Pagina 4 van 9 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 151 tot 200 van 416

Onderwerp: Het grote huisdieren topic!

Premium ++ Account
    Dagboek berichten
    12

Standaard Re: Het grote huisdieren topic!

Hoi Sietske,

lijkt me zeer lastig zo'n Herdershond als "achterbuur". het lijkt mij dat je nu ook weer moet aangeven dat jullie er last van hebben. Hoe is het met hun naaste buren? Hebben die ook last.? Misschien moeten ze de hond dan ook 's morgens vroeg echt uitlaten en niet in de tuin!!!

Ik wens jou en je man veel sterkte toe.
    Geniet van het leven, het is later dan je denkt!

Premium ++ Account christel1's Avatar

Een herdershond heeft ruimte en loop nodig, dat is niet genoeg dat dat beest gewoon eens de tuin in mag en dan nog zit te blaffen op zo'n onchristelijk uur... De buren kunnen er toch ook eventjes mee gaan wandelen 's morgens ? Dan staan ze maar een half uurtje vroeger op, moest ik ook doen toen ik nog ging werken en een hond had... en mijn ventje die staat 's morgens ook een half uur vroeger op om nog met zijn hond te gaan wandelen voor hij naar zijn werk vertrekt...
    Leef vandaag, morgen komt wel

Banned Premium ++ Account

ik kan natuurlijk ook aanbieden dat ik op een christelijk tijdstip hun hond wel wil uitlaten...........
    niemand heeft last van die hond omdat ze allemaal al op zijn om te gaan werken..
    en ik kan echt niet zo vroeg wakker zijn, dan zijn mn pillen nog niet uitgeslapen.

Hoi Sietske....
    Balen zeg van die hond...doet die het nog?.( blaffen)..grrrrrrrrrrrrrrr moeilijk om een oplossing te vinden als de buren zelf niet meewerken....bah
    mijn hondje Bhody kan òòk veel blaffen en daar baal ik dan giga van...als hij een kat ziet, of vogels of whatever wat ik "niet"zie....als ik 's morgens aangekleed ben, dàn doe ik pas de balkondeuren open voor frisse lucht, als hij dan blaft dan kan ik hem gelijk op zijn donder geven...ik vindt het irritant en probeer het af te leren, maar dat lukt niet zo goed, Bhody is hèèl fel!!!! ik pak hem bij zijn nekvel of ik sla met een opgerolde folder...mensen moeten geen last hebben vna mijn hond, maar eventjes blaffen is oke, maar "meer" niet!!! Sterkte ermee Sietske...rot voor je, het ligt echt aan die mensen....

wat geweldig dat jou honden zo stil zijn Christel....goed zeg.....

AnMa: ach wat een gedoe met je leuke vissen...ik weet ook niet hoe dat werkt...ik hoop dat je eruit komt...wel goed dat je die ene zielige vis hebt gered door hem in een ander zwembadje te doen...

Luuss: je hebt een bijzondere vogel...zo lief bij je broer...vertederend....

Dag Suske: heb je ook huisdieren of heb je genoeg aan je eigen liefhebbende knuffel beer doegieeeeeeee
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

Premium ++ Account

@ elisabeth ja 2 poezen ..wiske... witte kat - suske... zwarte kat ...haha ...al een 12 jaar een poedel hond gehad, 19 jaar is hem geworden ....en mijn grote knuffelbeer, breed en groot .....en 't is een knuffelbeer .....

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Ik heb dat probleem gehad met een ex; die had 2 rotweillers die constant blaften; ben er overspannen van geworden en vele buren met mij en relatie is er door stuk gegaan!
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Ik zou zeggen, zet de muziek keiluid aan buiten als zij willen gaan slapen ? Misschien begrijpen ze het dan eindelijk wel ???? En als ze komen aanbellen dat de muziek te hard staat dan kan je antwoorden dat jij niet kan slapen van de muziek die hun hond maakt 's morgens... misschien gaan ze dan eens nadenken.
    En ja mijne sam is heel braaf, hij zag deze week het hondje van de buren in onze tuin (kinderen hebben mijn tuinhekken afgebroken en er moet nog een nieuw komen), ja hij heeft eens gejankt omdat hij erbij wou zijn maar niet geblaft, want dan weet hij dat hij naar zijn donder krijgt... maar mijn vorige hond blafte ook nooit, en Tosca was niet echt de mama van mijne sam maar ze heeft hem wel manieren geleerd, geen piskes, geen kakjes en zeker niet blaffen in huis... verder is hij wel rotverwend maar dat nemen we er dan maar gezellig bij..

