Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 51 tot 100 van 416

Onderwerp: Het grote huisdieren topic!

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Standaard Re: Het grote huisdieren topic!

@ Ag,

Haha dankje

@ Luuss,

Ah lieve Heavy! Ik ben absoluut geen vogelmens, maar jouw vogeltje klinkt wel echt heel lief!! Ah en mn konijn spoort idd niet helemaal, ach kan wel vaak lachen om dr!
    Het krachtigste medicijn voor ellende is loslaten!

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

2 honden gered ... spannend!!!

Zondag hebben mijn vriend en ik een spannend uurtje beleefd .....
    We zijn op weg naar huis met de auto, zien we opeens 2 honden op de snelweg lopen!!!
    We keken elkaar aan, meteen een afslag genomen zodat we ze weer zouden tegenkomen ... ik ben uit de auto gesprongen en terug beginnen hollen richting honden, vriend nogmaals rondje ge-raced met de auto en ze tegengehouden op een zeer druk stuk van de snelweg.. helaas waren ze al zo bang en liepen ze van vriend en auto weg, maar ik kwam van de andere kant aanlopen (kalm en met rustige,lieve woordjes en ben op m'n knieën gaan zitten met mijn armen wijd open en GELUKKIG liepen ze in mijn armen !!! Ik heb ze vastgepakt (2 grote honden, niet gemakkelijk!!), vriend kwam met de auto ; ze in de auto gezet (niet zo makkelijk; één ervan had een hekel aan autorijden blijkbaar ..) en naar m'n dierenartse gereden om te kijken of ze gechipt waren .... Gelukkig gechipt!! Eigenaren superblij, bedanktelefoontje gehad en de vraag of we maandag 's gingen passeren (ze baten een vogel/wilde dierenasiel uit)... hebben we gedaan; nog heerlijk met de 2 woefs gespeeld en geknuffeld (baasjes zeiden dat de woefs ons herkenden en bedankten omdat ze normaal zo énorm sociaal niet zijn naar mensen toe ... vanuit de hondenpsychologie stel ik daar echter mijn twijfels bij, maar was wél héérlijk), financieel bedankje geweigerd (voor dieren/naastenliefde moet ik geen cent!!), een mooi nestkastje gekregen omdat ze toch iets wilden geven en met een goed gevoel weer afscheid genomen van blije baasjes en lieve woefs (10jr en 1,5jr ).

Als we ze niet gered hadden waren ze hoogstwss doodgereden ... auto's rijden daar 120/140 km/u !!, dus ik ben zéér blij!
    Hopelijk doen meer goede zielen zulke (toch wel gevaarlijke) acties ... ik zou mensen in ieder geval eeuwig dankbaar zijn als ze zoiets voor mijn honden zouden doen!!

Iedereen die we kennen zegt nu dat we dit weekeind met de lotto moeten spelen ... haha; in het kader van ; 'wie goed doet, goed krijgt' ... we zullen 's proberen
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Ag,

Ah wat ontzettend leuk om te lezen! Voelt goed he als je iets kunt doen voor de baasjes en de honden. Gelukkig zijn er ook nog mensen zoals jullie, de rest van de bestuurders waren waarschijnlijk hard doorgereden!

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

@ Syl,
    Voordat we Heavy kregen was ik ook geen vogelmens. Mijn eerste reactie was "Wat moeten we in godsnaam met een vogel?!" Gelukkig bleek ons vogeltje een aparte te zijn

