Pagina 1 van 42 12311 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 1 tot 50 van 2062

Onderwerp: Wat ga je vandaag, morgen, in het weekeind doen?

Wink Wat ga je vandaag, morgen, in het weekeind doen?

En ga je vandaag nog iets leuks doen?
    Ik ga straks weer naar mijn paarden en denk dat ik weer even ga rijden.
    hopelijk blijft het droog, want gister begon het te miezeren tijdens het rijden.
    Maar het zonnetje schijnt nu geregelt ook wel.

Groetjes, Diane

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

Standaard Re: Wat ga je vandaag doen?

@ Diane,
    Je stom he dat het zo regent en miezert als je leuke dingen wil doen of al aan het doen bent! Ik hoop voor je dat het droog blijft zodat jij lekker kan paardrijden en even afleiding hebt!

Ik ga zo meteen met mijn paps naar zijn tante (mijn 'oma') even op de koffie!
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Premium ++ Account dotito's Avatar

Ik ga sevens even naar de bloemenwinkel,ga mijn huwelijksboeketje samenstellen
    Alleen je eigen denken maakt je bewust van geluk of ongeluk

Elke betere wereld begint met jou en in jou.
    Niet morgen bij een andere, maar vandaag bij jezelf

Banned Premium ++ Account

succes Do, geniet ervan...!!!

ha lieve luuss, gezellig gehad??

Ohhh leuk Do!
    Laat je hem na je huwelijksdag ook prepareren zodat je hem kunt bewaren?

@ Dotito,
    Oh leuk zeg! Ik hoop dat je geslaagd bent!

@ Barbara,
    Ja was heel gezellig en nu net terug van fitness wat ook goed ging!
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Dag lievelingen (Sietske,onassa,Luuss,)

Het boeketje is gelukt,het is een samenstelling van witte rozen geworden(zie dat graag)en voor de rest heb ik de bloemist zijn ding laten doen.Heb daar zelf niet veel verstand van.

@Onassa,weet het eigenlijk nog niet dat ik hem laat pepareren,heb jij dat gedaan?

Bij mijn eerste huwelijk had ik een plastiek boeketje

Do, ik heb toen een droogbloemen boeket laten maken, ideaal......na de bruiloft kan je m als herinnering zo in een vaasje zetten.

@Sietske,

Ja denk dat dat ook wel mooi/makkelijk is zo droogbloemen boeket,maar ik wou eens verse bloemen voor de trouw.

@Onassa,

De reden dat ik twijfel voor ze te laten preparen is voor de prijs.In belgie is dat nogal kostelijk(350 >500euro) vind dat nogal duur!

Klopt Do.

Ik had een vrij kostbaar boeket en het prepareren was nog duurder.
    Maar omdat ik er een stuk wiite haren van de staart van Drop in heb laten verwerken (omdat ik niet wist dat Drop door mijn hoefsmid toch mooi gemaakt was en naar het stadhuis gebracht was) en zo was hij gevoelsmatig toch ook bij ons, maar meneer was er uiteindelijk als verrassing in levende lijven.
    Ronald en ik barsten allebei in brullen uit toen we hem zagen, was een uiterst charmant gezicht waar natuurlijk ook flink foto's van geschoten zijn.
    Ik zal wel een foto maken en dan plaats ik hem wel.

@Onassa,

Dat bloemstuk moet wel uniek zijn voor jou!!
    Kan ik me gerust voorstellen dat je er emotonieel van werd toen Drop daar stond.Ben benieuwd naar de foto's,zie er al naar uit.

Ja vind wel jammer dat ik het boeketje ergens niet laat preparen,maar de bloemist zei dat tegen de 600 euro kon aanlopen,naar gelang u boeketje(beetje te kostelijk op dit moment)

Ach.......zal wel een mooie foto van boeketje maken.

Hier de foto, het licht schijnt er een beetje op en dat spiegelt iets.
    Toeni ik het op ging halen moest ik er wel aan wennen, vond het in het begin net zo'n geval wat je op een graf legt
    Maar ben er nu wel aan gewend.
    de kleuren zijn wel wat terug gelopen, daar ontkom je blijkbaar niet aan.

