Weergeven resultaten 1 tot 38 van 38

Onderwerp: Profiel en Onderwerpvragen

  1. #1
    Premium ++ Account
    Lid sinds
    15-04-2010
    Posts
    1.625
    Dagboek berichten
    12

    Standaard Profiel en Onderwerpvragen

    Maar wat betekend is bedankt? en heeft bedankt? Luuss heeft me gewezen op een artikel, en ik wilde luuss gewoon bedanken, positief.gr. Gossie

  2. #2
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: misschien niet nieuw,

    "is bedankt" betekend dat iemand jou post, reactie of artikel goed vind en dat diegene je bedankt voor jou plaatsing. Op je profiel bij Statistieken "find all thanked post by" kan je zien wie jou bedankt heeft.

    "Heeft bedankt" betekend dat jij iemand bedankt hebt voor het plaatsen van een post, reactie of artikel. Op je profiel bij Statistieken "find all posts thanked by" kan je zien wie jij bedankt hebt.

    Bedankt voor je bedankje
    En bedankjes zijn positief!

    Liefs Luuss
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

  3. #3
    Premium ++ Account
    Lid sinds
    15-04-2010
    Posts
    1.625
    Dagboek berichten
    12

    Standaard Re: Misschien niet nieuw

    Nu kom ik weer met een vraag! Bij mijn profiel wil ik best wat antw. geven. Maar ik open het, maar het lukt me geen antwoord te geven . Zelfs bij N/B., ik ben nog niet zo'n netwerkster.

    Alvast bedankt voor de reactie eventueel!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. #4

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Misschien niet nieuw

    @ Gossie,

    Waar wil je precies antwoord op geven? Wil je antwoord geven op profielberichten welke andere leden naar jou sturen, of wil je je profielinformatie aanpassen?
    Het krachtigste medicijn voor ellende is loslaten!

  5. #5
    Premium ++ Account
    Lid sinds
    15-04-2010
    Posts
    1.625
    Dagboek berichten
    12

    Standaard Re: Misschien niet nieuw

    Hoe ik mijn profielinformatie aan kan passen.

  6. #6

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Misschien niet nieuw

    Oke, komt ie:

    Als eerste ga je naar je eigen profiel toe. Helemaal bovenaan zie je dan je profielafbeelding en daarnaast je naam (Gossie dus). Daarboven zie je een balkje met allerlei dingen staan : Instellingen, All Albums, Dagboeken, Faq, Community, Kalender etc.
    Je klikt dus op Instellingen.

    Wanneer je bij instellingen bent zie je links een balk met allerlei informatie staan. Te beginnen met: Persoonlijk profiel -> Wijzig Profiel informatie, Wijzig profielpagina, Profile Privacy en Wijzig profiel plaatje.

    Hier moet je dus Profiel Informatie hebben. Dan zie je eerst wijzig email & wachtwoord en kun je de keuze maken of je je geboortedatum zichtbaar wilt hebben etc. Gewoon naar beneden scrollen en daar vind je de rest van de profielinformatie welke je kunt aanpassen.

    Succes! Laat je het even weten of het gelukt is?
    Het krachtigste medicijn voor ellende is loslaten!

  7. #7
    Premium ++ Account
    Lid sinds
    15-04-2010
    Posts
    1.625
    Dagboek berichten
    12

    Standaard Re: Misschien niet nieuw

    Hoi Sylvia,

    Bedankt voor je informatie, over de profielinstelling.
    Volgens mij is het gelukt.

    Gossie

  8. #8

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Misschien niet nieuw

    Geen probleem Mooi dat het gelukt is!
    Het krachtigste medicijn voor ellende is loslaten!

  9. #9
    Premium ++ Account
    Lid sinds
    15-04-2010
    Posts
    1.625
    Dagboek berichten
    12

    Standaard Re: Profiel en Onderwerpvragen

    Ik heb een vraag over het afmelden van de e-mailtjes die ik ontvang.? De reacties van de onderwerpen. Dat afmelden van de onderwerpen, betekent dat dan wel, dat ik nog gewoon kan reageren.!

