Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: Onder experimenteren...

  1. #1

    Red face Onder experimenteren...

    Hoi ik ben sanne en ik ben 15 jaar oud, ik was wat sexueel aan het experimenteren toen ik op een gegeven moment een plastic balletje in me kond deed(ten eerste is dit raar) maar nu zit ik met het probleem dat balletje vast zit. Het is geen heel groot balletje maar dw vraag was nu of dat het balletje er vanzelf weer uit komt tijdens het poepen ofzo ofdat het vast blijft zitten, oftewel hoe krijg ik het er uit?? Alvast bedankt voor alle reacties!

  2. #2

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Onder experimenteren...

    Hoi Sanne,

    Ten eerste, het is helemaal niet raar hoor! Het is gewoon wat experimenteren wat jij lekker vind en wat niet. Wat je zou kunnen proberen is om wat te gaan persen (dus druk zetten) Misschien krijg je op deze manier het balletje eruit. Anders zou het zeker weten er wel mee uitkomen tijdens het ontlasten. Sorry voor het late reageren, maar had het nog niet gelezen. Hoop dat het ondertussen al opgelost is!

    Mocht nou niks lukken, dan zul je helaas toch richting huisarts moeten gaan, maar heb er wel goed vertrouwen in dat het eruit gaat hoor

    Groetjes Sylvia

  3. #3

    Standaard Re: Onder experimenteren...

    Bedamkt voor de reactie en het is gelukt hor!!

  4. #4

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Onder experimenteren...

    Graag gedaan hoor! Gelukkig is het gelukt!

    Als je verder zou willen gaan met het experimenteren zou je de volgende keer beter iets kunnen nemen met een uiteinde eraan, zodat het er niet geheel in verdwijnt Bij sexshops verkopen ze ook kleine buttplugjes, maar kan me voorstellen dat je daar op je 15e niet zomaar naartoe gaat

    Groetjes Sylvia

Soortgelijke onderwerpen

  1. Steken onder de borst
    By dreja in forum Vrouwen
    Reacties: 4
    Laatste Post: 25-04-10, 16:55
  2. Bultje onder kaak?
    By rafaelo in forum Klieren
    Reacties: 8
    Laatste Post: 19-02-09, 17:34
  3. Bultjes onder penis
    By dutchman123 in forum Mannen
    Reacties: 1
    Laatste Post: 27-05-08, 13:00
  4. Bultje onder kin
    By rafaelo in forum Keel, neus, oor
    Reacties: 2
    Laatste Post: 15-05-08, 16:53
  5. Onder de teennagel
    By Capslock in forum Algemeen
    Reacties: 0
    Laatste Post: 17-07-06, 01:17