Hier het boeket waar je goed de bewerking van een gedeelte paardenstaart haar kunt zien.

@Onassa,

Wauw....dat heb ik eerlijk gezegd nog nooit gezien,vind heel mooi Diane.Was dat u idee om die staart daar in te verwerken?

Echt uniek!!

Citaat Origineel gepost door dotito Bekijk Post
    @Onassa,

Wauw....dat heb ik eerlijk gezegd nog nooit gezien,vind heel mooi Diane.Was dat u idee om die staart daar in te verwerken?

Echt uniek!!
    Ja, ik zal je even uit leggen hoe dat gegaan is.

Ik wist dat er een stoet ruiters van stal mee zouden rijden achter de koets van mijn dorp naar een ander dorp waar we trouwden.
    Onassa, mijn merrie was daar 1 van.
    Op stal was er ook maar 1 persoon die Onassa aan kon(het is niet een makkelijk paard om te rijden).
    Droppie was toen pas 2, dus nog niet beleerd onder het zadel en daarom ging ik ervan uit dat hij ook niet mee kon, dus heb ik wat haar uit zijn staart geknipt om hem symbolisch er toch bij te hebben.
    Maar wat ik niet wist, was dat mijn hoefsmid, een gouwe gozer, vanaf het moment dat hij hoorde dat ik ging trouwen al een plan beraamde.
    Hij is 's morgens in alle vroegte met zijn trailer al op stal gekomen waar kort daarna alle ander ook kwamen om hun paarden mooi te maken en op te zadelen.
    Drop was echt heel vies en ze hebben hem 3 keer moeten wassen voor hij toonbaar was
    In totaal zijn er 8 paarden met de stoet mee gereden waaronder dus Onassa, die was er al met een ander paard hier voor mijn huis op het grasveld.
    Dat was mijn eerste jankbui al toen ik haar zag, want ze was kort ervoor licht kreupel geworden, maar ze kon dus toch mee!!!
    Wij hadden dan een koets en op de hoofdweg sloot de rest van de stoet aan om voor een deel door de bosrand naar het gemeente huis te rijden.
    Daar aangekomen zei Ronald opeens (mijn man dus), kijk....daar staat Drop!!!!
    En jawel hoor....mijn hoefsmid had hem in de trailer geladen en is dus naar het stadhuis gereden met hem.
    Tja....en wat iedereen al tegen elkaar gezegt had kwam uit...."die twee moeten gaan janken!", nou, dat deden we dus ook.
    Het was echt de kers op de taart dat mijn "manneke Drop" er toch bij was, een hele grote verrassing.
    Dus eigenlijk had dat gedeelte staart niet afgeknipt te worden, maar daar heeft iedereen (die wel op de hoogte waren) heel goed hun mond over gehouden.
    Zo is dat dus gegaan

Als ik dit lees beginnen de tranen al in mijn ogen te komen,laat staan hoe jij je voelde en u man natuurlijk.
    Heb de foto's gezien in je album,wel echt speciaal zo met die paarden he, om nooit te vergeten!!!

Wat ik vandaag nog ga doen.....is sevens een zonnebank nemen.Lekker even genieten van de warmte,vind ik echt zalig.

@ Dotito,
    Witte rozen zijn ook erg mooi!
    Wel erg prijzig om je boeketje te laten prepareren zeg EEK!
    Geniet lekker van het ontspannen onder de zonnebank!

@ Barbara,
    Leuk dat je een droogboeket hebt laten maken

@ Diane,
    Wat een leuk idee om een stuk staart van Drop in je boeket te verwerken zodat hij toch bij jullie was! Het boeket ziet er erg mooi uit! En een erg leuke verrassing dat zowel Onassa als Droppie bij jullie huwelijk aanwezig waren!

Vanavond ga ik met "mijn broertje" gezellig uit!

