Weergeven resultaten 1 tot 22 van 22

Onderwerp: Lay-out / Kleur van Medicity kiezen

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

Thumbs up Lay-out / Kleur van Medicity kiezen

Lieve leden,

Bij de enquete positief/negatief las ik dat sommigen de lay-out of kleur niet geheel prettig vinden, dus bij deze een uitleg over hoe je dat kan wijzigen

Wat betreft de lay-out:
    Helemaal links onderin staat ------ MC 3.0 deze is de flets grijsgroene kleur (standaard ingesteld geloof ik)
    Als je op het driehoekje dat naar beneden wijst klikt zijn er nog 2 andere mogelijkheden:
    * -- default style, deze is blauw, in elk geval niet flets en andere lay-out
    * ---- groen, deze is ook flets grijsgroen van kleur, maar heeft een iets andere lay-out
    Kijk maar welke het prettigst lijkt of welke het prettigst werkt
    Misschien dat het verschil maakt...
    Verbeterpunten zijn altijd welkom natuurlijk!

Liefs Luuss
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Standaard Re: Lay-out / Kleur van Medicity kiezen

Ha die Luuss: toen jij dat schreef ben ik gelijk op onderzoek gegaan, en ja waarachtig...onderin links staat het genoteerd, ik wist niet wat het inhield en heb dus nooit op dat knopje gedrukt..( nu wel )..goede Tip, dank je wel....

Liefs Elisa....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

Standaard Re: Lay-out / Kleur van Medicity kiezen

Hey Elisa,
    Ik denk dat er meer leden zijn die niet wisten wat het inhield, wist ik eerst ook niet namelijk
    Nav de enquete leek het me handig dit even te melden, zodat leden een keus kunnen maken wat voor hun prettiger werkt/lijkt!
    Fijn in elk geval dat jij wat met de uitleg kunt
    Liefs Luuss
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Standaard Lay out / Kleur van Medicity kiezen

hmmm ga natuurlijk die tutorial maken over het maken van een website van begin af aan
    daar ga ik ook dingen als kleurkeuze, vorm en uitstraling behandelen

dus misschien komt dat wel goed uit dan

ach joh ik type wel vaker laks nederlands xD dat overkomt mij sowieso wel vaker

maarja iig. lettertype speelt een aardig grote rol in webdesign
    300 DPI is voor drukwerk vandaar dat die letters zo groot zijn
    en ja met schreef is met aanhangseltjes xD

In de recente nieuwsbrief van de stripspeciaalzaak zag ik tot mijn verbazing dat vanaf album 296 dat weldra gaat verschijnen de cover lay-out is aangepast
    Weg is de rode kleur Deze kleur was en is voor mij hét kenmerk van de S&W albums.
    Door dit aan te passen gaat de uitgeverij de moderne weg op maar ik persoonlijk vind de nieuwe cover lelijk.

Van vinden jullie hiervan ?

P.S. Je kunt de nieuwe lay-out terugvinden op de website van de stripspeciaalzaak.

zoiezo vind ik alles nogal groot.
    alles is met letter grote 18 gedaan lijkt het wel terwijl 12 al groot genoeg is.
    daarnaast: de kleur. ik vind de kleur rood wel mooi, maar het is gewoon te plat om alleen maar de zelfde kleur rood te gebruiken.

qua navigatie: kan je de navigatie niet onderverldelen in kopjes?
    en anders is het misschien leuk om een menu veld te maken dat uitschuift als je er met je muis overheen gaat, met daar al je links erin.

maarja: mijn eigenlijk belangrijkste vraag, Waarvoor is de site?

wat je ook kan doen is kopjes maken van merken a - f merken g - o, merken p - t , merken u - z
    en als je op zon link klikt, gaat de volgende open.

qua kleur, als je er ook maar een tikkeltje groen bij gooit wordt het een kerst-site, niet doen dus.
    Wat ik zou doen is meer in de mooie ontwerp kant op. auto merken gaan over het algemeen over luxe, elegantie, mooie lijnen
    Dat kan je dus prima verwerken in je website.

voor lettergrote kan je he beste 12pt gebruiken das niet zo groot op 72 pt, maar de zelfde grote als hier.
    alles wat je groter maakt, komt er namelijk al snel uit te zien als een header

Ik vind de hertekende cover beter, maar de lay-out zou ik pas invoeren vanaf album 300, dan heeft het een speciale betekenis.

Mijn eerste reactie was:
    OW
    Maar dan denk je even aan De Rode Ridder, met de nieuwe tekenaars kwam ook een volledig nieuwe lay-out.

Ik ben wel benieuwd naar de achterflap...

Dat van die merken dat heb ik juist geprobeerd, maar dat ziet er niet echt mooi uit. Ik zal het nog eens proberen alleen dan van bijvoorbeeld a-f, want ik had eerst van 3 dus a-c maar dat werd te druk. En dan een uitklap menu. En het is inderdaad wel een idee om wat elegantie er in te doen, maar ik moet even kijken waar en hoe ik die er in verwerk. En lettertype is nu voornamelijk 6 pt:P Maar ik zal er zeker op letten, want mijn vorige ontwerp was ook al te groot mede daardoor ben ik nu een nieuw ontwerp aan het maken.

haha soms heb ik dat ook wel, alleen toevallig met dat woord doe ik het nooit fout, ik weet niet waarom, het is gewoon iets

En klopt inderdaad, ik wou een soort poster maken en daarom stond hij nog op 300 dpi.