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

@ Anma,
    Misschien hebben ze de eitjes opgegeten?
    Lief dat je het ene visje in een andere aqua hebt gedaan

@ Suske,
    Ja onze vogel is verwend Maar ale hij is oud en een schatje!

@ Sietske,
    Geef je buren op voor de dog whisperer! Misschien kan Cesar Millan de baasjes wat verstand bijbrengen

@ Christel,
    Idd fijn dat jij op je woefkes let

@ Elisabeth,
    Ja gelijk heb je dat je niet wil dat de buren er last van hebben...

@ Agnes,
    Amai das ook wat dat jij en de buren dol werden van die 2 honden van je ex

Mijn heavy is vandaag weer lekker mee geweest de tuin in ^_^ Eerst ging hij ranja drinken uit een ijsglas, daarna at hij wat vlokken van mijn bord en daarna gingen we de tuin in, het is net een mens
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Vandaag de schrik van mijn leven meegemaakt.... we waren aan het werken in ons nieuwe huis boven op de slaapkamers en ik had het venster opengezet om het stof buiten te laten maar er moest een deur losgeschroeft worden... mijn stiefhondje Capouche heeft een heilige schrik van lawaai en hij hoorde een boenk en is door het raam gesprongen van het eerste verdiep en is 3,5 meter lager terecht gekomen op de grond.... ik gilde het uit want ik had hem zien springen... en daarna hoorden we hem echt huilen. Wij naar beneden gespurd en hij stond nog recht maar met zijn poot omhoog... Heb hem direct opgenomen en zijn naar de eerste dierenarts gereden in Lokeren, maar die kon geen foto's nemen maar wist wel dat het gebroken was. Heeft dan een spalk aan gebracht en een wonde aan zijn bil dichtgeniet. Deze avond dan naar mijn vet gereden en die kan foto's nemen, botje gebroken op 2 plaatsen... maar het moet niet geopereerd worden. Hij had dood kunnen zijn moest hij op zijn rug terechtgekomen zijn... was hij deze morgen zo gelukkig met zijn grote tuin.. nu wordt het 6 weken spalk.... en we gaan net op verlof begin juni naar de Ardennen, dus geen grote wandelingen voor hem en voor niemand. Als je het niet aan je hart hebt dan had je het dan wel, ik zie hem nog altijd springen voor mijn ogen. Dat beeld gaat niet uit mijn gedachten.. Hij ligt nu wel op bed te slapen, hij zal nog in schock zijn... maandag terug naar de vet voor controle en om te zien of zijn spalk nog goed zit... wat een dag vandaag, niet te doen, ben er echt onderste boven van... Doodmoe van al de emoties, mijn ventje kreeg het ook heel moeilijk.... Nogal goed dat ze niet alle twee de kamer uitgesprongen zijn en dat het maar 1 pootje is dat gebroken is... maar 't is een reutje he en die plast op 3 poten, dat gaat nog wat worden.. maar het beestje ziet af en daar maak ik me meer ongerust over... arme sloeber

Christel: hey lieverd wat een verhaal, wat een drama gatverdamme, ik lees het en krijg er gewoon kippenvel van wat je schrijft en wat je hondje Capouche ( stief) is overkomen....verschrikkelijk.....brrrrrrrrr gelukkig is hij nu verzorgd en konden jullie gelijk geholpen worden bij de dierenarts....tjonge wat een ongeluk, plotseling ben je niet meer blij...wat hèèrlijk dat het hondje nog leeft, maar helaas moet hij het gips nog even om houden aan zijn poot....ach de arme stakker...ik wens jullie heel veel sterkte met het dier èn met de schrik om hem/haar....verwen maar lekker....
    succes in het nieuwe huis maar weer.... hopenlijk kan de poot goed genezen...het kost tijd!!!! Tjeetje mina....

