Pagina 41 van 42 EersteEerste ... 3139404142 LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 2.001 tot 2.050 van 2062

Onderwerp: Wat ga je vandaag, morgen, in het weekeind doen?

Premium ++ Account

Standaard Re: Wat ga je vandaag,morgen,in het weekeind doen?

christel zal ik zekers doen .... doe wel nog een pm. nu geen tijd .

Standaard Re: Wat ga je vandaag, morgen, in het weekeind doen?

Ik ga vanavond nog tennissen. Lekker sportief!

Janneke: Tennis je binnen en de hal of al buiten? het is een prachtige sport, ik heb het ook gedaan... byeeee

ik moet mijn dag nog invullen, ik zit hier al 2 uur te schrijven, vanmiddag bedenk ik wel een plan...
    ik ben sinds vorige week weer gaan fitnessen...ik kan nog niet alles met mijn rechter pols ( na het breken) en arm maar dat komt wel weer...afgelopen week heb ik 2x gesport want ik was te moe, maar nu het beter weer wordt kunnen de wandelingen met mijn hondje Bhody weer wat langer worden...heerlijk...
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

Citaat Origineel gepost door Elisabeth9 Bekijk Post
    Janneke: Tennis je binnen en de hal of al buiten? het is een prachtige sport, ik heb het ook gedaan...
    Ik tennis lekker buiten...heerlijk!

Lekker wandelen buiten met de hond lijkt me ook heerlijk. Zeker nu het weer wat mooier aan het worden is

Morgen lekker voor de tv troonwisseling volgen!

Vanochtend de balkonscene gezien, erg leuk! Toch nog wel wat bevreemdend om hen te zien als koninklijk echtpaar, maar dat zal wel wennen denk ik

Vanmorgen heb ik ook de balkonscëne gezien. En s'middags naar de inhuldiging gekeken. Ik vond het indrukwekkend.
    Ze hebben wel geboft met het weer vandaag.

Hoi Girls.... Ik heb wel de abdicatie gezien en het balkon gebeuren mede met de kleine meiskes....prachtig om te zien....alles wat in de kerk gebeurde moet ik nog bekijken van mijn dvd speler...ik had het opgenomen, want ik ben toen het bos ingegaan met Bhody en anderen....gelukkig was het die dag droog....ik ben het met je eens Janneke, het moet even wennen nu onze geliefde Koningin Beatrix de scepter heeft overgedragen aan haar zoon en zijn zeer lieflijke vrouw Maxima...maar ik heb er het volste vertrouwen in, want deze man heeft zeer veel kennis meegekregen! ik wens hun beiden zeer veel sterkte, kracht en geluk toe met deze zware taak!

vandaag doe ik het wat rustiger aan....

Premium ++ Account christel1's Avatar

Ik heb het gevolgd op tv, dat koppel is wel helemaal anders dan onze Filipe met zijn Mathilde, die zijn zo open, sociaal en Maxima spreekt toch heel goed nederlands, in niks te vergelijken met onze Belgische seut Mathilde zelle. Super koppel jullie koning en koningin, veel succes ermee
    Leef vandaag, morgen komt wel

Gaan jullie nog wat leuks doen? ik ben zo snipverkouden dat ik maar een beetje rustig aan doe, maar de zon komt met regelmaat tevoorschijn en dat is heerlijk natuurlijk...misschien zit er nog een klein wandelingetje in...even zien hoe ik mij voel...ik moet niks, maar ik mag iets...hahahaha..klinkt goed hoor...ff thuis zijn is soms ook erg fijn.... gezellige dag allen....

Christel: die Mathilde van jullie Koningshuis vindt ik een lieve charmante vrouw...zij is bevriend met Maxima en soms hebben ze een zelfde kledingkeuze...heel leuk is dat... dagggggggggg kanjer...niet te lang schilderen he?, anders ben je kapot...maar het wordt natuurlijk wel mooi, en je huis frist er enorm van op!!! doegie...fijne dag...

Premium ++ Account

Elisa beterschap met je verkoudheid ...en snotneus

Gisteren met Moederdag ...druk .... de 3 taarten die ik gebakken heb waren lekker ....dit is het mooiste geschenk die ik mijn kinderen kan geven ...als ze langs komen ... ( dan dromen ze nog eens over vroeger wanneer ze me mochten mee helpen met te kneden .... eiwit kloppen ...enz. ) eigen gebak ...met thee /koffie .....tot 20u30 ..dan opruimen ....afwasmachine 'Jerome' aan het werk gezet ....en pyjama aan en genieten .... met een glaasje bubbels ...oooeeefff

Vandaag even rustig aandoen ...lezen in mijn boek over Coco Chanel haar leven ...va. de geboorte ...hoe ze alles verwezenlijkt heeft ...ook de nodige relaties en vrijages gehad ..de 2 wereldoorlogen ... met de nodige informatie erbij ..... interessante boek ...

Jo Hoe gaat het met je schoon -moeder ??? Doe het ook wat rustig aan .....

Christel Nog veel verfplezier ....tijd en stond afremmen .....vliegen water...hihi ...

elk hier aanwezig nog een fijne dag ..... en warme knuffel

Pinksterweekeinde...hopelijk wordt het zondag nog een beetje lekker weer en kunnen we naar het park muziek luisteren...

Vandaag lekker in huis hangen met de kinderen. Vanalles doen en niks doen. Lummelen.

@ Suske, ja het is heerlijk als alle kinderen bij elkaar zijn. Moeders die ze weer lekker verwent, ik zie het al voor me met lekkere taarten erbij.
    Heb je het boek van Coco Chanel al uit?
    Schoonmoeder heeft veel in moeten leveren. Maar afgelopen woensdag is ze weer thuis (tehuis) gekomen. Ze is nu echt heel broos geworden. Maar ze is ongelovelijk taai. Fijn dat ze weer thuis is. De tijd zal het leren.
    Ik ga vandaag verder werken aan de voorbereidingen voor een inloopmiddag voor de schilderclub waar ik les aan geef. Daar krijg ik mijn tijd wel mee om.
    @ Elisabeth, ben je al weer wat opgeknapt van de verkoudheid? Ben benieuwd hoe het met je tante gaat. Veel sterkte.