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Onassa,

Leuk topic dit!! Heel mooi boeket had jij trouwens, ook leuk dat je hem zo mooi hebt opgehangen. Mijn moeder heeft dit vroeger ook met haar bruidsboeket laten doen. Inmiddels is ze wel al ruim 9 jaar gescheiden, maar ze heeft nog steeds haar bruidsboeket ingelijst! (sja noem je het eigenlijk wel zo?:P)

Wat ik vandaag ga doen?

Pfoeh nou heb de hele dag weer in het huis van mn vriend geklust, kast inelkaar gezet en ingeruimd (pff een man met 5 vuilniszakken vol kleding, is dat bij jullie ook zo erg??) dus was wel even een tijdje bezig, ondertussen ff geholpen met zn bureau, heeft ie verder alleen gedaan en zijn pc aan de praat gekregen. Molt ie nog het sleuteltje van het slot van zn bureau, konden we nog een sleutel laten maken in de stad, dus ik ff snel richting kruidvat Daarna bij 3(!!) verschillende supermarkten boodschappen gedaan, pff lijk wel gek, en ff snel bij de action nog wat pannen gehaald. Toen weer naar huis en wat gegeten en nu heb ik lekker een avondje vrij. Mn zus wilde samen koekjes bakken (haha okeeee..?? Nja vooruit dan maar) en daarna ga ik toch echt de tijd nemen om mn nagels te lakken, zit nog steeds oranjezooi met kroontjes en vlaggetjes op van koninginnedag Ondertussen is het hier lekker stil, want upc heeft een huge technische storing waardoor onze hele gemeente zonder tv zit, wat nog wat 1 à 2 dagen kan duren (ben ik ff blij dat we enkel tv van upc hebben, en geen internet) Maar iedereen is hier ondertussen stikchaggie want ze kunnen niet zonder tv, hehe dat heb ik met internet!

Wat ga ik vandaag nog doen....sevens ga ik eerst nog even een kleine wandeling maken,en een 30min op mijn hometrainer zitten.
    Is de bedoeling dat ik een beetje moe ben tegen vanavond,zo kan ik beter slapen(voor morgen)

Dan ga ik vanavond lekker een uitgebreid badje nemen,daarna nageltjes lakken/masker leggen/gezichtsauna enz....

En voor de rest ga ik het rustig aan doen,gewoon genieten.Nog wat lekker lezen of tv kijken en dan vroeg naar bed.

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Maak er een ontspannend dagje van Do,

Zo kun je je idd voorbereiden op morgen ... ik wens je een fantastische dag toe!!
    Liefs Ag Xx
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Dank u wel lieve Aggie....

@ Syl,
    Jij hebt een drukke dag gehad zeg! Hopelijk heb je tijd gehad om je nagels te bewerken en lekker te ontspannen

@ Dotito,
    Hopelijk kan je vanavond/komende nacht heerlijk slapen zodat je morgen lekker uitgerust bent!
    Geniet lekker van de wandeling, het badderen en het tutten!
    Heel veel plezier morgen! Geniet er lekker van, dat heb je wel verdient!!!

Ik heb vannacht heerlijk bij Ruben geslapen en we zijn lekker aan het wakker worden, zometeen gaan we lekker douchen en dan heb ik geen idee wat we gaan doen
    Ik moet wel vandaag weer naar huis, want moet morgenvroeg wel fitnessen...