Liefs van Elisa en een dikke knuffel voor jullie allen!

Het arme beestje en jij zo geschrokken
    Ik wens jullie veel beterschap en sterkte om van de schrik te bekomen
    Groetjes anMa

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Verwen dat lieverdje maar goed en veel lieverd!!
    Sterkte en beterschap vr capouchke!!

Ik weet dat dat beeld niet uit je hoofd gaat ... onze zwarte cairn is paar jaar geleden aangevallen geweest door een stephord ; voor mijn ogen heeft die hond m'n zwarte dropje bijna doodgemaakt ... niemand had verwacht dat hij het zou overleven; maar hij heeft een zéér grote beschermengel gehad en is er helemaal bovenop gekomen!!
    10 dagen kritiek in de dierenkliniek gelegen; 10 dagen vol zenuwen en verdriet .. en toen het wonder ... met véél zorg en steun hebben we hem kunnen laten genezen!!

Xx Ag
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Amai, Aggie dat is ook niet niks... erg he dat dat moet gebeuren.... Heb je de eigenaar verantwoordelijk kunnen stellen voor de kosten die je gemaakt hebt voor je hond ? Want een dierenkliniek is niet goedkoop he.... Als hij het daarna goed stelde zal je wel opgelucht zijn zeker ???? xxx

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Jeetje Christel! Dat lijkt me echt afschuwelijk.
    Wij hebben het een keer met onze kat gehad, wij wonen op 3 hoog en hebben aan 2 kanten een balkon. We stonden op het balkon wat brood op het gras te gooien voor de eendjes. De kat zag een vogel en die glipte zo van het balkon af! Die is toen 3 hoog naar beneden gevallen op de stenen! Was echt een wonder dat ze enkel wat afgeschaafde nageltjes had!
    Succes met Capouche, verwen m maar lekker! Op dit soort momenten besef je pas echt hoeveel je geeft om een huisdier!
    Het krachtigste medicijn voor ellende is loslaten!

ja dat maakt hier deel uit van het gezin he... en je houdt daarvan met heel je hart en je blijt je een oog uit als er iets mee is...

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Citaat Origineel gepost door christel1 Bekijk Post
    Amai, Aggie dat is ook niet niks... erg he dat dat moet gebeuren.... Heb je de eigenaar verantwoordelijk kunnen stellen voor de kosten die je gemaakt hebt voor je hond ? Want een dierenkliniek is niet goedkoop he.... Als hij het daarna goed stelde zal je wel opgelucht zijn zeker ???? xxx
    Lieve Cristel,
    Dat was idd érg intens en heb er zéker een jaar nachtmerries van gehad... Kan het nog steeds zo voor me zien en 't er weer moeilijk mee krijgen!!
    De eigenaar idd verantwoordelijk kunnen stellen en via de verzekering alles terugbetaald gekregen! Was meer dan 2000€ aan operaties en verblijf!!!

De politie had die 'aanvallende hond' ver doodgeschoten omdat hij zich moeilijk liet vangen (agressief door in 't nauw gedreven te worden), maar gelukkig heeft de eigenaar die hond kunnen pakken en na in de combi proces verbaal te laten opmaken 'm mee naar huis genomen... de hond was uitgebroken... tja, een hek van een meterke is niets voor zo'n hond hé en hij heeft aangevallen doordat hij vroeger zélf al 's aangevallen was geweest!

