Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Groei hormonen

  1. #1

    Standaard Groei hormonen

    Weet iemand waar ik groei hormonen kan krijgen om te groeien, ik ben 158 en ik ben 21jaar ik wil graag 175 groeien en hoeveel kost 't en waar zou ik graag willen weten als iemnad dat weet laat mij iets weten ik zal jullie dankbaar zijn

    hoeveel kost 't en waar kan ik 't kopen laat mij dan iets weten a.u.b.! IK WIL GRAAG GROEIEN ben niet te vreden met mijn lengte ben 1.58 en ik ben al 21jaar ben een jongen papa van een kind en mijn vriendin heeft me verlaten wegens mijn lengte...

    ik heb soort absoriasus ziekte va, stress ik gebruik een zalf met 't naam Dovobet 60g al 1 jaar maar dat blijft verder terug komen de ziekte's is er misschien een andere medicatie ervoor ??? zo ja welke <,,, zend me een antwoord aub

    xxn groetjes ferdi 1989
    Laatst aangepast door Sylvia93 : 25-08-10 om 18:26 Reden: Kan allemaal in 1 post

  2. #2

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Groei hormonen

    Hoi Ferdi,

    Ik weet helaas niets van een bepaald medicijn wat je binnen no time naar de lengte van 1.75 kan brengen. Als je hier meer over zou willen weten zou je dat denk ik het beste kunnen vragen bij je huisarts.

    Over de Absoriasis weet ik helaas ook niets, deze ziekte komt heel weinig voor en er is weinig over bekend. Misschien ook een vraagje voor de huisarts? Laat het er iig niet bij zitten totdat je meer informatie weet!

    Sterkte en succes

    Groetjes Sylvia
    Het krachtigste medicijn voor ellende is loslaten!

  3. #3

    Lid sinds
    10-08-2011
    Locatie
    rondom aantwerpe
    Posts
    90

    Standaard Re: Groei hormonen

    Als je groeischijven 'dicht' is het onmogelijk om nog te groeien in lengte. In de breedte kan dit nog minimaal met oa groeihormoon. Dit wordt al enkele jaren voorgeschreven bij sommige CVS patienten (daar kan je meer info krijgen desondanks die maar een relatieve kleine dosis krijgen max.2-3iu per dag).
    Indien je wil weten wat dit met je doet zal je het zelf moeten uitproberen maar verwacht geen wonderen. Hier en daar zal het je lichaam een beetje kunnen ondersteunen maar je moet niet geloven wat ze er allemaal over schrijven. En alle natuurlijke preparaten zelfs indien ingespoten werken 'niet' of 'onvoldoende' om een merkbaar verschil te verkrijgen. Dosissen van minimum 5iu en 10iu kan je wel wat merken. Voor betere reultaten wordt dit gecombineerd met Insuline , T3 schildklier hormoon, en nog vele meer omdat er zovele factoren elkaar beinvloeden maar dan met je wel weten wat je doet. En natuurlijk hangt er voor een matig 'eventueel' resultaat een zeer stevig prijskaartje aan vast. Wel zeer snel een duidelijk effect op het hoofdhaar en de huid...na een 2 weken merkt je dit al...alle andere eventuele voordelen beginnen na 3-6-9 of pas na 12 maand.

Soortgelijke onderwerpen

  1. Geen zin in sex door hormonen?
    By juultje in forum Vrouwen
    Reacties: 8
    Laatste Post: 25-11-10, 17:43
  2. WHO zeer bezorgd over groei multiresistente tuberculose - Medical facts
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 23-03-10, 00:40
  3. Wens: Onze groei, volledige mens wording
    By Felice in forum Alternatieve geneeswijze en spiritualiteit
    Reacties: 5
    Laatste Post: 04-02-08, 13:51
  4. Vrouwelijke hormonen voor mannen
    By coewem in forum Mannen
    Reacties: 3
    Laatste Post: 25-09-06, 00:17
  5. Afvallen via hormonen, kent iemand dit?
    By Kai in forum Voeding, vitamines en mineralen
    Reacties: 4
    Laatste Post: 16-06-06, 14:23