    'k wil de e-mailtjes niet meer ontvangen. Ik kom toch vrijwel dagelijks op MC

    groetjes, gossie
    Geniet van het leven, het is later dan je denkt!

  10. #10
    Banned Premium ++ Account
    Lid sinds
    17-02-2010
    Locatie
    overijssel
    Posts
    4.083

    Standaard Re: Profiel en Onderwerpvragen

    @ gossie.....ik snapte hier in het begin echt nergens wat van
    moest zelfs vragen hoe ik mn pm tevoorschijn toverde...
    nu gaat het wat beter maar quoten is nog vaak niet goed..
    ik kan je dus niet helpen, maar het is dus echt niet vreemd dat je er nix van snapt!!!

  11. #11

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Profiel en Onderwerpvragen

    @ Gossie,

    Ah ja dat probleem ken ik! Oke ik ga het je uitleggen, je gaat weer naar je profiel toe! Vervolgens druk je weer op de instellingen linksboven (net zoals je gedaan hebt bij je profielinformatie aanpassen) Vervolgens kom je dus weer in het controlepaneel, met links de hele balk met opties. Je scrollt weer iets naar beneden zodat je een blok met wederom Instellingen ziet. In dat blokje staan o.a. wijzig pasfoto, wijzig handtekening etc. Iets daaronder staat: Wijzig Opties.

    Dan zie je eerst een blok met aanmelden en Privacy vervolgens zie je een blok met Berichten en Notificaties. En in dat blok staan alle emailopties. Wil je geen notificaties meer ontvangen van de onderwerpen waarop jij gereageerd hebt, dan selecteer je bij: Standaardmodus voor abonnementen op onderwerpen: NIET ABBONEREN. Waarschijnlijk staat hij nu op directe notificatie Als het goed is moet hier het probleem mee opgelost zijn!
    Het krachtigste medicijn voor ellende is loslaten!

  12. #12
    Premium ++ Account
    Lid sinds
    15-04-2010
    Posts
    1.625
    Dagboek berichten
    12

    Standaard Re: Profiel en Onderwerpvragen

    @ Sietske

    Bedankt voor je ondersteuning.Fijn om te horen dat ik niet de enige daarin bent.

    @ Sylvia

    Bedankt voor je uitleg, ik ben ermee aan de gang gegaan. En als het goed is het probleem opgelost.
    Geniet van het leven, het is later dan je denkt!

  13. #13

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Profiel en Onderwerpvragen

    @ Gossie,

    Ah dat is mooi! Mocht je ergens nog niet uitkomen geef maar een gil!
    Het krachtigste medicijn voor ellende is loslaten!

  14. #14
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Profiel en Onderwerpvragen

    Foto/Afbeelding plaatsen;

    * Het plaatje of de afbeelding die je wil invoegen sla je op op je pc, waar je hem makkelijk terug kan vinden. Je gaat naar uitgebreide editor, dan zie je in de bovenste rij een soort paperclip icoontje staan. Als je op de paperclip klikt krijg je een pop-up venster en daarin kan je bestanden uploaden via je computer (max 5) of via een url (max 5). In het pop-up venster staan onderaan ook welke bestanden en van welke grootte ze mogen zijn...
    Als je ze geupload hebt volgens het pop-up venster, staat er huidige bijlagen onder waar je bestanden en urls kan invoegen. Als je nogmaals op de paperclip klikt (bij de editor) krijg je het bestand wat je wilt invoegen te zien en dan kan je het invoegen.

    * Een plaatje of afbeelding invoegen kan ook door in het normale scherm op het op 1 na rechtse icoontje of als je in de uitgebreide editor zit in de onderste rij op het 4e icoontje (lijkt op een berg met geelheid erachter) te klikken en dan kan je een url geven van waar via je het plaatje wil uploaden.