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Luuss,

Haha de afgelopen 2 weken zijn dit zo'n beetje ál mn dagen geweest! Alleen toen zijn we 's avonds nog doorgegaan, heb wel ff mn nagels kunnen doen, wel ff snel wat simpels want moet natuurlijk ook tijd besteden aan het leren, dat probeer ik zoveel mogelijk 's avonds te doen, en als het ff rustig is overdag (heb iig altijd wat bij me)
    Vandaag ook weer de hele dag rennen/vliegen, dozen omhoog sjouwen, besluit genomen dat ie zn kluis van 400 kg (pff hoezo kluisje?) toch maar niet naar 2 hoog wilt hebben, dus op zoek naar een kleinere kluis welke draagbaar is en wel mee omhoog kon, gevonden dus ook die weer omhoog getild (jep mn arme rug voelt het nu wel) Nog wat spulletjes ingepakt en zn oude kluis leeggemaakt. Morgen gaat een groep sterke mannen die grote kluis van 400 kg naar zn nieuwe huis brengen (hij neemt m nog wel mee maar plaatst m in de box, daarna gaat ie m wss verkopen) En ondertussen ga ik nog ff wat troep inpakken, en serieus hij heeft behoorlijk wat troep!! Zn oude pckamer staat nog voor de helft vol, gelukkig is de rest van het huis zo goed als leeg.. Iig heb ik deze afgelopen 2 weken helemaaal niet gefitnesst, maar goed de hele dag dozen sjouwen via de trap naar 2 hoog is wel ff genoeg sport

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Hehe heerlijk niks meer, de hele ochtend wezen sjouwen en spullen overgebracht. Vriendlief is nu met zijn vriend mee om daar een verjaardag te vieren, en ik zit nu heerlijk in mn eentje in zijn huis. Zo nog ff een orientatietoets voor wiskunde maken, kan ik meteen zien wat ik snap en waar ik nog aandacht aan moet besteden, daarna denk ik toch maar naar huis, maar moet hier nog het een en ander opruimen, kan hier zelfs nog slapen maar weet niet of ik dat wel ga doen, misschien toch maar gewoon gezellig naar huis

@ Syl,
    Ja tijdens een verhuizing of echt grote opruim beurt in huis kom je er achter wat voor troep je wel niet hebt verzameld
    Ghehe met al dat tillen en sjouwen heb je zo geen fitness meer nodig
    Hopelijk is het snel klaar met verhuizen en lukt het allemaal met je examens voorbereiden! Wel je rust nemen hoor! Sterkte!

Vandaag heb/ga ik... heavy laten vliegen, was doen, beetje opruimen (heb gister al afwasmachine gedraaid en was gedaan, maarja blijft veel over), eten koken, fitnessen en hopelijk heb ik dan nog tijd over voor solliciteren en moet nog een vriend en vriendin mailen/bellen om wat af te spreken...

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Luuss,

Tis echt wel 1 grote zooi joh! Gelukkig lukt het me prima om leren en het verhuizen te combineren, mag het huis van mn vriend gebruiken wanneer ik ff alleen wil leren, en het helpt wel echt, net examen biologie van 2008 gemaakt en zou daar een 5,7 op gescoord hebben en dat is echt een toppunt voor mijn doen met bio (hehe denkt aan al die 3én en 4én ) Vanmorgen de papieren ondertekend dus ben vanaf nu officieel in de examenperiode. De stress valt tot nu toe nog wel mee, komt wss ook wel door mn vriend . Vannacht weer in mn eigen bed slapen (afgelopen nacht bij mn vriend geslapen maar pff snurkende mannen, ach het maakt het wel weer goed wanneer ie zegt: ik werdt wakker van je vannacht omdat je aant praten was hahah)

Wat ik verder nu nog ga doen is ehh leren leren en nog eens leren, ga rond 10 uur vanavond wss terug naar huis dus dan heb ik mooi nog ff de tijd om mn nagels te lakken

Succes met solliciteren! Hoop dat je snel iets geschikts vind Luuss!

Vanmiddag was de PIT verpleegkundige er weer.
    Daarna 2 zakken voer voor de paarden wezen halen en daarna nog ruim een uur heerlijk in de bak aan het dressuren geweest.
    Meteen nog twee paarden dekens kunnen verkopen aan een stalgenoot die pas een paard hebben gekocht.
    En nu net gedoucht.

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Hopelijk niet teveel
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Ik kan vandaag met andere anti depressiva beginnen.
    Psych zou recept naar de apotheek sturen.
    Ook wat extra's voor de obstipatie.
    Nu maar hopen dat ik het daar beter op doe.

ik ga zo naar mijn paarden, beginnen met stallen mesten en dan hoop ik dat het wat droger word want ik wil nog wel even rijden, heb de training nu weer ingezet en wil wel verder.

