Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergeven resultaten 51 tot 94 van 94

Onderwerp: Man in lingerie

Standaard Re: Man in lingerie

Ik wil dit met je proberen als je t ok vindt. Laten we beginnen met t uitwisselen van ervaringen en foto's per email.
    Ik hoor van je, Gg

Citaat Origineel gepost door Slipjesdrager Bekijk Post
    Ik ben nu 61 jaar, en draag al sinds mijn 16-de dames- meisjesbroekjes.
    Dit is begonnen toen mijn buren met vakantie gingen, en ik op hun katten zou passen.
    En je snapt het al, dus een keertje in de wasmand op de badkamer kijken.
    Daar lag een gedragen slipje van de buurvrouw in, en ik kreeg ineens zin om dit slipje eens te gaan passen.
    Dat was geweldig, en sindsdien draag ik dus al 45 jaar dames-broekjes slipjes.
    Draag ook wel bikini of een badpakje, en dit alles 24/7.
    Mijn vriendin (58 jr.) heeft hier totaal geen probleem mee, ook niet als ik een broekje van haar of haar bikini draag.
    Ben dus eigenlijk opzoek naar een (jonge) man die dit eens samen wil doen, maar dat kan helaas niet bij mij thuis (ik heb nog een thuiswonende dochter, en die hoeft toch niet alles te weten???).

ik trek ook regelmatig lingerie en hakken aan ik ben daar mee begonnen op latere leeftyd zo rond mijn 49e toen ik het eens zag op internet. ik werd daar wat opgewonden van en zo ben ik dat ook eens gaan uitproberen. ik kan zeggen het is verslavend en heerlijk om aan te hebben.ik vind het fijn te weten dat er meer oudere liefhebbers zijn.

Jako, laat me weten als je ervaringen en/of foto's wilt uitwisselen. GG

QUOTE=jako;100773]ik trek ook regelmatig lingerie en hakken aan ik ben daar mee begonnen op latere leeftyd zo rond mijn 49e toen ik het eens zag op internet. ik werd daar wat opgewonden van en zo ben ik dat ook eens gaan uitproberen. ik kan zeggen het is verslavend en heerlijk om aan te hebben.ik vind het fijn te weten dat er meer oudere liefhebbers zijn.[/QUOTE]

Hoi,
    Ik draag ook graag en vaak dameslingerie. Het zit ontzettend fijn en het windt me op. Ik wil graag met mannen mailen die dit herkennen.

Hoi Sterc57,

Zoek ik ook. Heb je al iets gehoord/gevonden?

Citaat Origineel gepost door BartjeB Bekijk Post
    Hoi,
    Ik draag ook graag en vaak dameslingerie. Het zit ontzettend fijn en het windt me op. Ik wil graag met mannen mailen die dit herkennen.
    he bartje leuk dat dit onderwerp nog loopt. Ik wil graag mailen enz, ik kan niet zo vaak kijken op deze account maar zal het proberen

Email is [email protected]

groetjes

Peter

Standaard Man in lingerie

Ik heb al eerder aangegeven te willen mailen over dit onderwerp.
    Het liefst iemand in de buurt van Schiedam/Maassluis.

[email protected]

Groetjes Henk

Citaat Origineel gepost door BartjeB Bekijk Post
    Hoi,
    hallo ik ben john en ben blij ook eens iemand te zien die graag dameslingerie draagt ik kan er eigenlijk niet meer zonder ben geen homo laat je me iets weten als je dit leest dank u

Hallo Johnn, ik ben ook sinds jaren liefhebber van dameslingerie en draag ik het ook dagelijks, soms onder mijn gewone kleren: slipje, jarretel, kousen, bh, jurkje, enz.
    Het dagelijks ochtendritueel is voor mij zeer opwindend en een bron van genot.
    Wil je ervaringen en foto's uitwisselen? Zo ja, hoor ik het van je.
    GG

