Weergeven resultaten 1 tot 7 van 7

Onderwerp: Te grote penis ?

  1. #1

    Standaard Te grote penis ?

    Als ik opgewonden ben meet mijn penis 21cm. Ik heb sinds kort een vriendin die net als ik nog maagd is. Ik vrees voor haar dat dit een zeer pijnlijke bedoening zal worden. Ik zie haar graag en wil haar geen pijn doen. Ook mijn libido kan een probleem worden. Ik heb weinig ervaring met relaties en masturbeer vaak ( alle dagen 's morgens en 's avonds). Ik kan me voorstellen dat mijn vriendin niet elke keer zin heeft als ik zin heb. Zeker niet als het voor haar pijnlijk is. Ik wil haar trouw blijven maar als ik niet 2 keer per dag klaarkom lijkt het alsof ik op springen sta en krijg ik steken in mijn ballen. Heeft iemand ervaring met deze situatie ? vermits alles hier anoniem gebeurt zijn reacties geen probleem

  2. #2

    Standaard Re: Te grote penis ?

    gaat allemaal anoniem hoor, tenzij je zelf persoonlijker contact opzoekt... Er zijn heus meer mannen die het 2x per dag doen dus dat op zich is niet erg. Als jij het zelf 'vervelend' vindt, kan je proberen om het inderdaad niet te doen als er niet echte drang is. Dan kan het zijn dat je behoefte langzaam afneemt. Want tsjah, het werkt verslavend. Of de eerste keer pijnlijk is is meer afhankelijk is van de dikte van je penis dan van de lengte. Met die lengte kan je namelijk zelf nog voorzichtig zijn door niet te snel/ diep/ hard te stoten... Gewoon samen kijken hoe ver dat kan, en ik denk dat het nog best meevalt, als je de eerste keren voorzichtig bent. Ze zal het zelf ook wel aangeven. Ik weet niet of ze groot of klein is, want dat heeft natuurlijk ook wel een beetje invloed op de ruimte die ze heeft... Maar op zich, is volgens mij een gemiddelde vrouw niet zo snel te klein voor een normale man.... Ik zou me er maar niet teveel zorgen om maken!

  3. #3
    Francesco
    Guest

    Standaard Re: Te grote penis ?