En als het vanavond droog is gaan manlief en ik weer een stevige boswandeling maken.

@ Syl,
    Fijn dat je in t huis van je vriend mag leren en dat het te combineren valt met het verhuizen Een 5.7 op Bio is voldoende dus hartstikke goed, nu kijken wat niet zo goed gaat en daar wat meer aandacht aan geven en dan komt het helemaal in orde!
    Ghehe jullie houden elkaar wel uit jullie slaap he
    Is het gelukt met je nagels te lakken?
    Officiële examens beginnen volgende week maandag toch? Heel veel succes!
    Ja ik hoop ook dat ik snel wat vind, maar komt vanzelf goed

@ Diane,
    Heerlijk zeg dat je nu weer zo met je paarden bezig kan zijn!
    Hopelijk heeft de nieuwe AD minder bijwerkingen en bleef het bij jullie droog (hier tot vanavond wel) zodat je kon paardrijden en kon wandelen!

@ Agnes,
    Haha ik hoop ook voor je dat je niet teveel hoeft te doen

Vandaag heb ik eerst gefitnessd zo'n 2 uur, beneden alles schoongemaakt en gestofzogen, boodschappenlijstje gemaakt, eten gekookt, afspraken gemaakt met lieve mensjes, zo de afwasmachine aanzetten en douchen en dan ga ik mijn bedje opzoeken, want morgen weer een drukke lange dag!
    Ga morgenvroeg eerst wasmachine aan zetten, dan fitnessen, dan douchen en dan naar een goede vriend voor te kletsen, te eten en filmpje te kijken ofzo.

Zo Luus, jij bent goed bezig geweest vandaag!
    Ik heb niets kunnen doen, het is niet gestopt met regenen en dat doet het hier nog steeds.
    Dus alleen de stalllen maar effe gedaan en vanavond maar mijn nagels verstevigt met gel en een randje french manicure.
    Heb ik de tijd toch nuttig besteed.

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Citaat Origineel gepost door Luuss0404 Bekijk Post
    @ Syl,
    Fijn dat je in t huis van je vriend mag leren en dat het te combineren valt met het verhuizen Een 5.7 op Bio is voldoende dus hartstikke goed, nu kijken wat niet zo goed gaat en daar wat meer aandacht aan geven en dan komt het helemaal in orde!
    Ghehe jullie houden elkaar wel uit jullie slaap he
    Is het gelukt met je nagels te lakken?
    Officiële examens beginnen volgende week maandag toch? Heel veel succes!
    Ja ik hoop ook dat ik snel wat vind, maar komt vanzelf goed
    Klopt, leren gaat tot nu toe hartstikke goed! Gister een examen wiskunde 2008 gemaakt en scoorde daar een 7,1 op. Nu maar hopen dat het straks op het echte examen ook zo goed gaat! Begint idd volgende week maandag, 17 mei. Stress valt tot nu toe nog wel mee, ach zal a.s. zondag wel heel erg beginnen. Gelukkig heb ik enkel 17 en 18 mei examens (nederlands en wiskunde) en dan de rest van de week niks, en dan de week erna zo'n 4 examens en de week daarna 1. Heb er gelukkig ook maar 1 per dag..

Haha over mn nagels gesproken, nee dus, nog geen tijd gehad Heb nu maar wat spulletjes in een tasje gedaan in de hoop dat ik vandaag hier nog wat tijd vind om wat te doen.

Hehe dat slapen is idd nog wel een ramp, maar goed heb hier pas 2x geslapen, en de laatste keer heeft mn vriend wel goed geslapen en ik ietsjes beter, dus komt vanzelf wel

Jij heel veel succes met verder solliciteren!

