Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Onderwerp: Kliniek kiezen voor liposuctie

  1. #1
    lipoedeempje
    Guest

    Standaard Kliniek kiezen voor liposuctie

    Ik heb lipoedeem wat betekent dat ik met dieet niet goed af kan vallen. De vetophopingen doen ook zeer, omdat ik geen zin heb om in een rolstoel te belanden, moet ik nu toch serieus over liposuctie gaan nadenken. Dat is de enige bekende behandeling. Maar dan... Waar laat je dat doen?
    Ik had een goede arts gevonden, maar die wilde dat ik ging afvallen en ondertussen is hij een eigen kliniek in Duitsland begonnen. Te ver weg om naartoe te gaan. Omdat ik echt overgewicht heb door die rotziekte, wil niet iedere kliniek mij helpen.
    Ik heb wat dingen over ACCZ en Centre Esthetique gelezen. Die berichten zijn ook weer wat ouder. Iemand recente ervaring? Als hier nog iemand is met lipoedeem die met liposuctie bezig is, hoor ik dat ook graag!

  2. #2
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Kliniek kiezen voor liposuctie

    Ik hoop dat je in deze rubriek wat meer informatie vind en dat er mensen zijn die je raad/tips kunnen geven bij het kiezen!

    Sterkte en houd moed!!
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Soortgelijke onderwerpen

  1. Liposuctie in de Wellness kliniek-ervaringen gevraagd
    By masja in forum Esthetische ingrepen
    Reacties: 44
    Laatste Post: 05-09-13, 20:32
  2. Ervaringen met Kliniek Sanatia (Psychiatrische Kliniek)
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Ervaringen met psychiatrische ziekenhuizen in België
    Reacties: 0
    Laatste Post: 09-04-09, 12:34
  3. Ziekenhuis werft personeel voor poli-kliniek en patiëntentoename - Stentor
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 28-11-08, 07:24
  4. Meer jongeren naar kliniek voor verslavingszorg - Trouw
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 16-08-08, 02:25
  5. Naar de kliniek voor de perfecte leeftijd - Telegraaf
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 23-11-06, 10:51