Suske: Het is prachtig hoe je Moederdag beschrijft en de herrinnering van taarten bakken...heel kostbaar zulke momenten met de kinderen...dag moeder overste...

Janneke en Marleen, ik hoop dat jullie allebei hebben kunnen doen wat je wilde...groetjes...

Jolanda: Wat heerlijk dat schoonmama weer thuis is gekomen....ja de mensen die langere tijd in het ziekenhuis liggen en die ouder zijn moeten veel inleveren, de kwaliteit gaat helaas achteruit...sterkte met alles...
    och ja nog veel plezier met de schilderlessen die je geeft...boeiend en mooi dat je talent hebt....

Ik ben opgeknapt vd verkoudheid....ik ben nu ruim een week gigantisch druk eigenlijk met mijn lieve tante....
    ik ga zometeen eerst het ziekenhuis bellen dat doe ik elke dag...daarna verslag uitbrengen via de mail naar heel veel familie...daarna wassen en aankleden en optuttelen...de hond uitlaten...wat in huis doen, telefoontjes beantwoorden, tegen 17.00 uur naar het ziekenhuis toe, haar helpen met eten...weer naar huis en hond uitlaten...telefoontjes beantwoorden...verslag uitbrengen via de mail, en daarna bedenken wat ik wil eten, desnoods een heerlijk boterham en daarna zit ik zeer moe maar voldaan op de bank!!! gisterochtend heb ik weer een uurtje gesport...dat was goed voor mij...even de zinnen verzetten en de kop wat schonen...

Prettige dag allen....heb het goed, heb het fijn....daggggggg, Liefs waar blijft de zon a.u.b.

Premium ++ Account Raimun's Avatar
    Dagboek berichten
    1

Prettige dag allen....heb het goed, heb het fijn....daggggggg, Liefs waar blijft de zon a.u.b.
    Is in bestelling !!...pakje ligt nog ergens ( verloren ) op Zaventem ..
    komt in orde nog effe geduld hebben !!
    Nomaden begeven zich daarheen waar het leven bloeit !

Hallo Allemaal.....

Waar is toch iedereen....nog in de winterslaap of dip??? ja oke ik ben er ook wel eens niet, maar af en toe "WEL"!

Vandaag heb ik een vrije dag....voor het eerst ga ik niet naar het ziekenhuis toe vandaag...ik was giga moe....als je elke dag een dierbare ziet in het ziekenhuis en je weet hoe de persoon "was" als voor de grote hersenbloeding, dan geeft je dat soms verdriet...mijn tante is zo levenslustig altijd, ook op hoge leeftijd...ik wil haar niet in de steek laten, zo voelt dat bijna...soms ben ik dit leven een beetje zat en voel mij somber...er is zoveel leed geweest de afgelopen jaren dat ik mij wel eens afvraag hoe ik dit nog volhoud....maar allez, als de zon gaat schijnen dan wordt ik ook weer gewekt, dan gaan de voelsprieten weer vrolijk worden en openstaan, en herstellen dan weer een beetje, zodat we de dagen weer meer omarmen.... ik weet nog niet hoe ik de dag in vul...mijn huis een beetje aan kant maken, of een wandeling maken als het weer minder grijs is....
    nieuwe dag, nieuwe kansen!

Nog altijd aan het verven Elisa, dat ben ik aan het doen.... Nu de traphal, tof werkje als het zal gedaan zijn en verder alle huishoudelijke taken die hier ook nog moeten gedaan worden. Dat staat hier ook allemaal niet stil. Dag schattie

Ik ga zometeen naar de schilderclub. Alles in orde maken voor de inloopmiddag. Morgen wordt ik door mijn vriendinnen verwent, een dagje uit. Heerlijk.
    Daarna even uitblazen, ha,ha.
    Iedereen fijne zonnige dagen gewenst.
    @ Christel, wat een energie heb jij toch.
    @ Elisabeth, tja, soms komt alles tegelijk. Gelijk een golfbeweging. Las vaker af en toe een dag voor jezelf in, anders hou je het niet vol. Succes met alles.

@Jolanda, mijn energie is eventjes op hoor nu, straks mijn zoon nog een paar plekjes laten schilderen van de traphal waar ik niet bij kan "wegens te klein" en enkel nog koken, 't zullen frietjes met steak worden, snel klaar of met kip. Soms krijg ik hier wel eens de klop van de hamer en dan slaap ik een paar uur, anders niet uit te houden en mijn rug die staat op breken..... en mijn voeten doen ook pijn. Moet er nog zand zijn ? Ik zou beter schrijven verf, kan ze niet meer zien momenteel, maar alle kamers en de badkamer en de traphal zijn gedaan, nu trap beginnen afschuren want die moet ook een nieuw jasje krijgen en dan beneden beginnen..... met heel weinig moed hoor, geen ne meer.

Premium ++ Account

Hallo lieve schatten ben er even niet geweest .....ik /man hebben een uitnodiging gehad om mee te gaan naar Tossa del Mar ....prachtig weder gehad ....lekker genoten ...van exclusief eten en wijn drinken ....mijn neef had ons uitgenodigd om mee te reizen ...samen met zus en man ...het was zalig ... eerst stond ik er niet voor open maar mijn neef heeft me overtuigt .... en ik heb het me nog geen moment beklaagt ....het leven kan op één moment zo veranderen ..... ik heb er hard genoeg voor gewerkt ....punt !!!!

