Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Lange menstruatie, naar de huisarts???

  1. #1

    Standaard Lange menstruatie, naar de huisarts???

    Beste allemaal
    ik slik al ruim vijf jaar de pil. Waarvan ik de laatste twee jaar elke keer drie maanden door slik en dan een stopwerk inlas. Nou had ik twee weken geleden voor het eerst een doorbraakbloedig. Deze duurt echter nu al twee weken (waarvan ik de laatste week weer ben begonnen metde pil) en neemt niet af. Moet ik hiermee naar de huisarts?
    Alvast bedankt!
    Gr.
    Laatst aangepast door Sylvia93 : 10-05-10 om 19:39

  2. #2

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Lange menstruatie, naar de huisarts???

    Hoi Pdc,

    Het zou best kunnen dat je lichaam nu aan het protesteren is door al dat doorslikken. Heb je nu nog steeds last van die bloeding? En is het echt een zware bloeding of meer wat bruine afscheiding? Wanneer het nog veel langer gaat duren is het misschien wel verstandig om de huisarts in te schakelen. Misschien is de pil die jij nu slikt wel te licht of te zwaar voor je. Op dat soort vragen kan je huisarts jou het beste antwoord op geven!

    Groetjes Sylvia

  3. #3

    Standaard Re: Lange menstruatie, naar de huisarts???

    Hoi Pdc

    Ik denk zeker dat je lichaam protesteerd vanwege het doorslikken van de pil.
    Een keer in de vakantie bijv. is niet erg, maar zoals ik van jou begrijp doe jij dat stelselmatig en das niet goed.
    Als je graag beschermd wilt zijn en geen menstruatie wilt, kan je beter de prikpil nemen.
    Ik denk dat het wel vanzelf weer over gaat, maar zou deze waarschuwing wel ter harte nemen.
    Eventueel als je veel bloed verliest kan je aan je huisarts naproxen 500mg vragen, dit zorgt ervoor dat je niet zo heftig vloeid.

    Groetjes,
    Diane

Soortgelijke onderwerpen

  1. Landelijke screening naar darmkanker op de lange baan - Blog.nl (Blog)
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 17-02-10, 10:30
  2. Onderzoek naar veiligheid patiënt bij huisarts en tandarts - Gelderlander
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 20-12-08, 11:01
  3. Uitblijven van menstruatie-lange tijd!
    By WannabeeMomma in forum Menstruatie
    Reacties: 1
    Laatste Post: 27-05-08, 10:42
  4. Liposuctie resultaat op lange termijn
    By Edith1 in forum Esthetische ingrepen
    Reacties: 11
    Laatste Post: 12-10-06, 10:36