@ Agnes,
    Super zeg dat jullie gestopt zijn om die honden van de autoweg af te halen en in veiligheid te brengen Inderdaad gelukkig dat de honden gechipt waren en dat de eigenaren zo blij waren de honden terug te hebben!
    Wij hebben hier in Groningen het Stadspark en daarnaast loopt de ringweg (snelweg/autoweg om Groningen heen) en daar lopen ook vaak honden op de snelweg. Papa en ik reden daar een keer op de motor en toen zagen we ook een hond, hebben we ook van de weg gehaald, bleek de hond zich losgerukt te hebben van de eigenaar en zo de weg op te zijn gelopen, gelukkig was de hond niks overkomen!
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Ik geniet al 2 weken van m'n funnyvisjes die verhuisd zijn naar het grote aquarium... en zo te zien zijn ze er zelf ook blij mee
    Sinds een week zitten er 4 nieuwe mini's bij (2 puilogen en 2 sluierstaarten) en dat gaat goed gelukkig ... nu heb ik 6 reuzen en 4 mini's
    De grote visjes lijken wel dino's vergeleken met die mini's ... de dino's waren een jaar geleden net zo mini als de nieuwe... wat gaat dat geven zeg!! haha
    Het kleine aqua gaat naar zolder en zal enkel nog gebruikt worden voor zieke vissen of als noodoplossing als het grote ooit stuk mocht gaan.

Ik ben ook een vogelliefhebber, maar helaas zal m'n parkietenkooi leeg en eenzaam op zolder blijven staan, m'n vriend word gek van tjiepende, zingende en krijsende vogels...jammer!

Paar weken geleden nog een hond gered van een drukke weg ... een jongen van een jaar of 10/12 liep zijn benen uit zijn lijf achter zijn kruising Chow aan.. heb 'm effe geholpen (kan daar nu eenmaal niet aan voorbijrijden); beest goed moeten vastpakken want hij was panisch van angst en probeerde te bijten. Gelukkig is die hond ook niet doodgereden
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

@ Agnes,
    Fijn dat je visjes het naar hun zin hebben en dat de grote de kleine niet opeten
    Jammer dat je vriend geen vogels wil, maar woefkes en visjes zijn ook leuk!
    Agnes de hondenredster in nood... gebeurd je wel vaker of niet?
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Premium ++ Account christel1's Avatar

Misschien nog wat vroeg maar een tip voor de winter. Mijn 2 honden (shi tzu en mengeling bichon frisee-poedel) wandelen heel graag, behalve als er sneeuw ligt, dan krijg je ze met geen stokken de deur uit. De sneeuw zet zich vast tussen hun vacht van hun pootjes en wordt dan als het koud is direct ijs en beginnen ze te janken van de pijn. Hondenschoentjes vind je bijna niet in België dus moesten we een andere oplossing zoeken. In een kledingwinkel hebben babysokjes gekocht, mooie witte, kleinste maat. Die doen we dan over hun pootjes, liefst tot over de knie en doen we vast met een haarrekkertje en dan ravotten ze echt in de sneeuw als 2 duveltjes. 't Is wel een grappig zicht en wat werk (8 pootjes) en in het begin lopen ze wel wat onwennig maar het lukt echt. De sokjes was 99 cent voor 4, heb dus een hele berg gekocht want na een dag of 3 zijn ze toch versleten en moeten ze de vuilbak in, maar dat heb ik graag over voor mijn 2 schatjes. Vorige winter heeft het veel gesneeuwd en is het lang koud gebleven, dus ja je doet er alles voor hé. Soms zeg ik tegen mijn ventje, kom es uit de zetel we moeten de "kinderen" nog wandelen
    Greetz
    Christel1

@ Christel,
    Das idd een goede tip voor sneeuw vrezende hondjes en hun baasjes!
    Onze hond had daar geen last van gelukkig en hondje van een vriendin kon je door zijn witte vachtje en kleinheid (terrier maar geen west highland of zo'n andere populaire) niet zien maar die had altijd dikke pret in de sneeuw

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Goeie tip Christel!!
    Niets leukers als je woefkes zien 'gek doen' in de sneeuw
    Die momenten koester ik .. ik kan er naar blijven kijken

Hoi iedereen,
    Mijn schatties staan op het foto-album
    Greetz
    Christel1

@ Agnes,
    Ja is leuk hondjes gek zien doen in de sneeuw

@ Christel,
    Wat een hoop diertjes heb jij zeg! Maar wel leuke foto's en in elk geval heb je altijd gezelschap

Mijn lieve vogeltje had vanavond weer eens een epileptische aanval. Hij is nu weer helemaal bij, maar hij rolde zo gek met zijn oogjes en zo lang dat ik dat niet eerder had meegemaakt en even schrik kreeg. Hopelijk houdt hij het nog een tijdje vol...

