goede site zal het zeker vaker bezoeken
goede site zal het zeker vaker bezoeken
Jannette: ik ben aan het lezen en aan het schrollen en druk per ongeluk op de thanks knop, en dat is bij jou naam..wel grappig, maar niet de bedoeling....groetjes...![]()
Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!
Nou ja hahahahaha
Zonder strijd geen overwinning
Positieve punten
- duidelijke layout
- veel informatie die goed toegankelijk is.
Verder kom ik nog te kort op de site om hierover een goed oordeel te kunnen geven
Kom te weinig op deze site om een goede mening te hebben maar wat ik lees vindt ik prima
Ben helaas te weinig online om echt kritiek te geven , maar ben wel verders positief over de site
Gr MW
Ik ben eigenlijk nog tekort lid, maar het is fijn je vragen en moeilijkheden met een ander te kunnen delen en het even kwijt kunnen. Blij dat jullie er zijn.
groetjes,
Dewi
Prima site. gewwoon houden zo!
Ik gebruik de side alleen als er in de nieuwsbrief voor mij interessante items in zitten. Dit is dus te weinig om een echte mening te hebben maar de side vind ik OK
Héérlijk; al meer dan 100 posten die ons kunnen helpen de site nog beter te maken![]()
De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...
Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking
Wat ik me wel afvraag bij dit onderzoek: "krijgen we ook nog een antwoord of te wel een conclusie, hoe dit onderzoek geweest is?'
Wat heeft dit opgeleverd voor MediCity Gezondheidsforum?
een groet van Gossie
Geniet van het leven, het is later dan je denkt!
Ik vind deze site wel goed maar ben er te weinig op
ik vind dit een hele goeie site als je vragen hebt.
groetjzz
Ennnnnnnnn heeft het wat opgeleverd het onderzoek 2010, van de website MediCity Gezondheidsforums????????????????????????????
Ik heb wel iets van: REAGEER
Mocht dit niet zo zijn!! Wat dan????
Hoe serieus kan ik deze site dan nemen????!!!!
een vragende naar antwoord groet van Gossie .
Geniet van het leven, het is later dan je denkt!
@ Gossie,
Agnes en ik hebben er ook naar gevraagd, antwoord zou nog komen...
Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos
Ik vind het best zo...!
Kijk te weinig op deze site
waarom? eigenlijk een medische side verwacht.
te weinig reacties op mijn probleem
zal de side eens meer openen en dan nogeens reageren
groetjes piet
padams: Ik denk persoonlijk dat het er aan ligt of je vaker op een site bent...uiteraard moet je daar wel de tijd voor hebben..ik merk zelf dat er dan een bepaalde band ontstaat tussen de mensen en dat is erg leuk, knus, en troostend op zijn tijd....succes ermee, en het ga je goed Piet...gewoon nog een keer proberen...fijn weekend gewenst...
Groeten van Elisabeth![]()
Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!
Blij dat ik deze site gevonden heb. Heb er al veel informatie gevonden.
En er komt altijd snel antwoordt.
Goed te horen Dineke![]()
De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...
Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking
Beste Leden,
Bedankt voor jullie reacties. Er zijn veelal positieve reacties gekomen waarbij de site als prettig wordt ervaren. Hieronder zal ik de positieve reacties en de opbouwende kritiek beschrijven.
Positieve reacties
Veel leden vinden het fijn om ervaringen te delen. Zo staan ze er niet alleen voor. Dankzij onze goede moderators, die snel helpen, wordt de site persoonlijk ervaren. Er zijn leden die de site helder en overzichtelijk vinden met duidelijke informatie. De layout wordt door sommigen als prettig en rustig ervaren. Wanneer je wat meer kleur wilt, kun je dit in je eigen profiel doen.
Opbouwende kritiek
Er is niet veel opbouwende kritiek gegeven. Dat komt ook omdat veel leden aangeven dat ze te weinig op de site komen om hier een oordeel over te geven. Dit is dan gelijk ook een negatief puntje van sommige leden, namelijk dat er te weinig actieve leden aanwezig zijn. Er zijn enkele leden die diepgaande discussies en specifieke informatie missen. Enkele tips zijn een frontsite maken en een L-TAIF aan de zijkant en niet beneden. L-TAIF is dat je gerelateerde onderwerpen makkelijk kan zien. Er zijn een aantal die moeite hebben met het zoeken naar een onderwerp.
Voor leden die specifieke informatie missen raad ik aan om dit aan mij of 1 van de moderators door te geven. Dit kan ook als je een onderwerp zoekt. We kunnen je dan een link doorgeven waar de informatie staat of een artikel over plaatsen. Je kunt je vraag ook bij de Helpdesk als bericht plaatsen. Leden die diepgaande onderwerpen missen, kunnen zelf een topic openen of dit ook aangeven aan de moderators of in het Helpdesk plaatsen. De overige punten nemen we mee en kijken wat er haalbaar is.
Groetjes, Leontien
Je kan de wind niet veranderen, maar hoe je zeilen staan bepaal jezelf.
Kijk niet zo vaak op de site maar voor mijn probleem heb ik dank zij deze site toch een oplossing gevonden ben dik tevreden
Prima site en het helpt sommige mensen hun ziekte te begrijpen,
Is heel handig ook zo blijven voortdoen,
Mijn mening kan ik hierover nog niet melden, ik ben nog te weinig op deze forum geweest.
Groetjes Rianne
Geen mening, ben te weinig op de site
Vindt dat er veel info is te krijgen. Dus een goede site voor mij.