De politie is ook bij ons geweest om te vragen of we die hond wilden laten inslapen... mijn vriend wilde dat zéker, maar ik heb NEE gezegd ... waarom?
    Het is niet de schuld van die hond dat hij kon uitbreken en onze hond heeft aangevallen; de eigenaars zijn schuldig!!!
    Ik heb gezegd tegen de politie; als er binnen een week een hogere omheining staat en de eigenaar met de hond naar de hondenschool gaat, zodat die hond beter met andere honden om kan gaan int vervolg wil ik die hond niet laten inslapen ... daar waren de eigenaars mee akkoord en érg blij mee. We hebben ze nooit gezien, maar het hek stond er binnen een week (min 2 meter hoog) en hopelijk zijn ze naar de hondenschool gegaan... zal wel, de politie heeft dat opgevolgd.

Mijn vriend is echter nog steeds wraakzuchtig; als hij die hond nog 's los ziet lopen rijd hij er over zegt hij ... maar zie hem dat nog niet uitvoeren > ook een grote dierenvriend!
    Héél de buurt was naar buiten gekomen, velen hebben alles gezien en tot op vandaag komen ze Loco een aai geven of een woordje spreken .. dat het echt een wonder is dat hij er helemaal bovenop is gekomen .

In het begin, als het net gebeurd was, heb ik tegen de politie gezegd; kom volgende week maar 's langs; nu zijn we te emotioneel om goed te oordelen.
    En dat was 't beste ook ... op dat moment zelf hadden wij beiden die hond zelf afgemaakt!!!! Ik ben niet zo voor die rassen, maar ik weet dat er achter die hond mensen staan die van dat beest houden (mocht dat niet het geval geweest zijn en dat beest bijv verwaarloosd zijn had ik mss anders geoordeeld); die mensen hadden kids die ook dol zijn op die hond ... dus ja; m'n goedheid laten spreken!

Het is in ieder geval een periode om te vergeten; wat hebben wij afgezien!
    Dagen niet geslapen; onzekerheid of Loco 't zou halen, daarna zijn revalidatie (ook ver geen slaap ... hij mocht niet bewegen > hebben hem in zo'n kinderpark gestoken en er constant bij gebleven, dag en nacht), maar gelukkig ging hij zéér snel de beterende kant op !!

Helaas was Loco daarna ook niet meer te vertrouwen met andere honden; hij stelde zich zo dominant op dat de andere hond agressief werd (met zijn 'broer' en 'zussen' was er gelukkig geen enkel probleem) ... dit gaat echter stapje voor stapje beter; we trainen hem met de honden uit de buurt!

@ Christel,
    Hopelijk herstelt Capouche snel! Verwen hem maar lekker!

@ Agnes,
    Fijn dat je zwarte dropje herstelde en dat je de eigenaar aansprakelijk kon stellen!

@ Syl,
    Ze zeggen altijd dat een kat op der pootjes land en jou kat is daar het bewijs van

Mijn Heavy is mijn babytje, slaapt zoveel mogelijk in mijn schoot als ik thuis ben, eet stukjes brood, vlokken of kaas mee van mijn bord en dronk net al ananas/guavesap uit mijn glas... soms is het ook net een mens
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Luuss: ik hoop dat je nog hèèl lang mag genieten van jou bijzondere vogel met de naam Heavy....prachtig dier en het geeft veel liefde....
    toch fijn en gezellig zo'n huisdier....bij ellende weet een mens weer hoe lief ze kunnnen zijn...als ik iedereen over zijn huisdieren hoor praten of ik zie een foto dan krijg je vanzelf zin in meer dieren in je huis.... een mooi gegeven....

Elisabeth,
    Wij genieten al 12,5 jaar van onze gekke, schattige Heavy en aan zijn wilskracht om door te gaan zal het in elk geval niet liggen en aan onze verzorging vast ook niet
    Ooit wou ik geen vogel, maar zou hem nu missen als hij er niet meer zal zijn en pap wou hem Punky noemen maar dat vond ik geen goed idee, dus werd het Heavy sinds we hier allemaal wel van Heavy Metal houden en pap iets met muziek wou
    Ja een huisdier is toch erg fijn, groot of klein, ze zijn allemaal schattig
    We willen hier ook wel een hond maarja we zijn zo vaak weg dat het beter is dat we er geen hebben en ik wil best meer huisdieren maarja eerst maar even andere zaken en ach we hebben al een geweldig huisdier
    Hoe is het met jou Bhody?