Ik heb de laatste weken intens geleefd ...mijn batterijen opgeladen ....ook een Aura Soma therapie ondergaan ...regressie...ondergaan ....heftig ....maar ik ben meer relax ....dochter heeft het vd. week ook ondergaan ....ook zeer heftig ...volgende maand mijn zus ....

Nu ga ik even proberen tijd voor mezelf te nemen ...niet gemakkelijk ....want er wordt langs alle zijde aan mijn mouwen getrokken .... Geniet van jullie weekend ... dikke knuffel

@ Christel, ja dat je de pijp leeg hebt (zoals wij dat zeggen) dat snap ik wel. Maar ik bewonder je voor je doorzettingsvermogen dat je ondanks al je ongemakken aanpakt. Je hebt wel eer van je werk.
    @ Suske, heerlijk, lekker er even uit geweest, je zinnen verzet. Dat kan een mens heel goed doen. Therapie gevolgd, je bent goed bezig. Alles eens laten bezinken. Succes met alles.
    @ Elisabeth, hoe gaat het met je? Een beetje grip op alles? Hopenlijk gaat het met je tante wat beter.
    Eindelijk komt dan de langverwachte zon, vitamienen. Elisabeth, probeer tussen de drukte door te genieten. Lieve groet.
    @ Ha Raimun, hoe gaat het met je? Druk met van alles en nog wat?

De expositie/inloopmiddag was een succes. Veel positieve reactie's. De mensen genoten met volle teugen. Dan besef je waarvoor je het doet.
    Iedereen fijne zonnige dagen.

Iedereen is blijkbaar aan het genieten van het mooie weer. En dat is helemaal goed, want in dit kikkerlandje moet je de momenten genieten als ze daar zijn.
    Nog een maandje wachten en we hebben vakantie. Heerlijk, ik kan nu al van de gedachte genieten.
    De tuin is nu op zijn mooist. Bloemen. De jongkies van de merel zijn uitgevlogen. Ze waren er maar druk mee.
    Morgen ga ik naar mijn moeder die 75 jaar oud wordt. We gaan haar verrassen, ik ben zo benieuwd naar haar reactie.
    Hopenlijk geniet iedereen van het mooie weer.
    Hou je taai allemaal. Liefs.

Premium ++ Account

Hallo.... Een fijne zondag ieder aan het bekomen van allerlei drukte .... ....hopelijk kan ik het wat kalmer aan doen .... in de toekomst ....lukt het me ...??? Of komen ze gelijk de vliegen terug gevlogen ....haha ..... Soms wordt het me wel wat teveel ....

Jo Was je schoon -moeder blij ....was ze verrast ....???? Hoe is het nog met je schilders-maatje ....is haar gezondheid nog altijd stabiel ????

Christel al wat bekomen vd. renovatie ..??? Je mag wel fier zijn ....zo'n een drukte en gedoe .....maar nadien is het genieten .... fijn ...

Elisa anMa -Raimun jullie zijn ook de blijvers en de activisten op dit forum ....gelukkig ... want anders was het hier een dooie boel .....bedankt

Thuis is het hier wat minder druk ...wel de nodige probleempjes gehad ....ook met vriendin ....ziekte ....borst-kanker ...zéér vlug gegaan ....ze was er op tijd bij ....mammografie gekregen ....niets aan de hand ...en 6 weken nadien plots een bultje ...gelukkig ....is ze een vluggerd .... operatie ....12 juni ......nu bestraling ....hormonenkuur ....Zo dus dames ...niet wachten bij vaststelling van eigenaardigheden .... ook regelmatig zelf-onderzoek doen .....en alert zijn .....

Wat mijn dochter betreft ...ze heeft haar opzeg gekregen .....dd. Fyra treinen ....nogal historie hé ....je mag dit wel zeggen .......ze krijgt nog 1 jaar ....tot volgend jaar juni ....zo dus terug naar af ...en zoeken naar ander werk .... .....zo is 'n mens nooit gerust .....

Aan ieder veel zonneschijn ...en liefde ...vriendschap ....een dikke knuffel aan ieder ...Suske

@ Suske, leuk om weer wat van je te horen.
    Maar goed dat je vriendin er op tijd bij is. Ze heeft de operatie al gehad denk ik. Alles goed verlopen? Heel veel sterkte de komende tijd voor haar, het is allemaal heftig, ook voor jou natuurlijk.
    Wat jammer van je dochter dat ze haar baan gaat verliezen. Nu duimen dat ze iets anders kan vinden. Ja, Suske, zo blijf je je zorgen maken.
    Ik hoop voor haar dat ze iets anders kan vinden in de tussentijd. Veel succes.
    Geniet van het mooie weer. Warme groet.

Christel: darling, wat heb jij al veel werk verricht met het verven, je krijgt een compleet nieuw huis, ontzettend gaaf...de verf zal je nu wel de neusgaten uitkomen en je rug moet een massage hebben!!! fijne dag moppie....

Jolanda: je hebt jou moeder zeker verrast met zo'n mooi cadeau....succes met de schilderclub en wat hartstikke leuk dat je vriendinnen je verwent hebben....dat "verdien" je ook!!! liefsssssssssss

Suske: hallo moeder overste....wat lees ik daar een leuk verhaal van jou....toe maar, Tossa del Mar...super gaaf, wat heerlijk dat je enorm genoten hebt, dat is aan jou besteed!!! en dan ook nog therapie en andere dingen, wauw je bent een beetje als herboren...ik hoop dat je dit gevoel lang mag vasthouden.....sterkte voor je dochter....jammer van die prachtige treinen, helaas, ook voor alle mensen die daardoor zonder baan komen te zitten.....sterkte!!! een dikke knuffel terug...och heel veel sterkte voor jou vriendin...dat is knokken.....liefs...

Raimun: wat doe jij morgen? heb je de boom al geknuffeld voor je huis? (grapje) prettige dag gewenst.....