    Als je niet weet hoe je de URL van een foto kan vinden:
    Rechtermuisklik op het plaatje drukken -> eigenschappen klikken -> Dan krijg je een grijs schermpje, alles wat achter locatie: staat selecteren en kopieren. Dit gekopieerde deel plak je dan vervolgens in de balk waar je de URL moet zetten.
    De URL van een plaatje kun je ook vinden door met de rechtermuisknop op de afbeelding te klikken en dan te klikken op "afbeeldingslocatie kopiëren".
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

  15. #15
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Profiel en Onderwerpvragen

    Een nieuwe post of onderwerp plaatsen;

    Op de hoofdpagina van Medicity staat "Problemen of vragen over je gezondheid? Plaats hier een bericht!" Daar kan je de nieuwe post een titel geven en datgene typen wat je wil vragen of zeggen. Deze posts komen allemaal terecht in "Overige Discussie Rubrieken -> Algemene vragen en discussies"
    Het kan zijn dat Sylvia93 of Agnes 574 (De moderator van die rubriek) de post verplaatsen naar een andere rubriek waar ze post beter thuis hoort, maar dan krijg je een berichtje (Privé bericht ookwel PM of PB) daarover.

    Een andere optie is om naar de desbetreffende rubriek te gaan.
    Als je een nieuw bericht wil aanmaken over Multiple Sclerose dan kun je naar "Ziekten en Aandoeningen -> "Zenuwen en beendergestel" gaan en dan staat er onder "Zenuwen en beendergestel Hier vind je tips, vragen en discussies over botbreuken, hernia, beknelde zenuwen, etc." in het groen "New Thread" Als je daarop klikt kom je in een scherm waar je je nieuwe onderwerp een naam kan geven en je vraag/ervaring kan typen. Als je klaar bent met het bericht maken kun je klikken op "Nieuw Onderwerp Versturen wat links onder staat.
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

  16. #16
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Profiel en Onderwerpvragen

    Icoontjes

    Als je een nieuw bericht verstuurd (New Thread) is er een mogelijkheid om je nieuwe onderwerp van een icoontje te voorzien. Dat staat onder het vak waar je de tekst kan typen en boven Nieuw Onderwerp Versturen.

    Als je reageert op een post kan je bij uitgebreide editor je post ook van een icoontje voorzien.

    Het uitroepteken mag alleen gebruikt worden als het om een artikel gaat!
    Het pijltje naar rechts in een groene cirkel mag alleen gebruikt worden als het om een stelling gaat!
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

  17. #17
    Banned Premium ++ Account
    Lid sinds
    17-02-2010
    Locatie
    overijssel
    Posts
    4.083

    Standaard Re: Profiel en Onderwerpvragen

    zo dus???

  18. #18
    Banned Premium ++ Account
    Lid sinds
    17-02-2010
    Locatie
    overijssel
    Posts
    4.083

    Standaard Re: Profiel en Onderwerpvragen

    Yes!!!!!!

  19. #19
    Premium ++ Account
    Lid sinds
    15-04-2010
    Posts
    1.625
    Dagboek berichten
    12

    Standaard Re: Profiel en Onderwerpvragen

    @ Sietske
    goed dat je het onder de knie hebt.

    @Sylvia
    Het lukt me niet om de e-mail notificatie uit te zetten. Ik doe wat verkeerd! Ik heb ook op de links van de e-mail gedrukt. Ook daar blijven de e- mails niet weg.! Ik blijf het proberen.

    Ik geef niet op!!!!!!!!!!!!!!!
    Geniet van het leven, het is later dan je denkt!

  20. #20
    Banned Premium ++ Account
    Lid sinds
    17-02-2010
    Locatie
    overijssel
    Posts
    4.083

    Standaard Re: Profiel en Onderwerpvragen

    ha gossie,
    als je op je profiel links boven op instellingen tikt, krijg je in je scherm geaboneerde onderwerpen.
    daar staat onder...abb. opheffen, als je dat doet krijg je geen emails meer, ik niet iig, maar als ik ergens nieuw op reageer heb ik soms zomaar weer een mail.
    dus regelmatig hef ik mn abb. op
    ik weet niet of je dit bedoelde....weet wel dat ik een echte pc kluns ben en miss. daardoor iets makkelijker in uitleggen.