Hoi �� johnn, het is heel herkenbaar voor mij in mijn jeugd jaren is het gevoel naar boven gekomen als kind logeerde. Ik heel vaak bij een tante , en die vrouw vond ik geweldig ,ze liep in de ochtend uren gewoon in haar ondergoed door het huis rond en als ze dan haar nylons aantrok kreeg ik een enorm gevoel ik vond het zo mooi en dat wilde ik ook.tien of elf was ik maar ik wist dat ik dit ook wilde aantrekken. Stiekem had ik kousen en een pantyslip met jarretels uit de wasmand weg gehaald en s,avonds aangetrokken en zo me bed in.niet wetende dat toen ik sliep tante hanneke kwam kijken en zag wat ik aanhad toen ik wakker schrok was ze zo lief voor me en mocht ik alles aantrekken wat ik wilde en elke nacht sliep ik bij haar.het vuur was ontstoken corselets steppins pantyslipjes nylons alles droeg ik en ze hielp me met alles ik kreeg les in het aan en uitrekken van kousen en het afstellen van jarretelles geweldig. Het is nooit meer overgegaan en elke lingeriewinkel heeft mijn interesse er zijn vrouwen in mijn leven geweest die het niks vonden en weer anderen die het prima en zelfs heel leuk vonden. Ik draag graag mooie body,s of een lekker strak corselet en weet dat dit gevoel nooit meer weggaat wil ik ook niet. Groetjes

Hallo,
    Ik ben een jongen van 17 jaar en ik draag graag vrouwen lingerie. Il ben geen homo, en vind vrouwen lingerie gewoon lekker zitten en het is opwindend. Ik zou dit graag met iemand over willen praten die dit ook doet en ervaringen delen of misschien zelfs een keer samen op pad gaan lingerie kopen. Laat alsjeblieft je contact gegevens achter als je dit zou willen doen.
    Groetjes, Lingerielover

Citaat Origineel gepost door Lingerielover2305 Bekijk Post
    Hallo,
    Ik ben een jongen van 17 jaar en ik draag graag vrouwen lingerie. Il ben geen homo, en vind vrouwen lingerie gewoon lekker zitten en het is opwindend. Ik zou dit graag met iemand over willen praten die dit ook doet en ervaringen delen of misschien zelfs een keer samen op pad gaan lingerie kopen. Laat alsjeblieft je contact gegevens achter als je dit zou willen doen.
    Groetjes, Lingerielover
    heel herkenbaar... gewoon van genieten en lekker dragen wat je wilt ik kan als je wilt ,je in contact brengen met een vrouw die je hier in kan steunen helpen, adviseren ,en je helpen met het kopen van lingerie,,samen uitzoeken, noem maar op. een hele lieve vrouw die het heel normaal vindt dat je dit graag draagt. groetjes steppin

Hallo Steppin, ik zou graag in contact willen komen.

Citaat Origineel gepost door steppin Bekijk Post
    heel herkenbaar... gewoon van genieten en lekker dragen wat je wilt ik kan als je wilt ,je in contact brengen met een vrouw die je hier in kan steunen helpen, adviseren ,en je helpen met het kopen van lingerie,,samen uitzoeken, noem maar op. een hele lieve vrouw die het heel normaal vindt dat je dit graag draagt. groetjes steppin
    Hallo steppin, Ik zou graag in contact willen komen

Hallo steppin, Ik zou graag in contact willen komen
    Dat je geen homo bent is meer dan duidelijk dat heeft ook niets met deze gevoelens te maken,vroeger heb ik daar ook wel mee geworsteld ,maar het is me duidelijk gemaakt dat je bij geboorte gewoon een tikje vrouwelijkheid mee krijgt en het dragen van lingerie is een intiem verlangen naar..maar goed
    stop het niet weg, volg je gevoel en verlangen, wat draag je nu...kan je er met je moeder of zusters over praten of is het nog jou geheim.draag je stiekem de slipjes van je moeder of zus, vertel eens hou je van BeHa,s ik zelf kan geen dag zonder, heerlijk verslavend!! ik zou je wel willen ontmoeten om hier is verder over te praten en te kijken waarmee ik je kan helpen. waar woon je...

Dat je geen homo bent is meer dan duidelijk dat heeft ook niets met deze gevoelens te maken,vroeger heb ik daar ook wel mee geworsteld ,maar het is me duidelijk gemaakt dat je bij geboorte gewoon een tikje vrouwelijkheid mee krijgt en het dragen van lingerie is een intiem verlangen naar..maar goed
    stop het niet weg, volg je gevoel en verlangen, wat draag je nu...kan je er met je moeder of zusters over praten of is het nog jou geheim.draag je stiekem de slipjes van je moeder of zus, vertel eens hou je van BeHa,s ik zelf kan geen dag zonder, heerlijk verslavend!! ik zou je wel willen ontmoeten om hier is verder over te praten en te kijken waarmee ik je kan helpen. waar woon je...
    Ik draag meestal alleen strings en slipjes en soms een bh, maar dat ligt eraan wat voor een, ik vind beugel bh's niet fijn om een lange tijd te dragen dus ik draag vaak bandeaus, sport bh's of van die triangels. Ik kan er thuis niet over praten, want het is echt mijn eigen geheim, vandaar dat ik ook hier terecht kwam zodat ik er eerst met iemand over kan praten die er al van weet. Het is wel begonnen met het soms aantrekken van slipjes van mijn moeder, maar nu heb ik mijn eigen slipjes; wel goed verstopt, want ik wil niet dat mijn ouders het weten. Ik zou jou graag ook willen ontmoeten. Ik woon in de buurt van Nijmegen, maar ik wil niet graag hier afspreken, zodat ik niet herkent wordt door bekende of iets, want het is echt mijn geheim zeg maar.