Wat ik vandaag nog ga doen? Nou we gaan straks even naar een goudhandelaar, oud goud verkopen. Dan wss nog naar zn oude huis om weer wat spullen over te brengen, en daarna zie ik het wel

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Ik mag weer 'chaufeuren' vandaag ... vriendlief naar z'n viswater brengen , wat wél betekent dat ik dan tot zondagochtend kan rusten en dat heb ik écht nodig en ga daar dus grétig gebruik van maken!!

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Ag,

Geniet lekker van je rustige daagjes Heb je verdiend!!

Vandaag naar de Dr geweest; opnieuw bloed laten afnemen voor controle ijzer hoop dat de waardes goed zijn,zo moet ik geen extra ijzertabletten te nemen.

Daarna zijn we voor een nieuwe vaatwasser gaan kijken oude was stuk.(van de centjes van ons huwelijk)
    En een nieuw fototoestel ookvoor de foto's in corfu.

En daarna zijn we nog naar de supermarkt geweest voor inkopen,de muizen vielen dood.Vanavond ga ik nog een badje nemen,en rusten.

ha Do, wanneer vertrek je naar corfu, en hoelang ga je??
    is zeker jullie huwelijksreis.

@Sietske,

We vertrekken 1 juni voor 11 dagen op huwelijksreis(leuk he)

wat leuk voor jullie!!!!
    ik kan je dan helaas geen prettige fijne vak. toewensen, want dan zijn we al met vak.
    dus alvast bij deze......geniet ervan lieverd, en ik hoop natuurlijk dat je je die 11 dagen goed voelt!!!!

@Sietske,

Dank u wel schattie,zal er zeker en vast van genieten hoor! Jij ook een fijne vakantie he. Naar waar gaan jullie op vakantie?

Vandaag uiteraard weer naar mijn knollen geweest.
    Niet echt wat kunnen doen want de rijbak was te nat en dat is niet echt goed voor kwetsbare paarden benen omdat het dan teveel zuigt en je dan het risico loopt op pees blessures
    Ik heb me trouwens wel opgegeven om 3 juli de Sprengenrit te rijden (endurance wedstrijd) in klassi 1.
    Dus zal wel hard aan het trainen moeten dan.
    Verder heb ik wel een kwartier gewandelt met het paard van een stalgenootje want dat paard heeft een blessure en heb de stallen gedaan en verder daar alleen maar koffie zitten leuten en beppen.

Vanavond hadden manlief en ik eigenlijk geen zin en puf, maar....we waren heel flink en zijn toch gaan wandelen.
    Een pittige bos/heide wandeling met een paar fikse klimmen.
    Kortbij hebben we hier een uitkijk post en daar hebben we een tijdje zitten genieten van 6 reeen, een wild zijn en een aantal wilde paarden (ijslanders)
    Daarna in ons favoriete restaurantje in het bos heerlijk aan de cappuccino met appelgebal en slagroom(de calorieen die we eraf gewandelt hadden er weer aan gevreten).
    Ach ja....soms moet je jezelf kietelen nietwaar??

@ Do, wij gaan naar een camping in spanje, zo leuk daar, dit wordt de 5e keer!!
    50 meter van zee, we gaan met de bus, das wel ff afzien, 24 uur in de bus...

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Do en Sietske,

Voor jullie allebei alvast prettige vakantie

Wat ik vandaag ga doen? Pff straks nog wat troep uit het oude huis ophalen, ben net klaar met schilderen, in mn eentje de gang/woonkamer/computerkamer geschilderd, ben het schilderen nu wel weer zat, maar goed het is klaar Vanavond lekker niets doen Nja oke niets, leren dus

@Syl,

Dank u wel meid
    Nu zul je wel moe zijn zeker van al dat schilderen.Ach 't is allemaal achter de rug nu je bent er vanaf.Of moet er nog iets geschilderd worden?
    En dan moet ge nog studeren,succes he!

@Sietske,

Oh Spanje,ook een leuke bestemming ging ik lang geleden ook vaak naar toe met mijn ex hij was half spaans.
    Kan me wel voorstellen dat zo'n busreis wel vermoeiend moet zijn,heb ik persoonlijk nog nooit gedaan.