Vandaag was ik in het verpleeghuis samen met mijn zus, en ik heb mij rot geergerd aan dingen die niet gaan zoals ze moeten, en als ik boos ben zie je dat ook op mijn gezicht....grrrrrrrrrrrrrrrr en zo werd het later, weer naar huis gegaan, hond uitlaten in de hitte en vanmiddag maar binnen gebleven...de bui zakt weer en morgenmiddag maar opnieuw naar het verpleeghuis...ik wilde eigenlijk een uurtje sporten maar daar is geen tijd voor, dus dat doe ik (probeer) maar donderdagochtend....
    het wordt tijd om te slapen...

dag Sietske.....lekker slapen en morgen gezond weer op! Liefsssss....is het in Belgie ook zo tropisch warm? helpppppppppppp maar wel goed voor de horeca....

Vanmorgen naar de markt getogen met mijn jongste zus...het weer zag er belabberd uit, dus de auto gepakt, goh wat rijdt die auto fijn zeg!!! super....thuis gekomen kreeg ik het zo in de rug dat ik eerst wat moest slikken om in model te trekken...vanmorgen mijn haren extra gewassen en toen ik thuis kwam zat het voor geen meter...ik moet nodig naar de kapper, maar tegen plensbuien en veel wind is geen enkel kapsel veilig!!!! na een uurtje rustig zitten bracht ik mijn zusje weer naar huis toe en liet ik Bhody uit...ja ik had de rubberen laarsen al aangetrokken en mijn waxjas....weer zeiknat....
    nu een beetje uitrusten en vanavond een "date"...dus ik mag mijzelf een beetje optuttelen met fohn en krultang en de rest...misschien een nieuwe vriend? (grapje) ach ik reken nergens meer op, maar het lijkt mij reuze gezellig en ik ben heel nieuwsgierig....hopelijk werkt mijn rug een beetje mee, wel fijn dat ik geen uur in de auto hoef te zitten...bedankt lieve date...

Goed en een warmer weekend gewenst voor allen!!!! Liefsssssssss

Talking Re: Wat ga je vandaag, morgen, in het weekeind doen?

Ha Elisabeth, tja het weer is naatje pet. Ach, ik probeer mij er niet zo druk om te maken. Ik zie de zonnige kant ervan in. Het huis kan weer lekker gelucht worden, hitte weg. Pfff.... Maar goed, zo'n weer ben je zo beu, zeker als je met je hond erdoor moet.
    Ik wens je alvast een fijne avond toe met je date. De haren weer in de krul gekregen, grappig ik heb ze net ook gedaan. Tja, je moet er wat voor over hebben, ha,ha.
    Dit weekend ga ik wat freubelen, lekker weer ervoor.
    Wens iedereen een heel aangenaam weekend.

Dagboek berichten
    1

Christel: darling, wat heb jij al veel werk verricht met het verven, je krijgt een compleet nieuw huis, ontzettend gaaf...de verf zal je nu wel de neusgaten uitkomen en je rug moet een massage hebben!!! fijne dag moppie....

Jolanda: je hebt jou moeder zeker verrast met zo'n mooi cadeau....succes met de schilderclub en wat hartstikke leuk dat je vriendinnen je verwent hebben....dat "verdien" je ook!!! liefsssssssssss

Suske: hallo moeder overste....wat lees ik daar een leuk verhaal van jou....toe maar, Tossa del Mar...super gaaf, wat heerlijk dat je enorm genoten hebt, dat is aan jou besteed!!! en dan ook nog therapie en andere dingen, wauw je bent een beetje als herboren...ik hoop dat je dit gevoel lang mag vasthouden.....sterkte voor je dochter....jammer van die prachtige treinen, helaas, ook voor alle mensen die daardoor zonder baan komen te zitten.....sterkte!!! een dikke knuffel terug...och heel veel sterkte voor jou vriendin...dat is knokken.....liefs...

Raimun: wat doe jij morgen? heb je de boom al geknuffeld voor je huis? (grapje) prettige dag gewenst.....
    Vandaag was ik in het verpleeghuis samen met mijn zus, en ik heb mij rot geergerd aan dingen die niet gaan zoals ze moeten, en als ik boos ben zie je dat ook op mijn gezicht....grrrrrrrrrrrrrrrr en zo werd het later, weer naar huis gegaan, hond uitlaten in de hitte en vanmiddag maar binnen gebleven...de bui zakt weer en morgenmiddag maar opnieuw naar het verpleeghuis...ik wilde eigenlijk een uurtje sporten maar daar is geen tijd voor, dus dat doe ik (probeer) maar donderdagochtend....
    het wordt tijd om te slapen...

dag Sietske.....lekker slapen en morgen gezond weer op! Liefsssss....is het in Belgie ook zo tropisch warm? helpppppppppppp maar wel goed voor de horeca....
    Dag Elisabeth ,
    die bewuste boom knuffel ik regelmatig !! ..precies of hij dat geweldig vindt ..zegt ie wel niet , maar ik " voel " het

Van de " super zon " heb ik genoten met volle teugen !!..meestal zoek ik 'n plaatsje in de lommer ..met 'n goed boek !!
    Deze week werd ik echter wakker op bladzijde zoveel ( waarbij ik in slaap gevallen ben ) die was verdorie vergeeld ...heb ik dan toch zolang geslapen ??? .... heerlijk !!!.....

De regen deert mij ook niet hoor ...heerlijk om in te wandelen ...zeker hier in Bokrijk..zalige rust in de bossen

Ik lees , dat jij je rot geërgerd hebt aan de dingen die...enz...
    Moet je niet doen Elisabeth .. de dingen zijn zoals de mensen ..soms goed ...soms ergerlijk..en meestal onvoorspelbaar
    ( op enkele uitzonderingen na .. )...

