Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Dikke darmkanker onderzoek, 2 minuten

Standaard Dikke darmkanker onderzoek, 2 minuten

Beste forumbezoekers,

Wat interessant om jullie reacties te lezen. Ik ben momenteel onderzoek aan het doen samen met drie andere studenten naar de kennis en de houding die mensen hebben over dikke darm kanker.
    Wanneer u tussen de 50-74 jaar bent, kan ik u hulp erg goed gebruiken. Ik heb een onderzoek ontwikkeld. Zou u zou vriendelijk willen zijn om uw medewerking hieraan te verlenen? De vragenlijst duurt niet langer dan 2 minuten en is geheel anoniem, dit is de link:

www.thesistools.com/web/?id=163109

Alvast bedankt! Met uw medewerking kunnen we meer mensen bewust maken van deze vreselijke ziekte.
    Daarnaast zou ik graag een gesprek met iemand willen hebben, die persoonlijk te maken heeft gehad met dikke darm kanker. Mocht u interesse hebben dan kunt u dan een mailtje sturen naar [email protected].

Met vriendelijke groet,

Namens project groep Jacqueline,

Aisha

Standaard Re: Dikke darmkanker onderzoek, 2 minuten

Mijn leeftijd is 75 jaar, waarom mag ik niet meedoen aan de dikkedarm vragenlist.
    Met vriendelijke groet.

Nico Looijen.

Premium ++ Account christel1's Avatar

Standaard Re: Dikke darmkanker onderzoek, 2 minuten

Ik word deze maand 49 en heb darmproblemen ? Ik zou graag meedoen, waarom moet je 50 zijn ? En mijn pa is gestorven van darmkanker.....
    Leef vandaag, morgen komt wel

Soortgelijke onderwerpen

1. Dikke darmkanker onderzoek, 2 minuten
    By Aisha1234 in forum Maag, darm en spijsvertering
    Reacties: 0
    Laatste Post: 24-11-10, 17:31
  2. Landelijke screening naar darmkanker op de lange baan - Blog.nl (Blog)
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Laatste Post: 17-02-10, 10:30
  3. Gezondheidsraad: screen op darmkanker vanaf 55 jaar - NRC Handelsblad
    Laatste Post: 18-11-09, 00:20
  4. Bevolkingsonderzoek darmkanker bespaart geld - AD.nl
    Laatste Post: 27-09-09, 22:40
  5. Groot Rotterdams onderzoek naar darmkanker - Volkskrant
    Laatste Post: 13-10-06, 13:50