  21. #21
    Premium ++ Account
    Lid sinds
    15-04-2010
    Posts
    1.625
    Dagboek berichten
    12

    Standaard Re: Profiel en Onderwerpvragen

    @Sietske
    Ik heb'm ingesteld als; geen e-mail notificatie bij geabonneerde onderwerpen.
    Dus dat is niet goed, nu heb ik geen abonnementen ingesteld.
    Laatst aangepast door gossie : 04-07-10 om 08:26 Reden: gigantische taalfout
    Geniet van het leven, het is later dan je denkt!

  22. #22

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Profiel en Onderwerpvragen

    @ Gossie,

    Ah mooi je bent er al uit! Je kunt idd ook op: geen e-mail notificatie drukken.. Bij mij werkte dat toen niet dus bij mij staat hij standaard op niet abboneren (als het goed is hoor je dan ook geen notificaties te krijgen )!
    Het krachtigste medicijn voor ellende is loslaten!

  23. #23
    Premium ++ Account
    Lid sinds
    15-04-2010
    Posts
    1.625
    Dagboek berichten
    12

    Standaard Re: Profiel en Onderwerpvragen

    @ Sylvia,

    Volgens mij is het nu gelukt. Ik kreeg geen e-mail van jouw reactie op profiel en onderwerp vragen.
    Geniet van het leven, het is later dan je denkt!

  24. #24

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Profiel en Onderwerpvragen

    @ Gossie,

    Mooi! Dan is het idd gelukt
    Het krachtigste medicijn voor ellende is loslaten!

  25. #25
    Premium ++ Account
    Lid sinds
    15-04-2010
    Posts
    1.625
    Dagboek berichten
    12

    Standaard Re: Profiel en Onderwerpvragen

    @ Sylvia

    Het is idd niet gelukt. Ik was te vroeg met juichen.!!!!!!!!!! Het is nu 16.55uur. En de berichten/e-mails reactie van pakweg 13.55uur! Helaas, maar even goed bedankt voor je reactie, Sylvia

    Ik blijf alle opties proberen
    Geniet van het leven, het is later dan je denkt!

  26. #26

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Profiel en Onderwerpvragen

    @ Gossie

    Probeer het nog eens met : Niet abboneren. Je moet wel onderaan de pagina drukken op: Aanpassingen bewaren hè? (Neem aan dat je dat wel gedaan hebt) Bij mij duurde het trouwens ook lang voordat ik geen mails meer kreeg hoor!
    Het krachtigste medicijn voor ellende is loslaten!

  27. #27
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Profiel en Onderwerpvragen

    @ Bar,
    Fijn dat het gelukt is

    @ Gossie,
    Ja ik heb zelf ook abonnementen uitgezet, maar als ik op een nieuw onderwerp reageer krijg ik daar wel weer een e-mail van, zoals Syl zegt kan het even duren voordat de mails stoppen...
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

  28. #28
    Premium ++ Account
    Lid sinds
    15-04-2010
    Posts
    1.625
    Dagboek berichten
    12

    Standaard Re: Profiel en Onderwerpvragen

    @Luuss en Sylvia,
    ik denk dat het nu gelukt is. Ik krijg ongeveer 2 dagen geen e-mails meer. Bedankt voor jullie advies.
    Geniet van het leven, het is later dan je denkt!

  29. #29
    Premium ++ Account
    Lid sinds
    15-04-2010
    Posts
    1.625
    Dagboek berichten
    12

    Standaard Re: Profiel en Onderwerpvragen

    ik heb weer te snel gejuicht.!!!!!!!!!!!!! Ze komen in een tijdbestek van een uurtje al weer allemaal binnen.
    Geniet van het leven, het is later dan je denkt!

  30. #30

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Profiel en Onderwerpvragen

    @ Gossie,

    Ah ja, ik ken dat allemaal ja, zo liep het hier ook precies. Gewoon steeds blijven zetten op: Niet abboneren en opslaan. Na een tijdje houden die mails op!