Premium ++ Account
    Dagboek berichten
    12

@ Luuss,

heel veel sterkte met Heavy je vogeltje. De tekenen zijn niet goed. Sterkte
    Geniet van het leven, het is later dan je denkt!

@Luus,
    Erg hé als je een vogeltje zo ziet afzien. Ik heb vroeger ook een afgerichte dwergpapegaai gehad, echt een lief beestje, zat altijd bij mij als ik een dagje thuis was of 's avonds lekker genesteld in mijn haar of trui. Op een gegeven moment begon hij zijn vederen uit te plukken en ja naar de dierenarts, die durfde hem nog niet pakken. Heeft toen wel **** gekregen maar helaas, pijn pitteken is gestorven, ik was net 3 maand zwanger, heel emotioneel, heb me een oog uitgebleit van verdriet. Hou Heavy maar goed vast, zo'n liefde dat je van zoiets kan krijgen
    Greetz
    Christel1

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Sterkte Luuss, hopelijk houd lieve Heavy het nog wat vol... het is zo'n schatje!!
    Xx Ag

Banned Premium ++ Account

sterkte met je lieve vogeltje

@ Gossie, Christel, Agnes en Sietske,
    Bedankt voor jullie medeleven
    Heavy heeft al 2 of 3 jaar om de zoveel tijd een epileptische aanval, zal wel door ouderdom komen en tot nu toe zijn wij gelukkig altijd in de buurt om hem vast te houden zodat hij kalmeert en erbovenop komt. Hij is al langer bij ons dan dat we dachten dat hij het uit zou houden...

@ Christel,
    Is sowieso erg als je een diertje zo ziet afzien. Je kan niet even vragen wat er is en antwoord terug krijgen helaas...
    Leuk dat je een afgerichte dwergpapegaai had! Jammer dat hij zijn veertjes uitplukte en dat de **** niet hielpen Wel moeilijk om zoiets dierbaars te verliezen en als je dan ook nog zwanger bent en door veranderende hormonen emotioneler bent dan lijkt het me nog verdrietiger! Gelukkig heb je nu ook veel lieve diertjes!

@Luus,

Heb ergens iets gelezen maar geld bij honden en katten, ik weet niet bij vogels. Je Heavy drinkt ranja zeker of baddert zich erin ? Zou het niet kunnen dat hij als hij van zijn stokje dondert een gebrek aan suiker heeft ? Katten en honden mogen geen zoete dranken hebben omdat ze dan een gebrek aan suiker kunnen krijgen en daardoor ook diabetes, andere dierenliefhebbers kunnen er misschien ook iets aan hebben. http://www.goedgevoel.be/gg/nl/10/Se...ag-geven.dhtml. Hij eet ook regelmatig uit je bord, misschien iets dat ie niet mag ?

Ik weet niet of je er iets mee aan kan, maar misschien toch eens lezen.
    Greetz
    Christel1

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Goede tip Christel!! Thanks !!

Biki ("jongste" westie = 11jaar) gaat steeds meer manken met haar voorpootje ...
    Wss artrose .. zal terug mogen naar dierenarts want ontstekingsremmer helpt niet (meer).

Tsja, hoort erbij hé .. er is een tijd van komen en een tijd van gaan ... als is dat laatste zo verdomd moeilijk!!!