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Do,

Mwah moe valt wel mee, haha opeen geven moment merk je dat niet meer als je iedere dag vanalles aan het doen bent. Schilderen is nog niet klaar, de hele badkamer (inclusief plafond) moet nog gedaan worden, die is nu afschuwelijk donkerperzik kleurtje, en nog het kleine logeerkamertje, maar daar moet eerst weer opnieuw beton ingezet worden. Muren blijken heel slecht te zijn, van materiaal waar ze tegenwoordig niet meer mee mogen bouwen omdat het te zacht is. Vriend was bezig met de klopboor, en aan de andere kant in het logeerkamertje lag dus de halve muur eruit.. Pff..

Studeren gaat nu weer moeizaam, mn moeder zeurt veel dat ik nooit thuis ben, dus ben vanavond thuis gebleven, en ik probeer te leren maar elke keer kleppen die 2 dr doorheen, zo kan ik me dus écht niet concentreren, in mn eigen kamer heb ik nieteens de ruimte om aan mn bureau te gaan zitten leren, dus ben uit noodzaak nu maar op bed gaan zitten met de boekenzooi. Leren gaat echt veel beter in het huis van mn vriend, maar goed ben al dat commetaar en gezeur van je bent nooit thuis ook wel spuugzat nu!
    Kan echt wel gek van mn moeder worden afentoe hoor, ze gedraagt zich nogal alsof ik 6 ben, (kom je op tijd thuis, ik kan niet slapen als je er niet bent hoor, je komt alleen maar thuis om te slapen ik zie je nooit blabla) En ook iedere dag echt 20x bellen, en als ik niet opneem omdat mn telefoon in een tas zit die ik niet mee heb, gaat ze mn vriend bellen Pff echt waar, moeders afentoe..

Sevens gaan we even naar rivierenhof een wandeling maken,hebben we gisteren ook gedaan.Zag het eerst niet zitten maar achteraf heeft het me toch deugd gedaan.
    En vanavond ga ik een film zien,heb van de week Avatar gezien.Hele mooie/ontroerende film trouwens,een echte aanrader.
    En vanavond ga ik nog in mijn boek lezen De kracht van het nu.Ben nog maar in begin maar ziet er mij een goed uit,bedankt Diane voor de tip

@Syl,

Moeders he!ach uiteindelijk bedoeld ze het waarschijnlijk niet zo slecht,ze heeft het gewoon wat lastig met al haar hormonale klachten.Kan ergens wel begrijpen dat jou moeder op dit moment een beetje extra steun van jou verwacht,doordat ze geen parnter heeft,denk dat dat probleem zo wat is.
    Maar kan ook verstaan dat soms zwaar tilt voor jou.Als ge alle 2 wat water bij de wijn doet,komen jullie er wel.

Veel liefs Do xx

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Do,

Idd Maar het gaat nu wel weer wat beter, gisteravond thuisgeweest en toen was ze gewoon weer normaal zoals altijd, haha zullen die hormonen wel zijn idd. Maar heb zelf ook nog een oudere zus hoor, die altijd thuis is, dus steun kan ze beter uit haar halen

ik ga vandaag veel boodschappen halen, daar ik gi al geen eten in huis had, was vergeten dat winkels gi dicht waren

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Ik moet vandaag (een dag eerder als gepland) 'de mannen' gaan halen van het viswater ... zou normaal morgen zijn en had vandaag allerlei dingen gepland ;
    -lang uitslapen (zéér slecht geslapen vannacht)
    -douchen (uitgebreid met maskers voor gezicht en haar, ontharen, scrubben, bruin zonder zon en haar steilen,etc).

.....Ach ja, zal dat morgen doen dan; vriendlief gaat voor en deze meid kan géén néé zeggen .

Merci voor jouw post Sietske , zo weet ik meteen dat ik om spa moet; ik heb nl niets van spa blauw meer in huis en ik drink er momenteel liters van !!