Banned Premium ++ Account

ik zou wel een papagaai willen,
    mijn zusje heeft er een, een grijze roodstaart, onvoorstelbaar wat zo,n vogel allemaal kan.
    en het lijkt me ook erg gezellig als je alleen bent, je hebt altijd wat te kletsen met haar vogel.

Luuss: Gweldig dat Heavy al zo oud is, hopenlijk mag je er nog lang van genieten...
    Bhody is 2 jaar oud...het is een gezeglijk, lief, ondeugend en speels hondje....als hij in een bos los mag lopen dan is hij gelukkig....lekker rennen, vrijheid daar houd hij wel van...haha wie niet?

Sietske: Ja een vogel lijkt mij òòk fantastisch en hèèl knus...

@ Sietske,
    Ghehe ja die kunnen wat afkletsen ls je ze dat vroeg leert

@ Elisabeth,
    Ja geweldig dat Heavy zo oud is Normaal worden deze vogeltjes zo'n 10 jaar oud, dus hij doet enorm zijn best
    Bhody is dus nog een jonkie, leuk! Ja heerlijk lekker rennen, springt hij ook zo het water in?
    Hond van een vriend van me ging liggen in elke plas die ze tegenkwam

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Mijn Maxi gaat ook liggen in elke plas die ze tegenkomt

@ Agnes,
    Haha lol... onze hond ging alleen t water in als we toestemming gaven, tenzij mn moeder ermee liep dan sprong hij zo overal in
    Altijd lekker verkoeling, minder als ze dan helemaal vies zijn van de modder maarja

mijne sam ziet ne plas en hij moet erin, hoe je het ook draait of keert, als hij water ziet is hij verloren, zelfs een modderplas, gaat hij nog lekker liggen in rollen ook.....leuk is anders zeker als hij daarna nog de wagen in moet.... er ligt wel een deken in dat regelmatig gewassen wordt.... en hij ook natuurlijk

@ Christel,
    Altijd een avontuur dus om Sam uit te laten
    Ach zowel de deken als Sam kunnen gewassen worden

ah met mijne sam mag je overal komen, tenminste toch éne keer, daarna is zijn naam al gemaakt....... maar 't is toch nen brave sloeber zelle

Premium ++ Account

vndg het mezennestje vd. muur gehaalt ....verleden week hoorde we het tsjilp elke dag feller ....mezenouders kwamen elk om beurt met rupsjes ..volle bedrijvigheid ....deze morgen muistil , kastje open gedaan ....er lagen 8 mezenjongskens dood.. mezenouders vliegen nog op en aan ...ik denk dat het aantal te groot was ??

@ Christel,
    beroemd beestje dus

@ Suske,
    Ah wat sneu zeg!
    Denk inderdaad dat het aantal te groot was...

ja ja hij heeft een groot ego, als ik het zo mag noemen maar zo lief en braaf, soms te braaf denk ik dan soms....

Wat jammer Suske van de meesjes
    Maar hopen dat als het kastje weer schoon is dat ze opnieuw een nestje maken
    Groetjes anMa

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Wat jammer van de meesjes!!!
    Wij hebben een haag rond ons huis staan en daar zitten verschillende nestjes in nu.. een getjilp van jewelste (leuk om naar te luisteren ), mijn vriend mag pas de haag doen als die beestjes zijn uitgevlogen!!

@ Agnes,
    Ah leuk dat jullie allemaal nestjes in de haag hebben
    Gelijk heb je dat je vriend pas mag snoeien als de vogels uitgevlogen zijn!

Zwaluwtjes maken nestje onder de dakgoot voor t huis, kraaien hebben nest in de schoorsteen gemaakt sinds een louche schoorsteenveger ons kapje gesloopt heeft en musjes zitten aan de achterkant onder de dakpannen.... leuk hoor, alleen jammer dat onze Heavy niet meer echt terugpraat nu hij zo bejaard is...