Ik heb het ook moeilijk met het feit dat ik niet 'even kan vragen wat er scheelt' ... zou dat tof zijn; kunnen converseren met je huisdier

Ja Ag, moesten dieren kunnen praten, ne mens zou er van opbeuren en ze zouden ons temninste kunnen zeggen als ze pijn hebben. Ik ken wel enkele **** die je wel aan dieren mag geven (aan honden) dit zijn motilium instant bij overgeven max 3, maar als het na 1 dag niet over gaat naar de vet natuurlijk, ook flagyl bij diarree, mobic voor als ze een ontsteking hebben en buscopan bij krampen. Dit weet ik van mijn dierenarts. Nooit immodium geven dit kan dodelijk zijn voor je huisdier. Mijn hond heeft eens salmonella gekregen van waarschijnlijk niet lang genoeg gebakken kippefilet en had bloederige diarree, daarmee ben ik direct naar de dierenarts geweest. De hond van mijn ventje heeft heel makkelijk verstopte darmen en die krijgt dan buscopan maar ook niet langer dan 1 dag, als het dan niet over is toch naar de dierenarts voor een paar inspuitingen, hij krijgt ook speciale voeding voor gevoelige darmen.
    Hopelijk moet je Biki nog niet aan de cortisone voor zijn artrose en kan hij nog lang mee, anders moet je maar zo'n speciaal hondenkarretje gaan halen, kan hij zo gelijk mee op wandel
    Greetz
    Christel1

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Hihi ... mijn Biki in een karretje steken; zie het al voor me!!
    Die blijft daar geen minuut inzitten (westie/terriër).. die is zot van rennen en achter tennisballen aanlopen!!!

Vandaag 'balen' m'n woefkes ... het giet hier en daardoor willen ze niet naar buiten (enkel héél snel om hun behoefte te doen en dan 'sjees' weer naar binnen)
    Heb ze al gezegd dat ze van regen niet smelten, maar ja; dat verstaan ze dus niet hé

@Agnes,
    Allé bij Tom and Co hebben ze zo van die hondenkarretjes, wel cool zelle.... ma dat karreken zal er komen als hij vol artrose zit ......
    Mijnen shi-tzu heeft een hele garderobe, ja dat is een fragiel manneke zelle .
    Hij heeft een regenjasje, zoals voor deze morgen want hier goot het ook, 2 winterjasjes, een grijs pulleken voor in de herfst en het is een beetje koud, een legerpulleken ook voor nu en dan zijn sokjes hé voor als het sneeuwt, ah en ook nog een fluo jasje voor in de winter als het donker is, dat ze hem zien afkomen , en een petje voor als de zon in zijn ogen schijnt in de zomer assorti met zijn legerpulleken , man man verwent dat dat manneken is
    Greetz
    Christel1

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Haha ... kleed jij je hond aan???
    Hihi.. ik heb enkel eens een 'jasje' gekocht voor m'n (overleden) malthezerke; maar dat deed ik niet vaak aan; die beestjes kunnen heel wat hebben .

Maar ik sluit niet uit dat m'n volgende woefke (word een shi-tzu ) wel een truitje of jasje krijgt ... is zo'n leuk zicht; vooral als ze het zelf leuk vinden !!

Mijn oudste westie (Maxi) vond het vroeger de max om in mijn babypakjes (rompertjes) rond te lopen ... kreeg ze véél aandacht en dat vond ze superleuk

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Ik vrees dat Biki gaat blijven rondlopen tot ze neervalt, die is héél hard voor zichzelf ...
    dat karretje zie ik écht nog niet gebeuren

Ja hoor Agnes, mijn hondjes worden aangekleed, zeker als ze net geschoren zijn. Dan wilt mijn sam zelfs zonder zijn pulleken niet slapen want dan heeft hij het koud....kruipt altijd onder de dekens als hij het koud heeft en ook als hij het niet koud heeft lol ... ik zal dringend eens achter een pyamaken moeten gaan zoeken voor mijn hondjes
    Greetz
    Christel1

