Weergeven resultaten 1 tot 8 van 8

Onderwerp: Vervallend berichtmelding

Premium + Account meneereddie's Avatar

Standaard Vervallend berichtmelding

Men moet geregeld even inloggen op deze site, om meldingen te (blijven) ontvangen.

Als je een tijdje niet op de site bent geweest, dan gaat automatisch de berichtmelding uit.
    bv: Als je ziek bent, of met vakantie, en je logt voor drie weken niet in, dan vervallen de
    email-notificaties.

Erg jammer dat de sitecontroller dit tijdsbestek niet veranderd naar zes maanden.

Op een medisch forum zoals deze, zou er rekening gehouden moeten worden, met het feit dat er mensen zijn die ineens weken lang in het ziekenhuis kunnen liggen.
    Of ziek thuis kunnen verblijven, zonder dat ze in staat zijn om te internetten, of tv te kijken. Of gewoon de lichamelijke en geestelijke kracht er niet voor hebben om in te loggen en een bericht achter te laten.

Om de berichten te lezen, hoef je niet ingelogd te zijn nl.
    Laatst aangepast door meneereddie : 24-09-10 om 16:46
    Ed

Premium + Account joshuatree's Avatar

Standaard Re: Vervallend berichtmelding

Ja zit wel wat in....
    Log de laatste tijd ook niet meer zo vaak in door omstandigheden...
    Dus dat zou wel naar 6 maanden mogen van mij....
    Denk ook dat als je de juiste persoon dit meedeeld dat deze dit zeker in overweging zal nemen....
    Groeten Josh

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Er wordt momenteel uitgezocht hoe het nu precies zit met de berichtmeldingen. Overigens is het misschien de volgende keer handiger om één van de moderatoren/administratoren een berichtje te sturen. Zo kunnen wij sneller iets aan het probleem doen dan wanneer je het ergens in een topic verstopt .

Maar momenteel wordt er dus aan gewerkt!
    Laatst aangepast door Agnes574 : 30-09-10 om 13:12
    Het krachtigste medicijn voor ellende is loslaten!

Thumbs up Re: Vervallend berichtmelding

Citaat Origineel gepost door Sylvia93 Bekijk Post
    @ Meneereddie,

Er wordt momenteel uitgezocht hoe het nu precies zit met de berichtmeldingen. Overigens is het misschien de volgende keer handiger om één van de moderatoren/administratoren een berichtje te sturen. Zo kunnen wij sneller iets aan het probleem doen dan wanneer je het ergens in een topic verstopt .

Maar momenteel wordt er dus aan gewerkt!

Sylvia,

Ik gaf slechts antwoord op de vraag van een ander.
    Ed

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Citaat Origineel gepost door meneereddie Bekijk Post
    Sylvia,

Ik gaf slechts antwoord op de vraag van een ander.
    Dat heb ik niet gezien, mijn verontschuldigingen, dat is verder prima wanneer je reageert op een ander. Ik probeer alleen te zeggen dat wanneer je zo'n vraag hebt het beste is om ons een privébericht te sturen, zo kunnen wij sneller een oplossing voor de ongemakken vinden!
    Het krachtigste medicijn voor ellende is loslaten!

Premium ++ Account
    Leontien's Avatar
    Dagboek berichten
    2

Naar ons weten vervalt berichtgeving na 360 dagen. Misschien heb je in je eigen profiel iets aangepast?

Groetjes, Leontien

Neehoor, ik heb niets aangepast in mijn profiel.
    Misschien de mensen die ik heb beantwoord nav dit onderwerp?

Het is wel zo, dat ik in het verleden, zonder aanpassingen in m'n profiel, ook geen berichtgeving meer kreeg, maar dat is een jaar geleden. (ongeveer)
    Na weer regelmatig op het forum te verschijnen, (ingelogd) ontving ik de notificaties weer.

Ik denk dat bovenstaande met de regel hieronder te maken heeft.
    Dit staat standaard in de emailnotificatie.

Het kan zijn dat er al meer reacties zijn, maar je zult geen e-mailtjes hiervan ontvangen totdat je het forum weer bezoekt.

Misschien dat dit wordt bedoeld door de vragers..

Ikzelf heb geen problemen.
    Ed

Premium ++ Account
    Leontien's Avatar
    Dagboek berichten
    2

Oh ja, nu begrijp ik het ook. Alleen bij de eerst volgende reactie in de post waar je ook een bericht hebt geplaatst, krijg je een email-notificatie. Je bent dan namenlijk al allert gemaakt op dat er gereageerd is. De volgende reacties die dan komen en je hebt nog niet bij de post gekeken, krijg je niet. Totdat je bij de post hebt gekeken en dan begint het weer van voor af aan.

Het is trouwens goed je uitleg gaf hierover aan iemand, Ed. Ookal hadden wij dat niet door. Ik had jouw uitleg hier naartoe verplaatst, omdat het dan weer makkelijk te vinden is voor anderen die het niet begrijpen. Gelukkig heb je er zelf geen problemen mee.

Groetjes, Leontien