In onze tuin hebben we een minivijvertje daar zit tegenwoordig een leuke bruine kikker in soms zwemt hij ook
    Ik ben helemaal dol op dat beest ik ga elke dag even kijken of hij/zij er nog is
    Zo grappig..
    anMa

@ anMa,
    Ja leuk is dat!

Suske: ik lees net het berichtje dat je plaatste op 13/5/11? mezenjongen allemaal overleden...8 stuks....wat afschuwelijk hing de kast op een goede plek waar ze in zaten? 8 is wel erg veel...die ouders hebben een dagtaak met al dat heen en weer vliegen...hèèl sneu....geen leuk werk om alles op te ruimen...wel leuk da tje 2 katten hebt....suske en wiske....ik las de stripboeken altijd toen ik jonger was....enig....een poedel die zo oud gewroden is...19 jaar? tjonge jonge ik wist niet dat het kon....mijn ouders hebben altijd een poedel gehad sinds ik weet...klein, middel, en al jaren een Koningspoedel...ik ben dòl op poedels èn mijn Bhody natuurlijk....dag Suske, sterkte maar weer in de dierenwereld buiten èn binnen....

Nou hier helaas ook 2 dode meesjes Moet misschien de ramen maar beplakken en de buurkatten een oplawaai geven

We hebben een echte groene kikker in de tuin, pap gister helemaal blij en hoteldebotel daardoor XD

Onze Heavy heeft er nog steeds zin in ^_^

Luuss: Ja verdrietig om te zien he Luuss al die dode diertjes...ik zie ze op de straat liggen waar auto's rijden, ik zie overal dode dieren...vreselijk jammer dat ze het niet gered hebben...de maaimachines over de akkers, ik zag dit jaar een dode zwaan, waterkipjes, kraaien, musjes, lege eierdopjes....de Zwaan heeft veel indruk op mij gemaakt...zo'n prachtig dier en dan rijdt er zo'n kloothommel te dichtbij het riet....je wordt er droevig van!!!

wat leuk van de kikker Luuss, dat blijft geweldig in "eigen" tuin....Geweldig dat Heavy nog zo vrolijk meedoet.... toppie....ach zoveel liefde èn aandacht krijgt het dier, dat houd hem wakker èn jong!!! ...Mooi....fijn weekend....

Groeten van Elisa

Premium + Account Neetje's Avatar

Ik speel al een paar weken met de gedachte om een hondje aan te schaffen, zodat ik wel naar buiten moet.

Liefst een soort keeshond, iemand tips voor fokkers?

Op dit moment heb ik 2 katjes, vandaag even een mooi design van ze gemaakt, ze ontbraken nog op mijn website

Vandaag zijn ze sinds 9 jaar weer eens op balkon geweest, wel onder strenge toezicht
    Gelukkig hebben we de foto's nog

Premium ++ Account dotito's Avatar

@Neetje,

Awel..... ik vind als je die gedachte hebt om een hondje te kopen gewoon doen man

Mooie kader zo met die poesjes in verwerkt!
    Alleen je eigen denken maakt je bewust van geluk of ongeluk

Elke betere wereld begint met jou en in jou.
    Niet morgen bij een andere, maar vandaag bij jezelf

Ja, lijkt me wel iets, maar ik zoek een goeie fokker, wil wel een puppy hebben en geen hond uit een asiel die al ouder is.

Neetje, misschien toch eens gaan kijken in een asiel of eens bellen of ze geen pups hebben.... mijn vorige hond heb ik ook in een asiel gaan halen, ze was 4 maand, geen rashond (kruising cocker-setter) maar zo'n lief beestje.
    Ook goed nadenken over het ras van hond dat je wilt.... als je zenuwachtig bent, neem dan een kalme hond, zal je rustiger maken.... maar ja jij zal wel weten welke hond het beste bij je past en wat je lief vindt... veel succes met je zoektocht, hopelijk vind je snel een schatje om voor te zorgen

Mijn laatste hond was een kruising Herder-Keeshond, een geweldig beest die echt bij mij past, ik hoef geen poedeltje, geen terrier en ook geen labrador. Middelmaat qua grootte is perfect

Oei, wij hebben hier een kruising lopen van een poedel-bichon frisée...... maar wel nen brave zelle, allé, alles wat op 4 poten loopt is ok, maar hij heeft schrik van alles wat op 2 poten loopt.... mensen dus maar ja we weten ook niet wat hij meegemaakt heeft want hij komt van een asiel.... en ik weet niet of ik het mag zeggen maar hij heeft schrik van kinderen (gillende kinderen) en donkerkleurige mensen....