    Bij mij is dat ook zo, nu krijg ik nog héél afentoe een mailtje binnen van een bepaald onderwerp, maar als ik dan in de mail zelf op de link voor het stoppen druk houdt dat meestal ook meteen op!
    Het krachtigste medicijn voor ellende is loslaten!

  31. #31
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Profiel en Onderwerpvragen

    Instellingen > geabonneerde onderwerpen > mappen wijzigen > berichten&notificaties > standaard modus van abonnementen op onderwerpen instellen als ;niet abonneren, naar beneden scrollen en 'aanpassingen bewaren' .

    Ik krijg enkel op zondagavond een paar mails ... veelal over onderwerpen in de ontspanningshoek,terwijl ik geen abo's heb ... maakt me niet zoveel uit als het bij die zondagavond blijft .
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

  32. #32
    Premium ++ Account
    Lid sinds
    15-04-2010
    Posts
    1.625
    Dagboek berichten
    12

    Standaard Re: Profiel en Onderwerpvragen

    @ Sylvia, Luuss, Agnes, Sietske
    Bedankt voor jullie adviezen. Het is me nu gelukt. Ik krijg geen overtollige mailtjes meer.

    Ik heb nog een vraag?
    Wat is het verschil tussen: MEMBER, SENIOR MEMBER EN JUNIOR MEMBER ?
    Heeft dat te maken wanneer je als lid binnenkomt?
    Geniet van het leven, het is later dan je denkt!

  33. #33
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Profiel en Onderwerpvragen

    @ Gossie,

    Graag gedaan hoor

    Instaptijd maakt niet uit, het gaat om de hoeveelheid berichten/posts die iemand plaatst.
    Als ik het goed heb; Junior Member 1-29 posts, Member 30-99 posts en dan Senior Member 100+ posts...
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

  34. #34
    Premium ++ Account
    Lid sinds
    15-04-2010
    Posts
    1.625
    Dagboek berichten
    12

    Standaard Re: Profiel en Onderwerpvragen

    Vanwaar dat andere leden geen berichten naar mij kunnen sturen. Het hoofdstuk berichten is op een en ander manier verwijderd!! (bij profiel)
    Ikzelf kan wel een open bericht sturen naar een ander; naast de PM.
    Ik hoop dat iemand mij hier op kan antwoorden, vriendelijke groet Gossie
    Geniet van het leven, het is later dan je denkt!

  35. #35

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Profiel en Onderwerpvragen

    Hoi Gossie,

    Dit is iets nieuws, ik heb tot nu toe nog niet meegemaakt dat een lid hier problemen mee had. Het beste kun je met deze vraag even de Administrator Leontien een PM sturen!

    Groetjes Sylvia
    Het krachtigste medicijn voor ellende is loslaten!

  36. #36
    Premium ++ Account
    Lid sinds
    15-04-2010
    Posts
    1.625
    Dagboek berichten
    12

    Standaard Re: Profiel en Onderwerpvragen

    Dank je Sylvia. Doe ik.
    Geniet van het leven, het is later dan je denkt!

  37. #37
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Profiel en Onderwerpvragen

    Raar gossie, idd jij kunt geen profielreacties krijgen???
    Ik heb gevraagd aan Leontien om dit aan te passen, vind zo snel niet waar het aan ligt!
    Xx Ag
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

  38. #38
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Profiel en Onderwerpvragen

    @ Gossie,
    Bij instellingen linksboven kan je aan de linkerkant bij kopje instellingen klikken op "wijzig opties" daar staat visitor messaging en staat er een vinkje bij enable visitor messaging? Zo niet dat kun je die aanvinken dat het het weer doet?
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Soortgelijke onderwerpen

  1. Foto op mijn profiel
    By ikke64 in forum Helpdesk
    Reacties: 22
    Laatste Post: 13-10-10, 12:47
  2. Profiel foto
    By ikke64 in forum Helpdesk
    Reacties: 6
    Laatste Post: 03-01-10, 03:06