Jij hebt weer 'n " date " weten te versieren hé !! ....als hij dan toch niet de juiste maat , of gezellig zittende schoenen heeft heb je tenminste toch weer 'n lekker etentje in 't verschiet ..zorg maar dat je behoorlijk opgetut bent
    Je hoopt dat jouw rug dan """ 'n beetje mee wil """????..wat moet ik mij daar nu weer bij voorstellen ..hohoho foeiiii Elisabeth !!

Dit w.e. moet ik ook de schoenwinkels induiken ..heb schoenen nodig voor 'n " speciale gelegenheid ".
    hopelijk vind ik de juiste maat ......

Verder wens ik jou en alle anderen hier 'n super gezellig ..winderig / regenachtig / zonnig w.e.....laat het niet aan jullie hartje komen hé ....na regen komt altijd zonneschijn ...ook al is het niet op de juiste plaats !!

Raimun: Woehaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat ben je toch een ranzige man..hahahahahaha...,lummel,.. wat jij allemaal niet bedenkt...als je zo'n last van de rug hebt dan is het moeilijk zitten op de stoel...comprendo????? dit keer geen etentje, de vorige keer was per toeval....ik had niet gegeten voor die tijd, zodat ik mijn aandacht erbij kon houden, en dat is prima gelukt...
    het was een hele leuke date!!!!
    heerlijk dat je in slaap kon vallen boven je boek in de schaduw van je tuin neem ik aan...fantastisch, besef dat dit heerlijk is...ik zit altijd binnen als het heel warm is, op een flat kun je dan buiten niet zijn... de mensen gaan dan 's avonds en 's nachts buiten zitten en lawaai maken... regen houd ik niet van, want wij vrouwen zijn meestal een beetje druk met het haar....eerst de champoo in het haar doen, daarna misschien nog crèmespoeling, daarna haar fohnen en mousse of gel erin kneden, en afmaken met haarlak!!! als je dan buiten komt met je schone kapsel en het regent wordt het een "klittenboel" hahahahaha gatver...maar enfin je ruikt dan ook gelijk alle produkten die je gebruikt hebt....haha, dit begrijpen jullie zeker meiden....

bedankt voor je goede adviezen, maar soms is een mens gewoon boos en dan moet je "afkoelen"... dank voor je mail, en koester de boom...dagggggggggg ps: succes met schoenen kopen voor de "speciale" gelegenheid, dan denk ik aan feesten, trouwerij, of iets naars zoals begrafenis...dat laatste hoop ik dan maar niet....dag Raimun...prettige dag verder...doegie...Groetjes van Elisa

Dag Jootje en alle anderen die voorbij zoeven...Liefsssss

Premium ++ Account

Er komt teug leven in de brouwerij ...haha .... plezant om de belevenissen te lezen van ieder ....hier vandaag nh. kerkhof geweest....graf van broer...bloemen opgezet ... nadien gekookt ... vd. avond nog een begroeting van een vriend ...de 2° op 3 weken tijd ....het is van het jaar de 5) persoon ....ja zie ....dat heb je wel met ouder worden ...rondom jou beginnen de oudere weg te vallen .......Maar wel ook al 3 geboortes gehad ....zodus de natuur regelt wel alles ....nieuw leven . Morgen is mijn jongste klein -dochter jarig (9 jaar ) ....feest ....met de nodige drankjes en hapjes ....

@ Suske, proficiat alvast met je jongste kleindochter, en veel plezier morgen.
    Tja, dat is inderdaad het nadeel van ouder worden, je ziet steeds meer mensen om je heen weg vallen. Niet altijd makkelijk. Gelukkig is er ook weer nieuw leven, en zo is de cirkel weer rond.
    @ Elisabeth, fijn dat je date leuk was.
    Wel jammer voor jou dat je niet in een tuin kunt gaan zitten, dat zul jij inderdaad wel missen. Groen werkt rustgevend vind ik, ik kijk hier in de tuin heel veel naar de vogels, ik geniet daar erg van. We hebben een grote notenboom in de tuin, daaronder is het goed toeven.
    Als je haar maar goed zit, daar weet ik alles van. Zo gaat dat met vrouwen.
    @Raimun, wist niet dat jij een knuffelboom had, in je eigen tuin? Succes met de schoenenjacht.

Premium ++ Account

@ Jo Een tuin met een notelaar erin ....zalig ...zekers bij hitte ...vd. verkoeling is een tof plekje .....natuur kan zo ontspanning geven ...en het kost niets ....
    @ Elisa aan mijn appelboompje ...hangt er 1 appel aan ...haha ....een appeltje vd. dorst .... elke morgen bij het opstaan met een tas koffie in de hand ...ga ik mijn tuin in ....2 a 3 aren niet groter ...maar genoeg ....om wat kruiden groenten /bloemen ....planten ....3 fruitboompjes ...en 2 zwarte bessen struiken ...kiwiplant ...groeit formidabel ..... een groot terras bij de keuken + fontein met verlichting .... klein terras bij het tuinhuis ....veel zithoekjes ...'n mens herleeft ...wanneer de vogels zingen ....bij de buren ook een pauw ...die kan zich wel laten horen .... zalig ....ik ben ook zoveel mogelijk buiten ...zo groot gebracht ...zet mij niet op een flat ...want ik kwijn weg .....hihi .... ik voel me daar opgesloten .... mediteren .... op mijn bank ....daar is mijn plaats ...om tot rust te komen .....

Gisterenavond nog nd. school geweest.... klein-dochter oudste ...19 jaar .....uitreiking ...proclamatie ....ze is er door ....wat gevreesd ...hiervoor ....zo dus vd. avond mogen we dubbel toasten ....

groetjes ....knuffel .....