@ Christel,
    Onze Heavy eet al sinds hij bij ons is chocola van ons bord mee en eerste wat ik laatst las op een aga****is site was dat aga****issen zoals Heavy absoluut geen chocola mogen eten omdat het dodelijk is. Ale hij eet dat al 12 jaar maar heeft pas de laatste 2 a 3 jaar last van die toevallen en zijn eetpatroon en drink/badder patroon is niet anders geworden. Bij de dierenspeciaalzaak navraag gedaan en op leeftijd van Heavy komt het vaker voor dat deze soort aanvallen/toevallen krijgt ook als ze hun hele leven alleen speciaal vogelvoer en water hebben gehad.

@Luus,
    Mijn hond is ook verzot op chocolade en choco, ook al kan dit voor honden dodelijk zijn, maar ja als ze zo zitten te bedelen kan ik het ook niet laten.... mijne aga****is is niet zo oud geworden, dus ik wist dit dus ook niet..... 't was maar om te helpen dat ik dat artikel erop geplaatst heb... en ik geef ook soms es melk aan mijn kat, ze is al zo oud en ze krijgt haar eten op mijn slaapkamer op een bordje
    Greetz
    Christel1

@ Christel,
    Ja wij wisten ook niet zoveel over aga****issen, we hadden wel een miniboekje erover aga****issen erbij gekregen toen we Heavy kochten, maar stond weinig in...
    Ja als honden en katten en andere huisdieren iets lekker vinden dan kan je ze dat best wel in kleine hoeveelheid geven vind ik en zeker op hun oude dag
    Artikel is in elk geval interessant!

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Hihi... een pyamake voor de woefkes
    De mijne hebben het meestal te warm ... ik merk dat doordat ze op het parket gaan liggen ipv in hun mand...

Huisdieren en chocola.. haha; de mijne zijn ook zot op een choco-knabbeltje , ik geef ze echter maar heel kleine stukjes!

@ Agnes,
    Soms zie ik op animal planet dat mensen de raarste outfits aandoen bij hun hond of kat, denk dan altijd "arme ziel". Als hond of kat het koud heeft kan ik wel inkomen dat ze iets aan krijgen, maar niet voor alleen de show
    Ja huisdieren en chocola is echt eencombi die bijna altijd dodelijk schijnt te zijn, maar waar de meeste huisdieren zot op zijn, achja kleine stukjes kan wel denk ik

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Ik ben het met je eens; kleren voor een hond enkel als ze dat zélf écht leuk vinden ... wat ik soms zie rondlopen is belachelijk!! Vb; deze zomer een yorkie gezien met gelakte nagels en een minizonnebril op ... dat beestje zag er écht niet gelukkig uit; arm zieltje!!

Kleine stukjes choco kan geen kwaad (liefst dan nog pure chocolade), maar een hele reep kan dodelijk zijn!!

@Ag en Luus,
    Een yorkie met gelakte nagels en zonnebril ? Dat vind ik er nu wel wat over. Zou ik ook nooit doen met de mijne.
    Ja die regenjasjes komen hier wel van pas, had het hem gisteren aangedaan en deze morgen was het zoek pfff.
    Mijne sam die gaat 's avonds mee naar bed, en die ligt echt sneller onder de dekens dan ik, als hij het te warm heeft komt hij wel es piepen...
    Die jasjes gaan aan als het koud is en vriest zoals deze morgen, ik moest wat wachten op de trein en anders zit hij gewoon te bibberen van kou (is nog maar net geschoren), nu wordt het januari voor het scheren en dan is het ook nog koud.
    Vroeger hadden ze chocodrops in de lidl voor honden maar die zijn nu uit het assortiment genomen en die vond hij oh zo lekker. Heb net het avondeten voor de honden gebakken, minuutsteaks (varkens) van bij lidl, ze zullen weer content zijn se, natuurlijk krijgen ze er elk geen halve kilo van, een 150 gram, misschien ben ik een beetje gek ? Mijn kat is gek van tiramisu, komt ze gelijk mee van de pot eten, grappig zicht hoor, die room rond haar snorharen maar mijn bébéken is al 14, mag ze toch nog wat genieten van haar ouwe dag....

