel alsof het een hitte storm is van opgejaagdheid door mijn lijf door naar mijn hoofd. Ik voel mij buitengewoon hondsberoerd.

Het begon allemaal met rare hersens schokken door mijn hoofd. Op een avond zat ik thuis en zag opeens wazig. Ik sprak ook als een dronken man. Ik ging slapen en werd snachts wakker met een heftige aanval die mij wakker maakte. Alsof ik een stoot door mijn lijf kreeg werd bezweet wakker met hartkloppingen. Ik moet ook overgeven of bijna overgeven bij zon aanval. Drs gooien alles op stress of depressie. Ik had een mooi leven. Was gelukkig en er was geen stress of iets aan de hand. En nu opeens dit. Ik word gek van die klachten. Als zon aanval komt lijkt het alsof ik uit mijn lijf wil springen. Ik ben bekend met paniek en angstaanvallen en ik herken dat dit het niet is. Ik wacht op een second opion doorverwijzing naar de internist. De eerste internist heeft enkel cortisol gemeten. En ook zij gooide alles op stress af. Terwijl ik die niet had. Heb geen schulden geen problemen niks. Ik sta bijna op het punt om een prescan te doen

Ik kan je alleen maar aanraden om urine onderzoek te laten doen. Daaruit kunnen ze vertellen of je een Feochromosytoom hebt. Een bijniertumor.
    Deze klachten zijn bekend bij mij en anderen die zo'n tumor hebben gehad.
    Wacht niet lang, maar vraag deze week al een verwijzing naar de internist.
    Is je urine anders van kleur en geur?
    Moet je vaker plassen?
    Ik heb o.a. diabetes eraan overgehouden.
    Dus laat dat ook controleren.
    Maar laat je niet afschepen!!
    Ed

Hoi ed. Dank u wel voor uw bericht weer terug.
    Ik heb een second opinion aangevraagd bij de ha. Ik wacht op een afspraak. Het ziekenhuis zei dat ze eerst gingen bespreken of ik wel of niet mocht komen. Ik heb nog meer klachten en symptomen.
    Ik ben ook buiten gewoon heel erg moe ook door alles. Het mentaal volhouden word ook steeds moeilijker. Ik heb al een paar jaar dat ik heeel veel moet plassen en soms 10 x in de nacht mijn bed uit moet. In mijn familie zijn ook veel ziektes. Waaronder diabetes. Ik heb al jaren last van hypoglykomie klachten maar is nooit officieel uitgesloten dat ik dat heb. Ik ben dit jaar er ook achter gekomen dat ik pcos heb. Mijn lichaam maakt teveel testosteron aan. Pcos gaat gepaard met insulineresistentie maar de internist gaf hier geen gehoor aan en wou dit niet bij mij testen terwijl iedereen in nederland daar recht op heeft.
    In mijn familie komt veel diabetes voor. Mijn oom liep dit jaar langere tijd met diarree elke dag. De ha stuurde hem steeds maar weg en zei dat dit stress was. Net optijd waren ze er achtergekomen dat het darmkanker was. Stuk van zijn darm is verwijderd. Een andere oom keel kanker. Loopt nu met een hoge stem en kippennekje rond. Mijn nicht baarmoederkanker uitgezaaid naar haar lever longen en nu hersenen en ondergaat nu chemo. Of ze het gaat redden is nog maar de vraag. Oma hoge bloeddruk en hartfalen. Zit nog steeds elke week te sjoemelen met medicijnen om de juiste bloeddruk te krijgen. Andere oma paar keer herseninfarct gehad en alhzeimer. Mijn moeder met trage schildklier en hashimoto. Mijn tante met ziekte van graves en snelle schildklier. Ik kom uit een familie met veel ziektes. Ik ben geen hypochonder en ben ook niet bang voor ziektes of de dood. Ik ben alleen bang dat ik maar moet overleven met deze klachten en dat ik niet kan leven zoals ik daarvoor deed. Mijn klachten worden maar weg gestopt en niemand geeft er echt gehoor aan. Terwijl ik weet en voel dat er iets mis is. Voorheen was ik een actieve meid (ben 30 jaar) deed 2 keer per week thaiboksen. Fitness kon alles doen nu lig ik 4 maanden plat op bed . Als de internist mij weer niet serieus neemt ga ik een prescan doen. Ik weet het anders ook niet meer. Arts wilt mij aan de anti depressivia maar ik ben totaal niet depri. Ik heb juist zin in het leven want ik hou van mijn leven

Hoe kan ik reageren op het bericht van Lspekkie?

Hoi Esra,

Ga naar de HA, en vraag een verwijzing voor de internist. Die moet gegeven worden. Vraag aan de internist of jouw urine mag worden gecontroleerd, ivm de bijniertumor.
    Vraag ook of ze je bloed willen controleren op teveel aan verschillende hormonen.
    Ik zeg vraag, maar je mag dat ook eisen.

Als later blijkt dat je geen bijniertumor hebt, vraag dan direct verder onderzoek aan.
    Misschien groeit er een vleesboom in je buik, waardoor veel bekneld zit, zoals darmen, vaten, etc...

De pijn onder je ribben, is niet zorgwekkend, denk ik. Jouw ademhaling, je angst, en plotselinge bepaalde bewegingen, kunnen al voldoende zijn om daar pijn te krijgen.

Veel ziektes in de familie, hoeft niet te betekenen dat jij ook dat zal krijgen.
    Je kunt er sowieso gevoeliger voor zijn.

Je leert je lichaam kennen op een hele andere wijze...
    Luister goed naar jouw lichaam. Van binnen, en de buitenkant...
    Onthoud wat je voelt, wat je ervaart. En tracht overal een hele goede omschrijving van te geven.

Als je vragen hebt, stel ze gerust. Ik neem de tijd...
    Ed

Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 5131415

Soortgelijke onderwerpen

1. Problemen na het stoppen met anabolen
    By brouwer in forum Anabolen
    Reacties: 72
    Laatste Post: 06-07-16, 19:42
  2. Benauwdheid diagnose hyperventilatie ?!
    By Menno van Krimpen in forum Kanker Forum
    Reacties: 42
    Laatste Post: 20-03-10, 22:47
  3. Klysma,waar kan ik dat krijgen?
    By WannabeHappy in forum Maag, darm en spijsvertering
    Reacties: 9
    Laatste Post: 22-06-09, 12:15
  4. Overmatig gewichtsverlies
    By [email protected] in forum Diabetes / Suikerziekte Forum
    Reacties: 32
    Laatste Post: 10-08-05, 17:48
  5. Allergie van een leren broek?