@ Suske, wat fijn dat zij ook geslaagd is. Laat de wijn maar goed smaken dan...
    Ik kan mij je tuin voor de geest halen, lijkt me heel gezellig. Een kiwi is ook heel decoratief, mijn vriendin heeft er ook een in de tuin. Fruitbomen, mjammie, daar zul jij dan wel de nodige jam van maken (of taarten). Geniet van je tuin, net wat je zegt, je komt er tot rust.
    @ Elisabeth, en is de date voor herhaling vatbaar? Of anders maar lekker genieten in het Engelse werk, (zo heet dat park toch als ik mij goed herinner?)
    Ik heb verschillende seringen in de tuin. Ze ruiken zo heerlijk. Ook hortensia's, die vind ik ook zo mooi.
    Zometeen geef ik de laatste schilderles van het seizoen. Dan ga ik eindelijk zelf weer eens aan de slag. Ik heb er zin in, zomerstop, de batterij opladen.

De afgelopen dagen de klok rond geschilderd. Een leuk schilderij voor mijn ouders gemaakt, voor vanavond als het feest is.
    Ben nu eindelijk weer eens voor mezelf bezig. Fijn, laat de vakantie maar komen. Volgende week wordt het fijn weer, geniet ervan.

Suske: Gefeliciteerd voor jou kleindochter met haar examen, en je 9 jarige kleinkind...ach geweldig he? en wat hebt U een prachtige grote tuin met mooie bloemen en bomen, om jaloers op te worden...geweldig...maar mijn tijd komt misschien nog wel eens, dat er ook een tuintje voor mij kan komen! ik lees bij het graf van je "broer" bloemen gezet....ach Suske heb je ook een broer verloren...triest...."ik" moet nog het graf van mijn broer fatsoeneren en nieuwe plantjes erop zetten... fijne dag Suske....Liefs....

Jolanda: hallo bezige bij, fijn dat je nu mag uitrusten en straks van een welverdiende vakantie genieten...alvast een hele goede tijd he? ik ga volgende week naar een vriend toe voor een paar dagen, maar misschien verandert dat nog, ik wacht het af...
    mijn date? ja dat is voor herhaling vatbaar. er is een klik...
    zeg Jolanda wat was dat voor een feest van je ouders? hun trouwdag misschien? dagggggg knuffel....

Raimun: alles goed daar? prettige dag....

Gisteren ben ik in huis is aan de gang gegaan...'s middags de strijkplank ophalen bij mijn zus, want de mijne stortte pas geleden rakelings aan mijn voeten plotseling in elkaar....brrrrrrrrrrr ik had geluk....nog een hele tijd gebabbeld inzake mijn tante in het verpleeghuis, aangezien de meeste ouderen buiten de stad wonen hebben wij het stokje grotendeels overgenomen, maar de drukte werd teveel! nu gaat het een stuk beter met mijn tante, ze wordt sterk en krachtig en kan zonder rollator lopen, het is heel misschien wel een kwestie van tijd wanneer ze hier weer kan komen te wonen op haar mooie flat, eerst nog wat revalideren en eens afwachten wat het team in het verpleeghuis van haar vindt en wat er nog georganiseerd moet worden als ze thuis komt...huishoudelijke hulp, thuiszorg, etc....we wachten het af.....

vandaag wil ik in mijn huis wederom wat doen, ik heb achterstand....vanmiddag ga ik tevens naar de schoonheidsspe******te toe en laat mij lekker verwennen...och zalig ik kijk er al naar uit....ik ga naar een particulier toe, dat is goedkoper dan de dure salons, maar even fijn hoor.... het wordt al later, ik ga verder met mijn dingen...een prettige dag gewenst voor allen die dit lezen...
    Liefs van Elisa

ps: Ja Raimun, je hebt gelijk wat je zei bij een kaarsje aansteken, ik ben soms wel eens chaotisch, dat heeft alles te maken met drukte, ik haal mij alles aan, en wil iedereen helpen, maar ik probeer soms toch om wat ordelijker te zijn...zodra ik meer mijn rust kan vinden en meer tijd "neem" voor mijzelf dan zal de balans stukken beter worden....fijne dag en het ga je goed...hartelijke groeten.....

Vandaag heb ik de was gedaan :-) van de kinderen he en ook van mij natuurlijk. Verder eventjes werken stop gezet, moest wat onderzoeken ondergaan want de laatste controle was niet goed, dus terug eens fietsproef (donderde er bijna af van vermoeidheid en zat nog niet aan mijn maximum vermogen, daarna onder de scan (dat was vorige donderdag), gisteren nog eens onder de scanner geweest en donderdag naar de cardio om de uitslag.
    Deze morgen op bezoek geweest bij mijn huisarts, heb een bronchitis te pakken, ja wat wil je met zo'n shitzomer al .... en vastgesteld dat ik arthrose krijg aan mijn vingers (waarom, waarom ? ) en op 31 juli naar de orthopedist om mijn hallux valgus knobbels eens te laten bekijken waar ik meer en meer last van heb, en bredere schoenen is geen optie, ik loop al bijna altijd op mijn sokken rond maar kan zo wel de deur niet uitgaan, zou ook geen zicht zijn en nee ik draag geen naaldhakken of zo, heb ik ook nooit gedaan, is gewoon erfelijk. Dus genoeg gezeurd nu zeker ????

Lieve Christel: Je zeurt helemaal niet, je noemt de feiten op en ik vindt het verschrikkelijk voor jou dat je zoveel onderzoeken moet ondergaan en dat je zo'n pijn moet lijden...ik leef met je mee lieverd...als je toch dichter bij woonde dan kwam ik naar je toe met wat lekkers te eten en te drinken en konden we fijn praten, maar de afstand is te ver....
    Rust uit schattie, schreeuw af en toe naar je kinderen zodat zij jou helpen en "JIJ" niet teveel zwaar werk verricht...
    je hebt al je huis geverfd dus dat is al heel zwaar om te doen...ik hoop dat jij je toch op de 1 of andere manier kunt ontspannen anders stuur ik een masseur naar je toe, iemand die je zere lijf behandelt.... ik maak een grapje maar ik wens jou de komende tijden heel veel sterkte met alles wat je moet doorstaan...
    alle goeds en ik hoop dat de zon mag gaan schijnen en jou lichaam een beetje verwarmd!