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Ik zal altijd proberen gaan voor een kruising/bastaard hond; deze zijn véél sterker dan echte rashonden!
    Kijk in asiels (op internet) of op sites waar ze honden ter adoptie aanbieden.. kost niet veel en je krijgt er megaveel liefde voor terug!!

Ikzelf hoop een kruising malthezer/shi-tzu te vinden

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Neetje,

Ah een keeshondje! Die zijn zo leuk die beestjes! Heb je al een beetje op google gezocht? Daar zul je vast wel iets van fokkers kunnen vinden! (Natuurlijk wel rekening mee houden dat er ook broodfokkers zijn, maar die herken je snel genoeg!).

@ Ag,

Oeh op zoek naar een nieuw hondje? Hoeveel hondjes heb je nu nog? (ben het even kwijt)
    Het krachtigste medicijn voor ellende is loslaten!

Ag, heb er gisteren op internet ergens een zien staan, een kruising shi tzu malthezer... had ik het nu geweten had ik je direct de link doorgestuurd....

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Hola, nu nog geen hondje erbij; heb er nog 2 ... moet nog even geduld hebben

Premium ++ Account dotito's Avatar

Kon ik maar terug een hondje kopen helaas door op een appartement te wonen mag ik geen huisdieren houden van mijn huisbaas.
    Als hij nu bv ergens anders had gewoond had ik het toch gedaan, maar hij woont beneden

Zal blij zijn dat ik volgend jaar mijn eigen plekje heb, zo ga ik meteen kijken voor een puppy
    Alleen je eigen denken maakt je bewust van geluk of ongeluk

Elke betere wereld begint met jou en in jou.
    Niet morgen bij een andere, maar vandaag bij jezelf

@ Elisabeth,
    Ja zielig is dat

@ Neetje,
    Leuke katten
    Goed idee van een hond, maar in asiel hebben ze ook wel jongere honden hoor, mijn overburen hadden pup uit asiel gehaald schat van een beestje

@ Christel,
    Ja sommigeh onden schrikken van bepaalde geluide, en wat betreft de donkere mensen, de buurhond ging zelfs naar mij blaffen toen ik helemaal in t zwart gekleed was

@ Agnes,
    Klopt kruising/bastaard zijn veel sterker
    Ik hoop dat je zoektocht slaagt!

@ Do,
    Ja wel fijn als je je eigen huis hebt en zelf kan kiezen welke huisdieren je neemt

Mijn gekke heavy heeft vannacht bij mij op mijn kussen geslapen. Ik kwam gister beneden was ie al uit zijn kooi, pap vond t zielig hoe hij erbij hing... Waar hij die wilskracht vandaan haalt ik heb geen idee, maar hij heeft wel vaker hulp nodig...

Pagina 4 van 9 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke onderwerpen

1. Een nieuw topic met een oud onderwerp
    By vruchtje in forum Vrouwen
    Reacties: 13
    Laatste Post: 22-05-10, 12:11
  2. Huisdieren krijgen steeds meer menselijke kwalen - Artikel
    By Leontien in forum Diabetes / Suikerziekte Forum
    Reacties: 2
    Laatste Post: 02-11-07, 21:46
  3. Te grote penis ?
    By Wout in forum Mannen
    Reacties: 6
    Laatste Post: 04-09-07, 19:01
  4. Centrum voor bestraling huisdieren met kanker - Algemeen Dagblad
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 06-04-07, 15:50