Tegen de avond nog een wandeling met de wfks ... zijn die ook content en vanavond wss vrij vroeg en volledig KO m'n bed in .

Fijn weekeind iedereen!!
    Xx Ag

Question Wat zijn de plannen voor dit weekend?

Voor mij gaat dit weekend een rustig worden,ventje moet werken.Zo heb ik nog eens tijd voor in mijn boek rustig te lezen.

Do

@ Diane,
    Leuk dat je mee gaat doen met de Sprengenrit Ik hoop dat we voor die tijd veel mooi weer krijgen zodat je goed kan trainen! Is niks zo'n natte bak
    Super dat je met je man bent gaan wandelen ondanks het gebrek aan puf en dat jullie reeën, een wild zwijn en ijslanders hebben gezien!

@ Syl,
    Fijn dat leren goed gaat, je geen 2 examens op dezelfde dag krijgt/hebt en dat de examens redelijk gespreid zijn voor je Ik hoop dat Nederlands vandaag goed ging en dat Wiskunde morgen net zo goed gaat als op het oefenexamen!
    Ja je went vanzelf wel aan elkaars gedraai, gesnurk, gebrabbel en dergelijke als je wat vaker naast elkaar slaapt
    Ik hoop wel dat je vriend extra lief is voor je aangezien je hem supergoed hebt meegeholpen met verhuizen en bijna alles geverfd hebt! Is het nu echt bijna af?
    Kan me goed voorstellen dat studeren niet goed lukt thuis en dat je een beetje gek van je moeder wordt met al haar goedbedoelde vragen...

@ Agnes,
    He jammer dat je niet kon genieten van die lekkere vrije dag alleen die je zo hard nodig had, ik hoop dat je dat alsnog hebt kunnen inhalen! Heerlijk even niks hoeven doen en lekker jezelf verwennen!

@ Dotito,
    Ik hoop dat je ijzer waarde goed is!
    Minder dat de vaatwasser ermee ophield, maar wel fijn dat je van je huwelijkscentjes een nieuwe kon kopen en een camera om (hopelijk) prachtige foto's te maken tijdens jullie huwelijksreis!
    Leuk dat jullie zijn wezen wandelen in Rivierenhof! Ja Avatar is inderdaad een mooie film ^_^

@ Barbara,
    Leuk zeg dat je naar een camping in Spanje gaat zo vlakbij zee! Hoelang gaan jullie?
    Ja vervelend zo'n doordeweekse dag dat de winkels dicht zijn, het is dat ik de mannen (mijn paps, ex met wie ik samenwoonde en Ruben) eraan herinnerde...

Ik heb vorige week best veel gedaan... vandaag even rustiger aan gedaan, e-mails en hyves maar eens gecheckt en beantwoord, afwasmachine gedraaid, was opgeruimd (wasgoed van vorige week lag in een wasmand op mijn kamer zo van ruim even op want papa had het wel afgehaald), wat opgeruimd beneden en wasmachine aangezet.
    Zit nog te twijfelen of ik zo wil fitnessen of dat ik dat deze week 's ochtends wil gaan doen, denk dat laatste want is veel rustiger in de ochtend en dan heb ik ook meer energie...

Pagina 1 van 42 12311 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke onderwerpen

1. Wat eet je vandaag?
    By kaatjekakel in forum Ontspannings-kletshoek
    Reacties: 3326
    Laatste Post: 21-06-15, 11:11
  2. Vandaag
    By Cyntia19 in forum Ontspannings-kletshoek
    Reacties: 3
    Laatste Post: 04-05-13, 09:12
  3. Gisteren, vandaag, morgen
    By Déylanna in forum Gedichten
    Reacties: 0
    Laatste Post: 07-12-08, 15:37
  4. Voor een dag van morgen
    By Felice in forum Gedichten
    Laatste Post: 03-01-08, 17:06
  5. Artsen en ziekenfondsen nog niet eens over - De Morgen
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Laatste Post: 18-12-07, 13:00