Weergeven resultaten 1 tot 9 van 9

Onderwerp: Email adres/Wachtwoord/Gebruikersnaam vragen

hilwoe
    Guest

Standaard Email adres/Wachtwoord/Gebruikersnaam vragen

In augustus/september krijg ik een nieuw e-mail adres, wat moet ik doen om mijn Medicity/nieuwsbrief daarop te ontvangen?

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Standaard Re: Nieuw e-mail adres

Hallo Hilwoe,

Als je naar je eigen profiel toegaat zie je linksboven staan: Instellingen, daar moet je dan op drukken, dan krijg je links een balkje met allerlei keuzes, dan moet je iets naar onder kijken daar staat nogmaals instellingen, en daaronder staan 5 keuzes, de 3e keuze is: Wijzig email & paswoord, hierop klikken en daar kun je dus intikken wat je nieuwe emailadres wordt!

Groetjes Sylvia

Ik heb de volgende situatie... zit al 10 jaar bij Euphony voor adsl, maar krijg op mijn werk een Belgacom adsl.
    Nu wil ik absoluut mijn Euphonynet email adres behouden... kan dit ?

Beste mensen,
    Inmiddels heb ik een ander email adres. Helaas zie ik nergens een mogelijkheid om mijn oude te wijzigen naar mijn nieuwe. Svp kan iemand uitleggen hoe dit in zijn werking gaat ? Dank u.

holy hell lopen er echt nog mensen rond met een yucom adres?

je beste kans is scarlet contacteren door alle overnames heen is dat uiteindelijk scarlet geworden,
    maar of de helpdesk daar dat uberhaupt beseft...?

misschien is het tijd om af te stappen van dat emailadres en over te stappen naar hotmail of gmail?

Heb ik ook al eens gehad.

In mijn geval was mijn gmail gebruikt als "herstel e-mail adres".
    Identiek e-mail adres met 1 lettertje verschil, ik verstel in de hoop dat ik de mail goedkeur dat ze via dat e-mail adres dan mijn wachtwoord kunnen resetten. Je kan in de mail gewoon klikken dat dit e-mail adres niet van jou is en je deze NIET wil koppelen.

Als ik een mailtje krijg dat er een nieuwe reactie op een topic is komt deze ineens als forum2 binen. Nu had ik een mooie berichtregel dat alles automatisch naar een DP map werd verplaatst. Nu moet ik deze aanpassen
    Opzich geen enkel probleem, maar was gewoon benieuwd wat de achterliggende reden was om het mail adres aan te passen

Mystica schreef:En met kennis en vragen vind je geen antwoorden op een manier van leven, hoogstens theorie maar uiteindelijk dien je het leven te leven om de zingeving te ervaren. Want dat is leven: ervaren.. groeien en delen met anderen.

Ik denk dat dit een mail adres is van een Userbaser.
    Waarschijnlijk bewaard in een coockie op jullie PC, nadat je hier op Userbase een link hebt geopend die deze gebruiker heeft gepost?

Soortgelijke onderwerpen

1. Andere gebruikersnaam?
    By Jolly58 in forum Helpdesk
    Reacties: 7
    Laatste Post: 01-11-19, 13:12
  2. Anabolen-Heb je vragen?
    By Keano in forum Anabolen
    Reacties: 14
    Laatste Post: 09-08-18, 08:15
  3. Vragen over de pil
    By LC84 in forum Anticonceptie
    Reacties: 6