Het lettertype is iets waar ik nog niet heel veel aandacht aan besteed, want ik ben nog vol aan het leren om een lay-out te maken die ook echt iets uitstraalt. Het probleem is alleen dat ik meestal op 80 blijf zitten en dat ik dan allemaal gekke dingen ga doen en om dan ook nog eens te kijken naar mijn lettertype........ Maar ik probeer gewoon verder uiteindelijk zal er wel een mooi eindproduct uitkomen. Ik ben nu bezig om zeg maar die lijnen van autos in mijn ontwerp te planten.

Ik denk wel dat het echt is, anders zou men geen nieuwe tekening erop geplakt hebben.
    Het effect zullen we woensdag zien...

Merk op dat de fabrieksneus er iets voor het titelgedeelte uitspringt.

driesve schreef:Hallo,

Wanneer er een nieuwsbericht met een "te grote" afbeelding is, dan geeft dit op de frontpage bij mij een slechte layout.
    zie bijlage

Browser: Safari 5.1 OS X 10.7.1

Ook mijn reactie was , eindelijk Rikki en Alain krijgen een kans dus ook
    dan maar een nieuwe cover waarom niet.
    En als het aan mijn lag niet wachten op album 300,gelijk aan het werk
    die twee ,hoe eerder hoe beter.Lezen jullie dat studio vandersteen kan alleen maar beter worden

Als ze dit dan met alle oude nummers dan ook doen, kunnen we weer helemaal opnieuw beginnen met verzamelen. Alvast maar 3 nieuwe planken bestellen.

Minerva schreef:Is het principe van The Work ook toepasbaar op mensen die getraumatiseerd zijn door een geweldsmisdrijf of seksueel geweld of terminaal ziek zijn?

licht aan de kleur vind ik. als je een 2 kleuren eendje hebt Dolly e.d. kan het best mooi zijn, maar als het 1 kleur is is het wel veel van het zelfde, en wat doe je dan met de velgen?

De standaard zwarte bies op de bumper wel in carroserie kleur?
    Dat is mogelijk wat meer subtiel..

IS DAT 6PT?
    welke resolutie heb je hem staa? 72 dpi moet ie zijn hae?

anders even lettertype als arial of verdana gebruiken past trouwens ook beter bij je doelgroep, en moet zoiezo op computer, lange tekst in een boek is met schreef, korte teksten op beeldscherm zijn schreefloos

In de update is het lettertype 6pt, maar ik had hem nog op de instelling 300dpi staan :

En om eerlijk te zijn ik heb niet op het lettertype gelet, ik had gewoon de eerste gepakt die ik had, dus ik zal die ook even veranderen verdana of arial

btw: schreef is toch met die aanhangseltjes aan de letters ?:P

en nog een keet btw: gloomy, het is sowieso en niet zowiezo, ik maakte deze fout ook altijd en nu ik het weet valt het mij overal op

Goedenavond

Sinds vandaag heeft 1 van mijn marbleds een doffe vage kleur. wit achtig
    Ook lijkt het wel of het zand wat blijft plakken.
    Weet iemand wat dit kan zijn of wat ik er aan kan doen?

Zal proberen een foto te plaatsen .

Halowa roggenfanaten,

wie o wie gaat mij met het volgende probleem helpen?...
    mijn roggen hebben sinds een paar dagen dat het lijkt alsof er complete stukjes huid los komen.
    ze hangen er aan en er onder zit een gewoon witte heldere huid afwijkend van de gewone kleur huid.
    sorry nieuw hier dus heb geen idee hoe alles nog werkt moet nog even puzzelen.
    iemand een tip danwel idee?

Groeten en alvast bedankt

Ik heb een vraagje over de verlichting bij datnioides.
    Een paar jaar geleden heb ik de vissen ook al gehad. Toen had ik er een 10.000k led op zitten, alleen werd de kleur nooit echt mooi geel met zwart. Ik heb gelezen dat wat geler licht beter zou zijn.
    Welke kleur raden jullie aan?

gr

Soortgelijke onderwerpen

1. Sperma:vreemde kleur!
    By anoniem111 in forum Mannen
    Reacties: 8
    Laatste Post: 29-05-12, 10:52
  2. Nationaal Gezondheids Forum is nuttig én leuk!
    By Agnes574 in forum Ontspannings-kletshoek
    Reacties: 114
    Laatste Post: 07-04-12, 12:51
  3. Chemo of kan ik zelf kiezen
    By Fan in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 15-10-08, 11:45
  4. Therapeut kiezen - Artikel
    By Agnes574 in forum Geestelijke gezondheid
    Reacties: 0
    Laatste Post: 26-06-08, 13:19