Weergeven resultaten 1 tot 12 van 12

Onderwerp: Uitleg over MediCity, onduidelijkheid weg willen nemen

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

Thumbs up Uitleg over MediCity, onduidelijkheid weg willen nemen

Hallo lieve leden!

Er is nogal wat onduidelijkheid ontstaan die ik graag even uit de weg wil helpen...

Ons MediCityteam (administrators en moderators) bestaat momenteel uit Leontien, Agnes574, AnnLaura, Ronald68, Sylvia93 en ikzelf (Luuss0404).
    Alle MCteamleden besteden allemaal vrijwillig hun vrije tijd aan het verbeteren, informatiever en toegankelijker maken van MC! Wij willen allemaal zowel het medische als het welzijn als de toegankelijkheid als de goede sfeer behouden en verbeteren op MC!
    Als onze leden een punt van verbetering zien, een idee ergens over hebben of een vraag dan horen wij dat heel graag en zullen we daar zo snel mogelijk en indien mogelijk iets mee proberen te doen!
    Echter kunnen wij niet altijd hier aanwezig zijn of gelijk ergens op reageren omdat ook wij werk, school, partner, kids, sport en andere bezigheden hebben en ook wij wel eens ziek zijn of ons internet niet werkt.
    Zowel voor als achter de schermen zijn wij allemaal druk bezig voor MediCity.

Medicity is een forum over gezondheid en welzijn, zoals helemaal bovenin te lezen valt.
    Gezondheid omvat alles waar we als mens aan ziekten, aandoeningen, onderzoeken, therapieën, medicijnen, voedsel en dergelijke mee te maken kunnen krijgen.
    Welzijn omvat alles waar we als mens ons beter bij kunnen voelen en dat verschilt heel erg van persoon tot persoon omdat elk mens verschillend is, maar kan variëren van een appeltaart bakken tot zebra's bekijken in de dierentuin waaronder dus ook lekkere recepten en muziek.
    Wij proberen op MediCity zoveel mogelijk medische, gezondheids en welzijns gerelateerde artikels, enquêtes, stellingen en andere onderwerpen te plaatsen en te beantwoorden.
    De bedoeling is om zoveel mogelijk medische onderwerpen te hebben met daarnaast ook gelegenheid voor ontspanning zoals in de Ontspanningskletshoek en overige discussie rubrieken waaronder 'lekkere recepten'. Deze onderwerpen mogen dan niet puur medisch of gezond zijn, maar het heeft wel te maken met welzijn want door het over muziek of lekkere recepten te hebben kan iemand even afleiding vinden in andere dingen wat goed is voor de geest en dus ook voor het lichaam (psychosomatische werking) en zodat een lid niet constant en alleen aan zijn/haar ziekte of aandoening hoeft te denken!

Als een onderwerp niet mijn interesse heeft of als ik geen verstand van een onderwerp heb hoef ik die niet te lezen en hoef ik daar ook niet op te reageren en dat geldt natuurlijk voor ieder lid!
    Soms moet ik eerst even informatie voor mijzelf opzoeken voor ik ergens een antwoord op kan geven of voor ik ergens een reactie kan plaatsen om iemand een hart onder de riem te steken.
    Elk lid heeft het recht om zelf te bepalen waar hij of zij op kan of wil reageren en elk lid heeft ook het recht om alleen onderwerpen te lezen zonder er op te reageren.

Als je als lid moeite hebt met een reactie van een ander lid kun je of dat lid of een van de MCteamleden een privé bericht sturen met waarom je iets wel of niet zo vind en met hoe je het wel zou willen zien. De keus om een privé bericht te sturen is persoonlijk en zeker niet verplicht!

Je hoeft niet iedereen te begrijpen of het met iedereen eens te zijn, als je elkaar maar in elkaars waarde laat en respecteert!

Hopelijk schept dit enige duidelijkheid en kunnen we met zijn allen ervoor zorgen dat MediCity een leuk, gezellig, informatief en toegankelijk forum blijft, is en wordt!

Liefs Luuss
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Standaard Re: Uitleg over MediCity, onduidelijkheid weg willen nemen

Heel goed gesproken Luuss, dit verwoord perfect het nut van Medicity!

(Enne, kan ie sticky gemaakt worden?)
    Het krachtigste medicijn voor ellende is loslaten!

Premium ++ Account christel1's Avatar

Cool forum gewoon toppie

Premium ++ Account dotito's Avatar

Mooi verwoord Luuss,
    Alleen je eigen denken maakt je bewust van geluk of ongeluk

Elke betere wereld begint met jou en in jou.
    Niet morgen bij een andere, maar vandaag bij jezelf

@ Syl,
    Dat was ook precies de bedoeling

@ Christel,
    Fijn dat jij het een cool forum vind

@ Do,
    Bedankt
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Premium + Account Ronald68's Avatar
    Dagboek berichten
    1

thanx Luus

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Citaat Origineel gepost door Sylvia93 Bekijk Post
    Heel goed gesproken Luuss, dit verwoord perfect het nut van Medicity!

(Enne, kan ie sticky gemaakt worden?)
    Gedaan!!
    Xx Ag
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Lieve leden,

Als er posts aangepast of verplaatst of verwijderd worden door ons moderators en administrators kan dat verscheidene redenen hebben waaronder;
    * er wordt onrespectvol naar elkaar gedaan
    * er wordt grof taalgebruik gebruikt
    * de post staat in een verkeerde rubriek
    * op verzoek van een lid omdat hij/zij reactie toch in wil trekken of aangepast wil zien
    * op verzoek van leden die niet meer lid willen zijn. (wettelijk moeten wij dan alle posts van vertrekkend of ex-lid verwijderen en ook alle reacties aanpassen of verwijderen die gericht zijn aan het vertrekkend of ex- lid)

Lieve groet Luuss

Aanvulling;
    Als vertrekkend of ex-lid de posts behouden wil zien blijven dan laten we de posts en reacties staan.

Hallo, ik ben een nieuw lid, maar hoe geraak ik op dat forum? Ik heb mjn probleem gisteren opgestuurd en vind er niets van terug. ik ben ingelogd; please, antwoord per mail of ik vind het weer niet.
    Senora

Premium Account kaars's Avatar

heel tof luuus
    maar zou toch graag de laatste sleutel hebben se dat voor mij en ook andere mensen de deur open gaat naar een nieuw leven zonder pijn en dat wensen we allemaal degene die er mee moeten leven
    groetjes xxx

Hallo Kaars,
    Ja dat zou inderdaad enorm fijn zijn, maar aangezien dat (meestal) niet kan kunnen we hier ons hart luchten, elkaar steunen en van informatie/advies/tips voorzien en dat is ook heel veel waard
    Liefs Luuss

Soortgelijke onderwerpen

1. Wat te nemen bij intensieve training?
    By pinadrijver in forum Sport en spieren
    Reacties: 10
    Laatste Post: 26-09-11, 19:20
  2. Uitleg over het MediCity kletscafé
    By Leontien in forum Ontspannings-kletshoek
    Reacties: 17
    Laatste Post: 27-10-09, 13:16
  3. Afscheid nemen
    By Sylvia93 in forum Gedichten
    Reacties: 1
    Laatste Post: 20-06-09, 00:41
  4. Mens-op-mensbesmettingen in Europa nemen toe - NU.nl
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 02-05-09, 21:50
  5. Uitleg en tips AD Wachtlijsthulp - Algemeen Dagblad
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 10-11-07, 15:11