Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Zorgeloos op vakantie met COPD

Exclamation Zorgeloos op vakantie met COPD

Goedendag,

Ik zal me even voorstellen.

Ik ben Nancy ter Beek en ik volg momenteel het laatste jaar van de opleiding Hoger Toeristisch & Recreatief Onderwijs. Om mijn opleiding af te kunnen ronden dien ik een afstudeeronderzoek uit te voeren.

Momenteel voer ik onderzoek uit voor een vakantiepark. Het vakantiepark wenst nieuwe doelgroepen te bereiken en hiervoor doe ik momenteel onderzoek naar de wensen en behoeften van mensen met COPD op het gebied van vrijetijdsbesteding en vakantiemogelijkheden.

Het vakantiepark wil namelijk graag een zorgeloze vakantie aan kunnen bieden aan mensen met COPD en hun naasten, waarbij rust en ontspanning centraal staat.

Mijn vraag is of mensen met COPD alstublieft deze enquête in zouden willen vullen door op de link onder aan dit bericht te klikken.

Alle overige informatie is uiteraard van harte welkom en als jullie nog vragen hebben over mijn onderzoek kunnen jullie deze altijd stellen door een bericht naar mij te sturen!

Alvast hartelijk dank voor de medewerking en ik stel het erg op prijs als jullie mijn enquête zouden willen invullen!

Enquête: http://www.thesistools.com/?id=123782

Met vriendelijke groet,

Nancy ter Beek

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

Standaard Re: Zorgeloos op vakantie met COPD

Hey Nancy,

Ik kan je helaas niet verder helpen, maar ik wil je wel heel veel succes wensen met je afstudeerproject!
    Ik hoop dat je veel reacties krijgt

Liefs Luuss
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Standaard Re: Zorgeloos op vakantie met COPD

Nice post. This is a great work.

Soortgelijke onderwerpen

1. COPD en bronchitis
    By suuske69 in forum Ademhaling en longen
    Reacties: 5
    Laatste Post: 07-06-11, 14:00
  2. Ik ga op vakantie en ik neem mee....
    By Petra717 in forum Ontspannings-kletshoek
    Reacties: 39
    Laatste Post: 02-09-09, 14:30
  3. Wie gaat op vakantie en wie niet?