Mijne cavia Gaby was dol op sla en witloof, ging ik haar dat ook halen hoor, een beetje afwisseling en in de tuin ging ze altijd klavers eten en de bladeren van pissebloemen, ik weet niet hoe ze dat in NL zeggen sorry (gele bloemen) die je veel in de weide vindt

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Paardenbloemen noemen ze dat in NL

Kon er effe niet opkomen, thanks agnes

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Ik maak me zorgen om mijn jongste westie (11jr)...
    Ze mankt steeds meer met haar rechtervoorpoot... vandaag 's bellen naar de dierenartse...
    Artrose, botsplinter,gewrichtsontsteking??? welke onderzoeken zullen nu weer allemaal nodig zijn????? ....................................

@ Agnes,
    He wat naar dat je jongste wesstie mank loopt!
    Ik hoop dat de dierenarts weet wat het is en er een goede oplossing komt, want een beestje pijn zien hebben is verdrietig!

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Ag,

Ah wat vervelend! Hoop dat het achteraf allemaal meevalt, mja 11 jaar voor zo'n hondje is al best oud! Sterkte!

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Het beestje is nog enorm levendig en goed voor haar leeftijd; dus voor enkel zo'n zere 'mankepoot' wil ik haar écht niet laten inslapen... een grote operatie zien we echter ook niet meer zitten... vervelend geval

Thanks voor de reacties!!
    Knuff Xx Ag

Ai, aggie, dat is helemaal niet fijn voor je hondje en ja een operatie op die leeftijd kan soms meer goed dan kwaad doen, dus misschien ook niet echt aan te raden. Misschien eens mobic proberen, is een med voor mensen maar mag ook voor dieren als ze mank lopen of zo, ontstekingsremmer (weet ik van mijn dierenarts) en anders zal je er toch nog moeten aan geloven, een hondenkarretje en kan hij of zij eruit als hij/zij wilt en heb je er toch nog geniet van en als ze/hij moe is terug erin, kan je er toch misschien nog jaren van genieten..... liefs en kusjes
    Leef vandaag, morgen komt wel

Premium ++ Account
    Dagboek berichten
    12

@ Agnes,

heel veel sterkte met je hondje. 11 jaar is nog niet oud. Ook voor je Westie veel beterschap.

Een knuf van mijn oppashond. Woef
    Geniet van het leven, het is later dan je denkt!

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Biki heeft al maanden aan de meloxivet gezeten (ook wel Metacam genoemd = ontstekingsremmer en pijnstiller) ... helpt helaas niets meer

Merci voor de lieve reacties
    Dikke knuff en Xx

Knuffel terug aan je oppashond Gossie

@ Agnes,
    He jammer dat een ontstekingremmer en pijnstiller niet meer werkt voor Biki
    Zorg maar goed voor je lieve woefke, veel liefde doet ook altijd heel goed!

Heavy wou vandaag eruit want die was vrijdag er voor het laatst uitgeweest, zijn vliegkunsten zijn echt type stuntpiloot geworden en hij wou badderen dus heb ik hem op mijn arm gezet zodat hij kon drinken en badderen zonder in zijn badderglas te vallen. Is wel moeilijk huishoudelijke dingen doen zo want hij wil bij mij blijven zitten, achja kan ik ook niet te snel zodat ik ook niet mijn rugpijn vererger

@ Agnes. Misschien ken je dit al, maar bij artrose zou het kunnen helpen:
    http://www.hondenpage.com/honden-enc...-Fortiflex.php

http://www.sashasblend.nl/

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Thanks Oki,

Vanavond om medicatie glucosamine (vr de gewrichten/kraakbeen) en pijnstillers (ter verlichting) en do foto's maken.. benieuwd wat daar uit komt > daarna zien we wel verder!
    Ik ga straks 's naar je links kijken, thanks!!

