Weergeven resultaten 1 tot 7 van 7

Onderwerp: Flauwvallen zonder reden

  1. #1

    Standaard Flauwvallen zonder reden

    Hoi allemaal,

    Wie heeft hetzelfde of kan mij helpen?
    Ik val zomaar flauw....
    Om een heel lang verhaal heel kort te houden:
    Ik heb vorig jaar 6 maanden lang in het ziekenhuis gelopen om eigenlijk alle testen te doen die er zijn om te kijken wat ik "mankeer"...
    Van hersenscannen tot hartkastjes.... van simpel bloedprikken tot dagopnames....Alles doorlopen en helemaal niets te vinden...
    Bloed, hart, hersenen, suikerniveau, bloeddruk ed. zijn allemaal prima in orde.... Ik ben kern gezond volgens de artsen....
    Maar toch val ik flauw zonder reden.... Vorige week maandag ben ik knock out gegaan en gisteren ook weer... ik ben dan ook echt weg (soms 1 minuut of langer)...
    Buiten de lichamelijke pijnen die ik heb na het flauwvallen (ligt eraan hoe ik val en waar ik tegenaan val) heb ik ook altijd migraine nadat ik flauw val....
    Ook nog een raar bijkomend iets is, dat ik niet kan eten nadat ik flauw ben gevallen... hierdoor word ik misselijk en moet ik vaak of overgeven of ik ga weer onderuit...

    Ik maak me er steeds drukker om aangezien de artsen niets kunnen vinden...
    Ook ga ik (naar mijn mening) TE vaak knock out voor iemand die "kern gezond" is...

    Het flauwvallen heeft totaal geen patroon qua tijd of locatie... het erge is dat ik ook op openbare plekken flauw val (denk aan trein, cafe, winkels ed.) dus buiten de pijn om komt daar ook schaamte bij kijken... Ook nog eens is dat ik het de ene keer wel op voel komen (tegen de tijd dat het besef er is, lig ik al op de grond) en de andere keer komt het out of the blue.... Doodeng dus...

    Heeft iemand hetzelfde? Of weet iemand wat ik WEL mankeer?

    Handig bijkomend feitje, ik heb geen stress... ik eet genoeg.... ik drink genoeg water... ik slaap goed (al deze vragen heb ik al 100x beantwoord in het ziekenhuis...)

    Bedankt alvast!