Hallo allemaal,
Ik ben in ongeveer 2 a 3 maanden tijd van 62 kilo naar 48 kilo gegaan (zonder dieet, extra beweging enz.) ben 1.64 lang. In de tijd dat ik afviel had ik erg last van haaruitval buikpijn dorst moeheid en overmatig transpireren, de haaruitval en de buikpijn zijn nu gelukkig verdwenen maar de rest heb ik nog steeds. Ik heb continu dorst heb veel slaap nodig toch wel zo'n 10 uur per nacht, na een avondje stappen heb ik 3 dagen nodig om weer bij te komen en op andere momenten is mijn energie oneindig.
Ik ben voor deze klachten natuurlijk allang naar de huisarts geweest en getest op alle denkbare ziektes er is ook n hartfilmpje gemaakt enz. maar nog steeds is er geen aanwijsbare reden gevonden. Ik zit nu alweer een maandje of 2 op hetzelfde gewicht (48 kilo) maar het zit me nog steeds niet lekker, ik voel me niet meer de oude en zie er ook niet meer uit vergeleken met 1,5 / 2 jaar terug ben ik nu een zombie.
Ik vroeg me af of er ook andere mensen zijn die dit is overkomen of die ervan gehoord hebben of misschien wel weten hoe of wat. Door de huisarts word ik alleen maar naar huisgestuurd met de mededeling "het kan" maar zo voelt het niet

.
Thx alvast