Ik draag meestal alleen strings en slipjes en soms een bh, maar dat ligt eraan wat voor een, ik vind beugel bh's niet fijn om een lange tijd te dragen dus ik draag vaak bandeaus, sport bh's of van die triangels. Ik kan er thuis niet over praten, want het is echt mijn eigen geheim, vandaar dat ik ook hier terecht kwam zodat ik er eerst met iemand over kan praten die er al van weet. Het is wel begonnen met het soms aantrekken van slipjes van mijn moeder, maar nu heb ik mijn eigen slipjes; wel goed verstopt, want ik wil niet dat mijn ouders het weten. Ik zou jou graag ook willen ontmoeten. Ik woon in de buurt van Nijmegen, maar ik wil niet graag hier afspreken, zodat ik niet herkent wordt door bekende of iets, want het is echt mijn geheim zeg maar.
    Ja, zo begon het bij mij ook ..de slips van me moeder. bij me tante was het geen probleem, die vond het goed dat ik haar ondergoed aantrok ze hielp me met alles mijn eerste klaarkomen was ook bij haar en met haar hulp. dat is altijd ons grote geheim gebleven.
    ik wil je ook graag ontmoeten en verder op weg helpen ,als jij met de trein richting Ede kan komen dan pik ik je wel op. dan neem ik wat mooie slips voor je mee...echt door dames gedragen. de eerste week gaat dat niet lukken, daarna heb ik wel ruimte en als het klikt en het vertrouwen is goed dan wil ik je meenemen naar een hele lieve vrouw die je kwa lingerie echt gaat verwennen. is dat een idee...

Ja, zo begon het bij mij ook ..de slips van me moeder. bij me tante was het geen probleem, die vond het goed dat ik haar ondergoed aantrok ze hielp me met alles mijn eerste klaarkomen was ook bij haar en met haar hulp. dat is altijd ons grote geheim gebleven.
    ik wil je ook graag ontmoeten en verder op weg helpen ,als jij met de trein richting Ede kan komen dan pik ik je wel op. dan neem ik wat mooie slips voor je mee...echt door dames gedragen. de eerste week gaat dat niet lukken, daarna heb ik wel ruimte en als het klikt en het vertrouwen is goed dan wil ik je meenemen naar een hele lieve vrouw die je kwa lingerie echt gaat verwennen. is dat een idee...

Jaa dat is zeker een idee, ik moet ook nog even kijken, want ik zit met school natuurlijk. Is er misschien een andere makkelijkere mogelijkheid om contact te hebben om dit verder af te spreken?

Jaa dat is zeker een idee, ik moet ook nog even kijken, want ik zit met school natuurlijk. Is er misschien een andere makkelijkere mogelijkheid om contact te hebben om dit verder af te spreken?
    Daar kom ik op terug...er zijn natuurlijk meerdere mogelijkheden .. Draag je al je slipjes naar school...ik vond dat altijd reuze spannend.

Daar kom ik op terug...er zijn natuurlijk meerdere mogelijkheden .. Draag je al je slipjes naar school...ik vond dat altijd reuze spannend.
    Nee dat nog niet. Ik heb alleen slipjes of strings aan als ik alleen thuis ben. Het is misschien een volgende stap om ze naar school te gaan dragen, maar dat weet ik nog niet zeker.

Nee dat nog niet. Ik heb alleen slipjes of strings aan als ik alleen thuis ben. Het is misschien een volgende stap om ze naar school te gaan dragen, maar dat weet ik nog niet zeker.
    Dat komt vanzelf wel ,opgegeven. moment ga je het zofijn vinden dat je het spannend vindt om zo tussen vrouwen te zijn dat geeft je een geweldige kick en sterkt je zelf vertrouwen dat heb je ook nodig als ik je meeneem naar Corinne een wat oudere dame maar die je ooh zo lief zal helpen... Hoe oud is je moeder....

