Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Onderwerp: Loslaten

  1. #1

    Standaard Loslaten




    "Loslaten" is niet het onmogelijk maken, maar het toestaan om te leren van menselijke consequenties.

    "Loslaten" is machteloosheid toegeven, hetgeen betekent dat ik het resultaat niet in de hand heb.

    "Loslaten" is niet proberen om een ander te veranderen of de schuld te geven; het is jezelf zo goed mogelijk maken.

    "Loslaten" is niet zorgen voor; maar geven om.

    "Loslaten" is niet even regelen, maar ondersteunend zijn.

    "Loslaten" is niet oordelen, maar de ander toestaan mens te zijn.

    "Loslaten" is niet in het middelpunt staan en alles beheersen, maar het anderen mogelijk maken hun eigen lot te bepalen.

    "Loslaten" is niet anderen tegen zichzelf te beschermen; het is een ander toestaan de werkelijkheid onder ogen te zien.

    "Loslaten" is niet ontkennen, maar accepteren.

    "Loslaten" is niet treiteren, schelden of ruziemaken, maar zoeken naar mijn eigen tekortkomingen en die te verbeteren.

    "Loslaten" is niet alles naar mijn hand zetten, maar elke dag nemen zoals die komt en er mijzelf gelukkig mee prijzen.

    "Loslaten" is niet anderen kritiseren of reguleren, maar proberen te worden wat ik droom te kunnen zijn.

    "Loslaten" is niet spijt hebben van het verleden, maar groeien en leven voor de toekomst.

    "Loslaten" is minder vrezen en meer beminnen.


    Ik kwam dit op internet tegen en vond het erg mooi, dus vandaag dat ik het hier plaats.

  2. #2
    Premium ++ Account dotito's Avatar
    Lid sinds
    15-11-2008
    Locatie
    Antwerpen
    Posts
    3.654

    Standaard Re: Loslaten

    Dit is ook een hele mooie tekst en het is ook "waar"

    Lieve groet Do
    Alleen je eigen denken maakt je bewust van geluk of ongeluk


    Elke betere wereld begint met jou en in jou.
    Niet morgen bij een andere, maar vandaag bij jezelf