Xx Ag

Kijk met mijn sokjes en jasje aan in de sneeuw aan het spelen

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Christel,

Wat lief!

Onze kat heeft de sneeuw ook helemaal gevonden! Een paar jaar geleden moest ze er niets van hebben, maar nu wilt ze steeds op het balkon met de sneeuw spelen!

@ Agnes,
    Hoe was het bij de dierenartse om foto's te maken?

@ Christel,
    Lief zeg!

@ Syl,
    Haha sjah dieren kunnen daarin ook van mening veranderen

De buurhond wandelt vol enthousiasme mee door weer en wind en sneeuw, ze vind de sneeuw prachtig! D Noesje was vannacht buiten dus was blij dat ik vanmorgen de deur open deed, maarja ze wou gister niet binnen blijven. Jip (moeder van Noesje en Beertje) sprintte naar buiten toen ik met Juul ging wandelen. Bij terugkomst stond ze echter voor de deur dat ze naar binnen wou. Beertje sprintte naar buiten de bosjes in, Juul erachteraan en renden ze over t veldje heen en weer en toen weer naar binnen. Prachtig om te zien hoe ze beide speelden en hun energi kwijt raakten, binnen gekomen lag Juul op haar kleed en Beertje ging erbij liggen en toen likte Juul haar schoon erg lief!
    Vanmiddag rond half 2 door de sneeuwbui/wind met Juul gelopen, die vond het dikke pret, terug gekomen gingen Noesje en Beertje naar buiten, dus rond etenstijd zal ik wel even ze binnenlaten en weer aan de wandel gaan.
    K blijf wel elke keer even met alle diertjes knuffelen en heb net witlo(o)f gekocht voor de cavia, want kon geen hooi vinden alleen normal caviavoer dus even lekkere aanvulling is ze vast blij mee
    Onze Heavy zit in zn kooitje, die is tevreden en ik heb net met hem gespeeld.

Zo mijn oppasweekend zit erop, ik vond het erg leuk en zal binnenkrt wel weer oppassen heb ik het idee, maar ik was wel veel tijd kwijt, want de diertjes moeten wandelen, naar binnen/buiten, eten/drinken en liefde hebben. Elke keer als ik ernaar toe ging was ik 1,5 uur kwijt aan de diertjes voor de nodige aandacht. Wel jammer dat Juul hier niet kon zijn, mijn pap voelde zich daar te belabberd voor... wat dat betreft is het wel makkelijk dat wij een vogel hebben, want hoef je niet de deur uit in de kou, je hoeft niet erop te etten dat de katten binnen of buiten zijn en Heavy blijft wel zitten als ik rondloop en huishoudelijke dingen doe, in tegenstelling tot de katten en hond van de buren die voor de voeten gingen lopen voor aaandacht als ik ze eten wou geven ofzo

Ik heb mijnen woef op facebook gezet, sammy smet, allen daarheen, hij heeft nog vriendjes nodig xxx

Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke onderwerpen

1. Een nieuw topic met een oud onderwerp
    By vruchtje in forum Vrouwen
    Reacties: 13
    Laatste Post: 22-05-10, 12:11
  2. Huisdieren krijgen steeds meer menselijke kwalen - Artikel
    By Leontien in forum Diabetes / Suikerziekte Forum
    Reacties: 2
    Laatste Post: 02-11-07, 21:46
  3. Te grote penis ?
    By Wout in forum Mannen
    Reacties: 6
    Laatste Post: 04-09-07, 19:01
  4. Centrum voor bestraling huisdieren met kanker - Algemeen Dagblad
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 06-04-07, 15:50