Liefs en een hele dikke knuffel van Elisa...

Vanmiddag wil ik naar mijn tante gaan in het verpleeghuis...vanavond wil ik naar mijn tante gaan die opgebaard ligt in haar eigen huis, ik moet steeds aan haar denken...morgen is de kerkdienst, de begrafenis/crematie en naar af loop van dat alles gaan we naar het huis toe waar mijn tante altijd heeft gewoond...mijn goede vriend past de hele dag op Bhody mijn hondje dus dat is fijn....

gisteravond heeft iemand de boeddha bij mijn voordeur weggehaald, ik was boos en heb aangebeld bij de hele galerij...jammer..wie doet nou zoiets....tegen de avond had ik weer veel overlast van mijn bovenburen...straks maar weer gaan klagen bij de Woningbouw....ik liep gisteravond met Bhody buiten tegen 23.30 uur...ik was razend en gefrustreed dat die meid nergens rekening mee houd...haar vader die er officieel woont is al er al weken niet....pffffffffffffff mijn hersenen raken overprikkeld...ik zou die meid graag eens een klap in haar gezicht geven en hard aan haar haren trekken... wat een drama queen...grrrrrrrrrrrrrrrrrr en tot overmaat van ramp toen ik vanmorgen weer in de lift naar boven ging, maakte de lift een valbeweging bij de 4e verdieping, mijn hemel wat was ik angstig, ik schrok mij kapot....ik hield mij snel vast aan de leuning met mijn rechterhand en Bhody hield ik links vast aan de riem en met een ruk ging de lift naar de 5e etage....och wat was ik blij dat ik veilig kon uitstappen....ik heb meteen de technische dienst van de Woningbouw gebeld en die bellen weer naar dat bedrijf toe...pffffffffffffffffff en Zo begint de dag weer goed, ik ben " wakker" geschud.....woehaaaaaaaaaaaaaaaaaa

prettige dag allemaal....ik duik snel de douche in.... Liefs van Elisa

Sorry, even geen fut meer om te reageren. Had een heel verhaal getypt en toen viel de site weg. Niet leuk.
    Elisabeth, veel sterkte morgen en een mooi afscheid.
    Zonnige groeten iedereen.

Premium ++ Account

In de voormiddag hetzelfde meegemaakt ....

Premium ++ Account

In de voormiddag hetzelfde meegemaakt ....

Wat gaat de tijd toch snel....In Belgie is er een nieuw Koningspaar getroond Philip en Mathilde, prachtig, helaas heb ik er niets van gezien, maar enfin soms gaan de dingen wel eens anders...vandaag is het bloedheet...vanmorgen ben ik een uurtje gaan sporten, allez wat had ik het het warm....sinds zondag heb ik pijn op de borst, het gaat en het komt en ik kon moeilijk slapen, daarom ging ik sporten om mijzelf af te leiden.... redelijk gelukt....daarna Bhody uitgelaten in de hitte en een korte siësta gehouden...nu heb ik wassen gedraaid, een beetje gesopt, en nu draait de vaatwasser....even wat schrijven hier en dan mijn hondje weer uitlaten en wat eten, misschien wordt het iets simpels zoals huzarenslade kant en klaar offfffffffff ik maak iets anders...even zien hoeveel energie ik nog heb...

morgen is het dinsdag en ga ik mijn tante uit het verpleeghuis halen en dan een boodschap doen en haar naar huis brengen in haar eigen flat, dan mag ze weer een paar uren blijven en kijken hoe dat gaat....langzaam kan ze dan wennen...ze is soms wat in de war, maar ach als je 84 jaar bent is dat toch niet gek he en helemaal als je zoveel hebt meegemaakt.....ik denk als je een grote bloeding in je hoofd hebt gekregen(15 mei jongstleden) dat het wonderbaarlijk is dat je zo sterk weer kunt worden...mijn arts vond het bijzonder.... ik wens haar heel veel goeds...ik hoop dat ze over een tijdje weer naar huis mag en dat ze dan wat hulp krijgt en lekker zelfstandig weer kan wonen zonder alle mensen waar ze nu is...nog even geduld en dan zal dat op een goede dag wel komen want ze krijgt veel kracht.....lieve allemaal, ik hoop dat het goed met jullie gaat....

veel liefs van Elisa....

HALLO MENSKENS??
    komt er noch iemand buiten??..........
    ik vind dat we onze intresses wel mogen delen zou leuk zijn heey .
    ik ga heel graag wandellen. en als het weertje meezit?? dan ga ik wandellen, en neem mijn kleinste spruit mee maaar nu? komende weekeind ga ik eens wat grote schoonmaakje doen. badkamer schilderen en wie weet wat vind ik noch uit..... maar zal mijn handjes al goed vol hebben met de badkamer,zo lieve mensen laat maar komen wat jullie zouden gaan doen altijd fijn. grtj.........

Ha die Saneke: Mijn lieve vrienden houden een winterslaapje...hahahaha grapje hoor...ik denk dat er veel personen op facebook zitten, maar enfin daar ben ik niet aangemeld...maar dit waren hele trouwe vrienden en als je jaren lief en leed deelt willen ze misschien nu wel wat rust of elders kijken en dat begrijp ik...ik kom soms ook niet elke dag meer, maar ik probeer nog wat te schrijven....je badkamer zal nu wel lekker schoon zijn he en het weekend is weer voorbij...het is alweer woensdag, de tijd vliegt....