Dat komt vanzelf wel ,opgegeven. moment ga je het zofijn vinden dat je het spannend vindt om zo tussen vrouwen te zijn dat geeft je een geweldige kick en sterkt je zelf vertrouwen dat heb je ook nodig als ik je meeneem naar Corinne een wat oudere dame maar die je ooh zo lief zal helpen... Hoe oud is je moeder....

Ik vind het nu al fijn om het aan te trekken en dat is alleen thuis dan dus ben benieuwd als ik verder ga. Ik vind het ook al super fijn dat jij mij wilt helpen en ook als je mij eventueel meeneemt naar Corinne...Mijn moeder is uhm 43 jaar dacht ik.

Ik vind het nu al fijn om het aan te trekken en dat is alleen thuis dan dus ben benieuwd als ik verder ga. Ik vind het ook al super fijn dat jij mij wilt helpen en ook als je mij eventueel r naar Corinne...Mijn moeder is uhm 43 jaar dacht ik.
    . Oke..Corinne is ouder. Dus je moet even aan het idee wennen dat je zo in lingerie loopt en past bij een wat oudere dame het is dus geen meisje van jou leeftijd ze draagt zelf body,s van die mooie kanten daar ga je haar in zien als ze jou allerlei. Slipjes laat passen zoek een chatbox op dan kunnen we daarin verder praten....

. Oke..Corinne is ouder. Dus je moet even aan het idee wennen dat je zo in lingerie loopt en past bij een wat oudere dame het is dus geen meisje van jou leeftijd ze draagt zelf body,s van die mooie kanten daar ga je haar in zien als ze jou allerlei. Slipjes laat passen zoek een chatbox op dan kunnen we daarin verder praten....
    Oké daar kan ik wel aan wennen. Oké ga ik doen, bedoel je dan een chatbox op dit forum?

nee niet op dit forum ,zoek iets anders,neem je tijd, ik ben voor me werk een paar dagen weg.ik zoek je eind van de week weer op.rustig aan iets opzoeken, en geniet van je slipjes vanavond.

nee niet op dit forum ,zoek iets anders,neem je tijd, ik ben voor me werk een paar dagen weg.ik zoek je eind van de week weer op.rustig aan iets opzoeken, en geniet van je slipjes vanavond.
    Okee ga ik doen laat het je eind van de week weten welke chatbox. Dankjewel en jij ook genieten van je slipjes deze week

Okee ga ik doen laat het je eind van de week weten welke chatbox. Dankjewel en jij ook genieten van je slipjes deze week
    Ik heb gister nog met Corinne gesproken en zij wil je als het vertrouwen er is je graag ontmoeten de vraag die ze had was..trek je je af als je opgewonden bent als je slipjes draagt en wat voor lingerie draagt je moeder..dat wil ze graag weten

Ik heb gister nog met Corinne gesproken en zij wil je als het vertrouwen er is je graag ontmoeten de vraag die ze had was..trek je je af als je opgewonden bent als je slipjes draagt en wat voor lingerie draagt je moeder..dat wil ze graag weten
    Ja dat heb ik welles gedaan niet zo heel vaak eigenlijk... Mijn moeder draagt altijd van die simpele Hema strings met een bh

Ik heb verder geen goede chatbox kunnen vinden, misschien dat jij nog kan kijken?

Unhappy Re: Man in lingerie

Ik heb verder geen goede chatbox kunnen vinden, misschien dat jij nog kan kijken?
    Leuk dat je ook mooie lingerie draagt.
    Ik doe dit al vele jaren.
    Ik draag enkel nog mooie zachte soepele slipjes van Lejaby, Chantelle, Lou, Aubade enz.
    Ik heb een 5 tal winkels waar ik ze mag aanpassen.
    De dames komen dan steeds even kijken welk slipje het best past.
    Geven steeds goed advies. Leuk en opwindend.
    Ik draag enkel nog mooie witte zachte slipjes.
    Wil je nog iets weten ?
    Een BH tje heb ik ook al eens gepast en gekocht.
    Met de zachte slipje heeft mijn vrouw geen probleem. Ze legt ze steeds klaar als ik naar bad ga.

Hoi steppin, ben jij nog actief op dit forum?

Standaard Re: Man in lingerie.

