Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Kortademig en transpireren

Standaard Kortademig en transpireren

Hallo allemaal,

ik ben nieuw hier en de reden dat ik me hier heb laten inschrijven is omdat ik gisteravond ontzettend geschrokken ben.
    De telefoon ging en ik rende er naartoe om 'm op te nemen; ik was nog geeneens 5 seconden in gesprek en ik werd kortademig terwijl het zweet me alle kanten uitbrak; ook voelde ik een druk op mijn linkerborst en zelfs gewoon antwoord geven door de telefoon leek een hele opgave.
    Eenmaal opgehangen ben ik naar het toilet gegaan (diarree) en wist even niet meer waar ik het zoeken moest.
    Ben daarna op bed gaan liggen en rustig gaan ademhalen toen ging het wel weer.
    Ik heb ook meteen mijn pakje shag weggegooid omdat ik vermoed dat roken ook hier debet aan is.(ik rook al sinds 1989 stevig)
    Weet 1 van jullie misschien wat er aan de hand is?
    Alvast ontzettend bedankt.

Standaard Re: Kortademig en transpireren

Citaat Origineel gepost door Kaarslichtje Bekijk Post
    Hallo allemaal,

ik ben nieuw hier en de reden dat ik me hier heb laten inschrijven is omdat ik gisteravond ontzettend geschrokken ben.
    De telefoon ging en ik rende er naartoe om 'm op te nemen; ik was nog geeneens 5 seconden in gesprek en ik werd kortademig terwijl het zweet me alle kanten uitbrak; ook voelde ik een druk op mijn linkerborst en zelfs gewoon antwoord geven door de telefoon leek een hele opgave.
    Eenmaal opgehangen ben ik naar het toilet gegaan (diarree) en wist even niet meer waar ik het zoeken moest.
    Ben daarna op bed gaan liggen en rustig gaan ademhalen toen ging het wel weer.
    Ik heb ook meteen mijn pakje shag weggegooid omdat ik vermoed dat roken ook hier debet aan is.(ik rook al sinds 1989 stevig)
    Weet 1 van jullie misschien wat er aan de hand is?
    Alvast ontzettend bedankt.

Hallo,

Ik denk, dat je daar beter meteen mee naar de huisarts kan gaan. Die is daar tenslotte voor en wordt ervoor betaald.

Groetjesss

Standaard Re: Kortademig en transpireren

Inderdaad ff langs de huisarts. Die kan je beter geruststellen dan wij dat kunnen en dan weet je ook zeker of alles goed is, of dat er misschien iets is waar verder naar gekeken moet worden.

Soortgelijke onderwerpen

1. Erg veel transpireren
    By jacky1234 in forum Transpiratie
    Reacties: 16
    Laatste Post: 10-03-16, 19:35
  2. Overmatig transpireren in het gezicht
    By saarin in forum Transpiratie
    Reacties: 11
    Laatste Post: 30-08-12, 09:10
  3. Nachtelijk transpireren tijdens menopauze
    By Helen in forum Menstruatie
    Reacties: 5