Vanmiddag heb ik een afspraak bij ABN AMRO voor een paar uurtjes....er wordt een sociëteit opgezet in heel Nederland voor oud medewerkers en mensen die er voor hun 62 jaar met een regeling er zijn uitgegaan zoals ik bijvoorbeeld (door ziekte) er wordt 1x per maand een middag gepland ergens in een groot kantoor van ABN AMRO ...er zijn nog wat gastvrouwen nodig? ik zal vanmiddag horen hoe het er allemaal uit gaat zien...dus ben ik blij dat ik weer iets beter kan lopen want ik wil aanwezig zijn.... we zullen zien...
    fijne dag Saneke en natuurlijk ook altijd voor mijn lieve stille vrienden die dit lezen...Liefs voor allen die ik ken... en voor Saneke...

hoi hoi elisabeth9

bedankt voor je reactie, jammer genoeg is het hier maar stillekes he,
    maar als er al iemand eens reageerd ben ik al blij.
    facebook?? ja wie niet he al zijn wij dan 1 van de uitzonderingen want ik hoef dat ook niet te hebben geen intresse in.
    het komende weekeind bezoekje bij mijn andere schoonbroer vrienden kring, familie? we moeten iedereen onderhouden vind ik.
    mijn familie? is sinds jaren? klein! mijn ouders zijn allebei overleden, mijn papa aan longkanker, mijn mama aan een hartaderbreuk plotseling.
    mijn andere tantes en nonkels aan kanker. mijn grootouders aan ouderdom.
    nu is mijn broer terminaal ziek(sinds 1 jaar) ook longkanker en heeft noch 4jaar te leven, ik zou het hier niet in mogen zetten maar van het 1ne gesprek rol je automatisch in het andere he.
    dus voor mij is mijn kleine familie en de familie van mijn dierbare heel belangerijk, en ook de andere mensen in mijn kring. vandaar iedereen gelijk.
    ik heb een tweelingzus en zei is mijn alles!! toch 1tje hoger in rang hoor! voor me hihi
    anfei triest om er eens over te praten als je dat nooit doet, het overvalt je ineens en sta je stil hoe kort het leven kan zijn.
    vandaar probeer ik te genieten van alle dagen, en de kleinste dingen? die moeten je blij maken ooit komt er voor iedereen een dag dat het voorbij is!
    en lang genoeg neem ik al het goede dat op me afkomt,dat me blij maakt en mij een gelukkige vrouw maakt(maakt me ook sterker bij een tegenslag) geniet vandaag de rest komt later.
    ik vind de afspraak die jij hebt tof goed om de mensen die er zijn uitgegaan toch gelijke kansen krijgen, en aandacht word besteed aan iedereen.
    in elk geval ben ik heel blij voor jou dat je kan deelnemen aan deze afspraak, ik vind het bijzonder spijtig dat je een ziekte is overkomen!!
    al weet ik niet hoe of wat, maar ik kan je alleen maar beterschap wensen elisabeth,
    een hele fijne middag ook voor jou, en ook voor alle lezers.

Dagboek berichten
    1

Citaat Origineel gepost door saneke Bekijk Post
    HALLO MENSKENS??
    komt er noch iemand buiten??..........
    ik vind dat we onze intresses wel mogen delen zou leuk zijn heey .
    ik ga heel graag wandellen. en als het weertje meezit?? dan ga ik wandellen, en neem mijn kleinste spruit mee maaar nu? komende weekeind ga ik eens wat grote schoonmaakje doen. badkamer schilderen en wie weet wat vind ik noch uit..... maar zal mijn handjes al goed vol hebben met de badkamer,zo lieve mensen laat maar komen wat jullie zouden gaan doen altijd fijn. grtj.........
    Ik ga dit w.e. rustig zitten denken hoe jij je gaat uitlaten in die badkamer

Raimun: hahahahaha...dat is al achter de rug met die badkamer....pfffffffffffff goedemorgen...

Saneke: Dank je wel voor je lange vertrouwelijk mail....ik vindt het erg dat je beide ouders al moet missen, helaas hoort dat niet zo te gaan, en dat is zwaar! je broer terminaal...ik denk dan aan een korte tijd als ik dat woord hoor, maar elk jaar is meegenomen! ik wens hem en jullie veel sterkte...kanker is een vreselijke ziekte.... heel fijn dat je tweelingzus er nog is en de andere kant van de familie, van je man, en je hebt gelukkig 2 kinderen, dat maakt het kostbaar...Goed voor elkaar zorgen is het belangrijkst! succes met alles Saneke...je hebt een goede instelling, helaas is het verdriet je niet gespaard gebleven...warme groet...

straks ga ik wat boodschappen doen en vanmiddag krijg ik leuk bezoek van een vriendin....

Prettige dag.....het wordt kouder buiten, ik heb de handschoenen al aan....brrrrrrrrrrr maar beter dan regen he?

hahaha die badkamer??? uitgesteld................!!! denk maar al aan iets anders raimun.........
    LEEF VANDAAG, DE REST KOMT LATER. grtj saneke.

Soortgelijke onderwerpen

1. Wat eet je vandaag?
    By kaatjekakel in forum Ontspannings-kletshoek
    Reacties: 3326
    Laatste Post: 21-06-15, 11:11
  2. Vandaag
    By Cyntia19 in forum Ontspannings-kletshoek
    Reacties: 3
    Laatste Post: 04-05-13, 09:12
  3. Gisteren, vandaag, morgen
    By Déylanna in forum Gedichten
    Reacties: 0
    Laatste Post: 07-12-08, 15:37
  4. Voor een dag van morgen
    By Felice in forum Gedichten
    Laatste Post: 03-01-08, 17:06
  5. Artsen en ziekenfondsen nog niet eens over - De Morgen
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Laatste Post: 18-12-07, 13:00