Hoi, zoaf en toe..heb jij whats app dat we daar op verder kunnen. Ik heb gister een nieuwe slip gekocht

Standaard Re: Man in lingerie.

Hoi, zoaf en toe..heb jij whats app dat we daar op verder kunnen. Ik heb gister een nieuwe slip gekocht
    Ja heb ik, ik heb vannochtend nog iets moois gekocht

Wat voor moois heb je gekocht...

Wat voor moois heb je gekocht...
    Een roze hipster met zwart kant

Een roze hipster met zwart kant
    Lekkerrrr...vond je het niet spannend om het zelf te kopen... kom eind deze maand is naar me toe ,dan kan je van alles passen en aantrekken slipjes,body,s,beha,panties,leuk rokje...lijkt je dat wat.

Lekkerrrr...vond je het niet spannend om het zelf te kopen... kom eind deze maand is naar me toe ,dan kan je van alles passen en aantrekken slipjes,body,s,beha,panties,leuk rokje...lijkt je dat wat.
    Jawel wel een beetje. Jaa dat lijkt me wat, heb je evt een nummer of een email waar ik je op kan bereiken zodat we het wat makkelijker af kunnen spreken?

Hoge kwaliteit Nembutal beschikbaar voor verkoop.

Beste van Nembutal (Pentobarbital Sodium), mis geen speciale aanbiedingen, bestelling
    Nembutal (Pentobarbital Sodium) online en krijg kortingen en geweldig
    prijzen! Veilig online kopen Nembutal (Pentobarbital Sodium).

Neem contact met ons op voor meer informatie en info op ......... [email protected]

Ons kwaliteitsproduct is het beste dat u kunt vinden en we verkopen in kleine / grote hoeveelheden met gegarandeerde discrete levering. Al onze producten zijn leverbaar in pure kristal en poedervorm en zijn van de hoogste zuiverheid beschikbaar. Wij leveren andere producten op aanvraag. Van de klant en we verkopen tegen matige prijzen

Voordelen: Pentobarbitalnatrium (nembutale) is een voorgeschreven medicatie die soms gebruikt wordt voor de korte behandeling van slapeloosheid. Het kan ook worden gebruikt als pre-anesthetic, of voor de noodbehandeling van aanvallen. Nembutal is een barbituraat dat verslavend kan worden met langdurig of zwaar gebruik.

Neem contact met ons op voor meer informatie en info op ......... [email protected]

Contacteer mij via email voor meer informatie en info op ([email protected])

Jawel wel een beetje. Jaa dat lijkt me wat, heb je evt een nummer of een email waar ik je op kan bereiken zodat we het wat makkelijker af kunnen spreken?
    Als je de laatste week van juli naar Hilversum kan komen met de trein betaal ik je de helft en gaan we eens lekker passen en meten.

Ik zie het niet als een probleem. Ik zelf draag al jaren bikini slipjes. Het wind me op en zit mega lekker. Zalige gladde stof en sexxie gevoel. Dus lekker doen waar je zin heb. En ps soms ook panty.s erbij

Ik ben bikinifan. En ziek man die dat ook hot vind om te dragen. Zou evt wel een samen in bikini wat lekkers samen te doen. E t met olie erbij. Maar helaas tot nu toe niks gevonden. Liefs omgeving Rotterdam.

Citaat Origineel gepost door Bikinilover Bekijk Post
    Ik ben bikinifan. En ziek man die dat ook hot vind om te dragen. Zou evt wel een samen in bikini wat lekkers samen te doen. E t met olie erbij. Maar helaas tot nu toe niks gevonden. Liefs omgeving Rotterdam.
    Vertel eens wat meer over je zelf...

Als je de laatste week van juli naar Hilversum kan komen met de trein betaal ik je de helft en gaan we eens lekker passen en meten.
    De laatste week vam juli gaat helaas niet lukken... is er geen andere mogelijkheid dan hilversum, toen had je het over Ede? En is er misschien iets waarop ik je kan bereiken om dit makkelijker af te spreken dan op dit forun?

Natuurlijk zijn er andere mogelijkheden maar ik wil je eerst ontmoeten voordat ik prive gegevens uitwissel er is nl heel veel list en bedrog onder de mensen mijn bedoelingen zijn oprecht en daar zit niks achter om later iemand te chanteren ofzo maarrrr voorxichtigheid blijft geboden,ik denk dat je dat begrijpt.jammer dat je niet kan...later misschien

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12